Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aidosti kokematon 40-vuotias mies, enkä Iltapäivälehden keksimä. Kysy tai hauku.

Vierailija
09.12.2018 |

Tämä on tilaisuutesi keskustella aidon outouden kanssa. Eikä maksa mitään.

Kommentit (414)

Vierailija
41/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla 40-Year-Old Virgin-leffan elävä ruumiillistuma?

Se tyyppi oli muistaakseni tyytyväinen tilanteeseensa tai ainakin haluton itsereflektioon elämänsä poikkeuksellisuudesta. En tunnista siitä itseäni.

Lisäksi supersankarihahmokokoelmani on jonkin verran pienempi.

ap

Vierailija
42/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat mukavalta tyypiltä. 😊

Ei kysyttävää.

Oisit nyt jotain kysynyt.

Kiitos kuitenkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut etsiä seuraa esim. treffisivustoilta?

Olen.

ap

Vierailija
44/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko äitisi, että olet homo?

Vierailija
45/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata. Etsi nyt joku amatöörihutsu (joka tekee töiden ohessa keikkoja, normaaleja naisia, usein vain erittäin halukkaita ja tienaavat samalla), sellaisen kanssa käyt muutaman kerran opettelemassa. Sitten uskallat mennä oikeisiin naisiin. Kerrot etukäteen tilanteesi ettei tarvitse jännittää. Elämä on yksinkertaista.

Vierailija
46/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et rehellisesti tee naimakauppaa jostain Thaimaasta. Nuori nainen länkkärille jostain kylästä, pääsee kasvattamaan lapset (lapsesi) paremmissa oloissa Suomessa ja sinä saat naisen ja perheen. Ei ole mitään hienovaraisia vihjeitä tai kaksoismerkityksiä tässä jutussa eikä tarvikaan.

Tämä sotii omaa luonnettani vastaan. En arvostele heitä jotka tällaiseen ratkaisuun päätyvät, mutta minulle elämä on muutakin kuin jollain tasolla kyynisen rationaalisia päätöksiä. Elämän pitäisi olla osa orgaanista tapahtumaketjua, joka tapahtuu luonnollisesti. En myöskään kykenene näkemään pidemmän päälle kannattavana päätöstä jonka kanssa on vaikea elää. Se ei olisi oikein minua eikä tuota ulkomaalaista vaimoa kohtaan.

ap

Olemme ap:n kanssa mielestäni hyvin samankaltaisia, ehkä turhan idealisteja. Nykymaailmahan on melko kyyninen ja opportunistinen, ihmissuhteistakin on tehty kauppatavaraa...

Koskaan ennen ihmiskunnan historiassa parisuhteet eivät ole olleet vähemmän kauppatavaraa kuin nyt. Luuletko todella, että ennen oli paremmin? Varsinkaan naiset eivät ole saaneet päättää naimisistaan itse kuin ohikiitävän hetken. Muut päättivät naimakaupat. Monessa maassa tilanne on toki sama edelleen.

Ihmisten historian taju on täysin olematon. Mitään suhteellisuuden tajua ei myöskään ole.

Geenitutkimus on osoittanut, että on ollut aikoja, joina vain pieni osa miehistä on saanut jatkaa sukua. Lisääntymisoikeus on koskenut vain kaikkein voimakkaimpia ja varakkaimpia.

Vierailija
47/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hau hau, wuf!

Hyvin haukuttu! Omaatko pystykorvan geenejä?

ap

En, mä olen puhtaasti terrieri. Eikös kunnollinen pystykorva haukkuu tasaisesti

Hau hau hau hau hau hau hau hau...jne? Kai linnut säikähtää wuffittelua?

No enpäs minulla ole toisaalta kokemusta linnustamisesta, kun olen erikoistunut rottiin ja muihin tuholaisiin.

Riippuu pystykorvasta.

Olen siis joko rotta tai tuholainen?

ap

Vierailija
48/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko äitisi, että olet homo?

Kaikki on mahdollista. En kuitenkaan tähän usko. Toivottavasti luulee mun olevan onnellinen ja tyytyväinen tekemiini valintoihin. 

Pari kaveriani on kyllä kysynyt multa suoraan olenko homo.

ap

Vierailija
49/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvata. Etsi nyt joku amatöörihutsu (joka tekee töiden ohessa keikkoja, normaaleja naisia, usein vain erittäin halukkaita ja tienaavat samalla), sellaisen kanssa käyt muutaman kerran opettelemassa. Sitten uskallat mennä oikeisiin naisiin. Kerrot etukäteen tilanteesi ettei tarvitse jännittää. Elämä on yksinkertaista.

En ole yksinkertainen ihminen. Jos olisin, olisi elämä ollut paljon helpompaa.

Lisäksi tässä vaiheessa mun ongelma ei ole kokemuksen puute. En etsi pelkkää seksiä tai kokemusta. En ole koskaan etsinyt ja ehkä se on ongelmani. Haluaisin jonkun, joka aidosti välittää. Jonkun joka pitää mua haluttavana. Seksi kokemuksena on toissijainen juttu.

ap

Vierailija
50/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta palstamammathan on meille opettaneet, että hupakoihin koskeminen on ehdoton nou nou. Sen jälkeen on kuulemma niin saastainen sika, ettei voi mihinkään parisuhteeseen ottaa.

Vierailija
51/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et rehellisesti tee naimakauppaa jostain Thaimaasta. Nuori nainen länkkärille jostain kylästä, pääsee kasvattamaan lapset (lapsesi) paremmissa oloissa Suomessa ja sinä saat naisen ja perheen. Ei ole mitään hienovaraisia vihjeitä tai kaksoismerkityksiä tässä jutussa eikä tarvikaan.

Tämä sotii omaa luonnettani vastaan. En arvostele heitä jotka tällaiseen ratkaisuun päätyvät, mutta minulle elämä on muutakin kuin jollain tasolla kyynisen rationaalisia päätöksiä. Elämän pitäisi olla osa orgaanista tapahtumaketjua, joka tapahtuu luonnollisesti. En myöskään kykenene näkemään pidemmän päälle kannattavana päätöstä jonka kanssa on vaikea elää. Se ei olisi oikein minua eikä tuota ulkomaalaista vaimoa kohtaan.

ap

Olemme ap:n kanssa mielestäni hyvin samankaltaisia, ehkä turhan idealisteja. Nykymaailmahan on melko kyyninen ja opportunistinen, ihmissuhteistakin on tehty kauppatavaraa...

Voi muru, nykymaailma on ehkä idealistisimmillaan koko ihmiskunnan historian aikana. Etenkin männävuosina ihmissuhteet oli kauppatavaraa, kun ihmiset muodostivat parisuhteensa käytännöllisyyden ja järkisyiden perusteella. Eikä niistä päässyt pois, ei millään vaikka ukko olisi hakannut viikoittain tai käynyt vieraissa ympäri kyliä. Silloin vain kestettiin ja keskityttiin niihin järkisyihin.

Nykyajan ongelma (jos sitä pitää ongelmana, itse en koe niin) on nimenomaan se, että kaikki haluaa löytää Elämänsä Rakkauden, joka on Se Oikea ja täydellinen kumppani kaikin puolin. Jos liitto ei olekaan onnellinen, siitä pääsee pois. Mielestäni varsin upea kehitys.

Vierailija
52/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin joskus sänkyyn miehen kanssa joka sitten nolona sanoi olevansa neitsyt, hän oli 36v.

Eipä edennyt juttu mihinkään, kamat kainaloon ja kotiin. Mä en 29v naisena rupea opettamaan jotain neitsytmiestä, kyllä tossa iässä pitää jo osata. Ja ainakin olla kokemusta.

Onneksi on nykyään mies jota ei todellakaan tarvitse ohjata sängyssä kuin teinipoikaa.

Vierailija
53/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko omasta mielestäsi tavallista heikomman näköinen, tavallisen näköinen vai tavallista paremman näköinen? Eli onko oman arviosi mukaan ulkonäölläsi voinut olla vaikutusta tilanteeseesi?

Minkä kokoisessa kaupungissa asut? Jos asut pienellä paikkakunnalla, niin jo "kontaktien" vähäisyys voi johtaa siihen, ettei kumppania löydy. Voisitko muuttaa/vaihtaa paikkakuntaa tällaisesta syystä?

Vierailija
54/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hau hau, wuf!

ap

No enpäs minulla ole toisaalta kokemusta linnustamisesta, kun olen erikoistunut rottiin ja muihin tuholaisiin.

Riippuu pystykorvasta.

ap

Mistäs sä tuollaista keksit? Jos olisin suhun joskus erikoistunut, niin sä et olisi täällä nyt kirjoittelemassa;P

No mutta vinkki äkäiseltä nartulta: jos poikuudestaan on tullut jonkinlainen korkea kynnys, joka estää tutustumisen vastakkaiseen sukupuoleen, niin hankkiudu siitä eron. Olisihan se romanttista menettää neityys jonkun merkittävän ja tärkeän henkilön kanssa jne, mutta aika harva sitä muistelee kaiholla tai on enää missään tekemisissä sen ekan kanssa. Loppujen lopuksi kyse on genitaalialueiden hankaamisesta yhteen, ei se sen ihmeellisempää ole. Etsi jostain ammattilainen joka mielellään on itsenäinen yrittäjä, ja hoida homma alta pois. Äläkä koskaan kerro kenellekään. Usko huviksesi, jopa naimisissa olevat tyypit käy maksullisilla. Se ei todellakaan ole kovin harvinaista.

Vierailija
55/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko omasta mielestäsi tavallista heikomman näköinen, tavallisen näköinen vai tavallista paremman näköinen? Eli onko oman arviosi mukaan ulkonäölläsi voinut olla vaikutusta tilanteeseesi?

Minkä kokoisessa kaupungissa asut? Jos asut pienellä paikkakunnalla, niin jo "kontaktien" vähäisyys voi johtaa siihen, ettei kumppania löydy. Voisitko muuttaa/vaihtaa paikkakuntaa tällaisesta syystä?

En mä mikään malli ole. Ehkä semmoinen normaali. Naamaltani. Joku joskus sanoi, että olen usein ajatuksissa olevan ja vaikeasti lähestyttävän näköinen. Toisaalta joku sanoi mun olevan persoonallisen näköinen. 

Ei ole paikkakunnan suuruuden syy.

ap

Vierailija
56/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ne jutut ovat edenneet, kun olet osoittanut olevasi kiinnostunut jostakusta naisesta? Ehkä vika onkin siinä, ettet osoita kiinnostustasi riittävän selvästi. Vihjailu tai pitkät katseet eivät riitä, pitää sanoa aika suoraan. Tuntemattomat naiset taas saattavat luulla, ettet ole sinkku tai hetero, jos et yhtään flirttaa tai ota kontaktia. Loppujen lopuksi seuranhaussa pätee muutama sääntö: ole kiinnostava, ole kiinnostunut, ole saatavilla. Jos näitä noudatat, varmaan joskus tärppää. Sinulla on koko loppuelämä aikaa olla suhteessa, jos niin haluat.

Vierailija
57/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksyin joskus sänkyyn miehen kanssa joka sitten nolona sanoi olevansa neitsyt, hän oli 36v.

Eipä edennyt juttu mihinkään, kamat kainaloon ja kotiin. Mä en 29v naisena rupea opettamaan jotain neitsytmiestä, kyllä tossa iässä pitää jo osata. Ja ainakin olla kokemusta.

Onneksi on nykyään mies jota ei todellakaan tarvitse ohjata sängyssä kuin teinipoikaa.

Tämän tekstin innoittamana haluan neuvoa sinua tutustumaan tulevaan poikuutesi viejään kunnolla ennen intiimejä touhuja. Oikeasti fiksu, aikuinen nainen ei tuomitsisi noin herkkää tunnustusta tekevää miestä.

Joskus elämä vaan kulkee sellaisia polkuja, että yhtäkkiä huomaa jonkin ajan vaan lipuneen ohi.

Anteeksi, että en haukkunut tai kysynyt mitään.

Vierailija
58/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hau hau, wuf!

ap

Riippuu pystykorvasta.

ap

Mistäs sä tuollaista keksit? Jos olisin suhun joskus erikoistunut, niin sä et olisi täällä nyt kirjoittelemassa;P

No mutta vinkki äkäiseltä nartulta: jos poikuudestaan on tullut jonkinlainen korkea kynnys, joka estää tutustumisen vastakkaiseen sukupuoleen, niin hankkiudu siitä eron. Olisihan se romanttista menettää neityys jonkun merkittävän ja tärkeän henkilön kanssa jne, mutta aika harva sitä muistelee kaiholla tai on enää missään tekemisissä sen ekan kanssa. Loppujen lopuksi kyse on genitaalialueiden hankaamisesta yhteen, ei se sen ihmeellisempää ole. Etsi jostain ammattilainen joka mielellään on itsenäinen yrittäjä, ja hoida homma alta pois. Äläkä koskaan kerro kenellekään. Usko huviksesi, jopa naimisissa olevat tyypit käy maksullisilla. Se ei todellakaan ole kovin harvinaista.

Okei, ymmärsin väärin. Yleensä koira haukkuu, kun huomaa koulutuksensa tai erikoistumisensa kohteen.

Vinkkisi on sitä mitä olen kuullut tuhansia kertoja. Jos olisin toisenlainen ihminen toimisin varmaan noin. En ole, joten en pakota itseäni vinkkisi suuntaan.

ap

Vierailija
59/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku joskus sanoi, että olen usein ajatuksissa olevan ja vaikeasti lähestyttävän näköinen.

ap

noni, nyt löytyi vähän konkretiaa jo. Tällaisiin juttuihin pystyy itse vaikuttamaan.

Vierailija
60/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten ne jutut ovat edenneet, kun olet osoittanut olevasi kiinnostunut jostakusta naisesta? Ehkä vika onkin siinä, ettet osoita kiinnostustasi riittävän selvästi. Vihjailu tai pitkät katseet eivät riitä, pitää sanoa aika suoraan. Tuntemattomat naiset taas saattavat luulla, ettet ole sinkku tai hetero, jos et yhtään flirttaa tai ota kontaktia. Loppujen lopuksi seuranhaussa pätee muutama sääntö: ole kiinnostava, ole kiinnostunut, ole saatavilla. Jos näitä noudatat, varmaan joskus tärppää. Sinulla on koko loppuelämä aikaa olla suhteessa, jos niin haluat.

Olen yli 40-vuotias mies, jolla on poikuus tallella. Eivät ne siis ole hirveästi edenneet. Kuten sanoin en osaa myöskään flirtata. Aivoni on rakennettu niin, että viehättyminen vaatii tuntemisen. Tämä on este monelle normaalille tutustumisreitille varsinkin näin varttuneemmalla iällä, kun ei oikein enää ole paikkoja, joissa sinkkuihmiset kokoontuvat vain pitämään hauskaa ja tutustumaan toisiinsa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi