Kiitän sinua mieheni toinen nainen, minun ei tarvitse harrastaa seksiä
saan kuitenkin perheen + muut edut.
Hieno järjestely.
Kommentit (67)
Ai, eilen sonia ärsytti, että toinen nainen unohtelee teille tavaroitaan. Mutta se provo ei lähtenyt käyntiin, niin kokeilet tämmöistä. Mikäs siinä, aikaahan sinulla tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin hyvä järjestely. Paitsi että miehesi on rakastunut minuun nyt ja vieraantuu sinusta.
Syy haluttomuuteesi ei ole ainakaan miehessäsi. Hän on ennakkoluuloton, hellä ja huomaavainen rakastaja. Häntä surettaa tapa, jolla suhtauduit omaasi ja hänen seksuaalisuuteensa. Sinä sulkeuduit, häpesit, tuomitsit. Se sattui häneen syvästi.
Minä en satuta.
Se johtuu siitä, että sä oot niin paljon parempi kuin muut ihmiset. Ja ihanampi.
Ole hyvä vain.
Et tainnut tietää että hän on jo kauan tehnyt lähtöä luotasi? Ei vaan saa sanottua. Ei nuku öisin eikä oikein saa syötyäkään. Se häntä kovasti stressaa, kuinka reagoit.
En minäkään jättäisi miestäni ja eroaisi yhden kahjon horatsun takia omasta hyvästä aviomiehestäni.
Elämä on kyllä ihmeellistä ja polveilevaa,meillä kaikilla omanlaisensa. Itse olin jyrkästi vastaan sivusuhteita siihen saakka kunnes lapset olivat aikuisia ja omillaan.
Sen jälkeen olen muuttunut paljon.
En ole katsonut mieheni ,ainakin yhtä seikkailua vuosi sitten,mitenkään pahalla.
Enkö rakasta miestäni,en tunne mustasukkaisuutta?
Rakastan.
Rakastan myös itseäni enemmän kuin koskaan, minusta on tullut vahva,itsenäinen.
Vierailija kirjoitti:
Mäpäs kun jätän sinut vaimoni, en tee sinulla mitään. Jäät miltei puille paljaille. Häh hää!
Talo on minun, tienaan kolme kertaa enemmän kuin sinä ja meillä on avioehto :D
Ole hyvä, ja kiitos itsellesi!
En mä ikinä ole halunnut edes yrittää sitä sulta viedä, kunhan välillä lainaan jotain mikä ei ole sulta pois ollenkaan. Toivon myös todella, että meidän "järjestelyllämme" on positiivinen vaikutus teidän avioliittoonne. Ja kumia käytetään tietysti, ettei sun tarvi pelätä mitään ongelmia sen suhteen, vaikka tekin joskus päätyisitte puuhailemaan:)
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä vain.
Et tainnut tietää että hän on jo kauan tehnyt lähtöä luotasi? Ei vaan saa sanottua. Ei nuku öisin eikä oikein saa syötyäkään. Se häntä kovasti stressaa, kuinka reagoit.
Tiedän kyllä. Ollaan monet yöt tätä yhdessä itketty, mutta jostain syystä hän ei vaan halua erota. Jättää lapsia ja kotia. Voisitko kannustaa häntä, että hänellä on täysvapaus lähteä ettei meidän takia tarvitse stressata? Ja olet valmis myös jakamaan arjen lastemme kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miettinyt että 2.naiset varmaan joutuu antamaan peppua halusi tai ei että saa sen miehen pidettyä edes seksiseuraksi.
Ai että aivan "saa pidetyksi"! :D Eipä se kuule ole homma eikä mikään kun miehesi on valmis kustantamaan hotellit ja matkat ihan vain piparin tähden, eikä ole kertaakaan peppua saanut:) Ei sillä, tykkään siitä kyllä toisen rakastajani kanssa, mutta miehelläsi on ehkä vähän liian iso niihin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
En mä ikinä ole halunnut edes yrittää sitä sulta viedä, kunhan välillä lainaan jotain mikä ei ole sulta pois ollenkaan. Toivon myös todella, että meidän "järjestelyllämme" on positiivinen vaikutus teidän avioliittoonne. Ja kumia käytetään tietysti, ettei sun tarvi pelätä mitään ongelmia sen suhteen, vaikka tekin joskus päätyisitte puuhailemaan:)
Meidän "järjestelyllämme"...haluat omia meidän parisuhteen sopimuksen itsellesi, että teillä olisi jotain yhteistä?
Vierailija kirjoitti:
Minä en omista miestäni, joten sinä et lainaa minulta yhtään mitään, etkä voi minulta mitään viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ikinä ole halunnut edes yrittää sitä sulta viedä, kunhan välillä lainaan jotain mikä ei ole sulta pois ollenkaan. Toivon myös todella, että meidän "järjestelyllämme" on positiivinen vaikutus teidän avioliittoonne. Ja kumia käytetään tietysti, ettei sun tarvi pelätä mitään ongelmia sen suhteen, vaikka tekin joskus päätyisitte puuhailemaan:)Meidän "järjestelyllämme"...haluat omia meidän parisuhteen sopimuksen itsellesi, että teillä olisi jotain yhteistä?
No kun se ei nimenomaan ole mikään "suhde", vaan tavataan sovittuun aikaan sovitussa paikassa ja harrastetaan seksiä. Sitten ehkä jutellaan hetki mukavia, kunnes mies jatkaa matkaansa ja mä jatkan puuhastelujani. Molemmat saivat seksuaalisen tyydytyksen, joten siitä on mukava jatkaa. Mies on tyytyväinen, rento ja hyväntuulinen (ainakin lähtiessään), ja niin olen minäkin. Mielestäni sitä voi kutsua järjestelyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ikinä ole halunnut edes yrittää sitä sulta viedä, kunhan välillä lainaan jotain mikä ei ole sulta pois ollenkaan. Toivon myös todella, että meidän "järjestelyllämme" on positiivinen vaikutus teidän avioliittoonne. Ja kumia käytetään tietysti, ettei sun tarvi pelätä mitään ongelmia sen suhteen, vaikka tekin joskus päätyisitte puuhailemaan:)Minä en omista miestäni, joten sinä et lainaa minulta yhtään mitään, etkä voi minulta mitään viedä.
Loistava asenne! Monet tuntuu kuvittelevan, että avioliiton myötä he saavat omistusoikeuden kumppaninsa genitaaleihin. Mustasukkaisuus ja omistushalu ovat täysin turhia kahden tasavertaisen ihmisen parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miettinyt että 2.naiset varmaan joutuu antamaan peppua halusi tai ei että saa sen miehen pidettyä edes seksiseuraksi.
Ei ”joudu” tekemään mitään, koska se varattu mies on se, joka haluaa pitää toisen naisen eli minut. Sinkkuna voin aina hankkia uusia rakastajia ja välillä niin teenkin. Jos rakastun, tämä varattu mies saa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ikinä ole halunnut edes yrittää sitä sulta viedä, kunhan välillä lainaan jotain mikä ei ole sulta pois ollenkaan. Toivon myös todella, että meidän "järjestelyllämme" on positiivinen vaikutus teidän avioliittoonne. Ja kumia käytetään tietysti, ettei sun tarvi pelätä mitään ongelmia sen suhteen, vaikka tekin joskus päätyisitte puuhailemaan:)Meidän "järjestelyllämme"...haluat omia meidän parisuhteen sopimuksen itsellesi, että teillä olisi jotain yhteistä?
No kun se ei nimenomaan ole mikään "suhde", vaan tavataan sovittuun aikaan sovitussa paikassa ja harrastetaan seksiä. Sitten ehkä jutellaan hetki mukavia, kunnes mies jatkaa matkaansa ja mä jatkan puuhastelujani. Molemmat saivat seksuaalisen tyydytyksen, joten siitä on mukava jatkaa. Mies on tyytyväinen, rento ja hyväntuulinen (ainakin lähtiessään), ja niin olen minäkin. Mielestäni sitä voi kutsua järjestelyksi.
Kuka on puhunut teidän suhteesta yhtään mitään? :D Yrität nyt kovin puolustella omia heikkouksiasi...taidat kuitenkin haluta enemmän? No, surkeimmat valheet sitä kertookin itselleen, joten oleppa nyt rehellinen itsellesi.
Tutkimuksien mukaan miehillä vapautuu huomattavia määriä rakkaushormoneja seksin aikana ja jälkeen, mies rakastuu helposti silloin ja seksi vahvistaa rakkautta. Seksin jälkeiset 30min parasta aikaa puhua miehen pää pyörryksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ikinä ole halunnut edes yrittää sitä sulta viedä, kunhan välillä lainaan jotain mikä ei ole sulta pois ollenkaan. Toivon myös todella, että meidän "järjestelyllämme" on positiivinen vaikutus teidän avioliittoonne. Ja kumia käytetään tietysti, ettei sun tarvi pelätä mitään ongelmia sen suhteen, vaikka tekin joskus päätyisitte puuhailemaan:)Minä en omista miestäni, joten sinä et lainaa minulta yhtään mitään, etkä voi minulta mitään viedä.
Niin ei se silloin ole SUN mies, se on vaan pelkkä mies. Sinkkumies.
Haluan uudeksi mieheksi kristityn miehen, joka kunnioittaa kristillisiä arvoja. Menkööt petturimies vaan himojensa perässä. En sellaisella miehellä mitään teekään.
Mäpäs kun jätän sinut vaimoni, en tee sinulla mitään. Jäät miltei puille paljaille. Häh hää!