Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millainen äiti hakee roskiksesta lapsilleen ruokaa :o

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kiloa lohta roskiksesta?! Kala on kyllä niin helposti pilaatuvaa että huh huh mitä touhua.

Vierailija
2/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä äiti / liikaa lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotain salaatteja ja vihanneksia joita ei kuorita, ties mitä ihmisten tai eläinten eritteitä niissä voi olla. Tai myrkkyjä.

Vierailija
4/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasun paikka!

Vierailija
5/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäväinen äiti

Vierailija
6/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassari...?

Vierailija
7/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanat, kalat ja lihat kannattaa suosilla jättää sinne roskikseen. Ei niitä sais ainakaan lapsille syöttää.

Vierailija
8/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamma, joka sihauttelee kotona.

Vierailija
9/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästäväinen äiti

Älä viitsi. Noilla eväillä voi mennä henki tai terveys.

Vierailija
10/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen täähän on tää lastensuojelu uhreista! Samat verhot ainakin ja pöytäliina!

Vierailija
11/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöki samannäköinen..

Vierailija
12/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun opiskeluaikana olin itse kaupassa töissä, niin tajusin miten priimaa tavaraa sinne roskiin heitetään. Se on sääli. Nykyään onneksi osa menee lahjoitukseen, eli samalla tavalla voi käydä jostain linjastolta hakemassa sen ruuan tai roskiksesta.

Osa ihmisistä on niin yksinkertaisia että ruuan sijoituspaikka (roskis) tekee siitä vaarallista. Eipä se minun ongelmani ole, mutta kummastuttaa kyllä.

Vierailija
13/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen täähän on tää lastensuojelu uhreista! Samat verhot ainakin ja pöytäliina!

No hyvä. Voi edes lasten terveys säilyä.

Vierailija
14/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun opiskeluaikana olin itse kaupassa töissä, niin tajusin miten priimaa tavaraa sinne roskiin heitetään. Se on sääli. Nykyään onneksi osa menee lahjoitukseen, eli samalla tavalla voi käydä jostain linjastolta hakemassa sen ruuan tai roskiksesta.

Osa ihmisistä on niin yksinkertaisia että ruuan sijoituspaikka (roskis) tekee siitä vaarallista. Eipä se minun ongelmani ole, mutta kummastuttaa kyllä.

Roskiksissa voi olla kaikkea mahdollista eläintenraadoista rottiin.

Vierailija
15/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tarina. Syömäkelpoinen eikö mene hyväntekeväisyyteen ja loput puristimeen? Mistä tuollaisia roskiksia edes enää löytyisi.

Vierailija
16/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöök, en kyllä söis suoraan roskiksesta. Sinne menee myös jonkun verran sellasta tavaraa minkä kylmäketjun asiakkaat on pilanneet, esim joku tuntikausia tai jopa päiviä lämpösessä ollut lihapaketti.

Vierailija
17/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen roskikset on molokkeja, jotka tyhjennetään säännöllisesti. Päällimmäisenä ei ole todellakaan mitään eläintenraatoja tai rottia :D Voi olla 4 jätesäkillistä yrttejä, salaatteja ja banaania (supermarket). Ei ne ole mitään taloyhtiöiden sekajäteastioita.

Vierailija
18/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen roskikset on molokkeja, jotka tyhjennetään säännöllisesti. Päällimmäisenä ei ole todellakaan mitään eläintenraatoja tai rottia :D Voi olla 4 jätesäkillistä yrttejä, salaatteja ja banaania (supermarket). Ei ne ole mitään taloyhtiöiden sekajäteastioita.

No just. Kyllä ne kärpäset munii molokkeihinkin.

Vierailija
19/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Kyllä ne kärpäset munii molokkeihinkin.

No kuten sanoin, ei ole minun ongelmani muiden elämästä vieraantuminen.

Vierailija
20/38 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ihmisiä, jotka ei tunnista pilaantunutta lihaa/kalaa hajusta? Uusavutonta...