Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Konstasta jälleen uusi ketju tehty, tällä kertaa tavoitteena asiallinen keskustelu. Taitaa olla vanha ketju, joka on nyt upattu. Löytyy nimellä "Muistatteko Konsta Hietasen?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti vastattuna; kuinka moni on lopettanut seuraamisen Akin & Camillan tai Sannin, Talen & Iljan poistuttua? Jotenkin olen vaan hämmentynyt, kun tälläisiä kommentteja eri alustoilla nähnyt.
Mulle Salatut elämät on ollut niin iso osa elämää, etten vaan enää osaisi jättää kesken vaan siksi jos oma lempihahmo poistuu. Aika paljon pitäisi tapahtua, että jättäisi kokonaan katsomatta :D Tässä itse kukin kaipaa kyseisiä hahmoja, mutta on siellä hyviäkin jäljellä. Salkkareista myös tippuu helposti kärryiltä.
Mulla on tällä hetkellä tauko, koska Dahlia, Aki ja Camilla poistuivat eikä nykysalkkareissa ole paljoo muita mielenkiintoisia hahmoja. Toki Kari on esimerkiksi todella hyvä, mutta tällä hetkellä enemmän sivuhahmo. Nyt kun Aki tulee takaisin voisin taas katsoa jos jaksot alkaisi mennä parempaan päin. Oon itse nähnyt ainakin jodelissa kuinka porukka on nyt syyskaudella lopettanu katsomisen koska lempparit poistuivat
Ymmärrän, mutta tavallaan mietin eikö yhtään häiritse kärryiltä putoaminen? Tietysti täällä saa paljon kaikkea faktaa, mutta paljon voi olla mainintoja joista jää ulkopuolelle.
Osuuko Severi Juttaan. Jutalle ei ainakaan käy kuinkaan. Entä Severi? Lähteekö sirpale päässä liikkeelle? Vai miksi Jutta itkee?
Onko kellään faktaa pitääkö paikkaansa, että ilman koronaa myös Aki ja Camilla olisivat kuolleet? Somessa tuntuu moni niin väittävän, mutta heidän piti vain poistua. Jotenkin en vaan jaksa uskoa, että heitä olisi tapettu.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER - Rantabaarin 3. kaudesta.
.
.
Näköjään pressin kuvauksien perusteella kaikki tosiaan alkaa uudesta kesästä. Lola asuu kimppakämpässä Milon ja Jannen kanssa. Ilmeisesti Alissakin asuu kämpässä edelleen? Vai onko sitten muuttanut yksin.
Anteeksi, kommentoin Rantabaaria. Mietin vaan miksi Anssi asuu ilmeisesti edelleen 3. kaudella (trailerin perusteella) siinä samassa veneessä? Nythän Anssilla ei ole enää syytä piilotella menneisyyttä eikä ketään henkilöäkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään faktaa pitääkö paikkaansa, että ilman koronaa myös Aki ja Camilla olisivat kuolleet? Somessa tuntuu moni niin väittävän, mutta heidän piti vain poistua. Jotenkin en vaan jaksa uskoa, että heitä olisi tapettu.
Missä on näin väitetty ja mistä voisivat sellaista edes tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti vastattuna; kuinka moni on lopettanut seuraamisen Akin & Camillan tai Sannin, Talen & Iljan poistuttua? Jotenkin olen vaan hämmentynyt, kun tälläisiä kommentteja eri alustoilla nähnyt.
Mulle Salatut elämät on ollut niin iso osa elämää, etten vaan enää osaisi jättää kesken vaan siksi jos oma lempihahmo poistuu. Aika paljon pitäisi tapahtua, että jättäisi kokonaan katsomatta :D Tässä itse kukin kaipaa kyseisiä hahmoja, mutta on siellä hyviäkin jäljellä. Salkkareista myös tippuu helposti kärryiltä.
Mulla on tällä hetkellä tauko, koska Dahlia, Aki ja Camilla poistuivat eikä nykysalkkareissa ole paljoo muita mielenkiintoisia hahmoja. Toki Kari on esimerkiksi todella hyvä, mutta tällä hetkellä enemmän sivuhahmo. Nyt kun Aki tulee takaisin voisin taas katsoa jos jaksot alkaisi mennä parempaan päin. Oon itse nähnyt ainakin jodelissa kuinka porukka on nyt syyskaudella lopettanu katsomisen koska lempparit poistuivat
Ymmärrän, mutta tavallaan mietin eikö yhtään häiritse kärryiltä putoaminen? Tietysti täällä saa paljon kaikkea faktaa, mutta paljon voi olla mainintoja joista jää ulkopuolelle.
Varmaan se aluks tuleekin häiritsemään. Ehkä sit katon cmoresta tai youtubesta klipit joistain tapahtumista jos ne kiinnostaa jälkeenpäin
Vierailija kirjoitti:
En kyllä mitenkään usko että oltais tapettu kahta noin legendaarista hahmoa. Camillan toki saa aina aika helposti takaisin, vaikka se kuoliskin koska myöhemmin voidaan sanoa että Satu oli esittänyt Camillaa ja näin ollen Camilla olisikin ollut koko ajan elossa. Akia ei saisi kuolleista ”herätettyä” yhtä helposti
Odotan innolla että Talen hautakivi näytetään. Tale syntyi vuonna 2007 ja kuoli vuonna 2020 :D Jos hautakivessä lukee joku muu vuosi, esim 1996, tällöin annetaan kuva että kun Elina oli raskaana sarjassa, elettiin 90-lukua. Kaikilla oli kuitenkin tuolloin jo ysäriin nähden liian modernit kännykät ja muut tavarat. Tuotanto ei tainut miettiä tätä Talen tappamista ihan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti olen nähnyt Instagramissa ja Facebookin ryhmässä kommenttien joukossa muutamia tekstejä, jossa ollaan hehkutettu Akin tuloa takaisin ja mainittu että Akin etenkin olisi pitänyt kuolla oikeesti, mutta korona sotki suunnitelmat. Olen koko ajan uutisten pohjalta itse ymmärtänyt vaan, että Sami olisi ollut pidempään poissa. Camillan kohtalosta emme oikeestaan tiedä vielä mitään. Tuskin vähään aikaan tulee heräämään.
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla että Talen hautakivi näytetään. Tale syntyi vuonna 2007 ja kuoli vuonna 2020 :D Jos hautakivessä lukee joku muu vuosi, esim 1996, tällöin annetaan kuva että kun Elina oli raskaana sarjassa, elettiin 90-lukua. Kaikilla oli kuitenkin tuolloin jo ysäriin nähden liian modernit kännykät ja muut tavarat. Tuotanto ei tainut miettiä tätä Talen tappamista ihan loppuun asti.
Syntymävuosi suhteutetaan aina realistisesti. Salkkareissa aikakäsitys on vuosia sitten mennyt päin peetä. Toinen vaihtehto on piilottaa tarkat syntymävuodet. Eihän Alissakaan ollut olemassa sarja alussa, vaikka -93 syntynyt ja monta kertaa kuvailtu kuinka Aki ja Alissa viettivät yhdessä aikaa lapsuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti olen nähnyt Instagramissa ja Facebookin ryhmässä kommenttien joukossa muutamia tekstejä, jossa ollaan hehkutettu Akin tuloa takaisin ja mainittu että Akin etenkin olisi pitänyt kuolla oikeesti, mutta korona sotki suunnitelmat. Olen koko ajan uutisten pohjalta itse ymmärtänyt vaan, että Sami olisi ollut pidempään poissa. Camillan kohtalosta emme oikeestaan tiedä vielä mitään. Tuskin vähään aikaan tulee heräämään.
Missään ei ole sanottu että Akin olisi oikeasti pitänyt kuolla. Akin oli tarkoitus vain poistua pidemmäksi aikaa kuvauksista, mutta korona sotki suunnitelmat. Camillan näyttelijä kirjoittaa väitöskirjaa, jonka takia on ainakin toistaiseksi pois kuvauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntymävuosi suhteutetaan aina realistisesti. Salkkareissa aikakäsitys on vuosia sitten mennyt päin peetä. Toinen vaihtehto on piilottaa tarkat syntymävuodet. Eihän Alissakaan ollut olemassa sarja alussa, vaikka -93 syntynyt ja monta kertaa kuvailtu kuinka Aki ja Alissa viettivät yhdessä aikaa lapsuudessa.
Mielestäni lapsia ei olisi ikinä pitänyt alkaa maagisesti vanhentamaan. Oona, Sofia ja Niko olisivat nyt ihan realistisesti ajateltuna teini-ikäisiä, jos olisi jaksettu odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni lapsia ei olisi ikinä pitänyt alkaa maagisesti vanhentamaan. Oona, Sofia ja Niko olisivat nyt ihan realistisesti ajateltuna teini-ikäisiä, jos olisi jaksettu odottaa.
Salkkareiden kaltaisessa sarjassa on kuitenkin lähes mahdottomuus kasvattaa lapsia oikeaan tahtiin, kun aika ei muutenkaan kulje aina samaa tahtia. Vaatisi monta näyttelijän vaihdosta ja pitäisi sitten ottaa enemmän ulkopuolisia tai yllätyslapsia teinien rooliin. Kuitenkaan voida junnata vuositolkulla lähes paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tietää, miksi alkuperäinen henkilö jakoi noin kahden kuukauden paljastukset Laudalle? En syytä häntä. Oma syy, jos/kun lukee paljastukset. Kiinnostaa vaan.
Millä tavalla se on kenenkää oma syy, jos selaa keskustelua, joka on ennen ollut vapaa noin suurista spoilereista ja sitten silmille osuu monen kuukauden käänteet? Käsittämätöntä, että täällä puolustellaan tuota toimintaa ja syyllistetään paljastuksille tahtomattaan altistuneita.
Lainattu Laudalta:
"Tulevien kuukausien juoni. Älä lue jos kiinnostaa seurata sarjaa normaalisti:"
Tässä vaiheessa pitäisi hälytyskellojen alkaa soida. Jos jatkaa lukemista, on itse vastuussa.
Toinen vaihtoehto on: jos ärsyttää että täällä paljastetaan, kannattaa pysyä poissa. Jos näkee spoiler merkityt viestit, kannattaa hypätä niiden yli.
Itse luin paljastukset. En voi syyttää alkuperäistä henkilöä, koska jatkoin varoituksesta huolimatta.
Niinpä, kyllä ne oli asianmukaisesti merkitty. Lisäksi ne vuodot oli kirjoitettu ainakin kahteen viestiin, joissa oli toooooodella paljon tekstiä. Aikamoista, jos joku luki niin pitkät tekstit kokonaan ihan vain "vahingossa".
Laudan politiikka on merkityksetöntä tässä asiassa, kun ongelmaksi se on muodostunut nimenomaan täällä.
Ohis, Tero Puustisen näyttelijä tossa MasterChefin inserttimainoksessa kokin roolissa. Ei kilpailijana vaan näyttelijänä kahden muun lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään ei ole sanottu että Akin olisi oikeasti pitänyt kuolla. Akin oli tarkoitus vain poistua pidemmäksi aikaa kuvauksista, mutta korona sotki suunnitelmat. Camillan näyttelijä kirjoittaa väitöskirjaa, jonka takia on ainakin toistaiseksi pois kuvauksista.
Eikä Akin edes olisi pitänyt poistua kun muutamaksi kuukaudeksi. Poistui maaliskuussa ja piti palata takaisin syyskuussa, nyt koronan takia palasi jo toukokuussa.
Mihin muuten päätyi se Eliaksen rahasäkki, jonka sai äidiltään?
Vierailija kirjoitti:
Mihin muuten päätyi se Eliaksen rahasäkki, jonka sai äidiltään?
Muistan että Elias käytti ne johonkin! Mihinköhän ne meni?