Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumana miehenä olemisen sietämätön tuska

Vierailija
11.12.2018 |

En kerta kaikkiaan käsitä, miksi just mulle on annettu epämiehekkäät kasvonpiirteet. On sanottu, että laske rimaa naisen suhteen, mutta itse yliopistotutkinnon suorittaneena sikäli työelämässä menestyneenä, en suostu rimaa laskemaan kovinkaan paljon. Lihavakaan en ole, 176/75 mitat. Yliopistossa en nähnyt yhtäkään ikäistäni tai nuorempaa lihavaa naista. Kyllä ne on kaikki hoikkia tai normaalipainoisia. En tiedä mitä yhteistä minulla voisi olla ikäiseni lihavan, heikosti kouluja käyneen ihmisen kanssa. Käytännössä kaikki hoikat ja normaalipainoiset tai normaalipainon alarajalla olevat on vähintään perusnättejä. Kesäisin katselen (tietysti kauempaa) ihaillen sellaisia pieniä ja sieviä naisia, joita en tod.näk voi saada. Tuskaa on elämä.
M33.

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannustakaa nyt aloittajaa siskot. Niinhän tekisitte, jos hän olisi nainen.

Itse olette sanoneet mm. ettei pidä tyytyä kehen vaan, sillä tämä johon tyytyy saattaa loukkaantua kokiessaan olevansa hukkapala ja kaikenvara. 

Rima vaan korkealle AP.

Puhut täyttä p.a.s.k.a.a.

Naisia ei ikinä kannusteta. Naisia haukutaan nirsoiksi, ja käsketään ottamaan 10 vuotta vanhempi lihava mies. Samat sanat sinulle ap. Olet liian nirso. Ota itseäsi 10 vuotta vanhempi lihava nainen, muuten sinun on turha valittaa naisenpuutetta. Elät prinsessaharhoissa ja olet liian nirso.

Höpöhöpö, jos nainen on surullinen siitä että on niin epäviehättävä eivätkä miehet kiinnostu niin on armeija naisia jotka säälivät ja armeija sinkkumiehiä, jotka kertovat että mulle kelpais (ja ei, tämän palstan ihmiset eivät edusta tyypillistä miestä ja naista)

Onko antaa esimerkkiä tällaisesta ketjusta? Olen itse kelpaamattomana ikisinkkunaisena täältä joskus kysellyt neuvoja ja vertaistukea, vastaukset on 99% joku seuraavista:

1) olet liian nirso ja prinsessaharhainen

2) mitäs kiinnostut vain jännämiehistä

3) naiset saa aina seksiä (eiköhän ap:kin saisi seksiä joltain puutteessa elävältä lihavalta puumalta, sekö auttaisi yksinäisyyteen?)

4) en usko, valehtelet

Jos luit viestini loppuun, kerroin kyllä että tämä palsta ei tosiaan ole mikään edustava otos. Täällä on vaan naisvihaiset miehet ja miesvihaiset naiset. Kannattaa kokeilla ulkomaailmaa

Vierailija
42/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olette sanoneet mm. ettei pidä tyytyä kehen vaan, sillä tämä johon tyytyy saattaa loukkaantua kokiessaan olevansa hukkapala ja kaikenvara. 

Rima vaan korkealle AP.

Naisia ei ikinä kannusteta. Naisia haukutaan nirsoiksi, ja käsketään ottamaan 10 vuotta vanhempi lihava mies. Samat sanat sinulle ap. Olet liian nirso. Ota itseäsi 10 vuotta vanhempi lihava nainen, muuten sinun on turha valittaa naisenpuutetta. Elät prinsessaharhoissa ja olet liian nirso.

Höpöhöpö, jos nainen on surullinen siitä että on niin epäviehättävä eivätkä miehet kiinnostu niin on armeija naisia jotka säälivät ja armeija sinkkumiehiä, jotka kertovat että mulle kelpais (ja ei, tämän palstan ihmiset eivät edusta tyypillistä miestä ja naista)

Onko antaa esimerkkiä tällaisesta ketjusta? Olen itse kelpaamattomana ikisinkkunaisena täältä joskus kysellyt neuvoja ja vertaistukea, vastaukset on 99% joku seuraavista:

3) naiset saa aina seksiä (eiköhän ap:kin saisi seksiä joltain puutteessa elävältä lihavalta puumalta, sekö auttaisi yksinäisyyteen?)

4) en usko, valehtelet

Kuule kokeilepa muutakuin palstaa, ei todellakaan ole vastaanotto tuo. Jos uskoo että tämä palsta vastaa todellisuutta, on harhainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rima vaan korkealle AP.

Todellakaan ei saa tyytyä kehen vaan; se olisi loukkaavaa setä Ap:ta itseään, että tätä paremman puutteessa -kumppania kohtaan. Sopivaa naista odotellessa nauti elämästä, tee asioita joita olet aina halunnut tehdä. Lopeta uskomasta, että elämässäsi on suurikin aukko, jonka muka vain nainen voi täyttää.

