Olen aidosti kokematon 40-vuotias mies, enkä Iltapäivälehden keksimä. Kysy tai hauku.
Tämä on tilaisuutesi keskustella aidon outouden kanssa. Eikä maksa mitään.
Kommentit (414)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kohtuullisen onnellinen, kunnioitan sinua.
Olet itse asiassa keskimääräistä kiinostavampi ihminen.Oletko onnellinen/ tyytyväinen, vai onneton?
Tämä vaihtelee. Joskus kun saavutan ns. zen-tilan en näe tilanteessani mitään vikaa. Joskus taas huonompana päivänä haluaisin vain käpertyä sohvan nurkkaan ja sulkea ympäröivän maailman pois mielestäni. En väitä, että elämäni olisi suhteessa tai seksisuhteessa parempaa, mutta olisi kiva kokeilla.
ap
Oma kokematon mieheni oli myös sellainen ettei tajunnut naisten kiinnostusta vaikka yksi juoksi perässä vainoamiseen saakka. Hänellä on myös sellainen periaate ettei hän halua "ahdistella" naisia esim. pokaamalla baarissa. Minä olin ensimmäinen joka huomasin hänen hienovaraiset kiinnostuksen merkkinsä, mutta olenkin aika hyvä lukemaan ihmisiä. Tiesin myös että mikään flirtti ei riitä joten kävin käsiksi kun sopiva tilaisuus koitti. :D
Olen häntä 10 vuotta nuorempi, mutta hän näyttää "pojulta", pitkä komea kaveri. Ja sosiaalinen. Enpä uskonut minäkään kun hän kertoi kokemattomuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
oletko kova poika runkaamaan?
En mä varmaan mitään kovempia kisoja voittaisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinullakin ap syynä sama kuin minulla, eli kukaan nainen ei ainakaan näennäisesti osoita olevansa kiinnostunut? Minulla on se, että en ole koskaan ollut mikään naistennaurattaja saatikka naisten perässä vonkaaja, ja se ilmeisesti osaltaan on johtanut kohdallani täydelliseen naiskokemusten puuteeseen. En myöskään juuri tapaa naisia säännöllisesti ns. arjessa. Olen itsekin nelikymppinen täysin naiskokematon mutta komea mies.
Vaikea sanoa. Ehkä ennemmin sanoisin, että en osaa tunnistaa, jos nainen on kiinnostunut. Vielä kun tähän lisätään näissä jutuissa puutteellinen itseluottamus, joka estää reagoinnin ellen saa sataprosenttista merkkiä kiinnostuksesta, niin ehkä tämä selittää tilannettani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut koskaan kenestäkään kiinnostunut?
Tietenkin. Olen ihastunut moneen, kiinnostunut useammasta, pitänyt ihanana useaa, viehättynyt isosta joukosta. Joku näistä olisi ehkä jopa voinut tuntea minua kohtaan samoin, mutta oman itseni takia tilanne ei mihinkään ikinä edennyt.
ap
Miksi et rehellisesti tee naimakauppaa jostain Thaimaasta. Nuori nainen länkkärille jostain kylästä, pääsee kasvattamaan lapset (lapsesi) paremmissa oloissa Suomessa ja sinä saat naisen ja perheen. Ei ole mitään hienovaraisia vihjeitä tai kaksoismerkityksiä tässä jutussa eikä tarvikaan.
Oliko sinulle täysin mahdotonta osoittaa oma kiinnostuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Huolisitko ihan kenet vain vai pitäisikö olla nuori ja kaunis?
En huolisi (ikävä sana) ketä tahansa eikä pidä olla nuori ja kaunis.
ap
Mitä intohimoja sinulla on, so. mitä teet tai harrastat intohimolla? Mistä haaveilet/mihin tähtäät/mitä aiot tehdä, mikä niihin liittyy?
Selvyyden vuoksi oma esimerkkini: matkustaminen on minulle intohimo, samoin luonnossa liikkuminen ja haaveeni on jonakin päivänä vaeltaa koko Santiago de Compostelan reitti.
Vierailija kirjoitti:
Hau hau, wuf!
