Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käyttäytyminen sängyssä raivostuttaa - onko teidänkin mielestä turn-off tällainen?

Vierailija
11.12.2018 |

Olen ollut nykyisen miehen kanssa yhdessä puolitoista vuotta. Alussahan on aina "vaaleanpunaiset" lasit silmillä kun on sitä tuoretta ihastumista, mutta pikkuhiljaa alkaa huomaamaan myös kolikon toisen puolen... Minua siis ottaa päähän miten mieheni käyttäytyy sängyssä.

- Seksistä hän pyrkii "sopimaan" etukäteen, tyyliin missä ja milloin ja jopa miten

- Kun sänkyyn mennään ja tiedossa on siis että nyt puuhastellaan, mies heittäytyy selälleen ja minun pitäisi sitten "laittaa moottorit käyntiin". Hän harvoin näyttää että tuntuu hyvältä (ollaan tästä monesti puhuttu) ja välillä pitää katsoa että nukahtiko jopa.

- Jos mieheni hyväileekin minua, hän lopettaa sen kun seinään kun minä alan hyväilemään häntä -> heittäytyy selälleen ja makaa vaan

- Kun hän koskee minuun ollessani märkä, hän pyyhkii aina kädet talouspaperiin, ihan kuin häntä ällöttäisi. Jos paperirulla on unohtunut sänkypöydältä, se lähdetään hakemaan kesken kaiken (silloin hän käy usein samalla myös perusteellisella käsipesulla)

- Seksi tuntuu ikäänkuin kliiniseltä, kaikki pitää tehdä siististi ilman ylimääräisiä ääniä.

- Mieheni ihmettelee kovaan ääneen jos en ole tarpeeksi märkä (voipi olla, ettei edes suutele ennen kuin ruvetaan hommiin)

- Hänellä on tapana myös katsella kattoa tai maisemia ikkunasta seksin/hyväilyjen aikana, ja uskokaa tai älkää, hän saattaa kesken kaiken nousta ylös laittamaan joku tavara paikalleen, jos hänen mielestä on huonosti, tai lähtee yhtäkkiä hakemaan sitä talouspaperia/vettä/käymään paskalla.

En oikein tiedä, miten nämä asiat toisi hänelle esille, etten loukkaa kun kyse on kuitenkin niin monesta asiasta. Olen sanonut, että haluaisin hänen näyttävän tunteensa ja haluaisin intohimoista ja estotonta seksiä, mutta hän vaan toistaa että kyllä hän tunteet näyttää ja on estoton... Edellinen kumppanini oli tosi intohimoinen, ei todellakaan olisi tullut kyseeseen mitään käsien pyyhkiminen siinä touhussa...
Miten teillä, tekeekö kenenkään mies samoja "mokia"? Joten turhauttaa kun yrittää miehelle mainita näistä asioista, hän vaan tokaisee että kaikkihan on hyvin, eikä mitään toivoa muutoksesta.

Kommentit (266)

Vierailija
141/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä joka asperger. Hiljaisinta seksiä jota olen ikinä harrastanut, olisi kuullut neulankin putoavan 😂 Yritin itse äänellä vähän, sanoin jotain välillä. Mutta ei. Syvä hiljaisuus. Silmiin ei katsonut missään vaiheessa, pyysinkin sitä. Huokaus.. Ei tullut mitään siitä jutusta 😂 Onneksi nykyinen on täysi vastakohta, intohimoa ja katseita täynnä yhteiset hetket, ja ääntä riittää.

Vierailija
142/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että olet onnistunut pyytämään koiras-lahnan. Sinuna vapauttaisin sen takaisin luontoon, missä hän voi etsiä itselleen oman lajin edustajan kumppanikseen.

Hulvatonta. Samaa mieltä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sairastaa pakko-oireista häiriötä.

Vierailija
144/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että olet onnistunut pyytämään koiras-lahnan. Sinuna vapauttaisin sen takaisin luontoon, missä hän voi etsiä itselleen oman lajin edustajan kumppanikseen.

(Sänky)Lahnaa ei ole olemassakaan. Toinen osapuoli ei vain saa tätä 'lahnaa' innostumaan kuten hän voisi.

Vierailija
145/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä ei tollasta spedeä jaksais jos olisin nainen.

M49

Vierailija
146/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle saako mies aina orgasmin jos siemensyöksy tulee. Mun miehellä on ollut tämän kanssa ongelmia, on täysin mukana mutta sitten joku viivästyttää siemensyöksyn tuloa ja homma venyy ja miten on , kun mieheni mielestä olen liian märkä, en voi sille mitään mutta kostun aika paljon, meneekö silloin tunto tai jokin?

Vierailija
147/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla mulla tossa vaiheessa omat halut kuivuis kasaan ja miettisin suhteen pakettiin laittamista.  Seksi on mulle ainakin niin tarkea osa suhdetta,  etta turha hukata aikaansa ja elamaansa.  Varmasti sinkkunakin saa parempaa seksia kuin nyt saat!

Varsinkin tollasen suutelun ja muun intiimin puuttuminen on aika paha.  Ma otan tollasen henk.koht koska mulla on omasta mielestani rumat hampaat ja mietin etta mua ei haluta suudella sen takia.   Saatko sa orgasmeja tan sankarin kanssa?  

Kannattaa miettia etta oletteko te loppujenlopuksi samanlaisia.  Jos sun eksa oli niin intohimoinen ni sanon kokemuksella etta tulet aina vertaamaan.  Niin kauan kunnes loydat miehen joka antaa sellasta seksia mita kaipaat.

Vierailija
148/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus hetken itseäni hieman vanhemman miehen kanssa ja uskoin jollain tavalla hänen kokeneisuuteensa sängyssä. Mikä tyrmistynyt pettymys, kun tajusin että hän oli kokenut sähläri eikä tiennyt mitään naisen nautinnosta, ja hänestä seksin ollessa hauskaa se tarkoitti sitä, että se oli hauskaa vain hänestä. 

Olin sen verran nuori, etten osannut pitää puoliani, mutta kerrankin hän painosti minua harrastamaan seksiä samassa huoneessa jossa pikkusiskoni yritti nukkua. Mies ei yrittänytkään olla hiljaa, vaan meni antamaan minulle suuseksiä ja PITI JÄRJETTÖMÄN LIPITYKSEN ääniä niin että se taatusti kaikui koko talossa. Lopulta pistin touhulle stopin koska hävetti niin paljon, ja mies tuntui saaneen kiksejä siitä että siskoni kääntyili sängyssä todella vaivautuneena.

Toisella kertaa kun hän antoi minulle suuseksiä, ja ihmettelin mitä hän alkoi yhtäkkiä räpeltää ja lopetti sen. Yhtäkkiä tunsin, kun hän survoi jotain sisääni, ja jatkoi taas. Myöhemmin ex ihmetteli, että enkö yhtään tuntenut kun hän oli päättänyt survoa sisääni kaulassa olleen koruni, jonka oli lainannut minulta. Olin niin vihainen tuosta jostain syystä, mutta miestä vain tuntui naurattavan.

Kyllästyin tuohon arvaamattomuuteen, ja näitä juttuja tapahtui ihan hirveän paljon. Kyllästyin vaan siihen alituiseen sähläämiseen, ja siihen, että seksi ei tuntunut muulta kuin kivulta hänen kanssaan. 

Vierailija
149/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tuollaisen miehen. Selkeästi häntä ei kiinnosta seksi ja sitäkin enemmän tulee mieleen, että hänellä on pahoja kolhuja oman seksuaalisuutensa kanssa, mutta teidän kahden välillä se ei todellakaan toimi - eikä tule koskaan toimimaankaan. Miestä on joko käytetty hyväksi, hän pelkää jotain, hän häpeää tai oli se mitä tahansa, niin hänen on saatava ratkaista ne asiat omaan tahtiinsa omasta aloitteestaan. Jostain syystä hän vain osui kohdallesi eikä osaa päästää itsekään irti tai osaa sanoa suoraan, että hommanne eivät pelaa, mutta teistä kumpikaan ei kyllä hyödy tuosta mitenkään. Painostaminen ei auta, ja lopettaisin itseni nöyryyttämisen jo siihen kun mies menee korjailemaan tavaroiden asentoa - olisin siinä vaiheessa suihkussa auttamassa itseni kotiin, koska uskoisin jo tästä. Mies mikä aikoo saada, ottaa, eikä lähde keittämään kahvia kesken hässäköinnin.  

Vierailija
150/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä välttämättä ole Porvoossa tapahtumassa, vaikka 1.5vuotta kummaliselta kuulostaa. Itse nimittäin olen ollut samassa tilanteessa n.15vuotta sitten nuorempana 22vuotiaana. Erosin tästä miehestä ja näin tätä miestä kun facebook oli tullut ja hän laittoi viestiä, halusi kahvitella ja kysellä kuulumisia. Tulimme siis hyvin juttuun suhteessa muuten lukuunottamatta seksiä. Hän kertoi että syy tuohon ettei seksiä halunnut, kysyin sitä nimittäin koska se vaivasi jostain syystä vielä niin pitkän ajan jälkeenkin. Haluaahan sitä jokainen nainen olla seksikäs ja haluttu. Syy oli siis se että hän oli sairaanloisen mustasukkainen entisistä seksikumppaneistani, hän tunsi siis miehen jonka kanssa seurustelin ennen kuin aloitettiin seurustelemaan. Ajatulset kuulemma pyörivät päivittäin minusta ja edellisestä harrastamasta seksiä ja muuten hän piti ajatukset kasassa, mutta seksin aikana hän pystyi vain kuvittelemaan minua ottamasta suihin exältäni ja harrastamassa anaaliseksiä. Olin nimittäin sanonut etten halua anaaliseksiä kun hän sitä ehdotti, koska se teki kipeää viimeksi. Näin jälkeenpäin ajateltuna oli virhe sanoa tuosta että olen anaaliseksiä kokeillut koska se vaikuttu niin kovasti siihen mieheen. Mistäpä sitä olisi tosin tiennyt. Iän mukana miehellä oli mennyt tuo pakkomielle ajatella kumppanin exiä ohi ja oli ainakin silloin parisuhteessa.

Summasummarum: mies ehkä ajattelee sinua ja exiäsi puuhissa ja se ajatus on vastenmielistä ja hän haluaa lopettaa aktin ja keksii noita erikoisia tekosyitä lopettamiseen. Suosittelen kysymään tätä suoraan. Mikäli näin on niin hoitoon vaan koska mies on sen verran jo vanha ettei voida enää odottaa että ajan kanssa menisi ohi. Eriasia olisi jos mies olisi parikymppinen, mutta lähempänä neljääkymppiä olevalta mieheltä odottaisin kypsempää käytöstä. Jos ei suostu hoitoon niin ero. Oikeasti, tuo tilanne johtaa vielä siihen että tulet pettämään.. toistuvasti. Ole itsekäs ja ajattele omia halujasi myös. Me naiset syyllistytään liikaa siihen ettei ajatella itseämme vaan koitamme "korjata" miehen. Totuus on se ettemme heitä pysty korjaamaan. Muutoksen pitää tapahtua miehestä itsestään.

Vierailija
151/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP. Uskon että tää aloitus on provo, mutta valitettavasti uskon myös että moni nainen oikeasti elää tommosessa suhteessa mitä ap kuvasi. Lopettakaa se miesten paapominen

Vierailija
152/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, lähtee paskalle kesken seksin? 🤣 Ei todella ole tuollainen.

Heittäisi ruikulit suosiolla lakanoille.

Vierailija
153/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tapailema nainen ei halua, että annan suuseksiä hänelle. Eipä ole tullut itsellä aikaisemmin vastaan.

M36

Mä otan suuseksiä vastaan ainoastaan mieheltä, joka tahtoo aivan kuollakseen sitä antaa - silloin siinä on mukana edes jokin kiihottava elementti. Minä nimittäin en saa toimituksesta juurikaan nautintoa, vaan enemmänkin vaivaannun siitä, että toinen kuvittelee vievänsä minua kohti räjähtävää euforiaa ja itse mietin, että joko tämä voisi loppua. Itse taas tykkään antaa suuseksiä miehelle niin paljon, että saatan tulla ihan pelkästä antamisen ilosta.

Vierailija
154/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän sitä hyviä neuvoja kannattakin kysellä. On olemassa seksuaali terapeutteja joilla voisitte yhdessä käydä. Vaikka sanotaan että asiasta pitää keskustella, on myös olemassa ihmisiä jotka kokevat sen keskustelun jonkinlaisena syytöksenä ja tämä ei parannakkaan sitten asiaa. 

Vierailija
155/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies, jolla oli tod.näk asperger oli tuon tyyppinen. Ja vaikka hänellä ei ollut diagnoosia (ei olisi mennyt tutkimuksiin), niin hänellä oli kummasti kaksi as-lasta.

Mun miehellä on myös lieviä as-piirteitä ja alussa oli tuota käsien pyyhkimistä. Oppi siitä eroon ja seksi muuttui himokkaammaksi. Ehkä on lukenut opaskirjoja? :D

Mulla oli joskus todella kummallinen mies. Hygienian ja etenkin käsien pesemisen suhteen oli pakkomielteinen sängyn ulkopuolella, mutta silti vaikkapa anaaliseksi, peräaukon nuoleminen ja kaikenlainen likainen vaikuttivat olevan ainoat asiat, joista hän todella kiihottui. Hänellä oli kyllä muistakin asioista päätellen jonkinlaisia traumaattisia kokemuksia menneestä elämästä, mutta tuo hämmentää ajatuksena edelleen.

Vierailija
156/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, nauroin ääneen! Oli pakko näyttää miehellenikin ja hän kommentoi, että olisiko miehelläsi ns kuti herkässä ja siksi katsoo muualle seksin aikana?

Vierailija
157/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tapailema nainen ei halua, että annan suuseksiä hänelle. Eipä ole tullut itsellä aikaisemmin vastaan.

M36

Mä otan suuseksiä vastaan ainoastaan mieheltä, joka tahtoo aivan kuollakseen sitä antaa - silloin siinä on mukana edes jokin kiihottava elementti. Minä nimittäin en saa toimituksesta juurikaan nautintoa, vaan enemmänkin vaivaannun siitä, että toinen kuvittelee vievänsä minua kohti räjähtävää euforiaa ja itse mietin, että joko tämä voisi loppua. Itse taas tykkään antaa suuseksiä miehelle niin paljon, että saatan tulla ihan pelkästä antamisen ilosta.

Suuseksi on jotain aivan kammottavan hirveää. Se ei tunnu melkein miltään, vain aika kamalalta, ja ainoa fiilis on tuo että lopeta jo. Ja partneri luulee että tekee jotain maailman ihaninta palvelusta juuri kun kaikkihan sitä rakastaa... Juu ei :/.

Vierailija
158/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku heitti tuolla alkupäässä, että kuin tyypillinen nainen.

Yleistys toki ja alapeukkuja on tullut läjä.

Ei hän täysin väärin irvaillut. Jotkut naiset käyttäytyvät hieman kuin AP:n kuvailemaan mies.

Tosin kun mies avautuu tällaisesta tyttö/naisystävänsä tai vaimosta, ei kukaan ehdota selitykseksi Aspergeria tai ocd:ta.

Miksi?

Vaimoni on hieman tuollainen. Sängyssä täysin epäaktiivinen eikä tee ohjailematta mitään. Siis lahna, kuten sanonta kuuluu.

Tuskin Asperger tai ocd. Jotain epämääräistä häpeää tai vahvaa itsetunnon puutetta hänellä kyllä on seksin osalta. Kaikki leikkisyys katoaa, kosketukset ovat ihmeen mekaanisia.

Niille jotka ihmettelevät miksi joku on tällaisen kanssa, vastaan että sitä kutsutaan rakkaudeksi.

Vierailija
159/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Mistä tuollaisen naisen löytää?

Vierailija
160/266 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua, mutta kuulostaa, että miehelläsi on isoja ongelmia. Varsinkin tuo tavaroiden siirtely kesken seksin kuulostaa pakkomielleoireyhtymältä. Googleta ja katso täsmääkö muut ”oireet”. En mitään diagnoosia tässä halua tehdä, mutta kuulostaa tutulle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän