Olen aidosti kokematon 40-vuotias mies, enkä Iltapäivälehden keksimä. Kysy tai hauku.
Tämä on tilaisuutesi keskustella aidon outouden kanssa. Eikä maksa mitään.
Kommentit (414)
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran osaat kirjoittaa hyvin, saat netistä treffipalstoilta naisystävän.
Kannattanee kertoa, ettei libidosi ole kovin korkea. Varmaan löytyy niitäkin, joille se on ok.
Löysin oman miesystäväni todella sattuman kaupalla eräältä foorumilta. Kirjoiteltiin yksi ilta ja se oli siinä. Meille tosin seksi on erittäin tärkeää. Se ei sulje pois silmiin katsomista, kädestä pitämistä, juttelemista. Rakkautta.
Siis anteeksi mitä? Mistä ihmeestä voit päätellä toisen ihmisen libidon asteen? Itselläni se on huikean korkea mutta pidättäydyn seksistä, koska en halua harrastaa sitä ihan random-miesten kanssa. Se, ettei hyppää sängystä sänkyyn koko ajan, ei kerro YHTÄÄN MITÄÄN libidon voimakkuudesta. Kummallinen ajatus, että vaikka olisi huikean seksuaalinen, ei silti voisi omata itsehillintää laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Puhut itsesi pussiinkin: sanot, että hait ennen jotain syvällisempää (mitä? ja miten se sulkee seksin pois?) ja nyt sanot, että nuorena kiinnosti 80 % seksi, 20 % tunne.
Kyllä jos seksi olisi oikeasti kiinnostanut olisit sitä myös harrastanut. Teni-iän hormonihuuma jne.
Kirjoitat niin fiksusti, että saisit treffipalstojen naiset heti kiinnostumaan.
Joko olet 1) provo (vahva ääni tälle) tai 2) itse asiassa seksi ei ole sinulle tärkeää.
Sinä taidat olla sama trolli joka on aiemminkin tuputtanut tuota tuubaansa siitä, kuinka "kyllä sitä seksiä olisi jo harrastanut jos se kiinnostaisi" tjmp. Usko huviksesi että kaikki eivät ole hormoniensa orjia; joillakin on jopa itsekuria ja syvällisyyttä reflektoida. Eivät mitenkään sulje pois voimakastakin seksiviettiä.
En ole kirjoittanut tähän ketjuun aikaisemmin.
En myöskään ole trolli; olen aidosti sitä mieltä mitä kirjoitinkin.Älä tule kertomaan minulle itsekurista! Olen ollut loppuun asti vain yhden miehen, puolisoni, kanssa. Ei ollut nuorena helppoa.
Totean vain, että mikäli ap nyt olisi aito, hänellä on selkeästi heikko libido. Ei teini-ikäisenä ja nuorena aikuisena pysty muutoin välttämään jonkin tasoisia seksikokeiluita.JOS ap:tä nyt oikeasti kiinnostaisi suhde, niin selkeästi oikea foorumi olisi nettitreffipalstat. Liekö sellaisia erikseen korkeammin koulutetuille? Hän kirjoittaa niin hyvin, että erottuisi edukseen.
Kuulostaa vain, että kaikki ehdotukset tyrmätään. Ei onnistu, ei käy.
Jos hän viehättyy vasta kun tutustuu, täytyisi päästä tutustumaan. Käydä vaikka kahvilla netissä tapaamiensa naisten kanssa.
Jään kiinnostuksella odottamaan, paljastuuko tämä provoksi vai onko vastaus kaikkeen "Ei siitä kuitenkaan mitään tule".
Juu on se passiivisena odottavan naisen niin helppo vaan ihmetellä miksei teinipoika/nuori mies saa seksiä,siihenhän (naisen mukaan) riittää että poika haluaa sitä...
.Mitä höpiset? Mistä kuvittelet, että olin tai olen passiivinen? Yhtä hyvin voisit väittää, että olen vaikkapa punatukkainen.
Ja ap ei ole aito. Paljasta jo että trollasit, täjän väsyy. N
Ikävää, että olet väsynyt. Se on tosin yleinen vaiva näin kaamoksen aikaan. Vielä kun hetken jaksat odottaa niin pitenee päiväkin ja voit ulkoilla auringonpaisteessa sen sijaan, että lukisit vauva-palstalta kokemattoman miehen kirjoitteluja. Tsemppiä!
