Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos Kiduttaja olisikin Kosonen. Todella epätodennäköistä, mutta tuli mieleeni muistellessa Ismon ja Kallen keskusteluita. Rikollisjengeihin soluttautuminen on kuulemma Samin erikoisalaa, vaikka sarjan aikana Sami oli vain yhden kerran soluttautuneena.
Kaikki merkit viittaa Nikkiseen, mutta voiko tämäkin juonikuvio olla näin selkeä?
Tuskin Helena, Sebastian tai Sergei vaarantaisi perhettänsä ja Helenalla ja Sergeillä on haku päällä. Naumanen tuntuu loppujen lopuksi aika pikkurikolliselta johtaakseen isoa jengiä. Heiskanen menehtyi Siperiaan ja olisi äärimmäisen epätodennäköistä, että hahmo ns. nousisi kuolleista toisen kerran.
Itse veikkaan Sabrinaa tai Seireeniä
Akista kyllä huomaa, että ei oikeasti rakasta Sannia.
Itse ajattelin, että Kiduttaja on huumeringin pääpomo, jonka alaisuudessa toimi Uimonen ja muut välittäjät jne.
Voihan se big boss olla joku aivan uusi hahmokin. Eihän Uimonenkaan ollut ennestään tuttu. Minusta olisi parempi, että olisi joku aivan uusi pääpahis (hyvä ja taitava näyttelijä) kuin että joku vanha hahmo "pilataan" laittamalla hänet rikollispomoksi.
Minusta olisi ikävää, jos Aki olisi taas lähtenyt pahimmalle mahdolliselle rikoksen polulle eli kovien aineiden huumekauppiaaksi. Kaiken sen jälkeen mitä Aki on tehnyt ja kokenut viime vuosina. Minusta hän on fiksu tyyppi ja olisi suorastaan typerää hääriä moisissa hommissa. Hänellä on kuitenkin tytär ja naisystävä, jotka hänelle tärkeitä. Ei kannata riskeerata koko elämää. Siksi toivon, että pääjehu on lopulta joku muu.
Pääpahis on Jutta tai Dahlia? 😏
Ehdottaisin Victoriaa jos se ei olisi jotenkin niin tönkkö. Ihan vaan siksi, että sillä on salaisuus mut vielä ei ole mitään selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin, että Kiduttaja on huumeringin pääpomo, jonka alaisuudessa toimi Uimonen ja muut välittäjät jne.
Ei ole kiduttaja pääpomo. Maanantain jaksossa se tatuoitu kaljupää kysyy tuolilla istuvalta pomoltaan pyytääkö kiduttajaa hoitelemaan Karin. Eli ilmeisesti myös kiduttaja työskentelee tälle isolle kiholle. Tuoli tosiaan peitti pomon kokonaan eikä puhetta kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se big boss olla joku aivan uusi hahmokin. Eihän Uimonenkaan ollut ennestään tuttu. Minusta olisi parempi, että olisi joku aivan uusi pääpahis (hyvä ja taitava näyttelijä) kuin että joku vanha hahmo "pilataan" laittamalla hänet rikollispomoksi.
Minusta olisi ikävää, jos Aki olisi taas lähtenyt pahimmalle mahdolliselle rikoksen polulle eli kovien aineiden huumekauppiaaksi. Kaiken sen jälkeen mitä Aki on tehnyt ja kokenut viime vuosina. Minusta hän on fiksu tyyppi ja olisi suorastaan typerää hääriä moisissa hommissa. Hänellä on kuitenkin tytär ja naisystävä, jotka hänelle tärkeitä. Ei kannata riskeerata koko elämää. Siksi toivon, että pääjehu on lopulta joku muu.
Eihän se välttämättä ole Aki. Mutta koska pomoa ei näytetty tuolin takaa eikä hän edes puhunut, niin pakosti tulee mieleen että kyseessä joku tuttu eikä haluta katsojien tietävän vielä.
Liittyyköhän nämä joulukuun peräkkäiset jaksonimet toisiinsa? Kari kohtaa varmaan Kiduttajan?
3663 .Taas Karia lyödään
3664. Linda on sattuutäti
Vuosi sitten Monica ja Tale oli lähdössä sarjasta pois. Nyt Tale on ollut monta kuukautta mukana ja Monicakin palaa. En ihmettelisi jos Janne ilmestyisi seuraavalla kaudella Kanarilta ja Lari Vuosaaresta sekä Lola, Alissa ja Pietari Rantabaarista.
Mihin Kallen alkoholiongelman lämmittämisellä pyritään? Onko tarkoitus, että Kalle tekee taas humalassa töitä tai masentuu ja yrittää itsemurhaa. Retkahtamisen ymmärrän, mutta pidemmällä tähtäimellä tuntuu turhalta juonikuviolta. Toivottavasti tunnustaa tai jää kiinni juomisestaan. Ja tällä kertaa voisi mennä tukiryhmään tai terapeutille juttelemaan asioista.
Vierailija kirjoitti:
Mihin Kallen alkoholiongelman lämmittämisellä pyritään? Onko tarkoitus, että Kalle tekee taas humalassa töitä tai masentuu ja yrittää itsemurhaa. Retkahtamisen ymmärrän, mutta pidemmällä tähtäimellä tuntuu turhalta juonikuviolta. Toivottavasti tunnustaa tai jää kiinni juomisestaan. Ja tällä kertaa voisi mennä tukiryhmään tai terapeutille juttelemaan asioista.
Haistan tässä mahdollisuuden sille käänteelle, mitä täällä on jo kesällä veikkailtu. Ismo ja Ressu asuu saman katon alla ja alkaa virittämään parempia isä-poika-suhdetta ja Sannilla on Aki ja Ilja. Kukaan ei huomaa Kallen syrjäytymistä ja alkoholisoitumista. Monica palaa, mutta onko hänelläkään aikaa eikä Monicakaan tiedä alkoholismista.
Siis mistä te ootte saaneet päähänne (vai onko se koko ajan yksi ja sama kirjoittaja) että Evan vauvan nimi nimenomaan on NADIA eikä NADJA? Mun mielestä lausuu selkeästi nimen jiillä, miks kaikki kirjoittaa sen iillä??
Vierailija kirjoitti:
En myöskään usko että Akin ja Sannin suhde kaatuu tuohon pieneen riitaan. Aki oli hieman viileä joo, mutta eipä siinä ollut kyse asiasta jota ei voisi selvittää. Milloin salkkareissa olisi muka ollut onnellinen parisuhde ilman mitään riitoja?
Maanantain jaksossa tuli kyllä harvinaisen selväksi että Akin ja Sannin suhde on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten Monica ja Tale oli lähdössä sarjasta pois. Nyt Tale on ollut monta kuukautta mukana ja Monicakin palaa. En ihmettelisi jos Janne ilmestyisi seuraavalla kaudella Kanarilta ja Lari Vuosaaresta sekä Lola, Alissa ja Pietari Rantabaarista.
Lari aina välillä käy ja lähtee ja käy ja lähtee. Erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä te ootte saaneet päähänne (vai onko se koko ajan yksi ja sama kirjoittaja) että Evan vauvan nimi nimenomaan on NADIA eikä NADJA? Mun mielestä lausuu selkeästi nimen jiillä, miks kaikki kirjoittaa sen iillä??
Jaksojen ohjelmatekstityksissä on ainakin Nadia, mutta tiedä sitten kumpi se on. Lopputeksteissä lukee vain vauva Tamminen.
Vierailija kirjoitti:
Älä multa kysy minä oon vaan täällä kommentoimassa. XD
Sannin kanssa Aki ei koskaan hymyile tai naura kuten esim. Sabrinan. Taitaa johtua Samin ja Kertun väleistä.
Veikkaan, että tässä seuraavan parin viikon aikana on sekaisin kohtauksia toukokuulta ja elokuulta. Esimerkiksi Hanna oli mukana toukokuun viimeisen kuvausviikon loppuun asti ja Pete & Monika oli kokonaan kyseisen viikon poissa ollessaan FortBoyardissa. Mä itseasiassa kattelin oliko Kallen ja Sannin kohtaus jo syksyltä. Mielestäni Pete vaikutti ruskettuneelta tai sitten vaan kuvittelin. Kallea kuitenkin nähdään sairaalalla.
Mua taas kiinnostaa enemmän kuka on tämä kiduttajan pomo.