Rumana miehenä olemisen sietämätön tuska
En kerta kaikkiaan käsitä, miksi just mulle on annettu epämiehekkäät kasvonpiirteet. On sanottu, että laske rimaa naisen suhteen, mutta itse yliopistotutkinnon suorittaneena sikäli työelämässä menestyneenä, en suostu rimaa laskemaan kovinkaan paljon. Lihavakaan en ole, 176/75 mitat. Yliopistossa en nähnyt yhtäkään ikäistäni tai nuorempaa lihavaa naista. Kyllä ne on kaikki hoikkia tai normaalipainoisia. En tiedä mitä yhteistä minulla voisi olla ikäiseni lihavan, heikosti kouluja käyneen ihmisen kanssa. Käytännössä kaikki hoikat ja normaalipainoiset tai normaalipainon alarajalla olevat on vähintään perusnättejä. Kesäisin katselen (tietysti kauempaa) ihaillen sellaisia pieniä ja sieviä naisia, joita en tod.näk voi saada. Tuskaa on elämä.
M33.
Kommentit (159)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kasvot ovat tietysti hyvin tärkeät, mutta suurin osa ihmisen pinta-alasta on muualla kuin kasvoissa. Siksi bodaus kannattaa. Yleensä samalla myös rasvaprosentti ennen pitkää laskee, kun syömiseen kiinnittää huomiota ja se komistaa myös jokaista miestä.
Myös esim.tanssi auttaa tuomaan olemukseen uudenlaista fyysisyyttä ja ryhtiä.
Tarkoitus on saada huomio pois siitä oman naaman tuijottelusta ja miettimisestä ja saada lähtemätöntä itseluottamusta ja sisältöä elämään muista asioista. Naiset eivät hyppää syliin sen jälkeen, mutta negatiiviset uskomukset vähenevät omassa päässä ja sen myötä lähestyminen on luonnollisempaa.
Tämä on kyllä jännä, että suurin osa sun kommenteista saa miettimään, että oletko sä joku alieni toiselta planeetalta. Kuitenkin aina joskus onnistut kirjoittamaan jotain ihan järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim Jussi H-A:n kanssa ulkonäöltään samantyyppinen? Hänkin on saanut naosen. Samoin Vince Vaughn ja Vesa Keskinen.
Pitäisikö näiden olla esimerkkejä "rumista miehistä"? :D
No kyllähän nuo sieltä kauheimmasta päästä ovat.-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannustakaa nyt aloittajaa siskot. Niinhän tekisitte, jos hän olisi nainen.
Itse olette sanoneet mm. ettei pidä tyytyä kehen vaan, sillä tämä johon tyytyy saattaa loukkaantua kokiessaan olevansa hukkapala ja kaikenvara.
Rima vaan korkealle AP.
No näinhän me teemme ja jokainen saa laittaa rimansa ihan niin korkealle kuin haluaa. Sitä kriisiimme, kun joku itkee sitä kuinka ei kelpaa kenellekään, vaikka itse kelpuuttaa vain sen nuoren ig-mallin.
Niinkö aloittaja tekee? Luit varmaan jotain muuta tekstiä rivien välistä. Kuten tunnettua.
No kyllä minäkin luen ap:n viestistä että haluaa hoikan ja sievän naisen joita kesäisin katselee. Tunnustaa olevansa ruma mutta ruma nainen vaikka olisi hoikkakin ei kelpaa. Rumia ja hoikkia naisia on vaikka millä mitalla mutta kukaan heistä ei tunnu kelpaavan. Hmm...
Ap jatkaa. Kelpaisi kyllä se rumakin hoikka. Mutta ei heitä mun ikäisissäni ole. Lähes kaikki normaalipainon tai alle naiset omassa ikäluokassa on ihan perusnättejä. Kammo ylipainoisiin tuli parin vuoden takaa eräästä "tapauksesta". Nainen on varmasti kahden keskikokoisen miehen kokoinen, syö kahden ison miehen edestä ruokaa, ei harrasta mitään liikuntaa, yrittänyt kaikenlaisia kouluja (ammattikoulu) käydä, mutta aina jää kesken kun ei ole itsekuria eikä päättäväisyyttä. Totesin kyllä itselleni, että paree katsella nainen, jolla on itsekuria ja päättäväisyyttä opiskeluun ja tulevaisuuden luomiseen. Tälle kys. tapaukselle apuakin olisi yllin kyllin ollut tarjolla, mutta ei...kun ei ole se penaalin terävin kynä.
