Viikkaatteko iltaisin sohvalle valmiiksi miehen seuraavan päivän työvaatteet?
Olen ottanut tavaksi laittaa miehelle seuraavan päivän vaatteet sohvan selkämykselle viikattuina, niin Marko tietää mitä pukea töihin.
Nyt Marko on kuitenkin alkanut lipsua tästä. Tälle päivälle varaamani mustat bokserit eivät kelvanneet, vaan oli jättänyt ne sohvalle ja hakenut kaapista suosikkinsa siniset. Viime viikolla laittoi saman aluspaidan kuin edellisenä päivänä, vaikka olin varannut uuden ja mikä pahinta, ei ole suostunut pukemaan pitkiä kalsareita koko vuotena. Kaksia sukkia ei myöskään suostu jalkaansa pistämään.
Onko muilla samanlaisia ongelmia miesten kanssa?
Kommentit (55)
Otan omani valmiiksi esille, jos jaksan. Mieheni osaa itse valita vaatteensa.
Viikkaan haalari joka ilta ja asetan saappaat sohvan eteen
valmiiksi.
Lisäksi asetun polvilleni aamuisin sohvan viereen ja imen
mieheni kullinnupin kiiltäväksi ennenkuin Herra Mies
pukee haalarit päälleen ja saappaat jalkaan ja poistuu
navettaan luomaan paskhaa.
Tietenkin. Hampaat irvihymyssä teen sen joka ilta pukeutumalla työvaatteisiin. Tai no itseasiassa puen ne kerran viikossa päälle ja saatan muistaa pestä ne myös kerran viikossa. Ainakin kerran kuukaudessa tulee pestyä heh heh. Olutta juodessa tahtoo vähän unohtua arkiaskareet heh heh
T: Päivänselvä hurmuri
Voi luoja kun on taas niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hassunhauskaa. NOT
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että sinunlaisia naisia vielä on! Ja varsinkin Suomessa! Ulkomailla, jossa useimmissa naiset ovat vielä naisia, on tuollainen ihan arkipäivää. Sen sijaan suomalaiset naiset useimmat ajattelevat, että "Herranjestas, minun tehtäväni ei ole olla aikuisen miehen äiti! Jos mies ei itse osaa viikata vaatteitaan, niin menköön vaikka pyjamassa töihin sitten. Ei kuulu minulle. Luulin valinneeni itselleni aikuisen miehen, en mitään pikkupoikaa".
Kiitos! Parhaani yritän, mutta kun Markolle ei tunnu aina kelpaavan valitsemani vaatteet.
T: ap
Meillä ei ole tapana viikkailla tai muutenkaan asetella vaatteita sohvalle. Molemmilla on omat vaatehuoneensa vaatteiden säilyttämistä ja valitsemista varten.
Tietenkin. Ja nehän on pakko pukea, ei siinä kuule ole mitään valinnanvaraa. Jotain rajaa täytyy olla. Ei nyt mies voi valita omia vaatteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että sinunlaisia naisia vielä on! Ja varsinkin Suomessa! Ulkomailla, jossa useimmissa naiset ovat vielä naisia, on tuollainen ihan arkipäivää. Sen sijaan suomalaiset naiset useimmat ajattelevat, että "Herranjestas, minun tehtäväni ei ole olla aikuisen miehen äiti! Jos mies ei itse osaa viikata vaatteitaan, niin menköön vaikka pyjamassa töihin sitten. Ei kuulu minulle. Luulin valinneeni itselleni aikuisen miehen, en mitään pikkupoikaa".
Mammanpoikien pitää asua äitinsä kanssa. Tosin Suomessa se ei paljoa auta, kun äidit eivät pitkään katsele kotihommista laistavia lapsia. Muuta äitisi kanssa vaikkapa Italiaan, niin voit kuntosalilla itkeä, kun äiti ei olekaan pakannut lenkkitossuja kassiin mukaan.
Meillä lapset viikkaa ja palvelee isäntää. Tuo donitseja ja sipsipusseja isännälle. Pojan erikoistehtävä on tuoda kylmää lager-olutta isännälle ja yleensä mikropopparit mukaan. TV:n äärellä isäntä johtaja napostelee herkkuja ja juo kylmää lager-olutta rennossa asennossa. Isäntä kaukosäädintä haparoidessa kääntää kankkua ja päästää pitkän inisevän narisevan löysän hajuisen imelän mallasmaisen Ilmalaivan.
Kestää pitkään että kaasu lasketuu. Koirakin päättää vaihtaa huonetta. Kaukosäädin kuitenkin löytyi perseen alta kuten aina.
Haluatteko poppareita ja sipsejä?
No, isi syö.
Njeh njeh njeh njeh heh heh eh
En. Mies jopa vie paitansa pesulaan pestäväksi ja silitettäväksi kerran viikossa.
Tottakait! Minulla on pesuvatikin makuuhuoneessa, jossa pesen mieheni munan aamulla sekä illalla.
Vierailija kirjoitti:
Tottakait! Minulla on pesuvatikin makuuhuoneessa, jossa pesen mieheni munan aamulla sekä illalla.
Tää on esimerkillistä!
Komisaario kaasu! kirjoitti:
Meillä lapset viikkaa ja palvelee isäntää. Tuo donitseja ja sipsipusseja isännälle. Pojan erikoistehtävä on tuoda kylmää lager-olutta isännälle ja yleensä mikropopparit mukaan. TV:n äärellä isäntä johtaja napostelee herkkuja ja juo kylmää lager-olutta rennossa asennossa. Isäntä kaukosäädintä haparoidessa kääntää kankkua ja päästää pitkän inisevän narisevan löysän hajuisen imelän mallasmaisen Ilmalaivan.
Kestää pitkään että kaasu lasketuu. Koirakin päättää vaihtaa huonetta. Kaukosäädin kuitenkin löytyi perseen alta kuten aina.
No, isi syö.
Meidän poika on nyt 24-vuotias ja tekee vieläkin tuota. Yhdessä piereskelevät olohuoneessa kotiteatteria katsellessa ja poikakin juo olutta. Jossain vaiheessa se alkoi juoda olutta.
Nyt poika on ollut koko nuoruutensa työtön, mutta tykkää juoda olutta iskän kanssa.
Laitapa huomisaamuksi Batman-kalsarit ja Pelle Hermanni-vaatteet esille ja jospa ne kelpaisi. Jos ei, sitten tulee vieraaksi Kepakko.
Toki. Pikainen suikkari siinä pukiessa herraa kuuluu aamurutiineihin myös.
Sen jälkeen sipsutan untuvatupsu-aamutohveleissani, joissa on tietysti korkoa, kristallisen grogiviskipullon ääreen ja nakkaan valiumit kostutuksen kera naamariin, pääsee päivä käyntiin ennen kuin alan suunnitella päivällista silittäessäni miehen kalsareita.
Meinasin alkaa nauramaan otsikon luettuani, mutta sitten tajusin että juuri näin olisi ollut fiksuinta tehdä. Nimittäin lasten aamupuuhien ja oman töihin valmistautumisen lisäksi oli äärimmäisen ärsyttävää vastailla miehen "Missä mun kalsarit on? Missä mun punainen paita on? Missä mun toinen sukka on?- huuteluihin. No ihan siellä mihin ne riisuit, v*tustako minä tiedän.
Komisaario kaasu! kirjoitti:
No, isi syö.
Pula-aikojen tapa.
Se joka pieree kattilaan saa kaiken.
Vanha pula-aikojen sanonta pätee edelleenkin paikkansa!
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut tavaksi laittaa miehelle seuraavan päivän vaatteet sohvan selkämykselle viikattuina, niin Marko tietää mitä pukea töihin.
Nyt Marko on kuitenkin alkanut lipsua tästä. Tälle päivälle varaamani mustat bokserit eivät kelvanneet, vaan oli jättänyt ne sohvalle ja hakenut kaapista suosikkinsa siniset. Viime viikolla laittoi saman aluspaidan kuin edellisenä päivänä, vaikka olin varannut uuden ja mikä pahinta, ei ole suostunut pukemaan pitkiä kalsareita koko vuotena. Kaksia sukkia ei myöskään suostu jalkaansa pistämään.
Onko muilla samanlaisia ongelmia miesten kanssa?
Vau, en kestäisi tuollaista akkaa,,ero nopeasti vaan.