Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumana miehenä olemisen sietämätön tuska

Vierailija
11.12.2018 |

En kerta kaikkiaan käsitä, miksi just mulle on annettu epämiehekkäät kasvonpiirteet. On sanottu, että laske rimaa naisen suhteen, mutta itse yliopistotutkinnon suorittaneena sikäli työelämässä menestyneenä, en suostu rimaa laskemaan kovinkaan paljon. Lihavakaan en ole, 176/75 mitat. Yliopistossa en nähnyt yhtäkään ikäistäni tai nuorempaa lihavaa naista. Kyllä ne on kaikki hoikkia tai normaalipainoisia. En tiedä mitä yhteistä minulla voisi olla ikäiseni lihavan, heikosti kouluja käyneen ihmisen kanssa. Käytännössä kaikki hoikat ja normaalipainoiset tai normaalipainon alarajalla olevat on vähintään perusnättejä. Kesäisin katselen (tietysti kauempaa) ihaillen sellaisia pieniä ja sieviä naisia, joita en tod.näk voi saada. Tuskaa on elämä.
M33.

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen ruma mies. Olen myös tosi lyhyt ja mullakin on aika feminiininen naama. Joskus kävin baareissa juttelemassa ihmisten kanssa ja välillä joku nainen kuitenkin kiinnostui musta. Sain puhelinnumeroita aika säännöllisesti. En ymmärrä, mikä mussa edes kiinnostaa oikeastaan.

Mulla ei ole naisystävää, kun mulla on niin paljon selvitettävää oman pääni kanssa. En halua, että joku muu kärsii ajoittaisesta sekopäisyydestäni.

Kai sitä vaan pitää jutella ihmisille ja ylipäänsä olla ystävällinen. Joku täällä joskus sanoi, että ihmiset, joita kiinnostaa jokin asia, on kiinnostavia. Mulla on harrastuksia, joihin suhtaudun aika intohimoisesti.

Sen sanon, että nettideittipalstoille ei kannata mennä. Tietysti poikkeuksiakin löytyy, mutta mä ainakin näytän "paperilla" niin huonolta, ettei toivoa juuri ole siinä maailmassa. Joskus joillain keskustelupalstoilla on tullut juteltua enemmän jonkun kanssa ja onpa joku ehdottanut tapaamistakin, mutta nettideittailun maailma on mun makuuni liian kylmä.

Mä kiinnostuisin susta jo tän tekstin perusteella.

Vierailija
142/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, rumana naisena elo on ollutkin tosi helppoa! 😂

Sain joskus vinkiksi eräältä mieheltä baarissa että paperipussi päähän olisi minulle täydellinen asuste! Oletko kokeillut olisiko sinulle apua paperipussista?

Toinen hyvä vinkki jonka olen saanut oli se että en saisi koskaan poistua asunnostani koska rumuuteni aiheuttaa syöpää. Tämänkin vinkin tarjosi mukava mies yöelämässä 😊 Onneksi kauniit ihmiset ovat minua neuvoneet niin tiedän miten jatkaa elämääni! 😅

Ei voi olla totta, sillä miehillä on tunnetusti paljon laajempi kauneuskäsite kuin naisilla ja ovat muutenkin suvaitsevaisempia;)

Hahaha, näin on! Lainaan vähän tätä sun vitsiä ja kerron kavereillekin 😄

- nimim. Syöpä paperipussissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvot ovat tietysti hyvin tärkeät, mutta suurin osa ihmisen pinta-alasta on muualla kuin kasvoissa. Siksi bodaus kannattaa. Yleensä samalla myös rasvaprosentti ennen pitkää laskee, kun syömiseen kiinnittää huomiota ja se komistaa myös jokaista miestä. 

Myös esim.tanssi auttaa tuomaan olemukseen uudenlaista fyysisyyttä ja ryhtiä. 

Tarkoitus on saada huomio pois siitä oman naaman tuijottelusta ja miettimisestä ja saada lähtemätöntä itseluottamusta ja sisältöä elämään muista asioista. Naiset eivät hyppää syliin sen jälkeen, mutta negatiiviset uskomukset vähenevät omassa päässä ja sen myötä lähestyminen on luonnollisempaa. 

Jep, nuo ohjeet pätee, jos mies etsii miestä. Jos etsii naista, joku kireä bodari ei ole se mitä toivotaan.

Kyllä komea fysiikka ainoastaan nostaa ihmisen statusta ja haluttavuutta sukupuolesta ja suuntautumisesta riippumatta. Ainut huono puoli on se, että huonoitsetuntoiset naiset voivat pitää pelimiehenä tai arastella riisumista miehen seurassa, kun eivät koe olevansa tarpeeksi hyviä. 

Ei tällaisesta asiasta pitäisi olla tarpeellista keskustella enää 2018, kun asia on tutkittu sen verran moneen kertaan ja miesten palstat ovat täynnä miehiä, jotka voivat kertoa siitä miten bodaus on muuttanut heidän elämänsä. 

Tietysti pitää myös saada suu auki, omata sosiaalisia taitoja ja mielellään erilaisia kiinnostuksen kohteita, mutta tässä olikin kyse ulkonäköasioista ja minä yritin kannustaa näkemään oman ulkonäön positiivisessa valossa. Rumakin mies voi tältä osalta mennä komistuksesta ohi jos on valmis näkemään vaivaa. 

Ei se nyt ihan näinkään mene. Oletetaan, että haluaisin taiteellisen animehenkisen naisen ja aloitan bodaamaan. Mikä on lopputulos? Voisin melkein veikata, että mahdollisuudet huononevat entisestään. Aika monelle naiselle miehen bodausharrastus laskee pisteitä

- ei lainattu

Mulle ainakin laskee.

T: Larppaaja

Vierailija
144/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvot ovat tietysti hyvin tärkeät, mutta suurin osa ihmisen pinta-alasta on muualla kuin kasvoissa. Siksi bodaus kannattaa. Yleensä samalla myös rasvaprosentti ennen pitkää laskee, kun syömiseen kiinnittää huomiota ja se komistaa myös jokaista miestä. 

Tarkoitus on saada huomio pois siitä oman naaman tuijottelusta ja miettimisestä ja saada lähtemätöntä itseluottamusta ja sisältöä elämään muista asioista. Naiset eivät hyppää syliin sen jälkeen, mutta negatiiviset uskomukset vähenevät omassa päässä ja sen myötä lähestyminen on luonnollisempaa. 

Jep, nuo ohjeet pätee, jos mies etsii miestä. Jos etsii naista, joku kireä bodari ei ole se mitä toivotaan.

Kyllä komea fysiikka ainoastaan nostaa ihmisen statusta ja haluttavuutta sukupuolesta ja suuntautumisesta riippumatta. Ainut huono puoli on se, että huonoitsetuntoiset naiset voivat pitää pelimiehenä tai arastella riisumista miehen seurassa, kun eivät koe olevansa tarpeeksi hyviä. 

Ei tällaisesta asiasta pitäisi olla tarpeellista keskustella enää 2018, kun asia on tutkittu sen verran moneen kertaan ja miesten palstat ovat täynnä miehiä, jotka voivat kertoa siitä miten bodaus on muuttanut heidän elämänsä. 

Tietysti pitää myös saada suu auki, omata sosiaalisia taitoja ja mielellään erilaisia kiinnostuksen kohteita, mutta tässä olikin kyse ulkonäköasioista ja minä yritin kannustaa näkemään oman ulkonäön positiivisessa valossa. Rumakin mies voi tältä osalta mennä komistuksesta ohi jos on valmis näkemään vaivaa. 

Ei se nyt ihan näinkään mene. Oletetaan, että haluaisin taiteellisen animehenkisen naisen ja aloitan bodaamaan. Mikä on lopputulos? Voisin melkein veikata, että mahdollisuudet huononevat entisestään. Aika monelle naiselle miehen bodausharrastus laskee pisteitä

- ei lainattu

Ei nainen tarvitse itsensä kloonia eri kromosomeilla, vaan miehen pitää vain pystyä herättämään naisessa myönteisiä tunne-elämyksiä ja kontrastit ovat myös yleensä tärkeitä joillakin osa-alueilla. Miksi taiteellinen animenainen ei pitäisi adoniksista, mutta koiraharrastaja pitäisi? Kaikilla ihmisillä on sama perusbiologia, joka ajaa kiinnostumaan kontrasteista ja viehättymään ominaisuuksista, joita omalla sukupuolella ei ole. 

Jos mieskin on animetaiteilija, voi olla helpompaa saada juttua aikaan ja nauraa yhdessä piirroksille ja saada tunneyhteyttä sitä kautta, mutta tunneyhteyttä- ja elämyksiä voi rakentua monia kanavia pitkin. 

Itse asiassa aika monet animeharrastajat on biseksuaaleja, jolloin myös oman sukupuolen ominaisuudet viehättää, silloinkin kun niitä on toisen sukupuolen edustajassa.

Vierailija
145/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannustakaa nyt aloittajaa siskot. Niinhän tekisitte, jos hän olisi nainen.

Itse olette sanoneet mm. ettei pidä tyytyä kehen vaan, sillä tämä johon tyytyy saattaa loukkaantua kokiessaan olevansa hukkapala ja kaikenvara. 

Rima vaan korkealle AP.

Puhut täyttä p.a.s.k.a.a.

Naisia ei ikinä kannusteta. Naisia haukutaan nirsoiksi, ja käsketään ottamaan 10 vuotta vanhempi lihava mies. Samat sanat sinulle ap. Olet liian nirso. Ota itseäsi 10 vuotta vanhempi lihava nainen, muuten sinun on turha valittaa naisenpuutetta. Elät prinsessaharhoissa ja olet liian nirso.

Höpöhöpö, jos nainen on surullinen siitä että on niin epäviehättävä eivätkä miehet kiinnostu niin on armeija naisia jotka säälivät ja armeija sinkkumiehiä, jotka kertovat että mulle kelpais (ja ei, tämän palstan ihmiset eivät edusta tyypillistä miestä ja naista)

Minä tunsin aluksi sympatiaa aloittajaa kohtaan. Olen itse ruma nainen, joten ajattelin että tiedän miltä aloittajasta tuntuu. Mutta en kuitenkaan viitsi kertoa hänelle, että voisin olla kiinnostunut hänestä, koska ensinnäkään en tunne häntä ja toiseksi, hän on hyvin selvästi jo ilmaissut ettei ole kiinnostunut minusta. Minä kun en ole korkeakoulutettu enkä perusnätti, ja ylipainoakin löytyy. Emme varmaan sopisi toisillemme, joten miksi osoittaisin kiinnostusta?

Sääliä puolestaan en tunne halua osoittaa, sillä en itse sellaista ainakaan kaipaisi. Pikemminkin tuntisin oloni hyvin vaivautuneeksi jostain ruma-tyttörukka-säälinosoituksista. En tiedä loukkaisiko säälin kohteena oleminen aloittajaa, mutta en viitsisi ottaa sitä riskiä. En halua ehdoin tahdoin loukata muita ihmisiä.

Mielestäni tilanteesi on lohdullisempi kuin ap:lla. Voit laihduttaa ja treenata sekä hankkia korkeakoulutuksen. Siinä vaiheessa kun on tehnyt kaikkensa ja kehittänyt itseään todella paljon eikä siltikään kelpaa, iskee varmasti toivottomuus. "Keskeneräisenä" on vielä toivoa paremmasta

Eri

En tunne tarvetta laihduttaa, treenata tai hankkia korkeakoulutusta, kiitos vaan. En liioin tunne toivottomuutta. Keskeneräinen puolestaan toivon olevani elämäni loppuun asti. Sitten on asiat aika huonosti, kun ihminen kokee olevansa niin ylivertainen ja täysin valmis, ettei enää ole mitään, mitä oppia, missä kehittyä ja mistä haaveilla.