Mikä se sun ikäluokkasi on? Itse käyn koulua ja voisin sanoa että näen koulussa nuorempia sekä vanhempia naisia jotka ainakin minun silmälle on ei niin nätit. Eli mä en vaan usko että sinun tasoisia ja ikäluokkaasi kuuluvia hoikkia naisia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim Jussi H-A:n kanssa ulkonäöltään samantyyppinen? Hänkin on saanut naosen. Samoin Vince Vaughn ja Vesa Keskinen.
Ei todellakaan. H-a on ikäisekseen ihan ok näköinen, keskimääräistä pidempi ja normaalipainoinen mies. Sellainen pyöräilevä nörtti. Vince Vaughn on pitkä ja komea mies. Keskinen olisi myös ihan komea paremmilla elintavoilla
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kasvot ovat tietysti hyvin tärkeät, mutta suurin osa ihmisen pinta-alasta on muualla kuin kasvoissa. Siksi bodaus kannattaa. Yleensä samalla myös rasvaprosentti ennen pitkää laskee, kun syömiseen kiinnittää huomiota ja se komistaa myös jokaista miestä.
Myös esim.tanssi auttaa tuomaan olemukseen uudenlaista fyysisyyttä ja ryhtiä.
Tarkoitus on saada huomio pois siitä oman naaman tuijottelusta ja miettimisestä ja saada lähtemätöntä itseluottamusta ja sisältöä elämään muista asioista. Naiset eivät hyppää syliin sen jälkeen, mutta negatiiviset uskomukset vähenevät omassa päässä ja sen myötä lähestyminen on luonnollisempaa.
Jep, nuo ohjeet pätee, jos mies etsii miestä. Jos etsii naista, joku kireä bodari ei ole se mitä toivotaan.
Enpä olisi uskonut, että joskus komppaisin Mies+mitälien kommenttia, mutta jos Ap haluaa hyväkroppaisen mimmin, ei ole yhtään hassumpi ajatus olla hyväkroppainen itsekin. Aika harvalla urheilijamimmillä on läsäfetissiä ja urheilu on yhteinen kiinnostuksenkohde.
Toisaalta myös kuten aiempi mainitsi, Ap voisi kiskoa itsensä irti typerästä naama-angstailusta tekemällä jotain itseään kehittävää ja itsetuntoa nostavaa. Samalla pääsisi pois tietokoneen ääreltä ihmisten ilmoille.
Kaikkihan sen tietää ettei rumille miehille kelpaa oma taso eli rumat naiset ja sitten tullaan tänne inisemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olette sanoneet mm. ettei pidä tyytyä kehen vaan, sillä tämä johon tyytyy saattaa loukkaantua kokiessaan olevansa hukkapala ja kaikenvara.
Rima vaan korkealle AP.
Puhut täyttä p.a.s.k.a.a.
Naisia ei ikinä kannusteta. Naisia haukutaan nirsoiksi, ja käsketään ottamaan 10 vuotta vanhempi lihava mies. Samat sanat sinulle ap. Olet liian nirso. Ota itseäsi 10 vuotta vanhempi lihava nainen, muuten sinun on turha valittaa naisenpuutetta. Elät prinsessaharhoissa ja olet liian nirso.
Höpöhöpö, jos nainen on surullinen siitä että on niin epäviehättävä eivätkä miehet kiinnostu niin on armeija naisia jotka säälivät ja armeija sinkkumiehiä, jotka kertovat että mulle kelpais (ja ei, tämän palstan ihmiset eivät edusta tyypillistä miestä ja naista)
Minä tunsin aluksi sympatiaa aloittajaa kohtaan. Olen itse ruma nainen, joten ajattelin että tiedän miltä aloittajasta tuntuu. Mutta en kuitenkaan viitsi kertoa hänelle, että voisin olla kiinnostunut hänestä, koska ensinnäkään en tunne häntä ja toiseksi, hän on hyvin selvästi jo ilmaissut ettei ole kiinnostunut minusta. Minä kun en ole korkeakoulutettu enkä perusnätti, ja ylipainoakin löytyy. Emme varmaan sopisi toisillemme, joten miksi osoittaisin kiinnostusta?
Sääliä puolestaan en tunne halua osoittaa, sillä en itse sellaista ainakaan kaipaisi. Pikemminkin tuntisin oloni hyvin vaivautuneeksi jostain ruma-tyttörukka-säälinosoituksista. En tiedä loukkaisiko säälin kohteena oleminen aloittajaa, mutta en viitsisi ottaa sitä riskiä. En halua ehdoin tahdoin loukata muita ihmisiä.
Mielestäni tilanteesi on lohdullisempi kuin ap:lla. Voit laihduttaa ja treenata sekä hankkia korkeakoulutuksen. Siinä vaiheessa kun on tehnyt kaikkensa ja kehittänyt itseään todella paljon eikä siltikään kelpaa, iskee varmasti toivottomuus. "Keskeneräisenä" on vielä toivoa paremmasta
Eri
Onko korvien välin treenausta edes vielä aloitettu? Selvähän se että epätoivo iskee jos on treenannut ihan vääriä asioita eikä ole hajuakaan siitä mitä olisi oikeasti pitänyt treenata.
Eikö akateemisen loppututkinnon hankkiminen ole korvien välin treenausta? Varsinkin signaalinkäsittelyn kursseilla otsalohko sai kyytiä. Kerro toki mitä kaikkea pitäisi sinun mielestäsi treenata
Sosiaalisia taitoja, miten kohdellaan toisia ihmisiä kunnioittavasti ja arvostavasti, vaikka se toinen olisikin läski mt-kuntoutuja ja alkoholisti kaupan päälle. -ohis
Yliopisto-opiskelussahan opiskellaan sosiaalisia taitoja. Ryhmätyöt, keskustelut, assaroinnit, seminaarit jne. vapaa-ajan opiskelijaelämästä puhumattakaan. Onko sulla kuva, että opiskelu on sitä, että möllötetään kirjan kanssa yksin kotona ja käydään tenteissä?
No niin minä tein. Ja jopa löysin sen kumppaninkin laskareista. Ihan ilman vapaa-ajan opiskelijaelämää. Teikäläisellä ei näköjään ole mitään käsitystä siitä mitä sosiaalisilla taidoilla tarkoitetaan. Sosiaaliset taidot ei tarkoita sitä, että pakon edessä puhuu muille ihmisille. Seminaareissa ei kauheasti pääsyt loistamaan. Käy istumassa kymmenessä, opponoi kaksi ja pidä itse kaksi. Kun sattui vielä niin erityisalaa itselle molemmat, ettei kukaan oponentti ja proffa mukaanlukien esitystä mitenkään osannut kommentoida. Emme ryhmätöissä keskustelleet muuta kuin asiaa ja senkin vaan sen verran, että jaettiin kullekkin omat osa-alueet.
Kyllä meillä ryhmätöissä ihan oikeasti keskusteltiin, pohdittiin ja jaettiin ajatuksia. Assaroinnissa pitää päästä nuoremman opiskelijan tasolle ja samalle aallonpituudelle, jotta voi parhaiten auttaa. Eikö nämä ole sosiaalisia taitoja? Mitä ne sitten sinun mielestäsi ovat? Itse määrittelisin ne ihmisten väliseen vuorovaikutukseen liittyviksi taidoiksi, mutta ei taida kelvata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. H-a on ikäisekseen ihan ok näköinen, keskimääräistä pidempi ja normaalipainoinen mies. Sellainen pyöräilevä nörtti. Vince Vaughn on pitkä ja komea mies. Keskinen olisi myös ihan komea paremmilla elintavoilla
Huh huh. Ei voi muuta todeta kuin että meidän miesmaku ei osu yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta JHA on kyllä epäseksikkäimpiä miehiä mitä keksin. Eikä edes johdu persuudesta, vaan kasvonpiirteistä ja habituksesta. Matti Vanhanenkin suorastaan tihkuu erotiikkaa JHAn rinnalla.
Ps. Timo Soinillakin on vaimo. Miettikää. Joku nainen on nähnyt hänet alasti ja suostunut harrastamaan hänen kanssaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Ei voi muuta todeta kuin että meidän miesmaku ei osu yksiin.
Mä luulen, että sun mielestä hyvännäköiset miehet ovat mun mielestä vähintään ok näköisiä. Naiset ovat miesten (ja naisten) ulkonäön suhteen yleensä paljon kriittisempiä kuin miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen ruma mies. Olen myös tosi lyhyt ja mullakin on aika feminiininen naama. Joskus kävin baareissa juttelemassa ihmisten kanssa ja välillä joku nainen kuitenkin kiinnostui musta. Sain puhelinnumeroita aika säännöllisesti. En ymmärrä, mikä mussa edes kiinnostaa oikeastaan.
Mulla ei ole naisystävää, kun mulla on niin paljon selvitettävää oman pääni kanssa. En halua, että joku muu kärsii ajoittaisesta sekopäisyydestäni.
Kai sitä vaan pitää jutella ihmisille ja ylipäänsä olla ystävällinen. Joku täällä joskus sanoi, että ihmiset, joita kiinnostaa jokin asia, on kiinnostavia. Mulla on harrastuksia, joihin suhtaudun aika intohimoisesti.
