Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitän sinua mieheni toinen nainen, minun ei tarvitse harrastaa seksiä

Vierailija
11.12.2018 |

saan kuitenkin perheen + muut edut.
Hieno järjestely.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kestä. Minä haluan vain hyvää seksiä ja seuraa.

Vierailija
2/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kiitän sitä toista naista, joka vei kokonaan mieheni. Mies oli väkivaltainen psykopaatti, joka piti minua kotona kuin häkkilintua. En saanut tavata ystäviä koskaan ilman väkivaltaisia seurauksia tai vähintäänkin sairaita raivokohtauksia, josta lapset kärsivät. 

Vierailija
4/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei kuulosta vilpittömältä. Kyllä sinäkin varmasti seksistä nauttisit oikean miehen/naisen kanssa. Miksi tuhlata aikaa huonossa parisuhteessa? Ainiin, ne lapset..

Vierailija
5/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kestä. Minä haluan vain hyvää seksiä ja seuraa.

Tämähän on teille molemmille varsinainen winwin-tilanne! Hienoa!

Vierailija
6/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana perhe ja "parisuhde" sinulla😍😂

Vierailija
7/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno järjestely.

Kyllä sulla olis perhe ihan ilman sitä miestäkin. Mitä ne muut edut on? Rahaako tai hieno talo? Mä asuisin mieluummin vuokralla ja opettelisin tulemaan toimeen vähemmällä, kuin katselisin tuollaista ukkoa. Eikö siinä jo kodin ilmapiiri muutu aika myrkylliseksi? Oma hyvinvointi on arvokkaampaa kuin hienot kulissit!

Vierailija
8/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa yli 13 vuotta sitten ulkoistettu seksi. Meillä on molemmilla oikeus seksuaaliseen vapauteen ja yhden osa-alueen takia emme alkaaneet perhetttä hajoittamaan. 

Kiitos ja hyvää joulua, Mervi! 

Vierailija
9/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä niin kauan kun jaksat selitellä kaiken itselles parhainpäin ja vielä uskotkin sen.

Vierailija
10/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt että 2.naiset varmaan joutuu antamaan peppua halusi tai ei että saa sen miehen pidettyä edes seksiseuraksi.

Vierailija
11/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se vasta olet kapinallinen.

Vierailija
12/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin hyvä järjestely. Paitsi että miehesi on rakastunut minuun nyt ja vieraantuu sinusta.

Syy haluttomuuteesi ei ole ainakaan miehessäsi. Hän on ennakkoluuloton, hellä ja huomaavainen rakastaja. Häntä surettaa tapa, jolla suhtauduit omaasi ja hänen seksuaalisuuteensa. Sinä sulkeuduit, häpesit, tuomitsit. Se sattui häneen syvästi.

Minä en satuta.

Vierailija
13/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei kuulosta vilpittömältä. Kyllä sinäkin varmasti seksistä nauttisit oikean miehen/naisen kanssa. Miksi tuhlata aikaa huonossa parisuhteessa? Ainiin, ne lapset..

Suhde on auttamatta huono kun siinä ei ole hyvää seksiä? Ajan tuhlausta viettää aikaa miehen ja lasten kanssa yhdessä päivittäisessä arjessa, matkustella, jne? Baarissako pitäisi olla laulamassa Kaija Koota sielunsiskojen kanssa ja käydä läpi kaikki miehet ja naiset, että löytyy se oikea?

Vierailija
14/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieskään ei halua seksiä sinun kanssasi kovin paljon, vaan löytyi kiinnostavampi, mutta selität asian nyt niin päin, että toinen nainen pelasti sinut miehesi himoilta. 

Vierailija
15/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muka estää ap:tä harrastamasta seksiä miuden kanssa? Oma mies ei vaan enää sytytä. Mutta muuten elämä ok. Tai ehkä ap tykkääkin naisista...

Vierailija
16/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään että sinun ei tarvis harrastaa seksiä vaikkei miehelläs oliskaan toista naista. Ei tulis av-matamille ehottelemaan silti.

Vierailija
17/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheni pettäisi minua niin en todellakaan eroaisi. Voisin sitten itsekin tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
18/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno järjestely.

Kyllä sulla olis perhe ihan ilman sitä miestäkin. Mitä ne muut edut on? Rahaako tai hieno talo? Mä asuisin mieluummin vuokralla ja opettelisin tulemaan toimeen vähemmällä, kuin katselisin tuollaista ukkoa. Eikö siinä jo kodin ilmapiiri muutu aika myrkylliseksi? Oma hyvinvointi on arvokkaampaa kuin hienot kulissit!

Hellä ja huomioonottava mies, kodin- ja lastenhoitoon osallistuva mies, mies jonka kanssa voi veittää ihan vaan joutoaikaa, siinä muutama muu etu. Osa omaa hyvinvointia on onnellinen mies ja lapset.

Vierailija
19/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin hyvä järjestely. Paitsi että miehesi on rakastunut minuun nyt ja vieraantuu sinusta.

Syy haluttomuuteesi ei ole ainakaan miehessäsi. Hän on ennakkoluuloton, hellä ja huomaavainen rakastaja. Häntä surettaa tapa, jolla suhtauduit omaasi ja hänen seksuaalisuuteensa. Sinä sulkeuduit, häpesit, tuomitsit. Se sattui häneen syvästi.

Minä en satuta.

Mies olisi voinut rakastua  ja vieraantua ilman kyseistä järjestelyäkin. Yksikään suhde ei ole turvassa, ei edes sinun "suhteesi".

Kukaan meistä ei voi luvata ettei koskaan satuta. Elämässä ei ole ennustettavuutta.

Vierailija
20/67 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en satuta.

Suloista<3