Tietenkään kukaan ei ole koskaan valmis, mutta kehitys hidastuu mitä pidemmällä ollaan. Leikitään, että aloittaisit vaikka painonnoston. Ensimmäisen kahden vuoden aikana saamasi kehitys on aivan eri luokkaa kuin mitä esim. vuosina 10-12, vaikka tarkasteluaika on sama. Tietysti aina voi aloittaa uusia asioita ja kehittyä niissä nopeasti, mutta tuskin kukaan ajattelee jäävänsä ikisinkuksi, koska osaa soittaa pianoa muttei banjoa

Haluatko kertoa miten koet tämän viestin liittyvän minuun? Oletatko kaiketi, etten ole kiinnostunut kehittämään itseäni vain siksi, etten ole kiinnostunut treenaamisesta tai korkeakouluopinnoista? Miksi ihmeessä aloittaisin painonnoston??? Miksi minua pitäisi kiinnostaa painonnosto?

Jonneille painonnosto on jonkinmoinen egon jatke. Kato paljonko nostat penkistä? Oota vaan kohta joku tulee kehumaan.-ohis

Ok. No näin päälle 30-vuotiaana naisena en erityisemmin kaipaa jonnejen kehuja jostain painonnostosuorituksista... 😊

Vierailija
146/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei lainattu

Mulle ainakin laskee.

Jep siksi olinkin usein hiljaa asiasta treffeillä ja mulla oli erilliset lihastenpiilotusvaatekerrat :D en tiedä kuinka hyvin toimi

Vierailija
147/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim Jussi H-A:n kanssa ulkonäöltään samantyyppinen? Hänkin on saanut naosen. Samoin Vince Vaughn ja Vesa Keskinen.

Huonoja esimerkkejä. Jokainen näistä pystyy tarjoamaan naiselle tavalla tai toisella kiipeämispuun sosiaalisella asteikolla, joka voidaan verrata suoraan vaikka varakkuuteen. Helposti se ulkonäkö unohtuu, kun pääsee siivellä piireihin.

Vierailija
148/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuisit välillä, unet kaunistaa.

Kyllä tuo aloitus kuulostaa enemmän siltä että kaveri ei oo muistanu syödä pitkään aikaan kunnolla mahaansa täyteen. Silloinhan se verensokeri on alhaalla ja alkaa turhasta kitinä, kaikki mättää ja kenkä puristaa, piposta puhumattakaan. Hyvä ruoka, parempi mieli. Laihat on yleensä pahantuulisia ja väsyneitä, naama rutussa ja kaikki ketuttaa, itsesääli hiipii mieleen ja alkaa valivalivalitus.

Vierailija
149/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim Jussi H-A:n kanssa ulkonäöltään samantyyppinen? Hänkin on saanut naosen. Samoin Vince Vaughn ja Vesa Keskinen.

Pitäisikö näiden olla esimerkkejä "rumista miehistä"? :D

No kyllähän nuo sieltä kauheimmasta päästä ovat.-ohis

Ei todellakaan. H-a on ikäisekseen ihan ok näköinen, keskimääräistä pidempi ja normaalipainoinen mies. Sellainen pyöräilevä nörtti. Vince Vaughn on pitkä ja komea mies. Keskinen olisi myös ihan komea paremmilla elintavoilla

Anteeksi nyt vain, mutta JHA on kyllä epäseksikkäimpiä miehiä mitä keksin. Eikä edes johdu persuudesta, vaan kasvonpiirteistä ja habituksesta. Matti Vanhanenkin suorastaan tihkuu erotiikkaa JHAn rinnalla.

Ps. Timo Soinillakin on vaimo. Miettikää. Joku nainen on nähnyt hänet alasti ja suostunut harrastamaan hänen kanssaan seksiä.

Vanhanenkin on mun mielestä pitkä ja peruskomea mies. Eikä Soinikaan nuorempana ollut pahemman näköinen, vaikka nykymittapuulla käytti hassuja silmälaseja. Sellainen tavis, joita yliopiston käytävät ovat täynnä

Vai että Soinin Timppa on palstamiesten mielestä ihan ko näköinen? Tämä selittää miksi palstamiehet kokevat, että Suomi on pullollaan ihan komeita miehiä, jotka ei saa naista.

Varmaan reiluuden vuoksi voidaan todeta että esim Angela Merkel on suorastaan ihan söpö mimmi?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/soini-50-vuotta-talta-timo-naytti-3… .

Palstamiesten? Ihan yksi mies olen. Merkel on mielestäni ihan tavallisen näköinen 64-vuotias nainen. AP näyttäisi kuitenkin olevan 33-vuotias ja todnäk etsivän itsensä ikäistä naista, joten en ihan ymmärrä miten Merkel liittyy asiaan

Kuvassa vasemmalla on Merkel muutaman vuoden vanhempana kuin ap nyt.

https://www.theguardian.com/artanddesign/2017/apr/05/angela-merkel-portraits-26-years-herlinde-koelbl#img-1

Eli tuossa siis ihan ok taso naisista, jos kerran Soinikin on ollut nuorena ihan ok näkäinen. 

Ulkonäöllisesti ihan samaa tasoa tavis suominaisen kanssa. Ei tässä maassa valitettavasti mies voi pitää rimaa kovinkaan korkealla. Varsinkin kun moni nainen on vielä niin nirso ettei kukaan kelpaa joten ei jää montaa jäljelle josta valita.

Vierailija
150/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto on paljon tärkeämpi ominaisuus kuin pituus. Ja mikä parasta, itsetuntoa voi kehittää. Lyhyt mutta sosiaalisesti taitava mies löytää kumppanin toisin kuin pitkä autisti. Jos lyhyys ja autismi osuus samaan mieheen,  pitäisi älytä tehdä kaksin käsin töitä sen itsetunnon eteen ja lisäksi tajuta että tavikset ei välttämättä lämpene ikinä. Pitäisi etsiä vertaisseuraa.

Käytännössä se ei mene niin. Ystäväpiirissä on lyhyitä miehiä ja pitkä jätkä jolla on autistipiirteitä tms häikkää nupissa. Arvaa kenellä niistä on vaimo.

On se niin hienoa kun naiset aina kertoo että luontella, sosiaalisuudella, kampauksella, vaatteilla tms on väliä. Sitten kuitenkin samalla lähdette vessaan kun tavismies tulee jutteleen. Ja vedätte sitä vasemmalle jos se tinderissä tulee vastaan.

Totuus on että noilla jutuilla on väliä vain jos mies on peruskomea. Ja tosi komealle noilla jutuilla ei ole väliä sillä naiset sietää mitä tahansa sellaiselta.

Vierailija
151/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei lainattu

Mulle ainakin laskee.

Jep siksi olinkin usein hiljaa asiasta treffeillä ja mulla oli erilliset lihastenpiilotusvaatekerrat :D en tiedä kuinka hyvin toimi

En oo ollu treffeillä yhdeksään vuoteen, koska kotona on oma rakas lyhyt ja hintelä mies

Vierailija
152/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto on paljon tärkeämpi ominaisuus kuin pituus. Ja mikä parasta, itsetuntoa voi kehittää. Lyhyt mutta sosiaalisesti taitava mies löytää kumppanin toisin kuin pitkä autisti. Jos lyhyys ja autismi osuus samaan mieheen,  pitäisi älytä tehdä kaksin käsin töitä sen itsetunnon eteen ja lisäksi tajuta että tavikset ei välttämättä lämpene ikinä. Pitäisi etsiä vertaisseuraa.

