Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumana miehenä olemisen sietämätön tuska

Vierailija
11.12.2018 |

En kerta kaikkiaan käsitä, miksi just mulle on annettu epämiehekkäät kasvonpiirteet. On sanottu, että laske rimaa naisen suhteen, mutta itse yliopistotutkinnon suorittaneena sikäli työelämässä menestyneenä, en suostu rimaa laskemaan kovinkaan paljon. Lihavakaan en ole, 176/75 mitat. Yliopistossa en nähnyt yhtäkään ikäistäni tai nuorempaa lihavaa naista. Kyllä ne on kaikki hoikkia tai normaalipainoisia. En tiedä mitä yhteistä minulla voisi olla ikäiseni lihavan, heikosti kouluja käyneen ihmisen kanssa. Käytännössä kaikki hoikat ja normaalipainoiset tai normaalipainon alarajalla olevat on vähintään perusnättejä. Kesäisin katselen (tietysti kauempaa) ihaillen sellaisia pieniä ja sieviä naisia, joita en tod.näk voi saada. Tuskaa on elämä.
M33.

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannustakaa nyt aloittajaa siskot. Niinhän tekisitte, jos hän olisi nainen.

Itse olette sanoneet mm. ettei pidä tyytyä kehen vaan, sillä tämä johon tyytyy saattaa loukkaantua kokiessaan olevansa hukkapala ja kaikenvara. 

Rima vaan korkealle AP.

No näinhän me teemme ja jokainen saa laittaa rimansa ihan niin korkealle kuin haluaa. Sitä kriisiimme, kun joku itkee sitä kuinka ei kelpaa kenellekään, vaikka itse kelpuuttaa vain sen nuoren ig-mallin.

Niinkö aloittaja tekee? Luit varmaan jotain muuta tekstiä rivien välistä. Kuten tunnettua.

No kyllä minäkin luen ap:n viestistä että haluaa hoikan ja sievän naisen joita kesäisin katselee. Tunnustaa olevansa ruma mutta ruma nainen vaikka olisi hoikkakin ei kelpaa. Rumia ja hoikkia naisia on vaikka millä mitalla mutta kukaan heistä ei tunnu kelpaavan. Hmm...

Mistä löytyy kolmekymppisiä rumia ja hoikkia naisia? Ei ainakaan yliopistolta. Ainoat tietämäni rumat ja hoikat naiset ovat alkoholisteja tai narkkareita ja he tuskin ap:lle kelpaisivat näiden ominaisuuksien vuoksi.

ohis

Vierailija
62/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olette sanoneet mm. ettei pidä tyytyä kehen vaan, sillä tämä johon tyytyy saattaa loukkaantua kokiessaan olevansa hukkapala ja kaikenvara. 

Rima vaan korkealle AP.

No näinhän me teemme ja jokainen saa laittaa rimansa ihan niin korkealle kuin haluaa. Sitä kriisiimme, kun joku itkee sitä kuinka ei kelpaa kenellekään, vaikka itse kelpuuttaa vain sen nuoren ig-mallin.

Niinkö aloittaja tekee? Luit varmaan jotain muuta tekstiä rivien välistä. Kuten tunnettua.

No kyllä minäkin luen ap:n viestistä että haluaa hoikan ja sievän naisen joita kesäisin katselee. Tunnustaa olevansa ruma mutta ruma nainen vaikka olisi hoikkakin ei kelpaa. Rumia ja hoikkia naisia on vaikka millä mitalla mutta kukaan heistä ei tunnu kelpaavan. Hmm...

Mistä löytyy kolmekymppisiä rumia ja hoikkia naisia? Ei ainakaan yliopistolta. Ainoat tietämäni rumat ja hoikat naiset ovat alkoholisteja tai narkkareita ja he tuskin ap:lle kelpaisivat näiden ominaisuuksien vuoksi.

ohis

Lisäyksenä tosiaan, ei kiitos päihdeongelmaisia. 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima vaan korkealle AP.

Ap jatkaa. Kelpaisi kyllä se rumakin hoikka. Mutta ei heitä mun ikäisissäni ole. Lähes kaikki normaalipainon tai alle naiset omassa ikäluokassa on ihan perusnättejä. Kammo ylipainoisiin tuli parin vuoden takaa eräästä "tapauksesta". Nainen on varmasti kahden keskikokoisen miehen kokoinen, syö kahden ison miehen edestä ruokaa, ei harrasta mitään liikuntaa, yrittänyt kaikenlaisia kouluja (ammattikoulu) käydä, mutta aina jää kesken kun ei ole itsekuria eikä päättäväisyyttä. Totesin kyllä itselleni, että paree katsella nainen, jolla on itsekuria ja päättäväisyyttä opiskeluun ja tulevaisuuden luomiseen. Tälle kys. tapaukselle apuakin olisi yllin kyllin ollut tarjolla, mutta ei...kun ei ole se penaalin terävin kynä. 