Sen sanon, että nettideittipalstoille ei kannata mennä. Tietysti poikkeuksiakin löytyy, mutta mä ainakin näytän "paperilla" niin huonolta, ettei toivoa juuri ole siinä maailmassa. Joskus joillain keskustelupalstoilla on tullut juteltua enemmän jonkun kanssa ja onpa joku ehdottanut tapaamistakin, mutta nettideittailun maailma on mun makuuni liian kylmä.
Ehket ole niin ruma kuin luulet? Kuinka lyhyt sitten olet? Mä luulen, että nykynaiset tykkäävät enemmän feminiinisestä naamasta ja kun suustakin tulee ihan kiinnostavaa juttua niin miksei
Olen 163cm "pitkä". En nyt sinänsä ole silmiinpistävän ruma, mutta arvioisin olevani reippaasti keskivertomiestä "huonompi" ulkonäön suhteen. En myöskään osaa edes pukeutua mitenkään kovin sivistyneesti. Jotenkin onnistun aina näyttämään jotenkin rähjääntyneeltä.
Mulla on kuitenkin ilmeisesti ystävällinen perusilme. Moni on sanonut, että mulle on helppo puhua. Ehkäpä se on vaikuttanut. Ja kyllähän mulle saa puhuakin. Mua kiinnostaa ihmisten tarinat.
Sivusta, joka viestissäsi on asioita joista on helppoa päätellä miksi naiset kiinnostuvat sinusta. Sinua kiinnostavat ihmisten tarinat. Kymmenen pistettä. Näitä jamppoja täällä ei kiinnosta ihmisten tarinat pätkääkään. Kiinostaa vain oma napa ja painoindeksistä ja leuan muodosta jauhaminen.
Kiitos.
En oikein tiennyt, mitä ap:lle sanoisin tässä aiemmin. Ymmärrän kyllä sen hyvin, että kaipaa kumppania ja senkin, että ulkonäkö ahdistaa. Mulla on mua paremman näköinen veli ja nuorempana olin tosi vainoharhainen. Kuvittelin, että kaikki oli kuitenkin kiinnostuneita veljestäni, jota huonompi selvästi olin mielestäni, ja se teki musta lopulta todella huonon veljen ja kumppanin.
Kuitenkin parisuhteessa on kyse aidosta yhteydestä toiseen ihmiseen. Toki jotenkin miellyttävä ulkonäkö auttaa siinä, että toinen ihminen antaa siihen mahdollisuuden, mutta ei siinä ole kaikki. Kukaan meistä ei ole voinut valita geenejään. Kyllä maailmassa on paljonkin ihmisiä, jotka kykenevät näkemään sen kuoren läpi ja haluavat tutustua siihen ihmiseen sen sisällä.
Yksi mun ystävä on perinyt oireyhtymän, joka vaikuttaa radikaalisti hänen ulkonäköönsä, ja hän on aina saanut typeriä kommentteja ihmisiltä. Multa on myös kyselty, onko hän ihan aikuisen tasolla henkisesti vai onko hän kehitysvammainen. Jotenkin hän on aina onnistunut löytämään elämästä positiivisia asioita ja keräämään ympärilleen hyviä ihmisiä. Hän on aseksuaali, mutta hänelläkin on ollut kumppaneita.
Kyllähän maailma on julma. Itse yritän elää niin, etten tee siitä pahempaa.
Mulle on epämuodostuman takia tehty plastiikkakirurginen toimenpide, mutta sen enempää en muuttaisi ulkonäköäni. Koska ei tarvitse. Ei se toisi mulle lisää onnellisuutta. Plastiikkakirurgia on musta tosin ihan ok, jos siihen lähtee oikeista syistä ja jos se todella parantaa elämää pysyvästi.
Sanoisin, että ihminen, joka on sinut itsensä kanssa ja pystyy näkemään maailman sellaisena kuin se on, mutta myös löytämään siitä hienoja asioita, vetää muita puoleensa. Itselläni on tässä vielä työstämistä.
Käytännön neuvojen antaminen on vaikeaa, ja olen kirjoittanut tätä viestiä jo liian kauan. Ensimmäisenä mielestäni ihmisen pitäisi oppia olemaan jotenkin onnellinen omana itsenään ja yksin. Sellainen ihminen on hyvä kumppani. Parisuhteessa sitoudutaan olemaan toisen rinnalla koko elämän läpi lopulta, jos pysyvää suhdetta kaipaa. On oltava siihen todella valmis. Maailman kauneimmat ja komeimmat ihmiset tulevat petetyiksi, kun taas pari perunan näköistä ihmistä saattavat olla todella onnellisia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta JHA on kyllä epäseksikkäimpiä miehiä mitä keksin. Eikä edes johdu persuudesta, vaan kasvonpiirteistä ja habituksesta. Matti Vanhanenkin suorastaan tihkuu erotiikkaa JHAn rinnalla.
Ps. Timo Soinillakin on vaimo. Miettikää. Joku nainen on nähnyt hänet alasti ja suostunut harrastamaan hänen kanssaan seksiä.
Vanhanenkin on mun mielestä pitkä ja peruskomea mies. Eikä Soinikaan nuorempana ollut pahemman näköinen, vaikka nykymittapuulla käytti hassuja silmälaseja. Sellainen tavis, joita yliopiston käytävät ovat täynnä
Sanoit ettet suostu juuri laskemaan rimaa. Miksi odotat sitten naisten laskevan rimaa kohdallasi?
Naiset on tylsiä, ryhdy homoksi. Homona taatusti saat helpommin seksiä, ainakin pk-seudulla. Miehet myös useimmiten näkevät toisensa ihmisinä, kun taas miehet näkevät naiset tavaroina jotka joko kelpaavat pantaviksi tai eivät, joten potentiaalinen kunnioittava suhde kahden miehen välillä toimii todennäköisemmin. Good luck! 🏳️🌈
Yhdistääkö ap ylipainoisuuden tyhmyyteen, rumuuteen ja kouluttamattomuuteen? Miksi hieman pullea nainen ei voisi olla kaunis ja korkeasti koulutettu?
PS: Laihat ja normipainoiset ei todellakaan aina ole "perusnättejä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhanenkin on mun mielestä pitkä ja peruskomea mies. Eikä Soinikaan nuorempana ollut pahemman näköinen, vaikka nykymittapuulla käytti hassuja silmälaseja. Sellainen tavis, joita yliopiston käytävät ovat täynnä
Vai että Soinin Timppa on palstamiesten mielestä ihan ko näköinen? Tämä selittää miksi palstamiehet kokevat, että Suomi on pullollaan ihan komeita miehiä, jotka ei saa naista.
Varmaan reiluuden vuoksi voidaan todeta että esim Angela Merkel on suorastaan ihan söpö mimmi?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/soini-50-vuotta-talta-timo-naytti-3…
Vierailija kirjoitti:
Rima vaan korkealle AP.
Ei tietenkään pidä tyytyä kehen vaan, mutta turha ruikuttaa rannalla jos ei saa vastakaikua. Mitä korkeammalla se rima on, niin silloin myös pitää tiedostaa itsestään se, että on todella valioyksilö ja valioyksilöiden kimpussa pyöritään niin naisissa kuin miehissäkin. Kun ihmiset kiinnittää näihin harvoihin komistuksiin katseensa, niin selllaset tyypit tietää että on valuuttaa markkinoilla ja he eivät itke rannalla vaan he hymyilevät hammokissa misu kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoit ettet suostu juuri laskemaan rimaa. Miksi odotat sitten naisten laskevan rimaa kohdallasi?
Kierretään kehää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että Soinin Timppa on palstamiesten mielestä ihan ko näköinen? Tämä selittää miksi palstamiehet kokevat, että Suomi on pullollaan ihan komeita miehiä, jotka ei saa naista.
Varmaan reiluuden vuoksi voidaan todeta että esim Angela Merkel on suorastaan ihan söpö mimmi?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/soini-50-vuotta-talta-timo-naytti-3… .
Palstamiesten? Ihan yksi mies olen. Merkel on mielestäni ihan tavallisen näköinen 64-vuotias nainen. AP näyttäisi kuitenkin olevan 33-vuotias ja todnäk etsivän itsensä ikäistä naista, joten en ihan ymmärrä miten Merkel liittyy asiaan
No niin minä tein. Ja jopa löysin sen kumppaninkin laskareista. Ihan ilman vapaa-ajan opiskelijaelämää. Teikäläisellä ei näköjään ole mitään käsitystä siitä mitä sosiaalisilla taidoilla tarkoitetaan. Sosiaaliset taidot ei tarkoita sitä, että pakon edessä puhuu muille ihmisille. Seminaareissa ei kauheasti pääsyt loistamaan. Käy istumassa kymmenessä, opponoi kaksi ja pidä itse kaksi. Kun sattui vielä niin erityisalaa itselle molemmat, ettei kukaan oponentti ja proffa mukaanlukien esitystä mitenkään osannut kommentoida. Emme ryhmätöissä keskustelleet muuta kuin asiaa ja senkin vaan sen verran, että jaettiin kullekkin omat osa-alueet.