Käytännössä se ei mene niin. Ystäväpiirissä on lyhyitä miehiä ja pitkä jätkä jolla on autistipiirteitä tms häikkää nupissa. Arvaa kenellä niistä on vaimo.

On se niin hienoa kun naiset aina kertoo että luontella, sosiaalisuudella, kampauksella, vaatteilla tms on väliä. Sitten kuitenkin samalla lähdette vessaan kun tavismies tulee jutteleen. Ja vedätte sitä vasemmalle jos se tinderissä tulee vastaan.

Totuus on että noilla jutuilla on väliä vain jos mies on peruskomea. Ja tosi komealle noilla jutuilla ei ole väliä sillä naiset sietää mitä tahansa sellaiselta.

No niinhän se on. Komea mies, jolla on huono luonne ja rumat vaatteet, voi löytää jonkun. Ei-komea mies, jolla on hyvä luonne ja hienot vaatteet, voi löytää jonkun. Hyvillä ominaisuuksilla voi kompensoida huonoja. Se on sitten oma valinta, että jos komeita geenejä ei ole suotu, niin lähteekö kehittämään vaikka sitä luonnetta vai kitiseekö koko ikänsä sitä että jos olisin komea niin ei tarvitsisi.

Jos haluaa näyttää hyvältä, niin ulkonäköön pitää käyttää aikaa ja rahaa. Niin naisetkin tekevät.

Vierailija
153/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoja esimerkkejä. Jokainen näistä pystyy tarjoamaan naiselle tavalla tai toisella kiipeämispuun sosiaalisella asteikolla, joka voidaan verrata suoraan vaikka varakkuuteen. Helposti se ulkonäkö unohtuu, kun pääsee siivellä piireihin.

Jussi H-A ei ollut millään muotoa tunnettu kun nai kauniin naisen erittäin varakkaasta suvusta ja Jussi pääsi ns. piireihin. Oisko se äly kuitenkin joka vetosi?

Vierailija
154/159 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi yksi keski-ikäistyvä (joka luulee yhä olevansa nuori) jakaa vinkkejä, kun  sen oma menestys naisten parissa on surkea?

Rasvaton mies on hottis homopiireissä, naisissa vain ne  harvat ja anorektikot arvostavat sitä, että koko elämä pyörii treenaamisen ja syömisen ympärillä. Mitä laihemmaksi mies itsensä riuduttaa, sitä harvempaa naista viehättää.

Näille saamattomille on yksi asia yhteinen: totaalinen kyvyttömyys katsoa asiaa muusta kun omasta näkövinkkelistä. Kun itse arvostaa bodaamista ja kieltäytymistä, kuvittelee että muut arvostavat samoin.

Vaikka järjen pitäisi sanoa, että kun ei kerran ole tullut menestystä naisten parissa vaan vuodesta toiseen jankkaa sinkkuna täällä, niin jospa pitäisi myöntää että ei yhtään tiedä mitä naiset arvostavat. Mutta ei, neuvoo muita, vaikka ei osaa itsekään.

Vierailija
155/159 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannustakaa nyt aloittajaa siskot. Niinhän tekisitte, jos hän olisi nainen.

Itse olette sanoneet mm. ettei pidä tyytyä kehen vaan, sillä tämä johon tyytyy saattaa loukkaantua kokiessaan olevansa hukkapala ja kaikenvara. 

Rima vaan korkealle AP.

Puhut täyttä p.a.s.k.a.a.

Naisia ei ikinä kannusteta. Naisia haukutaan nirsoiksi, ja käsketään ottamaan 10 vuotta vanhempi lihava mies. Samat sanat sinulle ap. Olet liian nirso. Ota itseäsi 10 vuotta vanhempi lihava nainen, muuten sinun on turha valittaa naisenpuutetta. Elät prinsessaharhoissa ja olet liian nirso.

Höpöhöpö, jos nainen on surullinen siitä että on niin epäviehättävä eivätkä miehet kiinnostu niin on armeija naisia jotka säälivät ja armeija sinkkumiehiä, jotka kertovat että mulle kelpais (ja ei, tämän palstan ihmiset eivät edusta tyypillistä miestä ja naista)

Minä tunsin aluksi sympatiaa aloittajaa kohtaan. Olen itse ruma nainen, joten ajattelin että tiedän miltä aloittajasta tuntuu. Mutta en kuitenkaan viitsi kertoa hänelle, että voisin olla kiinnostunut hänestä, koska ensinnäkään en tunne häntä ja toiseksi, hän on hyvin selvästi jo ilmaissut ettei ole kiinnostunut minusta. Minä kun en ole korkeakoulutettu enkä perusnätti, ja ylipainoakin löytyy. Emme varmaan sopisi toisillemme, joten miksi osoittaisin kiinnostusta?

Sääliä puolestaan en tunne halua osoittaa, sillä en itse sellaista ainakaan kaipaisi. Pikemminkin tuntisin oloni hyvin vaivautuneeksi jostain ruma-tyttörukka-säälinosoituksista. En tiedä loukkaisiko säälin kohteena oleminen aloittajaa, mutta en viitsisi ottaa sitä riskiä. En halua ehdoin tahdoin loukata muita ihmisiä.

Mielestäni tilanteesi on lohdullisempi kuin ap:lla. Voit laihduttaa ja treenata sekä hankkia korkeakoulutuksen. Siinä vaiheessa kun on tehnyt kaikkensa ja kehittänyt itseään todella paljon eikä siltikään kelpaa, iskee varmasti toivottomuus. "Keskeneräisenä" on vielä toivoa paremmasta

Eri

En tunne tarvetta laihduttaa, treenata tai hankkia korkeakoulutusta, kiitos vaan. En liioin tunne toivottomuutta. Keskeneräinen puolestaan toivon olevani elämäni loppuun asti. Sitten on asiat aika huonosti, kun ihminen kokee olevansa niin ylivertainen ja täysin valmis, ettei enää ole mitään, mitä oppia, missä kehittyä ja mistä haaveilla.

Tietenkään kukaan ei ole koskaan valmis, mutta kehitys hidastuu mitä pidemmällä ollaan. Leikitään, että aloittaisit vaikka painonnoston. Ensimmäisen kahden vuoden aikana saamasi kehitys on aivan eri luokkaa kuin mitä esim. vuosina 10-12, vaikka tarkasteluaika on sama. Tietysti aina voi aloittaa uusia asioita ja kehittyä niissä nopeasti, mutta tuskin kukaan ajattelee jäävänsä ikisinkuksi, koska osaa soittaa pianoa muttei banjoa

Haluatko kertoa miten koet tämän viestin liittyvän minuun? Oletatko kaiketi, etten ole kiinnostunut kehittämään itseäni vain siksi, etten ole kiinnostunut treenaamisesta tai korkeakouluopinnoista? Miksi ihmeessä aloittaisin painonnoston??? Miksi minua pitäisi kiinnostaa painonnosto?

Jonneille painonnosto on jonkinmoinen egon jatke. Kato paljonko nostat penkistä? Oota vaan kohta joku tulee kehumaan.-ohis

Ok. No näin päälle 30-vuotiaana naisena en erityisemmin kaipaa jonnejen kehuja jostain painonnostosuorituksista... 😊

Henkinen jonne voi olla yli 30 v. -ohis

Vierailija
156/159 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% miehistä on rumia, joten kyllä me joudumme vaan menemään luenne edellä naismarkkinoilla. Älä ap usko noihin tv-sarjoihin, joissa kaikki ovat kauniita ja elämä helppoa. Elämä potkii päähän nappulakengillä, ja sitten sitä kuollaan.

