Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumana miehenä olemisen sietämätön tuska

Vierailija
11.12.2018 |

En kerta kaikkiaan käsitä, miksi just mulle on annettu epämiehekkäät kasvonpiirteet. On sanottu, että laske rimaa naisen suhteen, mutta itse yliopistotutkinnon suorittaneena sikäli työelämässä menestyneenä, en suostu rimaa laskemaan kovinkaan paljon. Lihavakaan en ole, 176/75 mitat. Yliopistossa en nähnyt yhtäkään ikäistäni tai nuorempaa lihavaa naista. Kyllä ne on kaikki hoikkia tai normaalipainoisia. En tiedä mitä yhteistä minulla voisi olla ikäiseni lihavan, heikosti kouluja käyneen ihmisen kanssa. Käytännössä kaikki hoikat ja normaalipainoiset tai normaalipainon alarajalla olevat on vähintään perusnättejä. Kesäisin katselen (tietysti kauempaa) ihaillen sellaisia pieniä ja sieviä naisia, joita en tod.näk voi saada. Tuskaa on elämä.
M33.

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa itselle varallisuutta ja/ tai kuuluisuutta, niin muutut rumasta karismaattiseksi ( vrt. Jallis ja Ploiro) ja naisia riittää. Laske tosiaan rimaa, se yksi paikka on samanlainen ja rumemmat naiset saattavat panostaa seksipuoleen, kauniiden ei tarvitse.

Vierailija
22/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannustakaa nyt aloittajaa siskot. Niinhän tekisitte, jos hän olisi nainen.

Itse olette sanoneet mm. ettei pidä tyytyä kehen vaan, sillä tämä johon tyytyy saattaa loukkaantua kokiessaan olevansa hukkapala ja kaikenvara. 

Rima vaan korkealle AP.

Puhut täyttä p.a.s.k.a.a.

Naisia ei ikinä kannusteta. Naisia haukutaan nirsoiksi, ja käsketään ottamaan 10 vuotta vanhempi lihava mies. Samat sanat sinulle ap. Olet liian nirso. Ota itseäsi 10 vuotta vanhempi lihava nainen, muuten sinun on turha valittaa naisenpuutetta. Elät prinsessaharhoissa ja olet liian nirso.

Höpöhöpö, jos nainen on surullinen siitä että on niin epäviehättävä eivätkä miehet kiinnostu niin on armeija naisia jotka säälivät ja armeija sinkkumiehiä, jotka kertovat että mulle kelpais (ja ei, tämän palstan ihmiset eivät edusta tyypillistä miestä ja naista)

Puhut täyttä p.a.s.k.a.a. Jos nainen sanoo palstalla, ettei kelpaa miehille, kaikki haukkuvat, pilkkaavat ja väheksyvät naista. Miehiä hyysätään ja paapotaan tällä palstalla.

Aloittajan kohdalla ei ole kyse siitä, etteivät naiset kiinnostuisi hänestä. Aloittajan kohdalla on kyse aloittajan nirsoudesta ja prinsessaharhoista. Aloittajalle kelpaa vain nuoret ja laihat naiset. Aloittajan pitää ottaa itseään vanhempi ja lihavampi nainen, muuten hänen on turha valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerta kaikkiaan käsitä, miksi just mulle on annettu epämiehekkäät kasvonpiirteet. On sanottu, että laske rimaa naisen suhteen, mutta itse yliopistotutkinnon suorittaneena sikäli työelämässä menestyneenä, en suostu rimaa laskemaan kovinkaan paljon. Lihavakaan en ole, 176/75 mitat. Yliopistossa en nähnyt yhtäkään ikäistäni tai nuorempaa lihavaa naista. Kyllä ne on kaikki hoikkia tai normaalipainoisia. En tiedä mitä yhteistä minulla voisi olla ikäiseni lihavan, heikosti kouluja käyneen ihmisen kanssa. Käytännössä kaikki hoikat ja normaalipainoiset tai normaalipainon alarajalla olevat on vähintään perusnättejä. Kesäisin katselen (tietysti kauempaa) ihaillen sellaisia pieniä ja sieviä naisia, joita en tod.näk voi saada. Tuskaa on elämä.

M33.

Mieti nyt ap oikeasti mitkä on sun parisuhteen etsimisen lähtökohdat. Yhden pisteen vinkki, tällä lailla et tuu onnistumaan. Sun ulinassa ei ole yhtäkään ihmisen luonteeseen liittyvää asiaa, muuta kuin koulujen käyminen joka ei sekään kerro niistä asioista joilla on pariutumisessa oikeasti merkitystä. Yksinkertaisesti et edes havaitse niitä asioita joilla pariutuminen oikeasti tapahtuu. Anna kun arvaan, sulla ei ole yhtään ystävää?

Vierailija
24/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi, oikeesti.

Katso ympärillesi, kyllä tuolla näkee aika monenlaisia pariskuntia. Ei ole ulkonäöstä kiinni, vaan luonteesta ja asenteesta.

