Parhaat vinkit erosta toipumiseen
Kai näitä ketjuja on täällä aika ajoin mutta sattuneesta syystä itselleni ajankohtaista juuri nyt. Kerro omat vinkkisi, poimin itselleni sopivat.
Nimim. Jätetty ja sirpaleina
Kommentit (13)
Ei missään nimessä mitään laastarisuhteita, vaan nyt olet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Laastarisuhdetta vaan kehiin. Ei sitä mikään muu korjaa kuin aika ja uusi lempi
Ei kauheen reilua sille laastarille. Just nyt ei kyllä kiinnosta muutenkaan :/
Aika varmasti auttaa mutta se on laiha lohtu kun tilanne on akuutti.
Tyyppi ei ollut sun luottamuksen arvoinen.
Kauan olitte yhdessä? Mitä sanoi jättämisen syyksi? Minkä ikäinen olet?
Olen jo tukevasti keski-ikäinen. Suru mahdollisesta ja ehkä jopa todennäköisestä loppuelämän yksinäisyydestä on isosti mielessä sen lisäksi että suren mulle hyvin rakkaan ihmisen menettämistä.
Miehenä matka Thaimaahan, naisena varmaan johonkin afrikkaan.
Erot ovat niiin ihania. Varsinkin jos lähtijä hyppää salasuhteilustaan suoraan uuteen suhteeseen.
Kunpa ihmiset eroasivat enemmän tuolla tavalla!!!
Minulla auttoi usko Jumalaan, kun puoliso kuoli.
Surutyön lisäksi kannattaa tavata ystäviä ja tuttuja, suunnata ajatukset muuhunkin kuin siihen suremiseen. Olihan sinulla jo sen suhteen aikana varmasti muutakin elämää, tekemistä ja ajankulua kuin pelkästään se mies ja se suhde. Kaikki se muu sinulle siis vielä jäi.
Vierailija kirjoitti:
Erot ovat niiin ihania. Varsinkin jos lähtijä hyppää salasuhteilustaan suoraan uuteen suhteeseen.
Kunpa ihmiset eroasivat enemmän tuolla tavalla!!!
Ihmiset salasuhteilevat ja vaihtavat lennosta suhteitaan aivan liian vähän.
? Rakas ihminen?
Jättäjäkö vai pettäjä/jättäjä?
Töiden perässä muuttaja?
Teet tietty listan huonoista ominaisuuksista ja toistat listaa niin eiköhän ala helpottamaan
ellei
Niin laita ilmoitus tinderiin, etsin (ja sitten kaikki huonot ominaisuudet) miestä/naista
Jos
Ero johtui sun juomisesta, tupakan poltosta, raivoamisesta tms
Niin hoida ongelmasi kuntoon ja pyydä anteeksi
Vetää viinaa urakalla,ja paneskelee kuka kohdalle sattuu osumaan..auttaa..
Sen voin itse vinkata että se ei ainakaan auta jos se jättäjä (ei pettäjä,mutta jättäjä) pitää eron jälkeenkin jatkuvasti yhteyttä.
Toisaalta se on jotenkin lohdullista mutta toisaalta se pitää mut nyt jossain limbossa jossa kuitenkin elättelen toiveita että ehkä hän vielä muuttaa mielensä, vaikka hän on tehnyt hyvin selväksi että sitä ei ole tapahtumassa.
Pitäisi sanoa että lopeta, tiedän että hän kunnioittaisi sitä, mutta kun en pysty.
T. Aloittaja
Laastarisuhdetta vaan kehiin. Ei sitä mikään muu korjaa kuin aika ja uusi lempi