Niin, ja trolli. En ole. En tiedä mistä niin päättelit, mutta edelleenkin: tämä on aito tosielämäni tilanne. Ehkä se tuntuu uskomattomalta, mutta niin varmasti tuntui Suomen maailmanmestaruus jääkiekossa tai lähes sateeton kesä. Kun laajentaa näköhorisonttiaan ja on avoin voi eteen tulla asioita joihin et ennen uskonutkaan ja jotka ovat aina olleet olemassa, mutta kuitenkin hieman piilossa.
ap
40v menee varmaan rikki aika helposti, ei siihen ole kuin muutama vuosi.
Lämpöä ja läheisyyttä oli varmaan viimeksi joskus lapsena, nykyään sitä tuntemusta voi vaan kuvitella katsellen jotain Youtube-videoita aiheesta.
Itsetuntoa ei ole, itsevarmuus on murusina, itsetyydyts on vielä mukana kuvioissa, ei sekään tunnu miltään. Mikään ei tunnu. Paitsi ahdistus.
Se kasvaa vuosi vuodelta ja melkein saa menemään johonkin antenniosastolle kyselemään apua, mutta ne on vielä olleet satunnaisia mielenhairahduksia.
Herää vaivalloisesti aamulla, mene töihin, stressaa, tule himaan, syö, nukahda sohvalle tai kuku yötä myöden, menetä lopulta taju, kunnes kello taas soi - rinse and repeat.
Ei kannata antaa edes mielelle mahdollisuutta unelmoida mistään keskiverrosta vaaleanpunaisesta hötöstä, kun itse tykkää itsestään jo niin paljon, niin se olisi vaan jonkun muunkin elämän pilaamista ja ajan hukkaa.
Kukaan ei valitse syntymäänsä, sen toisen pään taas saattaa voida valita.
Ei ole minusta mikään haukkumisen aihe tämäkään. Itselleni tulee ensin mieleen, että on ollut tarkoitus säästää itseään jollekin tärkeälle ja sitten vuosien saatossa neitsyyden menettämisestä onkin tullut iso kynnyskysymys ja tilaisuuksienkin sattuessa kohdalle on jännitys vienyt voiton.
Kysyisin, että vaivaako asia sinua vai oletko sinut asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran osaat kirjoittaa hyvin, saat netistä treffipalstoilta naisystävän.
Kannattanee kertoa, ettei libidosi ole kovin korkea. Varmaan löytyy niitäkin, joille se on ok.
Löysin oman miesystäväni todella sattuman kaupalla eräältä foorumilta. Kirjoiteltiin yksi ilta ja se oli siinä. Meille tosin seksi on erittäin tärkeää. Se ei sulje pois silmiin katsomista, kädestä pitämistä, juttelemista. Rakkautta.Siis anteeksi mitä? Mistä ihmeestä voit päätellä toisen ihmisen libidon asteen? Itselläni se on huikean korkea mutta pidättäydyn seksistä, koska en halua harrastaa sitä ihan random-miesten kanssa. Se, ettei hyppää sängystä sänkyyn koko ajan, ei kerro YHTÄÄN MITÄÄN libidon voimakkuudesta. Kummallinen ajatus, että vaikka olisi huikean seksuaalinen, ei silti voisi omata itsehillintää laisinkaan.
Jos mietin tätä omalta kohdaltani niin enemmän kuin libidon puute on kysymys jonkinlaisesta psyykkisen vapauden puutteesta. Seksihalu on jonossa läheisyydenkaipuun takana, eikä se sieltä etene kuin hetkittäin tai mummotyylillä kiilaamalla. Testosteroninhajuisen seksinjahtaamisgeenin puuttuessa ei sitä oikein osaa edes tajuta miten osalle miehistä tällainen asia on ollut luonnollinen osa miehuutta jo varhaisesta teini-iästä asti. Itse pyörin semmoisessa romanttisen rakkauden ja kiihkeän seksin välimaastossa, jossa oikein kumpikaan ei ota ohjia käsiinsä, koska molemmilla on kompassi hukassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minusta mikään haukkumisen aihe tämäkään. Itselleni tulee ensin mieleen, että on ollut tarkoitus säästää itseään jollekin tärkeälle ja sitten vuosien saatossa neitsyyden menettämisestä onkin tullut iso kynnyskysymys ja tilaisuuksienkin sattuessa kohdalle on jännitys vienyt voiton.
Kysyisin, että vaivaako asia sinua vai oletko sinut asian kanssa?
Mulla ei ole ollut itsensä säästämisestä koskaan kyse. Ennemminkin en nähnyt seksiä niin isona ja tärkeänä asiana silloin kuin muut alkoivat niin näkemään ja sitten, kun koin "valaistumisen" olinkin jo pahasti jäljessä. Kynnyskysymys tämä tietenkin nykyään ja jo useamman vuoden ajan on ollut. Oman poikkeavuutensa muistaa lähes jatkuvasti ja varsinkin tilanteissa, joissa asia on konkreettisesti läsnä. Nuo tilanteet vaatisivat enemmän rohkeutta ja heittäytymistä päätyäkseen ikinä johonkin.
Vaivaako asia? Toki jollain tasolla. Onhan se iso juttu ihmiselämän kokemusta. En mä asiasta katkera ole, koska itsehän sitä on tähän jamaan itsensä päästänyt. Ehkä tunne on enemmänkin jonkinlainen melankolinen syysilta.
ap
Tää on huono sosiaalijuoruketju. Pitää olla lisää juttuja. Esimerkiksi:
-kuka tietää?
-mikä on lähin mihin olet päässyt?
-käytkö missään, jossa voi päästä intiimiin juttuun?
-ootko kokeillu treffejä?
-ootko komea, tavis, vai harmaa hiiri?
-mitä kaverit ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Tää on huono sosiaalijuoruketju. Pitää olla lisää juttuja. Esimerkiksi:
-kuka tietää?
-mikä on lähin mihin olet päässyt?
-käytkö missään, jossa voi päästä intiimiin juttuun?
-ootko kokeillu treffejä?
-ootko komea, tavis, vai harmaa hiiri?
-mitä kaverit ajattelee?
- Tämä palsta tietää ja muutama muu varmast epäilee.
- Kerran ruotsinlaivalla olin hytissä kaksin naisen kanssa, mutta jotenkin onnistuin siitäkin keplottelemaan itseni ulos.
-Käyn mä välillä iltaisin istumassa kaupungilla ja tapahtumissa.
-Olen, mutta en hirveästi.
-Ei itseään voi objektiivisesti arvioida. Varmaan melko tavallisen näköinen persoonallisilla yksityiskohdilla.
-En ole koskaan kysynyt tai kertonut. Varmaan ovat hyväksyneet, että tämä on mun oletustilanne, eikä se siitä miksikään muutu. Joskus nuorempana vielä kyselivät ja painostivat toimimaan asian muuttamiseksi.
ap
Oletko tämä Antti?
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201707212200278148
Vierailija kirjoitti:
Oletko tämä Antti?
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201707212200278148
En ole. Nimeni ei ole myöskään Antti. Se ei ole myöskään Ignatius, Kerkko tai Pekka. Koskaan en ole ollut lehden haastattelussa. Kerran tosin olin radiogallupissa mukana. Vastasin juovani maitoa vähintään kerran viikossa.
ap
Vierailija kirjoitti:
40v menee varmaan rikki aika helposti, ei siihen ole kuin muutama vuosi.
Lämpöä ja läheisyyttä oli varmaan viimeksi joskus lapsena, nykyään sitä tuntemusta voi vaan kuvitella katsellen jotain Youtube-videoita aiheesta.
Itsetuntoa ei ole, itsevarmuus on murusina, itsetyydyts on vielä mukana kuvioissa, ei sekään tunnu miltään. Mikään ei tunnu. Paitsi ahdistus.
Se kasvaa vuosi vuodelta ja melkein saa menemään johonkin antenniosastolle kyselemään apua, mutta ne on vielä olleet satunnaisia mielenhairahduksia.
Herää vaivalloisesti aamulla, mene töihin, stressaa, tule himaan, syö, nukahda sohvalle tai kuku yötä myöden, menetä lopulta taju, kunnes kello taas soi - rinse and repeat.
Ei kannata antaa edes mielelle mahdollisuutta unelmoida mistään keskiverrosta vaaleanpunaisesta hötöstä, kun itse tykkää itsestään jo niin paljon, niin se olisi vaan jonkun muunkin elämän pilaamista ja ajan hukkaa.
Kukaan ei valitse syntymäänsä, sen toisen pään taas saattaa voida valita.
En usko sen olevan helppoa, muutenhan meitä olisi paljon enemmän. Tuntemuksesi ovat tuttuja. Vaikka niistä pystynkin useimmiten pysymään erossa, niin olisihan se valehtelua, jos ei koskaan kokisi kokevansa itseänsä jotenkin huonommaksi ihmiseksi. Itse olen vain kääntänyt sen niin, että kun unelmointi loppuu loppuu myös sisäinen halu muutokseen ja läheisyyteen. Siksi toivonkin, että pieni kynttilänliekki palaa sisälläni vielä pitkään vaikka se välillä pahalta tuntuukin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinullakin ap syynä sama kuin minulla, eli kukaan nainen ei ainakaan näennäisesti osoita olevansa kiinnostunut? Minulla on se, että en ole koskaan ollut mikään naistennaurattaja saatikka naisten perässä vonkaaja, ja se ilmeisesti osaltaan on johtanut kohdallani täydelliseen naiskokemusten puuteeseen. En myöskään juuri tapaa naisia säännöllisesti ns. arjessa. Olen itsekin nelikymppinen täysin naiskokematon mutta komea mies.
Mielenkiinnosta, heitä kuva. Haluan tietää minkänäköiset miehet pitävät itseään "komeana miehenä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinullakin ap syynä sama kuin minulla, eli kukaan nainen ei ainakaan näennäisesti osoita olevansa kiinnostunut? Minulla on se, että en ole koskaan ollut mikään naistennaurattaja saatikka naisten perässä vonkaaja, ja se ilmeisesti osaltaan on johtanut kohdallani täydelliseen naiskokemusten puuteeseen. En myöskään juuri tapaa naisia säännöllisesti ns. arjessa. Olen itsekin nelikymppinen täysin naiskokematon mutta komea mies.
Mielenkiinnosta, heitä kuva. Haluan tietää minkänäköiset miehet pitävät itseään "komeana miehenä".
Eikö se nyt ole melko selvää, että todella komea ei voi olla nelikymppinen ja kokematon ellei tarkoituksella välttele naisseuraa? Jos on komea naisia kyllä parveilee ympärillä ja siitä sitten jonkun vain valkkaa. Ehkä nyt on hieman liioiteltu omaa ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on epäaidosti kokematon?
Melko hyvä kysymys. Lähinnä laitoin tuon lisäyksen otsikkoon, koska tällä palstalla on ollut tapana epäillä aiheena olevia miehiä joko iltapäivälehtien keksimiksi tai sitten trolleiksi, jotka valehtelevat palstalla. On ymmärrettävää, että kaikki eivät usko kaltaisiani edes olevan olemassa, saati sitten kirjoittelemassa tällaisille palstoille. Jokaisella saa olla mielipiteensä ja käsityksensä, mutta en ymmärrä mistä moinen epäusko kumpuaa. Ehkä sellaista, joka on itselle ollut helppoa ja luonnollista olettaa samalla tavalla tapahtuvan muillekin tai sitten ei kykene näkemään muuten normaaleina ihmisinä niitä, jotka yhdessä asiassa ovat niin epänormaaleja.
ap
Kyllähän tässä haisee aika vahvasti kaapissa oleva homous. Normaali mies menisi baariin, vetäisi pienet kännit ja poimisi jonkun naisen matkaan. Naps, siinä olisi ongelma poistunut.
Teineiltä ei ehkä vielä löydy aina taitoja tai pokkaa, mutta kyllä aikuiselta pitäisi löytyä. Jokainen mies saa naista jos vaan laskee tasoa ja käyttäytyy kuin mies eikä kuin arka pikkupoika.
Hei, ap! Vaikutat ihan mahtavalta tyypiltä ja olet varmasti huomannut tähän mennessä miten positiivisen vaikutuksen teet naisiin. Jännittävää nähdä milloin olet valmis päästämään oman mussukan elämääsi! Olet ollut itse itsesi pahin vihollinen, ja kun olet piileskellyt naisia suojamuurien takana niin myös Se Oikea on jäänyt sinne ylitsepääsemättömien muurien taakse.
Nyt vaan suojamuurit alas ja tapaamaan naisia kunnes löydät vastinparisi. Se tulee olemaan vaikeaa, mutta sen arvoista.
Joku joskus kysyi minulta miksi tarjoan aina vanhuksille paikan bussissa kun ne kuitenkin 99% varmuudella kieltäytyvät rumasti. Vastaan aina että teen tämän sen yhden vanhuksen takia, jonka sydän on kultaa, joka on aidosti kiitollinen, ja jonka lonkkaan sattuu niin hemmetisti kun se seisoo siellä bussissa. Jotta voin auttaa yhtä hyvää ihmistä, olen valmis ottamaan vastaan kuraa 99 inhottavalta ihmiseltä, koska heidän mielipiteellään ei ole lopulta minulle väliä. Ota sama asenne treffailuun. Kenties joudut käymään läpi monia huonoja treffejä mutta lopulta väliä on vain sillä yhdellä ihmisellä joka hyväksyy sinut omana itsenäsi.
Ja tuo neitsyysjuttu tekee sinusta vain erilaisen ja kiinnostavan. Onnea :)
Vierailija kirjoitti:
Hei, ap! Vaikutat ihan mahtavalta tyypiltä ja olet varmasti huomannut tähän mennessä miten positiivisen vaikutuksen teet naisiin. Jännittävää nähdä milloin olet valmis päästämään oman mussukan elämääsi! Olet ollut itse itsesi pahin vihollinen, ja kun olet piileskellyt naisia suojamuurien takana niin myös Se Oikea on jäänyt sinne ylitsepääsemättömien muurien taakse.
Nyt vaan suojamuurit alas ja tapaamaan naisia kunnes löydät vastinparisi. Se tulee olemaan vaikeaa, mutta sen arvoista.
Joku joskus kysyi minulta miksi tarjoan aina vanhuksille paikan bussissa kun ne kuitenkin 99% varmuudella kieltäytyvät rumasti. Vastaan aina että teen tämän sen yhden vanhuksen takia, jonka sydän on kultaa, joka on aidosti kiitollinen, ja jonka lonkkaan sattuu niin hemmetisti kun se seisoo siellä bussissa. Jotta voin auttaa yhtä hyvää ihmistä, olen valmis ottamaan vastaan kuraa 99 inhottavalta ihmiseltä, koska heidän mielipiteellään ei ole lopulta minulle väliä. Ota sama asenne treffailuun. Kenties joudut käymään läpi monia huonoja treffejä mutta lopulta väliä on vain sillä yhdellä ihmisellä joka hyväksyy sinut omana itsenäsi.
Ja tuo neitsyysjuttu tekee sinusta vain erilaisen ja kiinnostavan. Onnea :)
Hei, sinä tuntematon!
Luin ensin viestisi väärin ja olin jo valmis loukkaantumaan vanhusvertauksesta, mutta sitten luin sen toiseen kertaa ja tajusin. Olet kuin oletkin oikeassa. Itse olen ollut itseni pahin vihollinen. Kun kykenen ottamaan riskin ja menemään vaikeuden kautta voitoon, niin se on hetki jolloin voin jotain myös saavuttaa.
Mussukka on kuitenkin sellainen nimitys, johon en varmaan ikinä kykene. Sori!
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä haisee aika vahvasti kaapissa oleva homous. Normaali mies menisi baariin, vetäisi pienet kännit ja poimisi jonkun naisen matkaan. Naps, siinä olisi ongelma poistunut.
Teineiltä ei ehkä vielä löydy aina taitoja tai pokkaa, mutta kyllä aikuiselta pitäisi löytyä. Jokainen mies saa naista jos vaan laskee tasoa ja käyttäytyy kuin mies eikä kuin arka pikkupoika.
Tämä. Miksi trollaat, etkä tunnusta homouttasi?
No voi jessus vmp.