Mieheni työkaveri on pulska, lyhyt insinööri mutta ihan hemmetin hauska tyyppi (ja fiksu). Saa naisen kuin naisen eikä ole koskaan ollut sinkkuna pitkään. Eikä todellakaan ole mikään komea..

Vierailija
25/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän yliopistossa olet käynyt, jos et nähnyt yhtäkään lihavaa nuorta naista? Oliko kenties uliopisto? Koska kyllä heitä on täälläkin, olisi suorastaan kaikkia todennäköisyyksiä vastaan ettet olisi nähnyt yhtäkään sellaista. Jos siellä siis kävit, miten en usko.

https://www.vauva.fi/keskustelu/2518305/uliopistojen_paasyvaatimukset

Vierailija
26/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman täytyy maksaa seurasta. Joten rahaa vaan hankkimaan.

Vierailija
27/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä opiskelen yliopistossa, olen hoikka ja siro (48 kg/160 cm), mutta kasvoiltani ruma. 22 v. Kelpaanko?

Ai sori, mutta mulla onkin jo mies. Pullea (100 kg/188 cm), ihana, kiltti ja kouluttamaton. Kasvoiltaan komea eli mun täydellinen vastakohta. Keskeytti lukion ja meni töihin. Ahkera ja tunnollinen. Tutkinto ei takaa älyä, sen todistaa myös Ap itse...

Vierailija
28/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän yliopistossa olet käynyt, jos et nähnyt yhtäkään lihavaa nuorta naista? Oliko kenties uliopisto? Koska kyllä heitä on täälläkin, olisi suorastaan kaikkia todennäköisyyksiä vastaan ettet olisi nähnyt yhtäkään sellaista. Jos siellä siis kävit, miten en usko.

Aalto. Se paras

Ap

Vierailija
29/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannustakaa nyt aloittajaa siskot. Niinhän tekisitte, jos hän olisi nainen.

Itse olette sanoneet mm. ettei pidä tyytyä kehen vaan, sillä tämä johon tyytyy saattaa loukkaantua kokiessaan olevansa hukkapala ja kaikenvara. 

Rima vaan korkealle AP.

Puhut täyttä p.a.s.k.a.a.

Naisia ei ikinä kannusteta. Naisia haukutaan nirsoiksi, ja käsketään ottamaan 10 vuotta vanhempi lihava mies. Samat sanat sinulle ap. Olet liian nirso. Ota itseäsi 10 vuotta vanhempi lihava nainen, muuten sinun on turha valittaa naisenpuutetta. Elät prinsessaharhoissa ja olet liian nirso.

Höpöhöpö, jos nainen on surullinen siitä että on niin epäviehättävä eivätkä miehet kiinnostu niin on armeija naisia jotka säälivät ja armeija sinkkumiehiä, jotka kertovat että mulle kelpais (ja ei, tämän palstan ihmiset eivät edusta tyypillistä miestä ja naista)

Onko antaa esimerkkiä tällaisesta ketjusta? Olen itse kelpaamattomana ikisinkkunaisena täältä joskus kysellyt neuvoja ja vertaistukea, vastaukset on 99% joku seuraavista:

1) olet liian nirso ja prinsessaharhainen

2) mitäs kiinnostut vain jännämiehistä

3) naiset saa aina seksiä (eiköhän ap:kin saisi seksiä joltain puutteessa elävältä lihavalta puumalta, sekö auttaisi yksinäisyyteen?)

4) en usko, valehtelet

Vierailija
30/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että joku narsisti oikeasti kehtaa pitää sitä "sietämättömänä tuskana", että ei saa niitä kauneimpia naisia. Milloin olette kuulleet rumien naisten valittavan siitä, että eivät saa Brad pittiä?

Toivon tosiaan että tämä on trolli. Jos ei ole, niin mene AP vaikka Afrikkaan auttamaan hädänalaisia. Ehkä saisit vähän perspektiiviä asioihin ja lakkaisit vellomasta itsekkäässä itsesäälissä.

Vierailija
31/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi, oikeesti.

Katso ympärillesi, kyllä tuolla näkee aika monenlaisia pariskuntia. Ei ole ulkonäöstä kiinni, vaan luonteesta ja asenteesta.

Mieheni työkaveri on pulska, lyhyt insinööri mutta ihan hemmetin hauska tyyppi (ja fiksu). Saa naisen kuin naisen eikä ole koskaan ollut sinkkuna pitkään. Eikä todellakaan ole mikään komea..

Tämä. Mukava ja hauskaa seuraa oleva ihminen, olipa kyseessä mies tai nainen, löytää seuraa ja kumppanin. Tässäkin tapauksessa sisäinen rumuus estää pariutumisen tehokkaasti ja varmasti. Siinä kohtaa kun ap osaa arvostaa vastakkaisessa sukupuolessa muutakin kuin painoa, reikää ja koulutusta niin ehkä alkaa olla mahkuja joku saada. Ap ei kerro yhtään seikkaa, mikä hänessä kiinnostaisi edes sitä paikallispubin elähtänyttä pubiruusua.

Vierailija
32/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aalto. Se paras

Ap

Huutista. Et ole käynyt siis yliopistossa jalallasikaan :DD tiedän Aallosta useammankin pullukan.

Vierailija
33/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäköhän pitäisi tehdä ap:n mielestä? 

Kauniit naiset perustamaan avustusjärjestöä rumien ja nirsojen miesten itsetunnon pelastamiseksi? Ai niin, sellainen on jo, mutta ei mitään hyväntekeväisyyttä. 

Vierailija
34/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruman täytyy maksaa seurasta. Joten rahaa vaan hankkimaan.

No välttämättä rahakaan ei auta jos on täysi aasinprse. Mukavuus ja hyvä supliikki kiinnostaa monia naisia. Toki instatyrkkyfitnesspyllistelijöitä ei niilläkään avuilla saa.

Vierailija
35/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no, tykkäät ilmeisesti pienikokoisista naisista. Oletan että ongelma voi myös olla se, että olet suhteeellisen lyhyt mies. Naisethan aina haluaa vähintään 1,80 metriä...

Toisekseen taidat olla ujo eikö? Et sinä kauempaa katsomalla saa naisystävää, pitää mennä tutustumaan. Kokeile vaikka kavereiden kautta järkättyjä sokkotreffejä, älä tuijota ekaksi painoa vastapuolessa ja uskalla keskustella.

Rimaa tuskin tarvii laskea, ehkä enemmänkin yrittää pistää asioita mittasuhteisiin.

Ole myös normikohtelias, siisti ja peseytynyt.

Ikään en oo niin rumaa miestä nähnyt, että ulkonäön vuoksi olisi sinkuksi jäänyt. Yleensä syy on jossain muualla....

Vierailija
36/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua kiinnostaa vain naisen paino. Etsi syytä sieltä.

Mies ei kiihoitu mielestään ruman naisen kanssa joten parisuhteen kannalta olisi hyvä saada haluttava nainen. Ps. Laihdutus on varsin helppoa jos sinä kärsit laardimääristä.

Tiedän, että trollaat, mutta palstalle eksyy myös keskenkasvuisia, jotka kuvittelevat että vain miehen kiihottumisella on merkitystä. Siksi muistutan, ettei sellaisestakaan parisuhteesta ole paljon iloa kenellekään, missä nainen ei kiihotu. Toki jos molemmat ovat aseksuaaleja, niin suhde voi toimia hyvinkin, mutta vain sillä edellytyksellä.

Vierailija
37/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33.

Minulla on helppo ratkaisu ongelmaasi: Sano sille riman laskemista ehdottavalle jämäkästi mutta ystävällisesti, että olet mieluummin ilman kuin naisen kanssa, jota haluat ja ihailet. Niin minä olisin tehnyt, jos joku ystäväni olisi niin tökerö, että olisi tullut antamaan tuollaisia ohjeita. Omassa kuplassani sellaisia ihmisiä ei kuitenkaan ole. Ystäväpiirin vaihtaminen tai kehittäminen paremmaksi saattaisi olla sinullekin tarpeen, mikäli tosiaan tuollaisia ohjeita sieltä saat.

Vierailija
38/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä koulutuksella on? Mä oon käynyt amk:in ja kohta yliopistonkin loppuun ja ukko on amiksen käynyt. On silti isoissa toimistohommissa ja tienaa maisterin liksaa nykyisin. Ei sillä, on se tutkintokin arvokas (ainakin mulle), mutta ei kaikille naisille ja parisuhdemarkkinoilla. Kyllä mies voi olla hyvä vähälläkin koulutuksella. Valitus ja itsesäälissä rypeminen vähentää roimasti sun naismahdollisuuksia. 

Vierailija
39/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33.

Minulla on helppo ratkaisu ongelmaasi: Sano sille riman laskemista ehdottavalle jämäkästi mutta ystävällisesti, että olet mieluummin ilman kuin naisen kanssa, jota haluat ja ihailet. Niin minä olisin tehnyt, jos joku ystäväni olisi niin tökerö, että olisi tullut antamaan tuollaisia ohjeita. Omassa kuplassani sellaisia ihmisiä ei kuitenkaan ole. Ystäväpiirin vaihtaminen tai kehittäminen paremmaksi saattaisi olla sinullekin tarpeen, mikäli tosiaan tuollaisia ohjeita sieltä saat.

Ihmiset ei yleensä tuollaista edes kehtaa sanoa, joten ap:n rimanalentamistarve lienee polttava. Onhan näitä täälläkin nähty keskusteluissa vaikka kuinka paljon. Ihmiset kertoo kuinka tuttu ikisinkku ei pariudu koska rima huitelee osastolla mahdoton omiin avuihin nähden.

Vierailija
40/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33.

Yksi suuri ongelma on tässä, oletetaan kaikenlaista ihmisistä, ennen kuin on edes tutustuttu. Siellä sinkkumarkkinoilla pitää olla avoimin mielin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi