Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen käyttäytyminen sängyssä raivostuttaa - onko teidänkin mielestä turn-off tällainen?

Vierailija
11.12.2018 |

Olen ollut nykyisen miehen kanssa yhdessä puolitoista vuotta. Alussahan on aina "vaaleanpunaiset" lasit silmillä kun on sitä tuoretta ihastumista, mutta pikkuhiljaa alkaa huomaamaan myös kolikon toisen puolen... Minua siis ottaa päähän miten mieheni käyttäytyy sängyssä.

- Seksistä hän pyrkii "sopimaan" etukäteen, tyyliin missä ja milloin ja jopa miten

- Kun sänkyyn mennään ja tiedossa on siis että nyt puuhastellaan, mies heittäytyy selälleen ja minun pitäisi sitten "laittaa moottorit käyntiin". Hän harvoin näyttää että tuntuu hyvältä (ollaan tästä monesti puhuttu) ja välillä pitää katsoa että nukahtiko jopa.

- Jos mieheni hyväileekin minua, hän lopettaa sen kun seinään kun minä alan hyväilemään häntä -> heittäytyy selälleen ja makaa vaan

- Kun hän koskee minuun ollessani märkä, hän pyyhkii aina kädet talouspaperiin, ihan kuin häntä ällöttäisi. Jos paperirulla on unohtunut sänkypöydältä, se lähdetään hakemaan kesken kaiken (silloin hän käy usein samalla myös perusteellisella käsipesulla)

- Seksi tuntuu ikäänkuin kliiniseltä, kaikki pitää tehdä siististi ilman ylimääräisiä ääniä.

- Mieheni ihmettelee kovaan ääneen jos en ole tarpeeksi märkä (voipi olla, ettei edes suutele ennen kuin ruvetaan hommiin)

- Hänellä on tapana myös katsella kattoa tai maisemia ikkunasta seksin/hyväilyjen aikana, ja uskokaa tai älkää, hän saattaa kesken kaiken nousta ylös laittamaan joku tavara paikalleen, jos hänen mielestä on huonosti, tai lähtee yhtäkkiä hakemaan sitä talouspaperia/vettä/käymään paskalla.

En oikein tiedä, miten nämä asiat toisi hänelle esille, etten loukkaa kun kyse on kuitenkin niin monesta asiasta. Olen sanonut, että haluaisin hänen näyttävän tunteensa ja haluaisin intohimoista ja estotonta seksiä, mutta hän vaan toistaa että kyllä hän tunteet näyttää ja on estoton... Edellinen kumppanini oli tosi intohimoinen, ei todellakaan olisi tullut kyseeseen mitään käsien pyyhkiminen siinä touhussa...
Miten teillä, tekeekö kenenkään mies samoja "mokia"? Joten turhauttaa kun yrittää miehelle mainita näistä asioista, hän vaan tokaisee että kaikkihan on hyvin, eikä mitään toivoa muutoksesta.

Kommentit (266)

Vierailija
101/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee miehessä se, ettei hän juuri koskaan tee aloitetta seksiin. Ei tunnu haluavan minua intohimoisesti. Jossain vaiheessa hän väitti, että oli yrittänyt tehdä aloitteita, mutta minä en todellakaan tajunnut niitä aloitteiksi. Olivat niin huomaamattomia. Harmittaa tosi paljon...ja ennen kuin kukaan tulee mussuttamaan, että laihduta jne. niin en ole lihava, olen normaalipainoinen liikunnallinen nainen. Enkä ole ruma, vaan suht hyvännäköinen. Haluaisin todella kovasti olla haluttu, himottu, kuten edellisissä suhteissa. Miehellä on kuulemma aina ollut normaalia heikompi lipido...

Todella hyvä mies on muuten. Ja silloin kun seksiä on, on seksi ihan hyvää. Ainut vaan että saattaa olla pari kuukauttakin väliä ja sit tyyliin kerran kahdesti kuussa aina minun aloitteesta. Aloitteiden tekeminen on yksin minun vastuulla mikä tuntuu nöyryyttävältä ja vaikuttaa siten, etten aloitteita halua usein tehdä. Olen kaiken lisäksi ihastunut erääseen toiseen mieheen, joka selvästi haluaa minua ja pelkään hieman, että mitä tässä tulee käymään. Olen yrittänyt puhua miehelle asiasta, mutta mitään muutosta ei tapahdu. En halua luopua muutoin toimivasta suhteesta ihanan ja rakastavan ihmisen kanssa, mutta kyllä tämä seksittömyys vaivaa jonkin verran.

Tuntuu että oma nuoruus ja viehättävyys menee ihan hukkaan.

Vierailija
102/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan tuo käytös on älytöntä, mutta etukäteen sopimisessa en näe mitään ongelmaa. Miten voi ylipäätään antaa suostumusta seksiin, jos ei tiedä yhtään millaista seksiä on odotettavissa.

Sen sijaan jos keskustelu loppuu siihen kun seksi alkaa, on ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa vain siltä että mies on asperger.

Vierailija
104/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä lukee :D eipä sillä, minun mieheni puhuu koko ajan sängyssä ja kyselee kaikkea, itse tykkäisin keskittyä rietasteluun niin häiritsee kun toinen koko ajan tenttaa jotakin. Ja naimisissa ollaan oltu jo hyvä tovi! Joskus on ollut kyllä sitä ongelmaa että mies on jokseenkin nopea, ehkä yrittää viivästyttää välttämätöntä pulinoillansa... :D

Vierailija
105/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo seksistä sopiminen on ärsyttävää! Joo lapsiperheessä niitä spontaaneja hetkiä ei tule usein. Mutta itseäni ällöttää se kun "nyt olis kulta sen aika". 

Vierailija
106/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Aspergerilta ja ehkä myös jotain pakko-oireisen häiriön piirteitä. En jaksaisi katsoa, etenkään jos mies ei koe tarvetta keskustella asiasta tai korjata käytöstään. Taustalla olevat neurologiset ja mt-ongelmathan ei keskustelemalla parane, mutta jonkilaista keskusteluyhteyttä ja pyrkimystä ongelmien ratkomiseen pitäisi olla että löytyisi edellytyksiä jatkoon.

Vierailija
107/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt paskalla kannattaa käydä ettei käy vahinko, jos liikaa pinnistää, kyllä mä ainakin kusella ja paskalla ennen/kesken/jälkeen hässimisen

Vierailija
108/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli mieleen tuo sama, eli asperger tai pakko-oire. Jos seksi ei suju ei suju suhdekkaan. Minulla oli kerran poikaystävä, jolla oli kaksi asentoa: ensin minä alla, sitten päällä. Jump, jump, jump. Aina samalla järjestyksellä. Talouspaperi vierellä, että lopuksi sai pyyhittyä. Hyi helkkari!

Vierailija
109/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, lähtee paskalle kesken seksin? 🤣 Ei todella ole tuollainen.

No pakkohan se on vessaan mennä, jos sattuu hätä tulemaan, vai itsekö teet pökäleet sänkyyn :0?

Vierailija
110/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehelläsi voisi olla menneisyydestä juontavia estoja. Tähän voi auttaa seksuaaliterapeutti, tosin jos miehesi ei siihen suostu tai ole halukas ratkomaan näitä "lukkoja", niin vaihtamalla paranee.

Vierailija
111/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo seksistä sopiminen on ärsyttävää! Joo lapsiperheessä niitä spontaaneja hetkiä ei tule usein. Mutta itseäni ällöttää se kun "nyt olis kulta sen aika". 

Meillä soi puhelimessa herätyskello kun on aika, helpompi ajoittaa töiden, lapsen hoitamisen, kaupassa käymisen ja muun lomaan. Hyvin on toiminut 15 vuotta

Vierailija
112/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja joskus jos naiseni on tosi märkä kun kädellä duunaan häntä, on pakko yrittää pyyhkiä/ kuivata käsiä johonkin, mutta tietenkin teen sen salaa, enkä niin että touhu keskeytyy sen takia.  Noi kesken seksin paskalla käymiset ovat täysin absurdeja.  Kyllä meillä ainakin se tilanne olisi siinä vaiheessa ohi jos näin tekisin ja fiilis totaalisen pilalla.   Me miehet (ainakin monet, ei kaikki) joskus saatamme myös teeskennellä orgasmin esim, jos käyttää kortsua, ja naiset ei koskaan huomaa sitä.  Aina ei vaan tule jos vaikka ottanut alkoholia, mutta ei halua loukata, koska  monet naiset ottavat sen itseensä jos mies ei tule.   Tälläinen kaveri mistä ap puhuu on mun mielestä jotenkin sekaisin tai muuten tosi omituinen.

Vierailija
113/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli mieleen tuo sama, eli asperger tai pakko-oire. Jos seksi ei suju ei suju suhdekkaan. Minulla oli kerran poikaystävä, jolla oli kaksi asentoa: ensin minä alla, sitten päällä. Jump, jump, jump. Aina samalla järjestyksellä. Talouspaperi vierellä, että lopuksi sai pyyhittyä. Hyi helkkari!

Meillä on kyllä myös talouspaperia sängyn vieressä. En halua et sänkyyn tulee spermaläimäreet. Ihan perussiisteydestä kyse meistä :)

Vierailija
114/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä soi puhelimessa herätyskello kun on aika, helpompi ajoittaa töiden, lapsen hoitamisen, kaupassa käymisen ja muun lomaan. Hyvin on toiminut 15 vuotta

Tämä on vitsi. Onhan?

Vierailija
115/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis unohtaisitteko te muuten sen panosession, jos ei kello soisi? Mitä ihmettä? Kyllä mä jotenkin tajuan, että pitää odottaa sitä sopivaa hetkeä pikkulapsiarjessa, mutta että ihan hälytys pitää laitttaa soimaan? Kuulostaa oudolta.

Vierailija
116/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan huvittaa nämä asperger-kommentit.

Minä ja mieheni olemme molemmat aspergereja, minä vielä niin pahasti että olen eläkkeellä, eikä meillä ole ikinä ollut tuollaista. Voihan tuo ehkä johta autismikirjon häiriöstä mutta kummallinen junttimainen käytös ei aina tarkoita aspergeria. Kyllä nyt melkein kuka tahansa oikeasti ymmärtää, että tuo on loukkaavaa. Suoraansanottuna itseä oksettaisi jos kumppani käyttäytyisi noin.

Vierailija
117/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, missä kaupungissa olet? Jos olet viehättävä ulkoisesti, niin tule n*ssimaan mun kanssa, maksan hotellin ja pidän hellää huolta. Olen tummapiirteinen pitkä mies, puoliksi Italialainen isäni puolelta. Vahvaleukainen, tuuheatukkainen ja ruskeat silmät.

Voin luvata että seksi on enemmän kuin mitä voit kuvitella. En paljoa keskeyttele; syviä ja pitkiä työntöjä, tykkään vetää kanssa tukasta. Ei ole paljoa naiset valittanut seksistä mun kanssa. Parisuhteeseen ei toisaalta musta ole, mut jos nopea romanssi kiinnostaa niin vaihdetaan yht.tietoja. ; ) 

Ciao.

Vierailija
118/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah..kaksi lahnaa ajan pieksämää. Aloillansa makaa mitään tekemättäkään.

Vierailija
119/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että olet onnistunut pyytämään koiras-lahnan. Sinuna vapauttaisin sen takaisin luontoon, missä hän voi etsiä itselleen oman lajin edustajan kumppanikseen.

Päivän paras!!!!! Tai jopa koko viikon 😂😂😂

Huono huumorintaju sulla.

Vierailija
120/266 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä Porvoossa outoja kulkijoita.