Vierailija
44/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutustaso ei mittaa älykkyyttä. Tyhmäkin pääsee kouluista läpi, jos osaa opiskella. Toisaalta moni älykäs ei ole kiinnostunut niistä aloista, joita ns. menestyjät arvostaa. 

Vierailija
45/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima vaan korkealle AP.

Todellakaan ei saa tyytyä kehen vaan; se olisi loukkaavaa setä Ap:ta itseään, että tätä paremman puutteessa -kumppania kohtaan. Sopivaa naista odotellessa nauti elämästä, tee asioita joita olet aina halunnut tehdä. Lopeta uskomasta, että elämässäsi on suurikin aukko, jonka muka vain nainen voi täyttää.

Uncle Ap Wants YOU!

Vierailija
46/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutustaso ei mittaa älykkyyttä. Tyhmäkin pääsee kouluista läpi, jos osaa opiskella. Toisaalta moni älykäs ei ole kiinnostunut niistä aloista, joita ns. menestyjät arvostaa. 

Mikä tyhmä se sellainen ihminen on, joka osaa opiskella esimerkiksi lääkäriksi?

Vierailija
47/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaistettuna:

1. Olen ruma ja epähaluttava

2. Pidän kriteereistäni kiinni

3. Valitan sitä että kauniit ja haluttavat naiset eivät kiinnostu minusta

Missähän tässä se vika mahtaa olla? Vinkki: Ei niissä naisissa.

Sitten kun kriteereitä laskee, on miehessä vika, koska kelpaa "kuka tahansa". Aina vika löytyy itsestä vaikka tekisi mitä. Toki jos itse on sairaalloisen ylipainoinen, on vähän turhaa etsiä jotain fitness-mallia, mutta ap:n tapauksessa on selkeästi eri tilanne. Ei ap vaadi naiselta sellaista mitä ei itseltään vaadi. Eikö se ole ihan ok?

Vierailija
48/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima vaan korkealle AP.

4) en usko, valehtelet

Ainakin 20% saamistasi vastauksista on ollut tyyliin: "Tee enemmän aloitteita ja erilaisille miehille." Toki jos haluat tulkita sen ykkösenä tai kakkosena, on se oma asiasi

Vierailija
49/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaistettuna:

Sitten kun kriteereitä laskee, on miehessä vika, koska kelpaa "kuka tahansa". Aina vika löytyy itsestä vaikka tekisi mitä. Toki jos itse on sairaalloisen ylipainoinen, on vähän turhaa etsiä jotain fitness-mallia, mutta ap:n tapauksessa on selkeästi eri tilanne. Ei ap vaadi naiselta sellaista mitä ei itseltään vaadi. Eikö se ole ihan ok?

Ap: miksi just mulle on annettu epämiehekkäät kasvonpiirteet --> ihaillen sellaisia pieniä ja sieviä naisia.

Vierailija
50/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikään en oo niin rumaa miestä nähnyt, että ulkonäön vuoksi olisi sinkuksi jäänyt. Yleensä syy on jossain muualla....

Toki kaikissa meissä on vikaa, mutta rumille viat ovat vahingollisempia kuin muille. Itse veikkaisin, että ainakin 50% ikisinkkumiehistä saisi parisuhteen kivan ja fiksun naisen kanssa, jos olisivat 190cm pitkiä ja komeakasvoisia. Komea saa niin paljon enemmän anteeksi

Vierailija
51/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikään en oo niin rumaa miestä nähnyt, että ulkonäön vuoksi olisi sinkuksi jäänyt. Yleensä syy on jossain muualla....

Toki kaikissa meissä on vikaa, mutta rumille viat ovat vahingollisempia kuin muille. Itse veikkaisin, että ainakin 50% ikisinkkumiehistä saisi parisuhteen kivan ja fiksun naisen kanssa, jos olisivat 190cm pitkiä ja komeakasvoisia. Komea saa niin paljon enemmän anteeksi

Juu, ja jos lehmat lentäisi ne lentäisi. Lehmät ei kuitenkaan lennä valittamalla miten mälsää on kun lehmät ei lennä. Niillä korteilla pelataan jotka on saatu. Ja lehmät pysyy maassa.

Vierailija
52/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kumma, ettei apllä tämä tuska jalosta sitä luonnetta yhtään paremmaksi niin että ne taivaan portitaukeaisi. Empaattisuus muita kohtaan auttaisi.

Vierailija
53/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on valitettavan tosi asia. Pätee niin miehiin kuin naisiin. Mutta ei tietenkään pidä luopua toivoista, vaikkei olisikaan kaksimetrinen komistus - hyvä itsetunto tekee kenestä tahansa haluttavamman kuin epätoivoisesta ulisijasta.

Vierailija
54/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaistettuna:

Ap saa vaatia mitä lystää, mutta turha kitistä ettei kelpaa kellekkään kun itse on inhottava.

Vierailija
55/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki tämä pätee myös naisiin, kauniimpi saa paljon enemmän anteeksi. Ap:kin varmasti alkaisi seurustelemaan jonkun psykopatiaan taipuvaisen narsistin kanssa, jos tämä olisi jumalaisen kaunis. Paitsi, ettei tämä jumalaisen kaunis nainen tyytyisi Ap:hen, vaan varmasti tälle löytyisi tasokkaampikin ottaja. Kyllä meillä hyvännäköisillä on mukavaa:)

Vierailija
56/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tyhmä se sellainen ihminen on, joka osaa opiskella esimerkiksi lääkäriksi?

Lääkärikin voi olla tyhmä ja kömpelö sosiaalisissa tilanteissa. Koulutus ei välttämättä vaikuta sosiaalisiin taitoihin tai empaattisuuteen.

Vierailija
57/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima vaan korkealle AP.

No näinhän me teemme ja jokainen saa laittaa rimansa ihan niin korkealle kuin haluaa. Sitä kriisiimme, kun joku itkee sitä kuinka ei kelpaa kenellekään, vaikka itse kelpuuttaa vain sen nuoren ig-mallin.

Niinkö aloittaja tekee? Luit varmaan jotain muuta tekstiä rivien välistä. Kuten tunnettua.

No kyllä minäkin luen ap:n viestistä että haluaa hoikan ja sievän naisen joita kesäisin katselee. Tunnustaa olevansa ruma mutta ruma nainen vaikka olisi hoikkakin ei kelpaa. Rumia ja hoikkia naisia on vaikka millä mitalla mutta kukaan heistä ei tunnu kelpaavan. Hmm...

Vierailija
58/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto on paljon tärkeämpi ominaisuus kuin pituus. Ja mikä parasta, itsetuntoa voi kehittää. Lyhyt mutta sosiaalisesti taitava mies löytää kumppanin toisin kuin pitkä autisti. Jos lyhyys ja autismi osuus samaan mieheen,  pitäisi älytä tehdä kaksin käsin töitä sen itsetunnon eteen ja lisäksi tajuta että tavikset ei välttämättä lämpene ikinä. Pitäisi etsiä vertaisseuraa.

Vierailija
59/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja jos lehmat lentäisi ne lentäisi. Lehmät ei kuitenkaan lennä valittamalla miten mälsää on kun lehmät ei lennä. Niillä korteilla pelataan jotka on saatu. Ja lehmät pysyy maassa.

Miten tämä liittyy? Jos tilanne on muotoa:

1. "X ei vaikuta ilmiöön A. Syy on muualla."

2. Varioidaan X:ää

3. Havaitaan muutoksia ilmiössä A

Niin eikö se osoita, että X:llä oli vaikutusta ilmiöön A, jos X on ainoa mitä varioidaan?

Vierailija
60/159 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima vaan korkealle AP.

No näinhän me teemme ja jokainen saa laittaa rimansa ihan niin korkealle kuin haluaa. Sitä kriisiimme, kun joku itkee sitä kuinka ei kelpaa kenellekään, vaikka itse kelpuuttaa vain sen nuoren ig-mallin.

Niinkö aloittaja tekee? Luit varmaan jotain muuta tekstiä rivien välistä. Kuten tunnettua.

No kyllä minäkin luen ap:n viestistä että haluaa hoikan ja sievän naisen joita kesäisin katselee. Tunnustaa olevansa ruma mutta ruma nainen vaikka olisi hoikkakin ei kelpaa. Rumia ja hoikkia naisia on vaikka millä mitalla mutta kukaan heistä ei tunnu kelpaavan. Hmm...

Ap jatkaa. Kelpaisi kyllä se rumakin hoikka. Mutta ei heitä mun ikäisissäni ole. Lähes kaikki normaalipainon tai alle naiset omassa ikäluokassa on ihan perusnättejä. Kammo ylipainoisiin tuli parin vuoden takaa eräästä "tapauksesta". Nainen on varmasti kahden keskikokoisen miehen kokoinen, syö kahden ison miehen edestä ruokaa, ei harrasta mitään liikuntaa, yrittänyt kaikenlaisia kouluja (ammattikoulu) käydä, mutta aina jää kesken kun ei ole itsekuria eikä päättäväisyyttä. Totesin kyllä itselleni, että paree katsella nainen, jolla on itsekuria ja päättäväisyyttä opiskeluun ja tulevaisuuden luomiseen. Tälle kys. tapaukselle apuakin olisi yllin kyllin ollut tarjolla, mutta ei...kun ei ole se penaalin terävin kynä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi