Kissani hiipii öisin salaa sänkyyni ja yrittää vallata sen
Tästä kaikesta seuraa jatkuvaa valtataistelua ja katkonaisia yöunia minulle. Sängyn vieressä on kissalla tehty oma sänky lampaantaljoineen. Ei vaan kelpaa. Onko vastaavia tapauksia?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa tulee joka ilta nukkumaan mun mahan päälle, pakko se on jossain vaiheessa kieräyttää viereen,
mutta tyytyväisenä nukkuu vieressäkin.
ps. mun kissa on maailman ihanin olento!
Aww söpöjä juttuja täällä! Miksi mun pitää olla allerginen kissoille? Nyyh..
Meillä on kissat alusta saakka nukkunut viereisen huoneen sohvalla, mutta kun oltiin yö reissussa niin kissat oli vallannut meidän makkarin. Reissun jälkeen niitä sai ahkeraan heitellä pois sängystä. Nyt ne ei juurikaan tule sen päälle enää, mutta kehräävät sängyn alla ja pitävät miehen hereillä. Siksi ostettiin nyt hakanen oveen että kissat ei saisi sitä enää auki. Eli meidän kissat saa palata takaisin sohvalle. Ne nukkuu halutessaan vaikka toistensa päällä eli saavat tyytyä toisiinsa lämmikkeinä. Ostettiin tarkoituksella kaksi kissaa ettei yksin tarvitsisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ehtoo kun olin menossa nukkumaan vaimon viereen, niin oli kissa vallannut mun puolen sängystä. En sitä raaskinut hätyyttää pois, joten menin sohvalle maate. Vaimo ihmetteli aamulla, että oliko meillä muka joku riita illalla?
Sata kiloinen mies häviää mennen tullen pienelle, kerällä kehräävälle kissalle.
Mitä satakiloinen aikuinen mies tekee vauvapalstalla? Tosi miehekästä.
Itse kärsin muutenkin niin pahoista univaikeuksista, etten voi yöllä päästää kissaa samaan huoneeseen ollenkaan.
Alkuyö vielä menee kun kissakin nukkuu, mutta jossain vaiheessa alkaa loikkia pitkin pöytiä ja heräilen siihen jatkuvasti.