Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikkaatteko iltaisin sohvalle valmiiksi miehen seuraavan päivän työvaatteet?

Vierailija
10.12.2018 |

Olen ottanut tavaksi laittaa miehelle seuraavan päivän vaatteet sohvan selkämykselle viikattuina, niin Marko tietää mitä pukea töihin.

Nyt Marko on kuitenkin alkanut lipsua tästä. Tälle päivälle varaamani mustat bokserit eivät kelvanneet, vaan oli jättänyt ne sohvalle ja hakenut kaapista suosikkinsa siniset. Viime viikolla laittoi saman aluspaidan kuin edellisenä päivänä, vaikka olin varannut uuden ja mikä pahinta, ei ole suostunut pukemaan pitkiä kalsareita koko vuotena. Kaksia sukkia ei myöskään suostu jalkaansa pistämään.

Onko muilla samanlaisia ongelmia miesten kanssa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi suikkaria heti aamusta, valuisi jälki laastit housuun matkalla töihin ja joutuisi olemaan koko päivän likaisissa kalsareissa.

Vierailija
42/55 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään joku huonojen provojen päivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yllättynyt, kun kuulin työkaverin pakkaavan myös miehensä vaatteet lomalle lähtiessä. Ihan laittaa hänelle matkalaukun valmiiksi. 

Minun varmaan pitäisi alkaa pakkaamaan valmiiksi. Nimittäin mies pakkaa aina juuri ennen lähtöä reppunsa ja unohtaa aina ottaa joko tarpeeksi sukkia tai boksereita. Puolentoista viikon ulkomaanmatkallekin otti ainoastaan selkäreppunsa mukaan ja valitti kun ei ollut tarpeeksi siistejä vaatteita ravintoloihin/yökerhoihin (mukana oli tasan yksi lyhythihainen kauluspaita).

No, olen ajatellut, että aikuisen miehen pitää itse osata pakata. Toivon hänen vielä kokemuksen myötä oppivan.

Vierailija
44/55 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Kerran olen 30-vuotisen avioliiton aikana unohtanut tuon tehdä ja silloin mies meinasi lähteä alasti töihin. Onneksi huomasin ja vahinkoa ei ehtinyt tapahtua.

Vierailija
45/55 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta munassa

Vierailija
46/55 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En ole hänen äitinsä.

Vierailija
47/55 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänään joku huonojen provojen päivä?

On aivan selvästi, pois...

Vierailija
48/55 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietysti, haloo! Vaatteet viikataan valmiiksi työpöydälle eikä mihinkään sohvalle!

Vierailija
49/55 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkaan kyllä puhtaat vaatteet kaappiin josta mieheni osaa ne itse sitten ottaa. Tavallinen omilla aivoilla toimiva mies kyseessä, siististi osaa puketua ilman minun apua.

Vierailija
50/55 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun ei tarvi , koska miehen äiti tulee joka ilta ja tekee tuon , samalla puristaa myös tahnan hammasharjaan valmiiksi.

Vierailija
51/55 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoki

Vierailija
52/55 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sohvalle, käytä vaatepuuta

Vierailija
53/55 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin aikoinaan, kun työkaveri kertoi pakkaavansa myös miehensä matkalaukun lomamatkalle. Siis mies ei saa edes omia vaatteitaan pakattua? 

Vierailija
54/55 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Marko minkä teit! XD 

Vierailija
55/55 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan viikkaa sohvalle navetta haalaria.