Miehen käyttäytyminen sängyssä raivostuttaa - onko teidänkin mielestä turn-off tällainen?
Olen ollut nykyisen miehen kanssa yhdessä puolitoista vuotta. Alussahan on aina "vaaleanpunaiset" lasit silmillä kun on sitä tuoretta ihastumista, mutta pikkuhiljaa alkaa huomaamaan myös kolikon toisen puolen... Minua siis ottaa päähän miten mieheni käyttäytyy sängyssä.
- Seksistä hän pyrkii "sopimaan" etukäteen, tyyliin missä ja milloin ja jopa miten
- Kun sänkyyn mennään ja tiedossa on siis että nyt puuhastellaan, mies heittäytyy selälleen ja minun pitäisi sitten "laittaa moottorit käyntiin". Hän harvoin näyttää että tuntuu hyvältä (ollaan tästä monesti puhuttu) ja välillä pitää katsoa että nukahtiko jopa.
- Jos mieheni hyväileekin minua, hän lopettaa sen kun seinään kun minä alan hyväilemään häntä -> heittäytyy selälleen ja makaa vaan
- Kun hän koskee minuun ollessani märkä, hän pyyhkii aina kädet talouspaperiin, ihan kuin häntä ällöttäisi. Jos paperirulla on unohtunut sänkypöydältä, se lähdetään hakemaan kesken kaiken (silloin hän käy usein samalla myös perusteellisella käsipesulla)
- Seksi tuntuu ikäänkuin kliiniseltä, kaikki pitää tehdä siististi ilman ylimääräisiä ääniä.
- Mieheni ihmettelee kovaan ääneen jos en ole tarpeeksi märkä (voipi olla, ettei edes suutele ennen kuin ruvetaan hommiin)
- Hänellä on tapana myös katsella kattoa tai maisemia ikkunasta seksin/hyväilyjen aikana, ja uskokaa tai älkää, hän saattaa kesken kaiken nousta ylös laittamaan joku tavara paikalleen, jos hänen mielestä on huonosti, tai lähtee yhtäkkiä hakemaan sitä talouspaperia/vettä/käymään paskalla.
En oikein tiedä, miten nämä asiat toisi hänelle esille, etten loukkaa kun kyse on kuitenkin niin monesta asiasta. Olen sanonut, että haluaisin hänen näyttävän tunteensa ja haluaisin intohimoista ja estotonta seksiä, mutta hän vaan toistaa että kyllä hän tunteet näyttää ja on estoton... Edellinen kumppanini oli tosi intohimoinen, ei todellakaan olisi tullut kyseeseen mitään käsien pyyhkiminen siinä touhussa...
Miten teillä, tekeekö kenenkään mies samoja "mokia"? Joten turhauttaa kun yrittää miehelle mainita näistä asioista, hän vaan tokaisee että kaikkihan on hyvin, eikä mitään toivoa muutoksesta.
Kommentit (266)
Miehelläsi on aika selvä Asperger. Ei tule koskaan paranemaan, eikä tajua itse miksi hänen toimintansa haittaa sinua. Vaihtoon vaan, ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kanssa jotenkin estoinen, ennen seksiä käy pesemässä peniksensä ja seksin jälkeen myös, itse mieluusti vaan makoilisin sängyssä seksin jälkeen. Saunassa peittää vehkeensä etten näkisi sitä. On kyllä tosi tarkka muutenkin , leikkaa esim kyntensä silleen , ettei vain satuttaisi mua alapään hyväilyni aikana. Jos mulla sattuu olemaan kuukautiset , sillä on pyyhe valmiina mun alle laitettavaksi. Ollaan oltu jo 8 vuotta naimisissa. Mun oma luonne on taas luonnonlapsimainen.Tietenkin pidän huolen puhtaudestani mutta minusta joskus voisi vaan hypätä sänkyyn, ilman näitä alapesu hommeleita ja muita virityksiä.
Jos hommaillessa annetaan suuseksiä, on erittäin suositeltavaa käydä siellä pesulla ennen touhua. Myös jälkeenpäin on hyvä peseytyä. En haluaisi nuolla likaista tavaraa, enkä ottaa p oskeen sissijuustomakkaraa.
Minulle ei ole tullut ainakaan vielä vastaan sellaista naista, jolla olisi perushygienia siinä kunnossa että pitäisi erikseen käydä pesulla ennen seksiä. Toki sellaisiakin varmaan on. Jälkeenpäin on hyvä peseytyä ihan jo terveydellisistä syistä, välttyy tulehduksilta.
Oletko ihan varman, että seurustelet miehen kanssa? Kuulostaa niin naisen käytökseltä.
-Seksistä etukäteen sopiminen. Olen tavannut näitä naisia. "Pitää tietää, että osaa valmistautua (ajatukset, pesu, vaatteet, meikki...)".
-Hommien käyntiin laittaminen toisen vastuulla. Tämä on naisilla tosi yleistä. Aloite, hively, esileikki ja jollain jopa melkein kaikki muukin toiminta seksissä jätetään usein miehen vastuulle ja itse keskitytään nauttimaan.
-Hyväilyä vain annetaan tai vastaanotetaan. Tämäkin on naisilla aika yleistä. Ihmettelen miksi, kun muuten puhuvat olevansa niin hyviä moniajossa.
-Toisen eritteet ällöttää. Tarviiko edes selittää?
-Kliininen seksi. Jotkut ovat hiiren hiljaa, mutta onneksi niitäkin naisia löytyy, jotka kehtaavat kertoa/näyttää, kun tuntuu hyvältä.
-Odotukset toisen heti valmiina olosta. Yllättävän moni nainen olettaa miehen olevan aina sillä tuulella ja heti kovana, jos nainen vähän osoittaa kiinnostusta. Ja vikahan on tietysti miehessä ja hänen elimessään, ei esileikin puutteessa tai huonosta ajankohdasta.
-Muihin asioihin keskittyminen seksin aikana. Naisethan välillä itsekin valittavat etteivät osaa heittäytyä seksiin vaan murehtivat kaikkea lasten neuvola-ajasta tai vaihtamattomista verhoista lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta, mulla on aivan samanlainen mies :D Villein asia sängyssä on tyyliin suuseksi tai joku penisrengas. Kaikki on tosi harkittua ja kliinistä, ei mitään ääniä tai osoitusta siitä mikä tuntuu hyvälle. Suuseksiä on vain heti suihkun jälkeen (ja ei, en haise tai maistu pahalle muulloinkaan). Estottomuus puuttuu täysin! Jos ollaan kahdestaan kotona ja harrastetaan seksiä, vetää silti peiton päälle... Valot saa sentään olla päällä. Kesken seksin saattaa lähteä just vaikka tupakalle. Alussa sanoi, että haluaa kokeilla kaikkea ja seksiä ois hyvä olla joka päivä.
Ja kuka tekee yleensä työt... "Tuu sä päälle". Niinpä.
En ota kantaa muuhun kuin tuohon "en maistu tai haise pahalle.." -kommenttiin. Itse muutamia pimperoita nuolleena voin kertoa, että eipä sitä itse omaa makuaan huomaakaan.
N33
Minä olen nuollut yli 10 pimperoa ja makuhan siinä on, mutta se on vain sellainen vähän suolainen, ihan miellyttävä. Jos on hikisempi niin on vähän suolaisempi.
Kristiina xx kirjoitti:
Kerran parikymppisenä silloisen poikaystävän kaa kun käytiin nukkumaan lusikassa, yhtäkkiä mies kysyi "saanko mä tulla sisään"
Mitä vastasit? Jännittää ihan..
eimullamuuta kirjoitti:
Ymmärrän kyllä tuon sormien pyyhkimisen. Pitäisikö ne sormet pyyhkiä sinuun tai petivaatteisiin.
Miksi niitä sormia pitää edes miettiä siinä kesken seksin? Pyyhkiytyvät itsekseen johonkin, ei siitä kannata välittää. Tunnelmahan tuossa menee.
Käyttääkö miehesi steroideja? Steroidit nostavat miehen estrotasoja ja usein tekevät miehen käytöksestä prinsessamaista.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle saako mies aina orgasmin jos siemensyöksy tulee. Mun miehellä on ollut tämän kanssa ongelmia, on täysin mukana mutta sitten joku viivästyttää siemensyöksyn tuloa ja homma venyy ja miten on , kun mieheni mielestä olen liian märkä, en voi sille mitään mutta kostun aika paljon, meneekö silloin tunto tai jokin?
Minullakin on iän myötä laukeamisherkkyys muuttunut niin, että kestää. Eikös se ole toisaalta hyvä asia, nainenkin ehtii nauttia? Märkyys ja liukkaus kyllä vie sitä tarvittavaa kitkaa pois jonkin verran, mutta kyllä se sitten lopulta onnistuu. Minulla myös asento vaikuttaa, jos ei lähetyssaarnaajassa meinaa paukahtaa niin vaikkapa kyljeltään lusikka-asennosta tulee helpommin. Siinä naisen värkki puristaa kullia vähän eri kohdista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tapailema nainen ei halua, että annan suuseksiä hänelle. Eipä ole tullut itsellä aikaisemmin vastaan.
M36
Mä otan suuseksiä vastaan ainoastaan mieheltä, joka tahtoo aivan kuollakseen sitä antaa - silloin siinä on mukana edes jokin kiihottava elementti. Minä nimittäin en saa toimituksesta juurikaan nautintoa, vaan enemmänkin vaivaannun siitä, että toinen kuvittelee vievänsä minua kohti räjähtävää euforiaa ja itse mietin, että joko tämä voisi loppua. Itse taas tykkään antaa suuseksiä miehelle niin paljon, että saatan tulla ihan pelkästä antamisen ilosta.
Suuseksi on jotain aivan kammottavan hirveää. Se ei tunnu melkein miltään, vain aika kamalalta, ja ainoa fiilis on tuo että lopeta jo. Ja partneri luulee että tekee jotain maailman ihaninta palvelusta juuri kun kaikkihan sitä rakastaa... Juu ei :/.
Tuo on kyllä harmillista, kun kovasti tykkää suuseksiä antaa. On minullekin tullut yksi tuollainen nainen vastaan joka ei saanut siitä oikein mitään irti. Harmillista, mutta minkäs teet. Kaikki eivät ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli samanlainen tämän selälleen heittäytymisen kanssa. Aloitettiin aina sillä. Ja heittäytyi heti selälleen, kun minä hyväilin. Kauheaa oli.
Tämä johtuu muuten siitä, että et ole tarpeeksi haluttava itse. Jos olisit, mies olisi kimpussasi. Näin ainakin meillä. Saan itse kuulla tästä jatkuvasti. Näin se menee kunnes onnistun olemaan sen verran viehättävä että miestä alkaa kiinnostaa.
Joo, eihän tuollainen normaalia ole. Taitaa nyt olla vain kyse siitä, että pystyykö ap elämään tuollaisen kanssa vai ei.
Kerronpa tähän oman kokemukseni. Seurustelua takana vajaa vuosi. Seksiä oli ensimmäisen puoli vuotta todella pajon ja hyvää sellaista. Jossakin vaiheessa ymmärsin että minä teen aina aloitteen, mies ei koskaan. Syyskuussa päätin testata miten kauan menee että mies tekee aloitteen. Ei olisi kannattanut. Seksiä viimeksi syyskuussa.
En tiedä mikä mättää. Sanoo että haluaa mutta mitään ei tapahdu. Voiko alkuvaiheen himo kadota totaalisesti näin täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että olet onnistunut pyytämään koiras-lahnan. Sinuna vapauttaisin sen takaisin luontoon, missä hän voi etsiä itselleen oman lajin edustajan kumppanikseen.
