Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aidosti kokematon 40-vuotias mies, enkä Iltapäivälehden keksimä. Kysy tai hauku.

Vierailija
09.12.2018 |

Tämä on tilaisuutesi keskustella aidon outouden kanssa. Eikä maksa mitään.

Kommentit (414)

Vierailija
1/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että tilantees muuttuu täällä kirjoittelemalla? Vai etkö enää ees yritä?

Vierailija
2/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että tilantees muuttuu täällä kirjoittelemalla? Vai etkö enää ees yritä?

Ap ei missään vaiheessa ole ehtinyt sanomaan olevansa tyytymätön tai haluavansa muutosta asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on johtanut tähän tilanteseen?

Vierailija
4/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit pilkkuvirheen otsikossa?

Vierailija
5/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yli 40 vuotta ilman ainuttakaan intiimiä kokemusta, joten kai tämä on paikka murtaa tuo putki siinä missä mikä tahansa muukin. Jos ei mitään tapahdu baareissa, kotibileissä tai kaupan hyllyjen välissä, niin ei todennäköisesti tapahdu missään.

ap

Vierailija
6/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen seurustellut nyt jo kaksi vuotta miehen kanssa joka oli tavatessamme neitsyt. Hän oli tuolloin 38-vuotias. Että enpä keksi muuta kysyttävää kuin että mistä sinun kohdallasi asiassa on kyse?

Vierailija
7/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei missään vaiheessa ole ehtinyt sanomaan olevansa tyytymätön tai haluavansa muutosta asiaan.

En sanonut. Haluaisin muutoksen, mutta en usko siihen. Ottaisin muutoksen, jos sitä tarjottaisiin, mutta en tiedä uskaltaisinko.

ap

Vierailija
8/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole outo, ainakaan useiden sen toisen ketjun kommenttien perusteella.

Oletko omasta tahdostasi tässä tilanteessa?

Vierailija
9/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärällä palstalla kerjäämässä huomiota. Ei meitä kiinnosta

Vierailija
10/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tässä aloituksessa häiritsee valitettavan huono itsetuntosi; "Kysy tai hauku", "Tämä on tilaisuutesi keskustella aidon outouden kanssa".

AP, se, että olet kokematon, ei ole vika eikä edes hävettävä asia. Itse ottaisin mieluummin kokemattoman miehen kuin häntäheikin. Itsevarmuus on kuitenkin se ratkaisevin tekijä. Koeta suhtautua itseesi rennommin, olet varmasti hyvä tyyppi!

Vierailija
11/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kohtuullisen onnellinen, kunnioitan sinua.

Olet itse asiassa keskimääräistä kiinostavampi ihminen.

Oletko onnellinen/ tyytyväinen, vai onneton?

Vierailija
12/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on johtanut tähän tilanteseen?

Jos kykenee tunnistamaan omat virheensä ja heikkoutensa on mahdollisuus korjata ne. Minä en tiedä. Paras vastaus, jonka voin antaa on elämä. 

En päässyt nuorempana normaaleihin juttuihin mukaan ja olin vähemmän suosituista jutuista kiinnostunut introvertti. Lopulta kun viimein olit sinut itseni kanssa ja kerännyt edes hieman itseluottamusta huomasin olevani sen verran jäljessä ikätovereitani, että en jotenkin päässyt enää juttuihin mukaan. Olin se outolintu mies, joka ei jahdannut tai puhunut naisista jatkuvasti. Etsin jotain syvempää ja lopulta, kun tajusin periaatteeni virheellisyyden ja naiiviuden niin oli jo liian myöhäistä. 

Näin myöhemmällä iällä en ole oikeastaan edes yrittänyt. Tapaamisten ja kohtaamisten perusteella olen päätellyt, että kaltaiselleni ei ole minkäänlaista kysyntää aikuisten ja itsenäisten naisten keskuudessa.

ap

Vierailija
13/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit pilkkuvirheen otsikossa?

Varmaan tämän ikuisen poikuuden yksi sivuoire on, kielioppisääntöjen hidas katoaminen pääkopan sisältä.

ap

Vierailija
14/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinullakin ap syynä sama kuin minulla, eli kukaan nainen ei ainakaan näennäisesti osoita olevansa kiinnostunut? Minulla on se, että en ole koskaan ollut mikään naistennaurattaja saatikka naisten perässä vonkaaja, ja se ilmeisesti osaltaan on johtanut kohdallani täydelliseen naiskokemusten puuteeseen. En myöskään juuri tapaa naisia säännöllisesti ns. arjessa. Olen itsekin nelikymppinen täysin naiskokematon mutta komea mies.

Vierailija
15/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen seurustellut nyt jo kaksi vuotta miehen kanssa joka oli tavatessamme neitsyt. Hän oli tuolloin 38-vuotias. Että enpä keksi muuta kysyttävää kuin että mistä sinun kohdallasi asiassa on kyse?

Olen onnellinen teidän puolestanne. Ehkä se jopa antaa uskoa omaankin elämään.

ap

Vierailija
16/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole outo, ainakaan useiden sen toisen ketjun kommenttien perusteella.

Oletko omasta tahdostasi tässä tilanteessa?

Tahto ei ole oma, syy on. 

Ei tästä voi syyttää muita kuin itseään. Olen toki katkera, koska elämä ei mennyt kuten halusin, mutta katkera ennen kaikkea itselleni.

ap

Vierailija
17/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut koskaan kenestäkään kiinnostunut?

Vierailija
18/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärällä palstalla kerjäämässä huomiota. Ei meitä kiinnosta

Jos ei kiinnosta niin ei tarvi antaa (huomiota). 

ap

Vierailija
19/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolisitko ihan kenet vain vai pitäisikö olla nuori ja kaunis?

Vierailija
20/414 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

T. 39v. kokematon mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi