Mitä kaikkea laitatte wc-pyttyyn?
Taloyhtiössäni putkitukoksen avaamisen yhteydessä putkesta löytyi kakkavaippa
Kommentit (67)
Pissa, kakka, oksu ja vessapaperi. Joskus harvoin jos ei ole sopivaa maitotölkkiä tms. mihin laittaa jotkut keiton/muun nestemäisen ruoan jämät niin niitä. Muuta ruokajätettä ei koskaan.
Mun mies on vähän pöhkö ja laittoi kerran kinkunrasvaa pönttöön. Sen verran sai palautetta, ettei varmaan laita toiste. Ei raukka ymmärtänyt, että ihan sama viemäri se on kuin tiskialtaassakin ja sinne ne rasvat ei kuulu.
Vanhat lääkkeet viedään apteekkiin ja muu roska roskiin/kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki shaiba aina hammaslangasta topseihin ja sähköhammasharjan vaihtopäihin. Ei mulla edes ole roskista vessassa. Kaiken huuhdon mikä läpi menee. Ja kyllä sieltä kaikki meneekin. Se että jollain vesijohtolaitoksella niitä joudutaan erittelemään, niin ei kyllä ole mun ongelma.
Tämä on jotenkin hauskan rempseä vastaus. Huihai ja hällä väliä, ei ole minun ongelma! :D Annapa kun arvaan - myöskään ilmastonmuutos (omat valinnat), politiikka (äänestäminen) tai muut pilipaliasiat eivät ole sinun ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä noilta parilta vastaajalta, että miksi laitatte vanhat lääkkeet vessanpönttöön?
Mä haluaisin myös tietää, miksi tämä yksi arjen sankari vie vanhat lääkkeet taloyhtiön kierrätyshyllyyn.
Vien kierrätyshyllyyn jos ovat vielä voimassa. Vanhentuneet vien tietenkin apteekkiin.
Ei sulla olis ylimääräisiä antibiootteja? Mä luulen, että mun pojalla on korvatulehdus, niin säästyy lääkärissä käynti. Samoin mua itseäni ahdistaa, jos löytyisi jotain masennuslääkkeitä?
OLETKO HULLU vai PROVO? Otatko vastuun, jos joku tietämätön lapsi kuolee sun lääkejämiesi takia?
Ihan kuin joku muka oikeasti veisi lääkkeitä kierrätyshyllyyn :D Hei haloo nyt.
Öööö....kakulia ja pisulia ja wc-paprua!
Vierailija kirjoitti:
Vessanpönttöön ei kuulu mikään muu kuin se, mitä ihmisestä tulee.
Minusta ei tule wc-paperia eikä wc:n pesuaineita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä noilta parilta vastaajalta, että miksi laitatte vanhat lääkkeet vessanpönttöön?
Mä haluaisin myös tietää, miksi tämä yksi arjen sankari vie vanhat lääkkeet taloyhtiön kierrätyshyllyyn.
Vien kierrätyshyllyyn jos ovat vielä voimassa. Vanhentuneet vien tietenkin apteekkiin.
Ei sulla olis ylimääräisiä antibiootteja? Mä luulen, että mun pojalla on korvatulehdus, niin säästyy lääkärissä käynti. Samoin mua itseäni ahdistaa, jos löytyisi jotain masennuslääkkeitä?
OLETKO HULLU vai PROVO? Otatko vastuun, jos joku tietämätön lapsi kuolee sun lääkejämiesi takia?
sosiaaliväkeä kiinnostanee vastauksesi
paskat