Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumana miehenä olemisen sietämätön tuska

Vierailija
11.12.2018 |

En kerta kaikkiaan käsitä, miksi just mulle on annettu epämiehekkäät kasvonpiirteet. On sanottu, että laske rimaa naisen suhteen, mutta itse yliopistotutkinnon suorittaneena sikäli työelämässä menestyneenä, en suostu rimaa laskemaan kovinkaan paljon. Lihavakaan en ole, 176/75 mitat. Yliopistossa en nähnyt yhtäkään ikäistäni tai nuorempaa lihavaa naista. Kyllä ne on kaikki hoikkia tai normaalipainoisia. En tiedä mitä yhteistä minulla voisi olla ikäiseni lihavan, heikosti kouluja käyneen ihmisen kanssa. Käytännössä kaikki hoikat ja normaalipainoiset tai normaalipainon alarajalla olevat on vähintään perusnättejä. Kesäisin katselen (tietysti kauempaa) ihaillen sellaisia pieniä ja sieviä naisia, joita en tod.näk voi saada. Tuskaa on elämä.
M33.

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim Jussi H-A:n kanssa ulkonäöltään samantyyppinen? Hänkin on saanut naosen. Samoin Vince Vaughn ja Vesa Keskinen.

Pitäisikö näiden olla esimerkkejä "rumista miehistä"? :D

No kyllähän nuo sieltä kauheimmasta päästä ovat.-ohis

Ei todellakaan. H-a on ikäisekseen ihan ok näköinen, keskimääräistä pidempi ja normaalipainoinen mies. Sellainen pyöräilevä nörtti. Vince Vaughn on pitkä ja komea mies. Keskinen olisi myös ihan komea paremmilla elintavoilla

Anteeksi nyt vain, mutta JHA on kyllä epäseksikkäimpiä miehiä mitä keksin. Eikä edes johdu persuudesta, vaan kasvonpiirteistä ja habituksesta. Matti Vanhanenkin suorastaan tihkuu erotiikkaa JHAn rinnalla.

Ps. Timo Soinillakin on vaimo. Miettikää. Joku nainen on nähnyt hänet alasti ja suostunut harrastamaan hänen kanssaan seksiä.

Minusta Soini menis hoikempana ja nuorempana kastiin tavis, mutta mietippä Paavo Väyrystä.

Vierailija
122/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, rumana naisena elo on ollutkin tosi helppoa! 😂

Sain joskus vinkiksi eräältä mieheltä baarissa että paperipussi päähän olisi minulle täydellinen asuste! Oletko kokeillut olisiko sinulle apua paperipussista?

Toinen hyvä vinkki jonka olen saanut oli se että en saisi koskaan poistua asunnostani koska rumuuteni aiheuttaa syöpää. Tämänkin vinkin tarjosi mukava mies yöelämässä 😊 Onneksi kauniit ihmiset ovat minua neuvoneet niin tiedän miten jatkaa elämääni! 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim Jussi H-A:n kanssa ulkonäöltään samantyyppinen? Hänkin on saanut naosen. Samoin Vince Vaughn ja Vesa Keskinen.

Ei todellakaan. H-a on ikäisekseen ihan ok näköinen, keskimääräistä pidempi ja normaalipainoinen mies. Sellainen pyöräilevä nörtti. Vince Vaughn on pitkä ja komea mies. Keskinen olisi myös ihan komea paremmilla elintavoilla

Huh huh. Ei voi muuta todeta kuin että meidän miesmaku ei osu yksiin.

Mä luulen, että sun mielestä hyvännäköiset miehet ovat mun mielestä vähintään ok näköisiä. Naiset ovat miesten (ja naisten) ulkonäön suhteen yleensä paljon kriittisempiä kuin miehet

Mitä eroa on hyvännäköisellä ja vähintään ok näköisellä?

Vierailija
124/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta JHA on kyllä epäseksikkäimpiä miehiä mitä keksin. Eikä edes johdu persuudesta, vaan kasvonpiirteistä ja habituksesta. Matti Vanhanenkin suorastaan tihkuu erotiikkaa JHAn rinnalla.

Ps. Timo Soinillakin on vaimo. Miettikää. Joku nainen on nähnyt hänet alasti ja suostunut harrastamaan hänen kanssaan seksiä.

Vanhanenkin on mun mielestä pitkä ja peruskomea mies. Eikä Soinikaan nuorempana ollut pahemman näköinen, vaikka nykymittapuulla käytti hassuja silmälaseja. Sellainen tavis, joita yliopiston käytävät ovat täynnä

Vai että Soinin Timppa on palstamiesten mielestä ihan ko näköinen? Tämä selittää miksi palstamiehet kokevat, että Suomi on pullollaan ihan komeita miehiä, jotka ei saa naista.

Varmaan reiluuden vuoksi voidaan todeta että esim Angela Merkel on suorastaan ihan söpö mimmi?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/soini-50-vuotta-talta-timo-naytti-3… .

Palstamiesten? Ihan yksi mies olen. Merkel on mielestäni ihan tavallisen näköinen 64-vuotias nainen. AP näyttäisi kuitenkin olevan 33-vuotias ja todnäk etsivän itsensä ikäistä naista, joten en ihan ymmärrä miten Merkel liittyy asiaan

Kuvassa vasemmalla on Merkel muutaman vuoden vanhempana kuin ap nyt.

https://www.theguardian.com/artanddesign/2017/apr/05/angela-merkel-portraits-26-years-herlinde-koelbl#img-1

Eli tuossa siis ihan ok taso naisista, jos kerran Soinikin on ollut nuorena ihan ok näkäinen. 

Vierailija
125/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhanenkin on mun mielestä pitkä ja peruskomea mies. Eikä Soinikaan nuorempana ollut pahemman näköinen, vaikka nykymittapuulla käytti hassuja silmälaseja. Sellainen tavis, joita yliopiston käytävät ovat täynnä

Vai että Soinin Timppa on palstamiesten mielestä ihan ko näköinen? Tämä selittää miksi palstamiehet kokevat, että Suomi on pullollaan ihan komeita miehiä, jotka ei saa naista.

Varmaan reiluuden vuoksi voidaan todeta että esim Angela Merkel on suorastaan ihan söpö mimmi?

Palstamiesten? Ihan yksi mies olen. Merkel on mielestäni ihan tavallisen näköinen 64-vuotias nainen. AP näyttäisi kuitenkin olevan 33-vuotias ja todnäk etsivän itsensä ikäistä naista, joten en ihan ymmärrä miten Merkel liittyy asiaan

Miten Halla-Aho liittyy asiaan? Keskusteltiin yleensä ulkonäöstä ja siitä kuinka rumilla miehillä on puolisoita (koska Ap uskoo ongelman olevan ruma ulkonäkönsä) ja täällä ollaan sitä mieltä, että Soini on ihan hyvännäköinen jamppa. Itse pitäisin Angela Merkeliä jopa kauniina Soinin rinnalla, vaikka kovin monet miehet tuskin häntä pitäisi kovin haluttavana.

https://www.theguardian.com/artanddesign/2017/apr/05/angela-merkel-port…

Vierailija
126/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että sun mielestä hyvännäköiset miehet ovat mun mielestä vähintään ok näköisiä. Naiset ovat miesten (ja naisten) ulkonäön suhteen yleensä paljon kriittisempiä kuin miehet

Hyvännäköinen on hyvännäköinen. Vähintään ok näköinen voi olla ok näköinen tai hyvännäköinen

Vierailija
127/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen ruma mies. Olen myös tosi lyhyt ja mullakin on aika feminiininen naama. Joskus kävin baareissa juttelemassa ihmisten kanssa ja välillä joku nainen kuitenkin kiinnostui musta. Sain puhelinnumeroita aika säännöllisesti. En ymmärrä, mikä mussa edes kiinnostaa oikeastaan.

Mulla ei ole naisystävää, kun mulla on niin paljon selvitettävää oman pääni kanssa. En halua, että joku muu kärsii ajoittaisesta sekopäisyydestäni.

Kai sitä vaan pitää jutella ihmisille ja ylipäänsä olla ystävällinen. Joku täällä joskus sanoi, että ihmiset, joita kiinnostaa jokin asia, on kiinnostavia. Mulla on harrastuksia, joihin suhtaudun aika intohimoisesti.

Sen sanon, että nettideittipalstoille ei kannata mennä. Tietysti poikkeuksiakin löytyy, mutta mä ainakin näytän "paperilla" niin huonolta, ettei toivoa juuri ole siinä maailmassa. Joskus joillain keskustelupalstoilla on tullut juteltua enemmän jonkun kanssa ja onpa joku ehdottanut tapaamistakin, mutta nettideittailun maailma on mun makuuni liian kylmä.

Ehket ole niin ruma kuin luulet? Kuinka lyhyt sitten olet? Mä luulen, että nykynaiset tykkäävät enemmän feminiinisestä naamasta ja kun suustakin tulee ihan kiinnostavaa juttua niin miksei

Olen 163cm "pitkä". En nyt sinänsä ole silmiinpistävän ruma, mutta arvioisin olevani reippaasti keskivertomiestä "huonompi" ulkonäön suhteen. En myöskään osaa edes pukeutua mitenkään kovin sivistyneesti. Jotenkin onnistun aina näyttämään jotenkin rähjääntyneeltä.

Mulla on kuitenkin ilmeisesti ystävällinen perusilme. Moni on sanonut, että mulle on helppo puhua. Ehkäpä se on vaikuttanut. Ja kyllähän mulle saa puhuakin. Mua kiinnostaa ihmisten tarinat.

Sivusta, joka viestissäsi on asioita joista on helppoa päätellä miksi naiset kiinnostuvat sinusta. Sinua kiinnostavat ihmisten tarinat. Kymmenen pistettä. Näitä jamppoja täällä ei kiinnosta ihmisten tarinat pätkääkään. Kiinostaa vain oma napa ja painoindeksistä ja leuan muodosta jauhaminen.

Kiitos.

En oikein tiennyt, mitä ap:lle sanoisin tässä aiemmin. Ymmärrän kyllä sen hyvin, että kaipaa kumppania ja senkin, että ulkonäkö ahdistaa. Mulla on mua paremman näköinen veli ja nuorempana olin tosi vainoharhainen. Kuvittelin, että kaikki oli kuitenkin kiinnostuneita veljestäni, jota huonompi selvästi olin mielestäni, ja se teki musta lopulta todella huonon veljen ja kumppanin.

Kuitenkin parisuhteessa on kyse aidosta yhteydestä toiseen ihmiseen. Toki jotenkin miellyttävä ulkonäkö auttaa siinä, että toinen ihminen antaa siihen mahdollisuuden, mutta ei siinä ole kaikki. Kukaan meistä ei ole voinut valita geenejään. Kyllä maailmassa on paljonkin ihmisiä, jotka kykenevät näkemään sen kuoren läpi ja haluavat tutustua siihen ihmiseen sen sisällä.

Yksi mun ystävä on perinyt oireyhtymän, joka vaikuttaa radikaalisti hänen ulkonäköönsä, ja hän on aina saanut typeriä kommentteja ihmisiltä. Multa on myös kyselty, onko hän ihan aikuisen tasolla henkisesti vai onko hän kehitysvammainen. Jotenkin hän on aina onnistunut löytämään elämästä positiivisia asioita ja keräämään ympärilleen hyviä ihmisiä. Hän on aseksuaali, mutta hänelläkin on ollut kumppaneita.

Kyllähän maailma on julma. Itse yritän elää niin, etten tee siitä pahempaa.

Mulle on epämuodostuman takia tehty plastiikkakirurginen toimenpide, mutta sen enempää en muuttaisi ulkonäköäni. Koska ei tarvitse. Ei se toisi mulle lisää onnellisuutta. Plastiikkakirurgia on musta tosin ihan ok, jos siihen lähtee oikeista syistä ja jos se todella parantaa elämää pysyvästi.

Sanoisin, että ihminen, joka on sinut itsensä kanssa ja pystyy näkemään maailman sellaisena kuin se on, mutta myös löytämään siitä hienoja asioita, vetää muita puoleensa. Itselläni on tässä vielä työstämistä.

Käytännön neuvojen antaminen on vaikeaa, ja olen kirjoittanut tätä viestiä jo liian kauan. Ensimmäisenä mielestäni ihmisen pitäisi oppia olemaan jotenkin onnellinen omana itsenään ja yksin. Sellainen ihminen on hyvä kumppani. Parisuhteessa sitoudutaan olemaan toisen rinnalla koko elämän läpi lopulta, jos pysyvää suhdetta kaipaa. On oltava siihen todella valmis. Maailman kauneimmat ja komeimmat ihmiset tulevat petetyiksi, kun taas pari perunan näköistä ihmistä saattavat olla todella onnellisia yhdessä.

Tämä on yksi fiksuimmista viesteistä aikoihin täällä. Kiitos siitä.

Vierailija
128/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Halla-Aho liittyy asiaan? Keskusteltiin yleensä ulkonäöstä ja siitä kuinka rumilla miehillä on puolisoita (koska Ap uskoo ongelman olevan ruma ulkonäkönsä) ja täällä ollaan sitä mieltä, että Soini on ihan hyvännäköinen jamppa. Itse pitäisin Angela Merkeliä jopa kauniina Soinin rinnalla, vaikka kovin monet miehet tuskin häntä pitäisi kovin haluttavana.

https://www.theguardian.com/artanddesign/2017/apr/05/angela-merkel-port… .

Aijaa, mun mielestä Merkel on ihan nätti nuoruuden kuvassaan. Kelpaisi oikein hyvin ulkonäön puolesta

Vierailija
129/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet olevasi ruma, niin sille ulkonäöllekin on jotain tehtävissä. Niin tekee suurin osa naisista.

Ekaksi kannattaa aloittaa hiuksista, onko kampaus paras mahdollinen. Sitten vaatteet. Vaatteilla, väreillä ja tyyleillä voidaan ulkonäköön vaikuttaa paljon. Parta ja viikset vaikuttavat myöskin. Myös miegen kulmakarvoja voidaan nyppiä ja värjätä, samoin miehen ja myös mies voi ottaa permanentin.

Komeaa nyt harvasta voi tehdä, mutta ulkonäköä voi parantaa.

Vierailija
130/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen on hyvännäköinen. Vähintään ok näköinen voi olla ok näköinen tai hyvännäköinen

Eli hyvännäköinen on parempi kuin ok näköinen , jolloin sinä olet minua kriittisempi miesten ulkonäön arvioinnissa? Minusta hyvännäköinen on sinusta ehkä vain riittävä tai tavis.

Vierailija
131/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, rumana naisena elo on ollutkin tosi helppoa! 😂

Sain joskus vinkiksi eräältä mieheltä baarissa että paperipussi päähän olisi minulle täydellinen asuste! Oletko kokeillut olisiko sinulle apua paperipussista?

Toinen hyvä vinkki jonka olen saanut oli se että en saisi koskaan poistua asunnostani koska rumuuteni aiheuttaa syöpää. Tämänkin vinkin tarjosi mukava mies yöelämässä 😊 Onneksi kauniit ihmiset ovat minua neuvoneet niin tiedän miten jatkaa elämääni! 😅

Ei voi olla totta, sillä miehillä on tunnetusti paljon laajempi kauneuskäsite kuin naisilla ja ovat muutenkin suvaitsevaisempia;)

Vierailija
132/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa vasemmalla on Merkel muutaman vuoden vanhempana kuin ap nyt.

https://www.theguardian.com/artanddesign/2017/apr/05/angela-merkel-portraits-26-years-herlinde-koelbl#img-1

Eli tuossa siis ihan ok taso naisista, jos kerran Soinikin on ollut nuorena ihan ok näkäinen. 

Paremmalla kampauksella, pienellä meikkaamisella ja ei yläviistosta kuvakulmasta olisi tavallinen, jopa ihan nätti. Eihän noissa kasvonpiirteissä sinänsä mitään vikaa ole- näkyy vaan selkeästi ettei ulkonäköön panostaminen kiinnosta.

Vierailija
133/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hyvännäköinen on parempi kuin ok näköinen , jolloin sinä olet minua kriittisempi miesten ulkonäön arvioinnissa? Minusta hyvännäköinen on sinusta ehkä vain riittävä tai tavis.

Niin ehkä, mutta voi olla myös hyvännäköinen. Kuitenkaan ei ruma. Minun mielestäni komea tai ok näköinen on sinun silmissäsi ruma

Vierailija
134/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koet olevasi ruma, niin sille ulkonäöllekin on jotain tehtävissä. Niin tekee suurin osa naisista.

Ekaksi kannattaa aloittaa hiuksista, onko kampaus paras mahdollinen. Sitten vaatteet. Vaatteilla, väreillä ja tyyleillä voidaan ulkonäköön vaikuttaa paljon. Parta ja viikset vaikuttavat myöskin. Myös miegen kulmakarvoja voidaan nyppiä ja värjätä, samoin miehen ja myös mies voi ottaa permanentin.

Komeaa nyt harvasta voi tehdä, mutta ulkonäköä voi parantaa.

Mieheni kävi pitkästä aikaa parturissa ja oli ylen hämmästynyt kun parturi oli hiukset ja parran leikattuaan kysynyt, että laitetaanko kulmatkin.

Vierailija
135/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös ap, missä on vika? Se on tässä ajassa. Olin teini 1970-luvulla ja sen ajan nättejä naisia pidettäisiin vuonna 2018 rumina. Siihen aikaan kosmetiikka ei ollut niin laadukasta kuin nykyisin. Hiuksensa värjäämällä todennäköisesti sai vain kuivat korppuhiukset. Siihen päälle vielä permanentti, joka oli ammattilaisenkin tekemänä hirveä käkkärä ja permanenttiaineet niin vahvoja, että helposti hiukset olivat kuin linnunpesä. Sen vuoksi olikin järkevämpää olla käsittelemättä hiuksiaan ja meillä suomalaisilla on aika tyypillisesti nk maantienväriset hiukset. Shampootkin olivat saippuaisempia kuin nykyisin ja hoitoaineet vasta tulivat kauppoihin. Meikkivoiteet, ripsivärit....kaikki paljon paksumpaa pakkelia kuin nykyisin. Nivea, Oil of ulay ja Clearasil, niillä hoidettiin ihoa sen minkä niillä tököteillä hoitui. Akne oli ihan tavallista tytöilläkin ja kun ei ollut kunnollisia hoitoja, pahimmassa tapauksessa arvet saattoivat hävitä vasta lähempänä nelkytvuotissynttäreitä. Silloin ei toki ollut pahemmin ylipainoakaan, koska syötiin määrällisesti vähemmän ja liikuttiin hyötyliikuntaa. Kuitenkin sen ajan normaalin hoikka nainen olisi tämän päivän nk laihaläski. Ei silloin juostu kuntosaleilla trimmaamassa peppuja ja vatsalihaksia. Ei ollut aidon näköisiä hiustenpidennyksiä, ei aidon näköisiä tekoripsiä, ei rakennekynsiä ( sen ajan tekokynnet oli aika kamalia) , ei pistetty botoxia huuliin eikä ollut silikonitissejäkään. Kaikki eivät päässeet edes hampaidensa vuoksi oikomishoitoon, joten hampaat saattoivat olla vähän vinksin vonksin eikä ollut valkaisevia hammastahnoja eikä hampaisiin laitettavia posliinikuoria. 

Maailma on muuttunut ja tänä päivänä seiskytluvun roukkuhampaisesta, tihrusilmäisestä harmaahiirulaisestakin saisi oikein nätin. Ja nykypäivän tytöt myös haluavat näyttää näteiltä. Miehet eivät ole komistuneet samaa tahtia kuin tytöt kaunistuneet, vaikka nykyisin miehetkin panostavat entistä enemmän ulkonäköönsä. Ne miehet, jotka eivät panosta, rumentuvat verrattuna ulkonäköönsä panostaviin miehiin. 

Vierailija
136/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kasvot ovat tietysti hyvin tärkeät, mutta suurin osa ihmisen pinta-alasta on muualla kuin kasvoissa. Siksi bodaus kannattaa. Yleensä samalla myös rasvaprosentti ennen pitkää laskee, kun syömiseen kiinnittää huomiota ja se komistaa myös jokaista miestä. 

Myös esim.tanssi auttaa tuomaan olemukseen uudenlaista fyysisyyttä ja ryhtiä. 

Tarkoitus on saada huomio pois siitä oman naaman tuijottelusta ja miettimisestä ja saada lähtemätöntä itseluottamusta ja sisältöä elämään muista asioista. Naiset eivät hyppää syliin sen jälkeen, mutta negatiiviset uskomukset vähenevät omassa päässä ja sen myötä lähestyminen on luonnollisempaa. 

Jep, nuo ohjeet pätee, jos mies etsii miestä. Jos etsii naista, joku kireä bodari ei ole se mitä toivotaan.

Kyllä komea fysiikka ainoastaan nostaa ihmisen statusta ja haluttavuutta sukupuolesta ja suuntautumisesta riippumatta. Ainut huono puoli on se, että huonoitsetuntoiset naiset voivat pitää pelimiehenä tai arastella riisumista miehen seurassa, kun eivät koe olevansa tarpeeksi hyviä. 

Ei tällaisesta asiasta pitäisi olla tarpeellista keskustella enää 2018, kun asia on tutkittu sen verran moneen kertaan ja miesten palstat ovat täynnä miehiä, jotka voivat kertoa siitä miten bodaus on muuttanut heidän elämänsä. 

Tietysti pitää myös saada suu auki, omata sosiaalisia taitoja ja mielellään erilaisia kiinnostuksen kohteita, mutta tässä olikin kyse ulkonäköasioista ja minä yritin kannustaa näkemään oman ulkonäön positiivisessa valossa. Rumakin mies voi tältä osalta mennä komistuksesta ohi jos on valmis näkemään vaivaa. 

Vierailija
137/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvot ovat tietysti hyvin tärkeät, mutta suurin osa ihmisen pinta-alasta on muualla kuin kasvoissa. Siksi bodaus kannattaa. Yleensä samalla myös rasvaprosentti ennen pitkää laskee, kun syömiseen kiinnittää huomiota ja se komistaa myös jokaista miestä. 

Tarkoitus on saada huomio pois siitä oman naaman tuijottelusta ja miettimisestä ja saada lähtemätöntä itseluottamusta ja sisältöä elämään muista asioista. Naiset eivät hyppää syliin sen jälkeen, mutta negatiiviset uskomukset vähenevät omassa päässä ja sen myötä lähestyminen on luonnollisempaa. 

Jep, nuo ohjeet pätee, jos mies etsii miestä. Jos etsii naista, joku kireä bodari ei ole se mitä toivotaan.

Kyllä komea fysiikka ainoastaan nostaa ihmisen statusta ja haluttavuutta sukupuolesta ja suuntautumisesta riippumatta. Ainut huono puoli on se, että huonoitsetuntoiset naiset voivat pitää pelimiehenä tai arastella riisumista miehen seurassa, kun eivät koe olevansa tarpeeksi hyviä. 

Ei tällaisesta asiasta pitäisi olla tarpeellista keskustella enää 2018, kun asia on tutkittu sen verran moneen kertaan ja miesten palstat ovat täynnä miehiä, jotka voivat kertoa siitä miten bodaus on muuttanut heidän elämänsä. 

Tietysti pitää myös saada suu auki, omata sosiaalisia taitoja ja mielellään erilaisia kiinnostuksen kohteita, mutta tässä olikin kyse ulkonäköasioista ja minä yritin kannustaa näkemään oman ulkonäön positiivisessa valossa. Rumakin mies voi tältä osalta mennä komistuksesta ohi jos on valmis näkemään vaivaa. 

Ei se nyt ihan näinkään mene. Oletetaan, että haluaisin taiteellisen animehenkisen naisen ja aloitan bodaamaan. Mikä on lopputulos? Voisin melkein veikata, että mahdollisuudet huononevat entisestään. Aika monelle naiselle miehen bodausharrastus laskee pisteitä

- ei lainattu

Vierailija
138/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan näinkään mene. Oletetaan, että haluaisin taiteellisen animehenkisen naisen ja aloitan bodaamaan. Mikä on lopputulos? Voisin melkein veikata, että mahdollisuudet huononevat entisestään. Aika monelle naiselle miehen bodausharrastus laskee pisteitä

- ei lainattu

Tätä moni mies on miettinyt ja tullut siihen johtopäätökseen, että naiset eivät osaa artikuloida tai ymmärrä itseään ihan 100% näissä asioissa. Siksi naisille ei kannatakaan sanoa olevansa bodari, koska naisille tulee siitä tietty mielikuva, vaan antaa vain niiden tulosten näkyä passiivisesti. 

Naiset jotenkin kuvittelevat miehen uimahousuissa lavalla ja eivät pidä siitä, mutta baaritiskiin nojaavana sama mies onkin heidän unelmansa ja kun nainen pitää miestä hyvännäköisenä, nainen alkaa pitää miestä myös syvällisenä, fiksuna, oikeudenmukaisena jne. (rationalisointihamsteri). Mies siis läpäisee ulkonäkötestin ja voi esitellä muita harrastuksiaan ja tietojaan.

Vaikka nainen ei pitäisi jostain vaativasta harrastuksesta sinänsä, jokainen ihminen kunnioittaa ihmistä, jolla on sisua ja kurinalaisuutta sekä kunnianhimoa jotain asiaa kohtaan ja tämä näkyy myös käytöksessä, joka on sen myötä vähemmän jäykkää ja ylivarovaista, kun ihminen itse uskoo omaan juttuunsa ja pystyy paremmin pistämään itseään likoon, sillä harrastuksissa yms. onnistuminen lisää ihmisen resilienssiä ja toimii turvajärjestelmänä ihmissuhteissa tapahtuvien epäonnistumisen tapauksessa. 

Oma juttunsa on tietysti sekin, että jokainen mies haluaisi olla vahva ja hyvävartaloinen, mutta kaikki eivät halua nähdä vaivaa tuon asian eteen. Silti ihan jokaisen miehen olisi helpompi olla kosketeltavana ja riisuutua, jos hänellä olisi sellainen vartalo, josta hän itse haaveilee riippumatta siitä miten nainen asian kokee. Tähänhän naisten plastiikkakirurgia, treeni yms. myös perustuu eli vaikka miehellä olisi kriteerit miten matalalla, nainen ei voi antautua seksiin jos pitää itseään rumana ja sama toimii jarruna myös miehillä; toinen ihminen ei voi vain ammentaa itseluottamusta ja myönteistä minäkuvaa toisen kurkusta alas kuin vettä, jos tämä ei koe olevansa rakkauden arvoinen. Tietysti vähempikin riittää tai muuten ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon, jos tavis ei uskaltaisi harrastaa seksiä, mutta tietyt aktiviteetit helpottavat näitä huolia ja vahvistavat positiivista kokemusta. 

Vierailija
139/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen ruma mies. Olen myös tosi lyhyt ja mullakin on aika feminiininen naama. Joskus kävin baareissa juttelemassa ihmisten kanssa ja välillä joku nainen kuitenkin kiinnostui musta. Sain puhelinnumeroita aika säännöllisesti. En ymmärrä, mikä mussa edes kiinnostaa oikeastaan.

Mulla ei ole naisystävää, kun mulla on niin paljon selvitettävää oman pääni kanssa. En halua, että joku muu kärsii ajoittaisesta sekopäisyydestäni.

Kai sitä vaan pitää jutella ihmisille ja ylipäänsä olla ystävällinen. Joku täällä joskus sanoi, että ihmiset, joita kiinnostaa jokin asia, on kiinnostavia. Mulla on harrastuksia, joihin suhtaudun aika intohimoisesti.

Sen sanon, että nettideittipalstoille ei kannata mennä. Tietysti poikkeuksiakin löytyy, mutta mä ainakin näytän "paperilla" niin huonolta, ettei toivoa juuri ole siinä maailmassa. Joskus joillain keskustelupalstoilla on tullut juteltua enemmän jonkun kanssa ja onpa joku ehdottanut tapaamistakin, mutta nettideittailun maailma on mun makuuni liian kylmä.

Ehket ole niin ruma kuin luulet? Kuinka lyhyt sitten olet? Mä luulen, että nykynaiset tykkäävät enemmän feminiinisestä naamasta ja kun suustakin tulee ihan kiinnostavaa juttua niin miksei

Olen 163cm "pitkä". En nyt sinänsä ole silmiinpistävän ruma, mutta arvioisin olevani reippaasti keskivertomiestä "huonompi" ulkonäön suhteen. En myöskään osaa edes pukeutua mitenkään kovin sivistyneesti. Jotenkin onnistun aina näyttämään jotenkin rähjääntyneeltä.

Mulla on kuitenkin ilmeisesti ystävällinen perusilme. Moni on sanonut, että mulle on helppo puhua. Ehkäpä se on vaikuttanut. Ja kyllähän mulle saa puhuakin. Mua kiinnostaa ihmisten tarinat.

Sivusta, joka viestissäsi on asioita joista on helppoa päätellä miksi naiset kiinnostuvat sinusta. Sinua kiinnostavat ihmisten tarinat. Kymmenen pistettä. Näitä jamppoja täällä ei kiinnosta ihmisten tarinat pätkääkään. Kiinostaa vain oma napa ja painoindeksistä ja leuan muodosta jauhaminen.

Kiitos.

En oikein tiennyt, mitä ap:lle sanoisin tässä aiemmin. Ymmärrän kyllä sen hyvin, että kaipaa kumppania ja senkin, että ulkonäkö ahdistaa. Mulla on mua paremman näköinen veli ja nuorempana olin tosi vainoharhainen. Kuvittelin, että kaikki oli kuitenkin kiinnostuneita veljestäni, jota huonompi selvästi olin mielestäni, ja se teki musta lopulta todella huonon veljen ja kumppanin.

Kuitenkin parisuhteessa on kyse aidosta yhteydestä toiseen ihmiseen. Toki jotenkin miellyttävä ulkonäkö auttaa siinä, että toinen ihminen antaa siihen mahdollisuuden, mutta ei siinä ole kaikki. Kukaan meistä ei ole voinut valita geenejään. Kyllä maailmassa on paljonkin ihmisiä, jotka kykenevät näkemään sen kuoren läpi ja haluavat tutustua siihen ihmiseen sen sisällä.

Yksi mun ystävä on perinyt oireyhtymän, joka vaikuttaa radikaalisti hänen ulkonäköönsä, ja hän on aina saanut typeriä kommentteja ihmisiltä. Multa on myös kyselty, onko hän ihan aikuisen tasolla henkisesti vai onko hän kehitysvammainen. Jotenkin hän on aina onnistunut löytämään elämästä positiivisia asioita ja keräämään ympärilleen hyviä ihmisiä. Hän on aseksuaali, mutta hänelläkin on ollut kumppaneita.

Kyllähän maailma on julma. Itse yritän elää niin, etten tee siitä pahempaa.

Mulle on epämuodostuman takia tehty plastiikkakirurginen toimenpide, mutta sen enempää en muuttaisi ulkonäköäni. Koska ei tarvitse. Ei se toisi mulle lisää onnellisuutta. Plastiikkakirurgia on musta tosin ihan ok, jos siihen lähtee oikeista syistä ja jos se todella parantaa elämää pysyvästi.

Sanoisin, että ihminen, joka on sinut itsensä kanssa ja pystyy näkemään maailman sellaisena kuin se on, mutta myös löytämään siitä hienoja asioita, vetää muita puoleensa. Itselläni on tässä vielä työstämistä.

Käytännön neuvojen antaminen on vaikeaa, ja olen kirjoittanut tätä viestiä jo liian kauan. Ensimmäisenä mielestäni ihmisen pitäisi oppia olemaan jotenkin onnellinen omana itsenään ja yksin. Sellainen ihminen on hyvä kumppani. Parisuhteessa sitoudutaan olemaan toisen rinnalla koko elämän läpi lopulta, jos pysyvää suhdetta kaipaa. On oltava siihen todella valmis. Maailman kauneimmat ja komeimmat ihmiset tulevat petetyiksi, kun taas pari perunan näköistä ihmistä saattavat olla todella onnellisia yhdessä.

Tämä on yksi fiksuimmista viesteistä aikoihin täällä. Kiitos siitä.

Niinpä. Tässä on 163 cm mies jota ei ole komeudella pilattu mutta sen verran syvällinen jamppa että naisia kiinnostaa.

Vierailija
140/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei lainattu

Ei nainen tarvitse itsensä kloonia eri kromosomeilla, vaan miehen pitää vain pystyä herättämään naisessa myönteisiä tunne-elämyksiä ja kontrastit ovat myös yleensä tärkeitä joillakin osa-alueilla. Miksi taiteellinen animenainen ei pitäisi adoniksista, mutta koiraharrastaja pitäisi? Kaikilla ihmisillä on sama perusbiologia, joka ajaa kiinnostumaan kontrasteista ja viehättymään ominaisuuksista, joita omalla sukupuolella ei ole. 

Jos mieskin on animetaiteilija, voi olla helpompaa saada juttua aikaan ja nauraa yhdessä piirroksille ja saada tunneyhteyttä sitä kautta, mutta tunneyhteyttä- ja elämyksiä voi rakentua monia kanavia pitkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi