Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Tajusin vasta tänään Rantabaaria katsoessa, että Suvin ja Kristan asunnot oikeesti yksi ja sama. Ilmeisesti asuvat samassa tasolla ja siksi asunnot on samanlaisia. Vaihdettu vaan huonekaluja, joita niitäkään ei ole paljoa. Tilanpuute taitaa oikeesti olla studiolla.
"Camilla ärsyyntyy, kun Mustavaara-yhtiöiden uusi johtaja Sabrina suunnittelee yhteistyötä Vinottaren kanssa. Aki ja Sanni yllättyvät tämän vierailusta. Sabrina kiinnostuu, kun kuulee, että Aki on Camillan ex-miesystävä. Pian tämä ehdottaa miehelle yhteistyötä."
Sanoinhan että Sabrina kiinnostuu Akista. Kohta nähdään Aki Sabrina ja Camilla kolmiodraama. Toisaalta, Akihan on vapaa mies...
Kanavan juonipaljastuksissa ei ollut mitään Kallesta. TV-lehteä ei ollut vielä 9.40 aikoihin kaupassa.
Kohta Aki ei edes muista Sannin olemassa oloa kun Camilla ja Sabrina alkavat taistella Akista. Sabrinakaan tuskin näkee jotain Sannia minään uhkana.
Joku kolmas mies se Evan lapsen isä on. Kumpa asia selviäisi pian.
Aaron on tietysti antanut Evan lapselle jonkin raamatullisen nimen. Ehkä Eden tai Saara ? Raamatun tuntemus on heikkoa, mutta eikös Raamatussa nimeltä mianittu vain Eevan poikia ?
https://www.telkku.com/ohjelmat/salatut-elamat/3188/mtv3/5919789
Ei siis ihme, että Sanni on tuossa niin surkean näköinen. Mistä vetoa Aki on enemmän kiinnostunut Sabrinasta ja flirttailee sille koko illan. Eipä taida Sanni Akille kovin paljon merkitä, kun jatkuvasti tähyilee muita naisia.
Kuten ei Kerttukaan merkitse Samille yhtään mitään.
Vaikuttaapa Sabrina epävarmalta yksilöltä, kun kiinnostuu vain varatuista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaapa Sabrina epävarmalta yksilöltä, kun kiinnostuu vain varatuista miehistä.
Noel tietty on varattu, mutta eihän Aki ole. Eiköhän Aki kiinnostu myös Sabrinasta.
Tuskin Eva ensi viikolla löytyy. Todennäkösesti mökiltä jää Lindalle ja Jirille mieleen jotain tai Lasse alkaa epäilemään, kun Jiri ja Severi on marraskuun alkupuolella metsällä. Jaksojen nimet viittaa Aaroon, Lasseen ja Evaan. Yllätyin, että Linda tietää mökistä. Ajattelin sitä salaiseksi paikaksi.
Aki on varmaan vain tyytyväinen, jos Camilla tulee mustasukkaiseksi Sabrinan takia.
Mä taas luulen, että Sabrina pyörii Akin ja Noelin ympärillä. Ei yhden miehen vuoksi kutsuta ketkuksi miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas luulen, että Sabrina pyörii Akin ja Noelin ympärillä. Ei yhden miehen vuoksi kutsuta ketkuksi miesten suhteen.
No haloo, sehän on päivänselvää että Aki kiinnostuu Sabrinasta. Ruma Sanni hiirulainen on pian historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haloo, sehän on päivänselvää että Aki kiinnostuu Sabrinasta. Ruma Sanni hiirulainen on pian historiaa.
Tiedoksi vaan; jos vanhempi mies ottaa nuoremman ja käyttää seksileluna niiku väität, niin ulkonäkö on se mikä merkkaa.
Sannille ihan oikein, että Sabrina ignooraa Sannin täysin. Sabrinalle Aki on yhtä kuin sinkku ja sitä kiinnostaa vain se että kyseessä on Camillan exä. Ihana Sabrina.
Kerttukaan ei ole Samille mitään muuta kuin arvoton roska.
Haloo hei jätä Sami ja Kerttu rauhaan.
Saisivat joskus näyttää lavasteita paremmin, mutta ilmeisesti jostain syystä se on kielletty. Ihme, että ees Making of Tuuliranta -videoon on jäänyt toi kohta, missä näkyy sairaalan lavaste taustalla.
Etunimensä perusteella sekin varmaan kuuluu mystiseen Mustavaarojen sukuun, mutta perheensä ei ole ollu tekemissä noiden muiden kanssa eikä perheellä ole erityisemmin varoja tästä syystä.