(Sänky)Lahnaa ei ole olemassakaan. Toinen osapuoli ei vain saa tätä 'lahnaa' innostumaan kuten hän voisi.
Se on just se lahnan merkki, että makaa vain, eikä kerro mistä innostuisi enemmän.
Täällä samanlainen mies. Tässä iässä jo tullut kuitenkin muutama seksiltään erinomainen, mutta muutoin henkisesti karmea suhde nähtyä, että asian olen hyväksynyt. Kaikki muut osa-alueet suhteessa ovat kohdallaan ja yhteinen lapsikin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle saako mies aina orgasmin jos siemensyöksy tulee. Mun miehellä on ollut tämän kanssa ongelmia, on täysin mukana mutta sitten joku viivästyttää siemensyöksyn tuloa ja homma venyy ja miten on , kun mieheni mielestä olen liian märkä, en voi sille mitään mutta kostun aika paljon, meneekö silloin tunto tai jokin?
Nainen ei voi olla LIIAN MÄRKÄ. Joten vika on luultavasti teidän vehkeiden eriparisuudessa, tai sitten miehen vehe on tunnottomampi mitä pitäisi olla, tai hänellä on henkisellä puolella ongelma seksin suhteen.
T: mies
Jotkut on vaan niin huonoja. Eka kerralla voi mennä paineiden ja jännityksen piikkiin, mutta sen jälkeen pitäisi näkyä kehitystä, halua tutustua toiseen ym. Jos ei mitään yritystä näy, niin tämä on itselleni hyvin nopeasti dealbraker.
Vierailija kirjoitti:
Naisia rangaistaan tässä yhteiskunnassa edelleen seksuaalisesta aktiivisuudesta, että en mä ihmettele, vaikka naiset olisivatkin petikumppaneina aloituksen kuvailun kaltaisia. Kun seksuaalisuutta opetetaan häpeämään pikkutytöstä asti, niin aikuisena ollaan just tollasia. Häpeä aiheuttaa estoja.
Ja miehiä haukutaan koko ajan liian aktiivisiksi ja nopeiksi seksissä. Koulun seksivalistuskin on vain sitä taudeista varottelua ja kortsusta muistuttamista sekä hitaammin ja tytön ehdoilla hokemista. AP:n mies on erehtynyt ottamaan asiat liiankin kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule muuttumaan, ainakaan parempaan suuntaan.
Minun ex-sulhaseni oli estoinen sängyssä. Ei suostunut riisuutumaan alasti vaikka pyysin, piti aina visusti pyjaman päällä, ainakin yläosan. Kroppa hänellä oli todella hyvännäköinen ja lihaksikas, olisin ilomielin katsellut häntä. Valot piti sammuttaa ja mieluiten sutaistiin peiton alla.
Ei se siitä kummentunut koskaan. Oli meillä muutakin vikaa suhteessa, ei se tuohon pelkästään kaatunut.
Missä on nyt ne ymmärtämiseen ja toisen itsetunnon vahvistamiseen rohkaisevat kommentit. Sitähän miehille hoetaan, jos ihmettelevät naisen estoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän puhuu totta sanoessaan että näyttää tunteensa niin hänellä ei selvästikään ole mitään kummoisia tunteita sinua kohtaan.
Ja estotonhan hän kyllä näyttää olevan, ainakin itselläni on aikamoiset estot lähteä kesken seksin jotain tavaran asentoa korjaamaan.
Ei tosiaan taida hirveästi homma kiinnostaa, jos tavaroiden järjestely tulee mieleen kesken kaiken.
Itse kun en kesken seksin varmaan edes huomaisi, vaikka talo palaisi. Ja olen mielestäni seksuaalisesti semi-estoinen.
Taitaa jo ikä painaa ukkoasi. Ei vaikuta hyvältä.