Vierailija
157/159 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nainen ja minulla ei kerta kaikkiaan ole muita ulkoisia kriteerejä miehelle kuin kiva hymy ja kauniit silmät! Olen mm. ollut korviani myöten rakastunut 166 -senttiseen mieheen.

Mutta muita kriteerejä minulla kyllä on. Haluan että mies on sivistynyt, tykkää lukemisesta, on ystävällinen ja kiltti varsinkin lapsille, vanhuksille ja eläimille, suhtautuu maailmaan positiivisella uteliaisuudella eikä tuomitse ihmisiä tuntematta heitä. Tekee mielellään työtä josta nauttii ja maksaa omat laskunsa.

Rikkaus, lihakset, menestys, onko ”alfa” vai ei - aivan sama.

Onneksi löysin tällaisen miehen!

Vierailija
158/159 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi yksi keski-ikäistyvä (joka luulee yhä olevansa nuori) jakaa vinkkejä, kun  sen oma menestys naisten parissa on surkea?

Rasvaton mies on hottis homopiireissä, naisissa vain ne  harvat ja anorektikot arvostavat sitä, että koko elämä pyörii treenaamisen ja syömisen ympärillä. Mitä laihemmaksi mies itsensä riuduttaa, sitä harvempaa naista viehättää.

Näille saamattomille on yksi asia yhteinen: totaalinen kyvyttömyys katsoa asiaa muusta kun omasta näkövinkkelistä. Kun itse arvostaa bodaamista ja kieltäytymistä, kuvittelee että muut arvostavat samoin.

Vaikka järjen pitäisi sanoa, että kun ei kerran ole tullut menestystä naisten parissa vaan vuodesta toiseen jankkaa sinkkuna täällä, niin jospa pitäisi myöntää että ei yhtään tiedä mitä naiset arvostavat. Mutta ei, neuvoo muita, vaikka ei osaa itsekään.

Tuossapa taas todella laiskaa vääristelyä. Ei mikään harrastuksen omaaminen tarkoita sitä, että elämä pyörii sen ympärillä sen enempää kuin se pyörii nukkumisen, hampaiden pesemisen tai töissä käymisen ympärillä. Saliharrastus on vain osa esteettistä hygieniaa kuten vaatteet, peseytyminen, ehjät silmälasit, parran ja karvojen ajaminen jne. Paljon vähemmän se elämää hallitsee kuin sielua syövä työ- tai opiskelupaikka, lapset, onneton parisuhde, epävirallinen ja hankala omaishoitajuus tai joku muu asia. 

Kaikki ihmiset liikkuvat ainakin jonkin verran ja salijutussakin on kyse jatkumosta kuten vaikka vaatteisiin tai hiuksiin panostamisessa eli jotkut panostavat ihan vähän (joku harjaa hampaat, joku harjaa hampaat ja käyttää hammaslankaa, joku tekee kaikkia noita ja käy myös suuhygienistillä vähintään joka vuosi jne.), jotkut vähän enemmän ja jotkut sen verran paljon, että erottuvat edukseen useimmista muista. Patologiseksi homma menee siinä vaiheessa, kun ei enää selviä normaalielämästä ja yksilökohtaisista velvoitteista siltä kiinnostuksen kohteeltaan. 

Vierailija
159/159 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoimmat vinkit tulee miehiltä, joille naisen saanti on helppoa. Yksikin naamageeneillä siunattu luulee, että naiset kiinnostuvat siitä sen huumorintajun vuoksi. Itse sanoisin, että saamattomilla on etu, koska pääsevät tarkastelemaan tilannetta ulkopuolisen silmin. He voivat katsella omia kavereitaan ja miettiä keillä on kysyntää ja keillä ei ja miksi. Omalla kohdalla arviointia on paljon vaikeampi tehdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi