Viikkaatteko iltaisin sohvalle valmiiksi miehen seuraavan päivän työvaatteet?
Olen ottanut tavaksi laittaa miehelle seuraavan päivän vaatteet sohvan selkämykselle viikattuina, niin Marko tietää mitä pukea töihin.
Nyt Marko on kuitenkin alkanut lipsua tästä. Tälle päivälle varaamani mustat bokserit eivät kelvanneet, vaan oli jättänyt ne sohvalle ja hakenut kaapista suosikkinsa siniset. Viime viikolla laittoi saman aluspaidan kuin edellisenä päivänä, vaikka olin varannut uuden ja mikä pahinta, ei ole suostunut pukemaan pitkiä kalsareita koko vuotena. Kaksia sukkia ei myöskään suostu jalkaansa pistämään.
Onko muilla samanlaisia ongelmia miesten kanssa?
Kommentit (55)
Onko tänään joku huonojen provojen päivä?
Vierailija kirjoitti:
Olin yllättynyt, kun kuulin työkaverin pakkaavan myös miehensä vaatteet lomalle lähtiessä. Ihan laittaa hänelle matkalaukun valmiiksi.
Minun varmaan pitäisi alkaa pakkaamaan valmiiksi. Nimittäin mies pakkaa aina juuri ennen lähtöä reppunsa ja unohtaa aina ottaa joko tarpeeksi sukkia tai boksereita. Puolentoista viikon ulkomaanmatkallekin otti ainoastaan selkäreppunsa mukaan ja valitti kun ei ollut tarpeeksi siistejä vaatteita ravintoloihin/yökerhoihin (mukana oli tasan yksi lyhythihainen kauluspaita).
No, olen ajatellut, että aikuisen miehen pitää itse osata pakata. Toivon hänen vielä kokemuksen myötä oppivan.
Toki. Kerran olen 30-vuotisen avioliiton aikana unohtanut tuon tehdä ja silloin mies meinasi lähteä alasti töihin. Onneksi huomasin ja vahinkoa ei ehtinyt tapahtua.
En todellakaan. En ole hänen äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään joku huonojen provojen päivä?
On aivan selvästi, pois...
No en tietysti, haloo! Vaatteet viikataan valmiiksi työpöydälle eikä mihinkään sohvalle!
Viikkaan kyllä puhtaat vaatteet kaappiin josta mieheni osaa ne itse sitten ottaa. Tavallinen omilla aivoilla toimiva mies kyseessä, siististi osaa puketua ilman minun apua.
Onneksi minun ei tarvi , koska miehen äiti tulee joka ilta ja tekee tuon , samalla puristaa myös tahnan hammasharjaan valmiiksi.
Ihmettelin aikoinaan, kun työkaveri kertoi pakkaavansa myös miehensä matkalaukun lomamatkalle. Siis mies ei saa edes omia vaatteitaan pakattua?
No en todellakaan viikkaa sohvalle navetta haalaria.
Itse en haluaisi suikkaria heti aamusta, valuisi jälki laastit housuun matkalla töihin ja joutuisi olemaan koko päivän likaisissa kalsareissa.