Hyvin haukuttu! Omaatko pystykorvan geenejä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et rehellisesti tee naimakauppaa jostain Thaimaasta. Nuori nainen länkkärille jostain kylästä, pääsee kasvattamaan lapset (lapsesi) paremmissa oloissa Suomessa ja sinä saat naisen ja perheen. Ei ole mitään hienovaraisia vihjeitä tai kaksoismerkityksiä tässä jutussa eikä tarvikaan.
Tämä sotii omaa luonnettani vastaan. En arvostele heitä jotka tällaiseen ratkaisuun päätyvät, mutta minulle elämä on muutakin kuin jollain tasolla kyynisen rationaalisia päätöksiä. Elämän pitäisi olla osa orgaanista tapahtumaketjua, joka tapahtuu luonnollisesti. En myöskään kykenene näkemään pidemmän päälle kannattavana päätöstä jonka kanssa on vaikea elää. Se ei olisi oikein minua eikä tuota ulkomaalaista vaimoa kohtaan.
ap
Vaikutat mukavalta tyypiltä. 😊
Ei kysyttävää.
Miltä tuntuu olla 40-Year-Old Virgin-leffan elävä ruumiillistuma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sotii omaa luonnettani vastaan. En arvostele heitä jotka tällaiseen ratkaisuun päätyvät, mutta minulle elämä on muutakin kuin jollain tasolla kyynisen rationaalisia päätöksiä. Elämän pitäisi olla osa orgaanista tapahtumaketjua, joka tapahtuu luonnollisesti. En myöskään kykenene näkemään pidemmän päälle kannattavana päätöstä jonka kanssa on vaikea elää. Se ei olisi oikein minua eikä tuota ulkomaalaista vaimoa kohtaan.
ap
Olemme ap:n kanssa mielestäni hyvin samankaltaisia, ehkä turhan idealisteja. Nykymaailmahan on melko kyyninen ja opportunistinen, ihmissuhteistakin on tehty kauppatavaraa...
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinulle täysin mahdotonta osoittaa oma kiinnostuksesi?
Kuka näin on sanonut?
En ole tyyppiä, joka osaa ns. iskeä naisia tai flirttailla onnistuneesti, mutta en myöskään ole tekemättä mitään, jos koen tilanteen oikeaksi. Ehkä en tee tarpeeksi, mutta koen osoittaneeni kiinnostukseni useaankin otteeseen.
ap
Oletko kokeillut etsiä seuraa esim. treffisivustoilta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä intohimoja sinulla on, so. mitä teet tai harrastat intohimolla? Mistä haaveilet/mihin tähtäät/mitä aiot tehdä, mikä niihin liittyy?
Selvyyden vuoksi oma esimerkkini: matkustaminen on minulle intohimo, samoin luonnossa liikkuminen ja haaveeni on jonakin päivänä vaeltaa koko Santiago de Compostelan reitti.
Vierastan hieman intohimoa sanana. Se on nykymaailmassa saanut merkityksen jatkuvana kehityksenä ja eteenpäinmenona. Mulle intohimo on nauttimista ja omaa huoletonta aikaa. Se ei kuitenkaan ole jatkuvaa eikä pakollista. Intohimoni voi siis olla hetkellinen pyrkimys parempaan ihmisyyteen tai parhaan mahdollisen kolmioleipäreseptin metsästäminen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hau hau, wuf!
Hyvin haukuttu! Omaatko pystykorvan geenejä?
ap
En, mä olen puhtaasti terrieri. Eikös kunnollinen pystykorva haukkuu tasaisesti
Hau hau hau hau hau hau hau hau...jne? Kai linnut säikähtää wuffittelua?
No enpäs minulla ole toisaalta kokemusta linnustamisesta, kun olen erikoistunut rottiin ja muihin tuholaisiin.
Myönnän että nuo sanavalinnat olivat tarkoituksellisia. Jos olisin kertonut olevani tasapainoinen ja normaali tyyppi niin pelkäisin, että se tyrehdyttäisi vastausten määrän. En siis ehkä ole se friikeistä friikein, mutta onhan tilanteeni ainakin melko poikkeuksellinen väestön keskuudessa.
Yritän toki. Kiitos kivoista sanoista.
ap