Kiitän sinua mieheni toinen nainen, minun ei tarvitse harrastaa seksiä
saan kuitenkin perheen + muut edut.
Hieno järjestely.
Kommentit (67)
Ei kaikkien suhteiden tarvitse olla samalla kaavalla rakennettuja. Oma suhteeni perustui pelkälle seksille. Intohimoa löytyi, mutta missään muissa asioissa emme pystyneet yhdessä toimimaan. Parasta seksiä ikinä molemmille ja siksi pidimme siitä kiinni. Tanssiminen oli toinen mikä suhteessa toimi. No nyt vanhoina päätimme lähteä eri teille. Edelleen kumpikin kaipaa suhteemme seksiä. Miehellä on uusi vaimo ja silti haaveilee meistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan uudeksi mieheksi kristityn miehen, joka kunnioittaa kristillisiä arvoja. Menkööt petturimies vaan himojensa perässä. En sellaisella miehellä mitään teekään.
Toivottavasti löydät ihannemiehesi. Itse lopetin etsimisen 50 vuotiaana. Salaa kuitenkin odotan, että se kohta tupsahtaisi eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä, ja kiitos itsellesi!
En mä ikinä ole halunnut edes yrittää sitä sulta viedä, kunhan välillä lainaan jotain mikä ei ole sulta pois ollenkaan. Toivon myös todella, että meidän "järjestelyllämme" on positiivinen vaikutus teidän avioliittoonne. Ja kumia käytetään tietysti, ettei sun tarvi pelätä mitään ongelmia sen suhteen, vaikka tekin joskus päätyisitte puuhailemaan:)Meidän "järjestelyllämme"...haluat omia meidän parisuhteen sopimuksen itsellesi, että teillä olisi jotain yhteistä?
No kun se ei nimenomaan ole mikään "suhde", vaan tavataan sovittuun aikaan sovitussa paikassa ja harrastetaan seksiä. Sitten ehkä jutellaan hetki mukavia, kunnes mies jatkaa matkaansa ja mä jatkan puuhastelujani. Molemmat saivat seksuaalisen tyydytyksen, joten siitä on mukava jatkaa. Mies on tyytyväinen, rento ja hyväntuulinen (ainakin lähtiessään), ja niin olen minäkin. Mielestäni sitä voi kutsua järjestelyksi.
Kuka on puhunut teidän suhteesta yhtään mitään? :D Yrität nyt kovin puolustella omia heikkouksiasi...taidat kuitenkin haluta enemmän? No, surkeimmat valheet sitä kertookin itselleen, joten oleppa nyt rehellinen itsellesi.
Hmm. Ilmeisesti mä en oikein tajunnut mitä sä tarkoitit teidä suhteen sopimuksesta (vai miten se menikään).
Ja mitä tulee itselleen valehteluun, sinähän tässä olet se joka on liitossa pettävän miehen kanssa. Kun teillä on ilmeisesti muuten niin hyvä suhde, ettei sua pienet lipeämiset haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miettinyt että 2.naiset varmaan joutuu antamaan peppua halusi tai ei että saa sen miehen pidettyä edes seksiseuraksi.
Meinaat että varattu mies käy vastentahtoisesti panemassa toista naista? Voi teitä (meitä) pikkuvaimoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miettinyt että 2.naiset varmaan joutuu antamaan peppua halusi tai ei että saa sen miehen pidettyä edes seksiseuraksi.
Meinaat että varattu mies käy vastentahtoisesti panemassa toista naista? Voi teitä (meitä) pikkuvaimoja.
Vaimojen harha, että mies pitää vaimoa jalustalla ja halveksuu toista naista. Mies viettää viikon parhaat hetket sen toisen kanssa, se vain on kylmä totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä, ja kiitos itsellesi!
En mä ikinä ole halunnut edes yrittää sitä sulta viedä, kunhan välillä lainaan jotain mikä ei ole sulta pois ollenkaan. Toivon myös todella, että meidän "järjestelyllämme" on positiivinen vaikutus teidän avioliittoonne. Ja kumia käytetään tietysti, ettei sun tarvi pelätä mitään ongelmia sen suhteen, vaikka tekin joskus päätyisitte puuhailemaan:)Meidän "järjestelyllämme"...haluat omia meidän parisuhteen sopimuksen itsellesi, että teillä olisi jotain yhteistä?
No kun se ei nimenomaan ole mikään "suhde", vaan tavataan sovittuun aikaan sovitussa paikassa ja harrastetaan seksiä. Sitten ehkä jutellaan hetki mukavia, kunnes mies jatkaa matkaansa ja mä jatkan puuhastelujani. Molemmat saivat seksuaalisen tyydytyksen, joten siitä on mukava jatkaa. Mies on tyytyväinen, rento ja hyväntuulinen (ainakin lähtiessään), ja niin olen minäkin. Mielestäni sitä voi kutsua järjestelyksi.
Kuka on puhunut teidän suhteesta yhtään mitään? :D Yrität nyt kovin puolustella omia heikkouksiasi...taidat kuitenkin haluta enemmän? No, surkeimmat valheet sitä kertookin itselleen, joten oleppa nyt rehellinen itsellesi.
Hmm. Ilmeisesti mä en oikein tajunnut mitä sä tarkoitit teidä suhteen sopimuksesta (vai miten se menikään).
Ja mitä tulee itselleen valehteluun, sinähän tässä olet se joka on liitossa pettävän miehen kanssa. Kun teillä on ilmeisesti muuten niin hyvä suhde, ettei sua pienet lipeämiset haittaa?
Jos pari sopii, että on lupa käydä vieraissa eli suhde on avoin millä logiikalla suhteessa petetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimojen harha, että mies pitää vaimoa jalustalla ja halveksuu toista naista. Mies viettää viikon parhaat hetket sen toisen kanssa, se vain on kylmä totuus.
Anna, kun miehenä kerron sinulle sen totuuden. Parhaat hetkeni vietän kotona perheeni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna, kun miehenä kerron sinulle sen totuuden. Parhaat hetkeni vietän kotona perheeni kanssa.
Ja parhaat hetkeni vietän ilman minkäänlaisia miehiä. Toivoo vaimosi.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ei tarvitse. Seksi on jumalaista ja juuri sellaista kuin molemmat haluamme.
Mutta suhteessamme on paljon muutakin. Käymme viikoittain kahvilla, keskustelemme lapsistamme (jo lähes aikuisia), työstä, huolista joita ei voi kotona jakaa, iloista joita kotona ei ymmärretä/arvosteta. Jos olemme jossain kahden saatamme vain olla sylikkäin, lähellä toisiamme tuntikausia, suukotella ja silitellä, nuuskia toistemme ihoa ja lämpöä. Tehdä sitä mitä kotona ei saa, nopea kuiva suukko tai pikahalaus ei tyydytä kumpaakaan. Rakastelu on vain kirsikka kakun päällä, taivas jota ei löydä kenenkään muun kanssa.
Mutta win win, näin tosiaan perushyvä avioliitto ja perhe pysyy kasassa ilman katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ei tarvitse. Seksi on jumalaista ja juuri sellaista kuin molemmat haluamme.
Mutta suhteessamme on paljon muutakin. Käymme viikoittain kahvilla, keskustelemme lapsistamme (jo lähes aikuisia), työstä, huolista joita ei voi kotona jakaa, iloista joita kotona ei ymmärretä/arvosteta. Jos olemme jossain kahden saatamme vain olla sylikkäin, lähellä toisiamme tuntikausia, suukotella ja silitellä, nuuskia toistemme ihoa ja lämpöä. Tehdä sitä mitä kotona ei saa, nopea kuiva suukko tai pikahalaus ei tyydytä kumpaakaan. Rakastelu on vain kirsikka kakun päällä, taivas jota ei löydä kenenkään muun kanssa.
Mutta win win, näin tosiaan perushyvä avioliitto ja perhe pysyy kasassa ilman katkeruutta.
Ihmettelen tällaista kuviota. Miksi ihmeessä ei erota, vaan mieluummin k*setetaan sitä omaa vaimoa/miestä? Mitä kiksejä tällaisesta saa? En vain ymmärrä. Lapset ei kelpaa perusteeksi, sillä niin kieroutunut malli tässä annetaan tuleville sukupolville, että parempi olisi erota. Ja oman puolison sairaus ei kelpaa syyksi, ellei nyt sitten jo vihanneksena makaa sairaalassa kyvyttömänä tekemään minkäänlaisia päätöksiä.
Näissä sujteissa usein se toinen nainen elättelee toiveita että saa miehen ja mies varmaan niin lupaileekin.
Mies kuitenkin haluaa kaiken. Perheen, seksiä ja suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana perhe ja "parisuhde" sinulla😍😂
Jep, ap laskeskelee etujaan ja pihtailee ja ukko käy vieraissa. Todella monen unelma!
Kiitos sinulle "ykkösnainen", että minä saan yhteisestä miehestämme ne haluamani parhaat palat ja sinä hoidat ne kaikki ei-niin-mukavat kuten joulun anoppilassa ja siivoat p*skaistet sukat lattialta. Minä sitten vietän vastavuoroisesti miehen kanssa pitkän viikonlopun hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas kiitän sitä toista naista, joka vei kokonaan mieheni. Mies oli väkivaltainen psykopaatti, joka piti minua kotona kuin häkkilintua. En saanut tavata ystäviä koskaan ilman väkivaltaisia seurauksia tai vähintäänkin sairaita raivokohtauksia, josta lapset kärsivät.
Et sitten älynnyt ihan itse erota?
Vierailija kirjoitti:
saan kuitenkin perheen + muut edut.
Hieno järjestely.
Oletko hieman vammmainen, kun et osaa nauttia seksistä? Tai kykene? Tiedätkö, että sinussa on jotakin vialla? Onpa tosi hienoa jjoo kuluttaa elämäsi saamatta samaa, mitä muut siitä saavat, kaikkea HYVÄÄ. Sä vain et saa samaa, koska olet joku säälittävä frigidi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle "ykkösnainen", että minä saan yhteisestä miehestämme ne haluamani parhaat palat ja sinä hoidat ne kaikki ei-niin-mukavat kuten joulun anoppilassa ja siivoat p*skaistet sukat lattialta. Minä sitten vietän vastavuoroisesti miehen kanssa pitkän viikonlopun hotellissa.
Juuri näin :) Mies antaa sulle orgasmeja, aloittajalle rahaa suklaaseen ja uuteen villapaitaan :D
Kiitän sinua kakkosnainen, että olet osoittanut, millainen selkärangaton nuljake mieheni on. Ilman sinua olisin tuhlannut aikaani kauemmin hänen kanssaan, nyt pääsen eroon mokomasta.
Sitku lapset isompia ni helppo erota.siihen mennessä hoidat taloutesi kuntoon ja katot kunnon miehen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi teistä siellä hotellissa kerää ne miehen p*skaiset sukat lattialta?
Luojan kiitos minulla on siisti mies, ikinä ei ole tarvinnut hänen jäljiltään tavaroita tai vaatteita keräillä, jarrujälkiä pestä tms. Ei minulle kelpaisi mikään sottapytty, mutta kiva, että sinä suostut sellaisen jopa jakaamaan toisen kanssa!
Mitä sopimusta silloin rikotaan, jos miehellä on vapaus käydä runkaamassa itsensä johonkin naiseen?