Viikkaatteko iltaisin sohvalle valmiiksi miehen seuraavan päivän työvaatteet?
Olen ottanut tavaksi laittaa miehelle seuraavan päivän vaatteet sohvan selkämykselle viikattuina, niin Marko tietää mitä pukea töihin.
Nyt Marko on kuitenkin alkanut lipsua tästä. Tälle päivälle varaamani mustat bokserit eivät kelvanneet, vaan oli jättänyt ne sohvalle ja hakenut kaapista suosikkinsa siniset. Viime viikolla laittoi saman aluspaidan kuin edellisenä päivänä, vaikka olin varannut uuden ja mikä pahinta, ei ole suostunut pukemaan pitkiä kalsareita koko vuotena. Kaksia sukkia ei myöskään suostu jalkaansa pistämään.
Onko muilla samanlaisia ongelmia miesten kanssa?
Kommentit (55)
Kyllä viikkaan joka ilta seuraavan päivän vaatteet miehelle valmiiksi sohvan selkänojalle, mutta silti joka aamu syntyy hirveä riita siitä, kun minun valitsemat vaatteet eivät kelpaa ja siinä käydään aina kova tahtojen taistelu ennen kuin olen saanut puettua ne vaatteet miehen päälle mitkä olen hänelle sille päivälle valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Komisaario kaasu! kirjoitti:
Meillä lapset viikkaa ja palvelee isäntää. Tuo donitseja ja sipsipusseja isännälle. Pojan erikoistehtävä on tuoda kylmää lager-olutta isännälle ja yleensä mikropopparit mukaan. TV:n äärellä isäntä johtaja napostelee herkkuja ja juo kylmää lager-olutta rennossa asennossa. Isäntä kaukosäädintä haparoidessa kääntää kankkua ja päästää pitkän inisevän narisevan löysän hajuisen imelän mallasmaisen Ilmalaivan.
Kestää pitkään että kaasu lasketuu. Koirakin päättää vaihtaa huonetta. Kaukosäädin kuitenkin löytyi perseen alta kuten aina.
Haluatteko poppareita ja sipsejä?
No, isi syö.
Njeh njeh njeh njeh heh heh eh
Meidän poika on nyt 24-vuotias ja tekee vieläkin tuota. Yhdessä piereskelevät olohuoneessa kotiteatteria katsellessa ja poikakin juo olutta. Jossain vaiheessa se alkoi juoda olutta.
Nyt poika on ollut koko nuoruutensa työtön, mutta tykkää juoda olutta iskän kanssa.
Pojan ei kannata enää tuossa iässä etsikään töitä, eikä muuttaa mihinkään. Sitten kun isänsä on tarpeeksi vanha, voi alkaa hänen omaishoitajakseen ja juottaa tälle kaljaa nokkamukista.
Ukko turahtelee sohvalla ja haisee ihan hemmetin pahalle sohvalla.
Parempi että isäntä haisee tietyllä aluella eli autotalli ja olohuone.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viikkaan joka ilta seuraavan päivän vaatteet miehelle valmiiksi sohvan selkänojalle, mutta silti joka aamu syntyy hirveä riita siitä, kun minun valitsemat vaatteet eivät kelpaa ja siinä käydään aina kova tahtojen taistelu ennen kuin olen saanut puettua ne vaatteet miehen päälle mitkä olen hänelle sille päivälle valinnut.
Joo, tätä se tuppaa olemaan meilläkin. Kuulemma töissä sama homma, kun Lissu kotiinlähdön hetkellä yrittää pukea miehelle ulkovaatteita päälle. Hirveä vääntö ja itkupotkuraivarit, kun ei haluais laittaa pipoa ja kurarukkaset kädessä on muka hankala ajaa autoa. Harva se kerta heittäytyy lattialle ättäröimään. Vaatteita riisuessa ei Lissun mukaan ole koskaan samaa ongelmaa.
Huono aloitus. Ei mitään mielenkiintoista.
Meilläkin ukko pieree sohvalla kirjoitti:
Meillä päällikkö tulee aamulla kovaääniseksi valittajaksi jos vaatteita ei löydy ja syyttelee minua että myöhästyy töistä. Lapsetkin heräävät meluun klo 5 aamulla. Äijä on ihan täys paska kiristäjä ja viikkaan illalla vaatteet valmiiksi ettei tule itku potku raivarit.
Pieree sohvalla ja juo kaljaa kanssa. Jotenkin toivoisin että mies aikuistuisi kun on jo kuitenkin kohta 50v täyttävä mies.
Meitin insinööri se istuu sohvalla omalla tavalla ryhdikkäästi ja selailee formulatietoja netistä ja joskus katselee ihan formuloita ja juo olutta pojan ja kaverienkin kanssa.
Laskimet kädessä katsotaan ja huudetaan hooooi! Hoi! HOHOHOHOHHOHO!
Säikähdän aina pyykkihuoneessa pyykkejä lajitellessa ja pestyjä vaatteita viikatessa. Ensiksi silitän vaatteet. Väliovi on sikaarien polttoa varten, koska sikaari haisee pyykissä muuten.
Tiettyyn väliin kypsyy uunissa makaroonilaatikko ja vieraat saavat syödä nälkäänsä. En minä tätä ole mitenkään suunnitellut. Minusta tämä kuuluu naiseuteen. Olen ihan sinut tämän kanssa. En kaipaa enempää. Lopun aikaa voin olla vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut tavaksi laittaa miehelle seuraavan päivän vaatteet sohvan selkämykselle viikattuina, niin Marko tietää mitä pukea töihin.
Nyt Marko on kuitenkin alkanut lipsua tästä. Tälle päivälle varaamani mustat bokserit eivät kelvanneet, vaan oli jättänyt ne sohvalle ja hakenut kaapista suosikkinsa siniset. Viime viikolla laittoi saman aluspaidan kuin edellisenä päivänä, vaikka olin varannut uuden ja mikä pahinta, ei ole suostunut pukemaan pitkiä kalsareita koko vuotena. Kaksia sukkia ei myöskään suostu jalkaansa pistämään.
Onko muilla samanlaisia ongelmia miesten kanssa?
Vau, en kestäisi tuollaista akkaa,,ero nopeasti vaan.
Et kestäisi huolehtivaista vaimoa ja äitihahmoa? Seuraavaksi varmaan sanot, että olisi hirveää jos vaimo laittaisi joka päivä ruoat valmiiksi ja toisi kylmän oluen sinulle pyytämättä, ettei urheiluruudun katsomisesi keskeydy.
Suostuisin osittaisen sisäkön rooliin jos mies tienaisi kunnolla. Muuten haluan itse töihin ja sitten molemmat kärsii kotitöissä tasa-arvoisesti. Rahasumman on oltava mittava ja haluan vielä extraa ostoksia varten ja laittautumista varten. Olen realisti.
Piereskelevät kaljaa juovat idiootit (myös oma sellainen poika) eivät kuulu suunnitelmiini.
Eli odotan hyvin alkeellisia ja perusteellisia käytöstapoja myös kotona. En mielellään pidä ilmaiseksi sikalaa olohuoneessani, jossa mm. joogaan ja voimistelen.
Vierailija kirjoitti:
Suostuisin osittaisen sisäkön rooliin jos mies tienaisi kunnolla. Muuten haluan itse töihin ja sitten molemmat kärsii kotitöissä tasa-arvoisesti. Rahasumman on oltava mittava ja haluan vielä extraa ostoksia varten ja laittautumista varten. Olen realisti.
Piereskelevät kaljaa juovat idiootit (myös oma sellainen poika) eivät kuulu suunnitelmiini.
Eli odotan hyvin alkeellisia ja perusteellisia käytöstapoja myös kotona. En mielellään pidä ilmaiseksi sikalaa olohuoneessani, jossa mm. joogaan ja voimistelen.
Hehee baby. Mee siitä töllön edestä pois pyllistelemästä, katotaa pojan kaa katujen lakia. Saat myöhemmin kunnolla parrua. Äläkä pyllistele pojan nähden Tröööth. Menes nyt siitä jo kiimapylly. Heh heh rööhh höhh. Poika ojennas sitkäri pomolleh. Pomo sytyttää nyt sikaarin röhhöh höhhöh.
Totta kai. Ahdistaisi, jos en tietäisi mitkä rytkyt päällä se milloinkin kulkee
T: kontrollifriikki narsisti
Tulin hieman huonovointiseksi tästä ketjusta.
Jotenkin outoa kysyä edes tuollaista. Eikö tuo ole aika itsestäänselvää, että ne valitaan valmiiksi. Vai oliko kysymyksen asettelu vain huolimaton, tarkoititko kysyä, että MINNE viikkaatte ne vaatteet? Itse viikkaan yhdelle tuolille sängyn viereen.
Se kiukku on kuitenkin niin rasittavaa. Kun on jo edellisenä iltana valkattu yhdessä ne vermeet, niin ei ne sitten aamulla enää kelpaa, kun pitäisi saada ne kuteet mitä on jo käyttänyt edelliset kolme päivää... menee niin hermo tähän säätämiseen!! Ja kaikkeni yritän ja mikään ei kelpaa!
Armeijassa meille opetettiin myös vaatteiden silitystä. Jos vaimo haavoittui sodassa niin piti opetella myös vaimojen taitoja?
Ainakaan taistelun kannalta tuolla ei ole väliä.
Olin yllättynyt, kun kuulin työkaverin pakkaavan myös miehensä vaatteet lomalle lähtiessä. Ihan laittaa hänelle matkalaukun valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin yllättynyt, kun kuulin työkaverin pakkaavan myös miehensä vaatteet lomalle lähtiessä. Ihan laittaa hänelle matkalaukun valmiiksi.
Siinäpä esimerkkillinen nainen. Tuollaisia vaimoja ne parhaimmat vaimot on.
Sinustakin tulee joskus sellainen, kun löydät miehen itsellesi.
Avioliitto on yhteistyötä. Miksei voi auttaa toista rakkauden voimasta?
Vierailija kirjoitti:
Komisaario kaasu! kirjoitti:
Meillä lapset viikkaa ja palvelee isäntää. Tuo donitseja ja sipsipusseja isännälle. Pojan erikoistehtävä on tuoda kylmää lager-olutta isännälle ja yleensä mikropopparit mukaan. TV:n äärellä isäntä johtaja napostelee herkkuja ja juo kylmää lager-olutta rennossa asennossa. Isäntä kaukosäädintä haparoidessa kääntää kankkua ja päästää pitkän inisevän narisevan löysän hajuisen imelän mallasmaisen Ilmalaivan.
Kestää pitkään että kaasu lasketuu. Koirakin päättää vaihtaa huonetta. Kaukosäädin kuitenkin löytyi perseen alta kuten aina.
Haluatteko poppareita ja sipsejä?
No, isi syö.
Njeh njeh njeh njeh heh heh eh
Meidän poika on nyt 24-vuotias ja tekee vieläkin tuota. Yhdessä piereskelevät olohuoneessa kotiteatteria katsellessa ja poikakin juo olutta. Jossain vaiheessa se alkoi juoda olutta.
Nyt poika on ollut koko nuoruutensa työtön, mutta tykkää juoda olutta iskän kanssa.
Meilläkin eletään keskiluokkaista unelmaa.
Jos en viikkaisi ja silittäisi vaatteita niin mies kulkisi likaisissa vaatteissa ja nukkuisi ne päällään.
Hän tosiaan nukkuu työvaatteet päällään, jos ei erikseen valita asiasta.
Hänen mielestä on kätevää kun ei tarvitse riisua vaatteita ja ne on jatkuvasti päällä. Ei tule kiirettä.
Meillä päällikkö tulee aamulla kovaääniseksi valittajaksi jos vaatteita ei löydy ja syyttelee minua että myöhästyy töistä. Lapsetkin heräävät meluun klo 5 aamulla. Äijä on ihan täys paska kiristäjä ja viikkaan illalla vaatteet valmiiksi ettei tule itku potku raivarit.
Pieree sohvalla ja juo kaljaa kanssa. Jotenkin toivoisin että mies aikuistuisi kun on jo kuitenkin kohta 50v täyttävä mies.