Tässäkö on vaihtohdot, pieni ja sievä nainen tai joku sairalloisen lihava mt-ongelmainen. Sori mutta et sinäkään miltään penaalin terävimmältä kynältä vaikuta. Mitenkähän on sen yliopistokoulutuksenkaan laita.

Vierailija
64/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä avauksellasi pohjimmiltaan haet? tukea? Vertaistukea? Lohdutusta? Että joku valaisi sinuun uskoa, että löydät vielä naisen? Jotain muuta, mitä?

Vierailija
65/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima vaan korkealle AP.

Puhut täyttä p.a.s.k.a.a.

Naisia ei ikinä kannusteta. Naisia haukutaan nirsoiksi, ja käsketään ottamaan 10 vuotta vanhempi lihava mies. Samat sanat sinulle ap. Olet liian nirso. Ota itseäsi 10 vuotta vanhempi lihava nainen, muuten sinun on turha valittaa naisenpuutetta. Elät prinsessaharhoissa ja olet liian nirso.

Höpöhöpö, jos nainen on surullinen siitä että on niin epäviehättävä eivätkä miehet kiinnostu niin on armeija naisia jotka säälivät ja armeija sinkkumiehiä, jotka kertovat että mulle kelpais (ja ei, tämän palstan ihmiset eivät edusta tyypillistä miestä ja naista)

Onko antaa esimerkkiä tällaisesta ketjusta? Olen itse kelpaamattomana ikisinkkunaisena täältä joskus kysellyt neuvoja ja vertaistukea, vastaukset on 99% joku seuraavista:

1) olet liian nirso ja prinsessaharhainen

2) mitäs kiinnostut vain jännämiehistä

3) naiset saa aina seksiä (eiköhän ap:kin saisi seksiä joltain puutteessa elävältä lihavalta puumalta, sekö auttaisi yksinäisyyteen?)

4) en usko, valehtelet

Jos luit viestini loppuun, kerroin kyllä että tämä palsta ei tosiaan ole mikään edustava otos. Täällä on vaan naisvihaiset miehet ja miesvihaiset naiset. Kannattaa kokeilla ulkomaailmaa

Kumpaan ryhmään sinä kuulut? -ohis

Vierailija
66/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ajattelen niin, että en tarvitse naista ja voin olla yksin vaikka lopun ikääni. Elän vain elämääni ja keskityn itseni kehittämiseen ensisijaisesti. Jos joku minusta on kiinnostunut, niin sitten voin ehkä harkita kiinnostumista naisiin päin, muuten ei viisari värähdä mitenkään.

T: autistinen mies

Vierailija
67/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua kiinnostaa vain naisen paino. Etsi syytä sieltä.

Mies ei kiihoitu mielestään ruman naisen kanssa joten parisuhteen kannalta olisi hyvä saada haluttava nainen. Ps. Laihdutus on varsin helppoa jos sinä kärsit laardimääristä.

Mikä logiikka tässä on? Mies suree, että ei kelpaa, kun on ruma, ja sitten yhtäkkiä on ihan luonnollista, ettei ruma nainen kelpaa.

Ei kenenkään, miehen eikä naisen pidä ottaa mielestään huonoa puolisoa. Yksinkin pärjää. Mutta tosiaan ei naistenkaan tarvitse huolia ketään, jota nainen ei halua.

Vierailija
68/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ruma mies. Olen myös tosi lyhyt ja mullakin on aika feminiininen naama. Joskus kävin baareissa juttelemassa ihmisten kanssa ja välillä joku nainen kuitenkin kiinnostui musta. Sain puhelinnumeroita aika säännöllisesti. En ymmärrä, mikä mussa edes kiinnostaa oikeastaan.

Mulla ei ole naisystävää, kun mulla on niin paljon selvitettävää oman pääni kanssa. En halua, että joku muu kärsii ajoittaisesta sekopäisyydestäni.

Kai sitä vaan pitää jutella ihmisille ja ylipäänsä olla ystävällinen. Joku täällä joskus sanoi, että ihmiset, joita kiinnostaa jokin asia, on kiinnostavia. Mulla on harrastuksia, joihin suhtaudun aika intohimoisesti.

Sen sanon, että nettideittipalstoille ei kannata mennä. Tietysti poikkeuksiakin löytyy, mutta mä ainakin näytän "paperilla" niin huonolta, ettei toivoa juuri ole siinä maailmassa. Joskus joillain keskustelupalstoilla on tullut juteltua enemmän jonkun kanssa ja onpa joku ehdottanut tapaamistakin, mutta nettideittailun maailma on mun makuuni liian kylmä.

