Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
8261/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ei tuu koskaan olee mulle Elina, Sanna on ainoa oikea! Ja -95 syntyny??? Miksei voitu hommata vähän vanhempaa näyttelijää

Itse luulen, että haluttiin löytää ulkonäöllisesti sopiva. Inna on myös tehnyt teatteria ja opiskellut alaa. Ymmärtääkseni ei mikään huono näyttelijä. Mielestäni näyttää itseään vanhemmalta. Ja missään tapauksessa Inna ei ole -95 syntynyt, koska olen itse syntynyt samana vuonna ja täytän 25v. Joku täällä aikaisemmin mainitsi, että kolme vuotta sitten ollut haastattelun mukaan 25-vuotias.

Vastaavia tapauksia on muitakin: Cindyn näyttelijä oli Eliaksen näyttelijää viisi vuotta vanhempi ja Kristiinan näyttelijä Maria oli kymmenen vuotta Kallen näyttelijää vanhempi. 

Vierailija
8262/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallelta kuuluva meteli on varmaan siivouksesta, kun siinä jaksonimessä on se "siivous plait" mainittu. Jos tuon ajattelee suomalaisittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8263/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ei tuu koskaan olee mulle Elina, Sanna on ainoa oikea! Ja -95 syntyny??? Miksei voitu hommata vähän vanhempaa näyttelijää

Emil Hallberg eli Talen näyttelijä on syntynyt -95. Kyllä uusi Elina häntä hieman on vanhempi. Joskaan ei kovin montaa vuotta. 

Vierailija
8264/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti täysin mahdotonta antaa ikuinen banni tuolle yhdelle jankkaajalle? Onpa tietenkin. Asiallisia viestejä kyllä ehditään poistelemaan, mutta päivänselvät trollit saavat mellastaa miten tykkäävät. Anteeksi ohis, mutta oli pakko hieman avautua. 

Vierailija
8265/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yllätyin hieman Konsta Hietasesta. Huikea suoritus häneltä Ilves ja poika elokuvassa, vaikka ei vuosikausiin ole ollut isommissa rooleissa television tai leffojen puolella. 

Vierailija
8266/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen olisiko susu miran sisko tai äiti mutta aika nuori äiti olisi. ja mä olen varma että uusi elina on tosi hyvä ja menee hyvin vanhasta elinasta muuttuhan ihminen muutenkin esim saurauden tai muuten vaan.Varmaan tosiaan ullalle käy jotain voisiko olla muistisairaus ja elina tulee hoitamaan ullaa .

Vierailija
8267/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Lius on kouluttautunut ja tehnyt töitä jo vuosia toimintaterapeuttina. Eikä ole asunut pitkään aikaan lähelläkään pk-seutua. Ihmiset eivät välttämättä enää tunnista samalla tavalla Salkkareiden Elinaksi eikä senkään takia halua palata edes Pihlajasatuun. Eikä välimatkan takia kauheasti pystyisi osallistumaan pidempiaikaisesti kuvauksiin. 

Vierailija
8268/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yllätyin hieman Konsta Hietasesta. Huikea suoritus häneltä Ilves ja poika elokuvassa, vaikka ei vuosikausiin ole ollut isommissa rooleissa television tai leffojen puolella. 

Olihan hän myös Laura-sarjassa joskus 90-luvun lopulla. Toki siitäkin jo yli 20v aikaa. Aika puskista siis ponnistaa uudelleen näyttelijänuralle tv:n puolella. Teatteria on tehnyt aikuisiälläkin. Tosin vain pienessä mittakaavassa. 5 lapsen isänä lienee muita kiireitä sen verran, ettei ole isompiin rooleihin ehtinyt :D

Vierailija
8269/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Pasi vaikutti kauhealta, selvästi on pahat mielessä ja joku huijari, mutta jotenkin olisi sopinut paremmin homorooliin tai esittämään maksullista. Muistutti jotain joissakin noissa tositv:n roskasarjoissa mukana ollutta.

Vierailija
8270/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän puolesta ei pidä olettaa mitään, mutta Mikin näyttelijä on 35v ja Susun 34v. 

Vierailija
8271/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti Pasin tyylinen ja näköinen sopisi kyllä Kallelle parhaiten. 

Vierailija
8272/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tässä tulee käänne, missä Kallekin liittyy Tinderiin ja tapaa Pasin. Ja taas kaikkien sydämet menee solmuun ja syytä kirjottaa lisää alkoholismia tai jotain semmosta.

Vierailija
8273/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuli mieleen olisiko susu miran sisko tai äiti mutta aika nuori äiti olisi. ja mä olen varma että uusi elina on tosi hyvä ja menee hyvin vanhasta elinasta muuttuhan ihminen muutenkin esim saurauden tai muuten vaan.Varmaan tosiaan ullalle käy jotain voisiko olla muistisairaus ja elina tulee hoitamaan ullaa .

Ei äiti ainakaan kun Mirahan avautu että sen vanhemmat on kuolleet. Tosin, Salkkareissahan voi mitä vaan tapahtua.

Vierailija
8274/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, noh on sillä ollitkin tuollainen.

Vierailija
8275/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein! Spin-offien määrää vähennetään? Tätä ei tietysti suoraan voinut noin sanoa, koska kuulostaisi negatiiviselta - vaikka onkin positiivinen asia. Siis samalla vuoden aikana esitettävien jaksojen määrä kasvaa.

Vierailija
8276/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Luostarinen sitten nykyään tekee jos kerra perusteltiin että "on siirtynyt alalta pois niin ei palaa"?

Vierailija
8277/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tulee olemaan Elinan ja Lindan välit?

Vierailija
8278/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki ja Kalle olis kans ihana pari, mutta tuskin niin käy. Eiköhän Miki ja Susu ole pari.

Vierailija
8279/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki hyppää sarjaan mukaan vasta tammikuussa kuvatuissa jaksoissa. Ilmeisesti helmikuussa on siihen operaatioon liittyen jaksoja joten onko Miki sittenkään Viljami tai jengin pomo. 

Vierailija
8280/45476 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Lius on kouluttautunut ja tehnyt töitä jo vuosia toimintaterapeuttina. Eikä ole asunut pitkään aikaan lähelläkään pk-seutua. Ihmiset eivät välttämättä enää tunnista samalla tavalla Salkkareiden Elinaksi eikä senkään takia halua palata edes Pihlajasatuun. Eikä välimatkan takia kauheasti pystyisi osallistumaan pidempiaikaisesti kuvauksiin. 

Edellisellä sivulla oli Elinasta jo, kun sitä kyseltiin täällä.

Ketju on lukittu.