Vierailija
69/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen ruma mies. Olen myös tosi lyhyt ja mullakin on aika feminiininen naama. Joskus kävin baareissa juttelemassa ihmisten kanssa ja välillä joku nainen kuitenkin kiinnostui musta. Sain puhelinnumeroita aika säännöllisesti. En ymmärrä, mikä mussa edes kiinnostaa oikeastaan.

Mulla ei ole naisystävää, kun mulla on niin paljon selvitettävää oman pääni kanssa. En halua, että joku muu kärsii ajoittaisesta sekopäisyydestäni.

Kai sitä vaan pitää jutella ihmisille ja ylipäänsä olla ystävällinen. Joku täällä joskus sanoi, että ihmiset, joita kiinnostaa jokin asia, on kiinnostavia. Mulla on harrastuksia, joihin suhtaudun aika intohimoisesti.

Sen sanon, että nettideittipalstoille ei kannata mennä. Tietysti poikkeuksiakin löytyy, mutta mä ainakin näytän "paperilla" niin huonolta, ettei toivoa juuri ole siinä maailmassa. Joskus joillain keskustelupalstoilla on tullut juteltua enemmän jonkun kanssa ja onpa joku ehdottanut tapaamistakin, mutta nettideittailun maailma on mun makuuni liian kylmä.

Myötikset veli hyvä. Silloin kun rasvaprosentti huiteli yli 20 reippaasti, oli myös naama mallia timo soini eikä varmasti kiihottanut ketään. Nyt rasvaprosentti 13-15 ja leukakin tullut kyllä esiin. Huulet jos saisi sellaisiksi ohkaisiksi jämäköiksi, niin olisi kiva. Plastiikkakirurgille? 

AP

Vierailija
70/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötikset veli hyvä. Silloin kun rasvaprosentti huiteli yli 20 reippaasti, oli myös naama mallia timo soini eikä varmasti kiihottanut ketään. Nyt rasvaprosentti 13-15 ja leukakin tullut kyllä esiin. Huulet jos saisi sellaisiksi ohkaisiksi jämäköiksi, niin olisi kiva. Plastiikkakirurgille? 

AP

Lue tuo lainaamasi viesti. Se oli ihan viisas, ja sieltä löytyi paljon tärkeämpiä asioita kuin huulet. Nimitäin ystävällisyys, juttelu ja kiinnostuksen kohteet.

Vierailija
71/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa kiinnostaa se että sinulla on ihan huima itsereflektiokyky verrattuna tällä palstalla hengaavaan keskimääräiseen ulkonäköään valittavaan mieheen. Itserefletiokyky puolestaan kertoo monenelaisista muista hyvistä ominaisuuksista, jotka näkyvät taatusti myös vuorovaikutuksessasi naisten kanssa. Toivottavasti saat jossain vaiheessa "pääsi selvitettyä", niin että parisuhteessa eläminenkin alkaa tuntua luontevalta. Tsemppiä! 

Vierailija
72/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Lue tuo lainaamasi viesti. Se oli ihan viisas, ja sieltä löytyi paljon tärkeämpiä asioita kuin huulet. Nimitäin ystävällisyys, juttelu ja kiinnostuksen kohteet.

Niinpä. Ainoa mitä megapinnallinen autisti-ap sai tuosta irti oli rasvaprosentti, leuka ja huulet.

Vierailija
73/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi, oikeesti.

Katso ympärillesi, kyllä tuolla näkee aika monenlaisia pariskuntia. Ei ole ulkonäöstä kiinni, vaan luonteesta ja asenteesta.

Mieheni työkaveri on pulska, lyhyt insinööri mutta ihan hemmetin hauska tyyppi (ja fiksu). Saa naisen kuin naisen eikä ole koskaan ollut sinkkuna pitkään. Eikä todellakaan ole mikään komea..

Itse olen mies ja tämä pullukka insinööri alkaisi pari päivän töissäkäynnin jälkeen vihaamaan itseään jos olisi työkaverini, sillä hän pyrkisi pilaamaan elämäni ja joutuisin antamaan siitä hänelle palautetta. Olet pikkuisen harhoissasi neiti siellä kun luulet että tämä kyseinen pullukka on maailman napa.

Vierailija
74/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta millainen on ruma ja hoikka nainen? Ei ole paljon tullut vastaan. Rumia lihavia sen sijaan kyllä.

Vierailija
75/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi, oikeesti.

Katso ympärillesi, kyllä tuolla näkee aika monenlaisia pariskuntia. Ei ole ulkonäöstä kiinni, vaan luonteesta ja asenteesta.

Mieheni työkaveri on pulska, lyhyt insinööri mutta ihan hemmetin hauska tyyppi (ja fiksu). Saa naisen kuin naisen eikä ole koskaan ollut sinkkuna pitkään. Eikä todellakaan ole mikään komea..

Itse olen mies ja tämä pullukka insinööri alkaisi pari päivän töissäkäynnin jälkeen vihaamaan itseään jos olisi työkaverini, sillä hän pyrkisi pilaamaan elämäni ja joutuisin antamaan siitä hänelle palautetta. Olet pikkuisen harhoissasi neiti siellä kun luulet että tämä kyseinen pullukka on maailman napa.

Mitä harhaa? Jotkut ihmiset on karismaattisia ja hyviä puhumaan. Ei siihen muuta tarvita. Sama pätee naisiin, ei se ulkonäkö ole tärkein asia. Monilla lihavilla naisilla on komeita miehiä (2 tällaista entisinä työkavereina).

Vierailija
76/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa ap, eikö niin, ettei sinulla ole yhtään ystävääkään? Alkaisiko se ongelman todellinen syy pikkuhiljaa hahmottua, kun mietit sitä tosiasiaa?

Vierailija
77/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vastaa ap, eikö niin, ettei sinulla ole yhtään ystävääkään? Alkaisiko se ongelman todellinen syy pikkuhiljaa hahmottua, kun mietit sitä tosiasiaa?

Nuorempana vielä oli, mutta työelämä vie niin mennessään, ettei ystäviä juuri ole. Töissä on oltava kyllä sosiaalinen ja yhteistyökykyinen, mutta vapaa-ajan vietänkin sitten yksin tietokoneen äärellä. 

AP

Vierailija
78/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima vaan korkealle AP.

Puhut täyttä p.a.s.k.a.a.

Naisia ei ikinä kannusteta. Naisia haukutaan nirsoiksi, ja käsketään ottamaan 10 vuotta vanhempi lihava mies. Samat sanat sinulle ap. Olet liian nirso. Ota itseäsi 10 vuotta vanhempi lihava nainen, muuten sinun on turha valittaa naisenpuutetta. Elät prinsessaharhoissa ja olet liian nirso.

Höpöhöpö, jos nainen on surullinen siitä että on niin epäviehättävä eivätkä miehet kiinnostu niin on armeija naisia jotka säälivät ja armeija sinkkumiehiä, jotka kertovat että mulle kelpais (ja ei, tämän palstan ihmiset eivät edusta tyypillistä miestä ja naista)

Minä tunsin aluksi sympatiaa aloittajaa kohtaan. Olen itse ruma nainen, joten ajattelin että tiedän miltä aloittajasta tuntuu. Mutta en kuitenkaan viitsi kertoa hänelle, että voisin olla kiinnostunut hänestä, koska ensinnäkään en tunne häntä ja toiseksi, hän on hyvin selvästi jo ilmaissut ettei ole kiinnostunut minusta. Minä kun en ole korkeakoulutettu enkä perusnätti, ja ylipainoakin löytyy. Emme varmaan sopisi toisillemme, joten miksi osoittaisin kiinnostusta?

Sääliä puolestaan en tunne halua osoittaa, sillä en itse sellaista ainakaan kaipaisi. Pikemminkin tuntisin oloni hyvin vaivautuneeksi jostain ruma-tyttörukka-säälinosoituksista. En tiedä loukkaisiko säälin kohteena oleminen aloittajaa, mutta en viitsisi ottaa sitä riskiä. En halua ehdoin tahdoin loukata muita ihmisiä.

Vierailija
79/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana vielä oli, mutta työelämä vie niin mennessään, ettei ystäviä juuri ole. Töissä on oltava kyllä sosiaalinen ja yhteistyökykyinen, mutta vapaa-ajan vietänkin sitten yksin tietokoneen äärellä. 

AP

Niin, eli sua ei toisin sanoen aidosti kiinnosta ihmiset ja näiden seura nyt kun koulu ei käytännössä pakota roikkumaan jonkun kanssa. Lisäksi olet ihan super-pinnallinen. Ennuste lienee huono koska et selvästi koe pinnallisuuttasi ongelmana. Et kykene arvottamaan kumpi on tärkeämpi asia, juttujen taso vai huulten paksuus.

Vierailija
80/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehket ole niin ruma kuin luulet? Kuinka lyhyt sitten olet? Mä luulen, että nykynaiset tykkäävät enemmän feminiinisestä naamasta ja kun suustakin tulee ihan kiinnostavaa juttua niin miksei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi