Olen aidosti kokematon 40-vuotias mies, enkä Iltapäivälehden keksimä. Kysy tai hauku.
Tämä on tilaisuutesi keskustella aidon outouden kanssa. Eikä maksa mitään.
Kommentit (414)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suurin syy? Ulkonäkö, sosiaalisten taitojen puute vai oma halu? Joku syy on oltava tai kuulostaa muuten oudolta.
-ulkonäköä on hankala itse arvioida, sanoisin normaali tai jonkun mielestä persoonallinen
-sosiaaliset taidot kiinnostavien naisten kanssa voisivat olla paremmat
-ei ole oma halu, mutta tietenkään en voi vakavin naamoin sanoa yrittäneeni kaikkeani
Outoahan tämä on. Totta silti kuitenkin.
ap
Eikö nyt jukolauta tässä ketjussa YKSIÄKÄÄN treffejä mukavan ap:n kanssa? Pitääkö tässä naimisissa olevana tehdä ne itse kun kukaan palstan sinkuista ei saa nyt mitään aikaiseksi.
Homma on helppoa, äkkiä tekee anonyymin mailiosoitteen ja apn kanssa keskustelu lähtee siitä käyntiin. Toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suurin syy? Ulkonäkö, sosiaalisten taitojen puute vai oma halu? Joku syy on oltava tai kuulostaa muuten oudolta.
Eikö se ihan oikeasti voi olla niinkin yksinkertainen syy kuin se, että kukaan nainen ei vain ole koskaan ollut kiinnostunut? Tietysti voidaan kysyä että no miksi ei ole, mutta vaikea tuollaiseenkaan on välttämättä itse vastata :o
ooooohis
Korjaisin tämän muotoon: kukaan nainen ei ole ollut niin näkyvästi kiinnostunut, että minäkin yksinkertaisinen aivoineni olisin sen tajunnut. Jos uskoisin, että yksikään nainen ei ole koskaan, missään tai ikinä ollut kiinnostunut niin melko turhaa olisi haaveilla mistään paremmasta tulevaisuudesta. Kyllä mä uskon, että joku on ollut edes vähän kiinnostunut joskus ja mä en vain ole sitä tajunnut tai osannut oikein reagoida.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetit pelin jo 20 vuotta sitten. Kysyttävää minulla ei ole.
Onko tämä peli?
En väitä, että olisit väärässä. Suurin osa ihmisistä voisi jopa sanoa, että olet oikeassa. Minäkin luulin samaa. Ehkä luulen vieläkin. Täältä sain kuitenkin useamman kannustavan viestin, jotka nostivat esille toivon ja ne tunteen, joita en enää uskonut omaavani. Voi olla, että pelaan Monopolia, jossa vastustajalla on täydet hotellit Erottajalla, mutta ennen kuin joku sen todistaa meinasin vielä muutaman kerran noppaa heittää.
ap
Sinullahan on täydet mahdollisuudet voittoon!
Kerään Monopolissa aina asemat ja laitokset. Onko tämä väärä taktiikka?
ap
No niin tähän ketjuun kaikki ne sanoo hep! jotka on ap:ta kiinnostuneita. Siltä varalta jos se ei tajua itse.
HEP!
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt jukolauta tässä ketjussa YKSIÄKÄÄN treffejä mukavan ap:n kanssa? Pitääkö tässä naimisissa olevana tehdä ne itse kun kukaan palstan sinkuista ei saa nyt mitään aikaiseksi.
Homma on helppoa, äkkiä tekee anonyymin mailiosoitteen ja apn kanssa keskustelu lähtee siitä käyntiin. Toimintaa!
Kiitos ystävällisistä sanoista.
En mä ketään syyttäisi. Tämä on kuitenkin vain anonyymi palsta, josta harva mitään hakee. Mulle oli jo suuri positiivinen käänne, kun tilannettani ei lytätty heti alkuun ja jotkut jopa suhtautuivat kannustaen. Vaikka olisi tietenkin mukava tavata ihmisiä niin kyllä tässä jatkossa kaikki on kiinni ihan musta itsestäni. Pitää olla aktiivinen, rohkea ja luottavainen. Voin joko surkutella, tyytyä tilanteeseen tai kokeilla jotain uutta.
ap
Vierailija kirjoitti:
No niin tähän ketjuun kaikki ne sanoo hep! jotka on ap:ta kiinnostuneita. Siltä varalta jos se ei tajua itse.
HEP!
Jos tarpeeksi kovaa huutaa niin hitaampikin tajuaa.
Tajusin. Ilahduin. Pakahduin.
Hep, sullekin!
ap
Vierailija kirjoitti:
HEP!
En ole kiinnostunut. Olen yli 30 v ja haluan miehen, joka tietää mitä tekee. Sori.
Vierailija kirjoitti:
HEP!
Tämä ei ole deittipalsta.
HEP!
Tämä ei ehkä ole deittipalsta, senkin ankeuttaja, mutta voin sanoa että mahdollisuus törmätä ap:een sai minut ryhdistäytymään ja luomaan profiilin deittipalstalle. Nyt vaan sormet ristiin. Tähän mennessä kiinnostusta on osoittaneet 2 seksinvonkaajaa ja 3 tyyppiä joiden viestistä näkee heti että ne on treffipalstaspämmääjiä jotka kopioi saman viestin jokaiselle vastaan tulevalle naiselle.
Sanoisin näin muutaman tunnin kokemuksella että ap:lle jonka tunnusmerkit ovat mietitty profiiliteksti ja ajatuksella napsitut kuvat, että jos ei ala lämmetä, niin tervetuloa huutamaan tähän ketjuun huutamaan "äää!" ja minä luon anonyymispostin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana, ap.
Kiitos. Jos saan vielä vaivata, niin voitko kertoa mikä sai sinut päätymään tähän mielipiteeseen? Auttaisi itseäni jatkossa kovasti.
ap
- Äly
- Huumorintaju
- Sivistyneisyys (kielenkäyttö)
- Rehellisyys ja avoimuusSiinä varmaan keskeisimpiä.
Niin, ja tietynlainen herkkyys. Tällaisen vaikutelman kirjoituksistasi saa.
Näihin pyrin. Näistä olen ylpeä. En tiedä olenko noita kaikkia, mutta toivon, että olen.
ap
Vierailija kirjoitti:
HEP!
Tämä ei ehkä ole deittipalsta, senkin ankeuttaja, mutta voin sanoa että mahdollisuus törmätä ap:een sai minut ryhdistäytymään ja luomaan profiilin deittipalstalle. Nyt vaan sormet ristiin. Tähän mennessä kiinnostusta on osoittaneet 2 seksinvonkaajaa ja 3 tyyppiä joiden viestistä näkee heti että ne on treffipalstaspämmääjiä jotka kopioi saman viestin jokaiselle vastaan tulevalle naiselle.
Sanoisin näin muutaman tunnin kokemuksella että ap:lle jonka tunnusmerkit ovat mietitty profiiliteksti ja ajatuksella napsitut kuvat, että jos ei ala lämmetä, niin tervetuloa huutamaan tähän ketjuun huutamaan "äää!" ja minä luon anonyymispostin. :D
Nythän mun on siis pakko luoda se profiili. Löysin jo pari kuvaa. Jos maanantai olisi hyvä päivä ottaa uuden elämän ensimmäinen askel? Ehkä tältä tuntui luolamiehellä, joka sytytti ensimmäisen tulen? Hieman pelotti, mutta lopulta lämmitti.
ap
99% miehistä osaa rakastella ja ovat harrastaneet seksiä. Miksi kukaan ottaisi ihmisen, joka ei sitä osaa? Luin ketjun, mutta en tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
99% miehistä osaa rakastella ja ovat harrastaneet seksiä. Miksi kukaan ottaisi ihmisen, joka ei sitä osaa? Luin ketjun, mutta en tajunnut.
Anna kun valaisen: jos on tavannut liudan "kokeneita" miehiä jotka ovat turhan varmoja siitä että tietävät mistä KAIKKI naiset tykkäävät, kuulostaa melko seksikkäältä ajatus miehestä joka on ikänsä ja henkisen kypsyytensä puolesta samaa tasoa, mutta jonka voisi vielä opettaa ikiomaksi seksipedoksi alusta pitäen ja joka voisi suhtautua seksiin löytöretkeilijän innolla sen sijaan että se heti alkaa inisemään että kyllä vaan muille on kelvannut (vaikka onkin jostain ihme syystä krooninen sinkku) jos nainen jotain ehdottaa. Näin ainakin minun kohdalla.
Mitkäs on tämän päivän tunnelmat?
Mun nykyinen mies oli ollut ennen mua vain yhden naisen kanssa, tosin he olivat teinistä liki keski-ikään yhdessä eli kokemuksia seksistä yhden kanssa oli kertynyt runsaasti. Itsellä paljon värikkäämpi seksihistoria, mutta virkistää oli juurikin se, että tapasin ihmisen, joka ei ollut pyörinyt sinkkumarkkinoilla ja tinderissä vuosikausia. Mieheni kanssa olen kokenut parasta seksiä ikinä. Itselleni hyvä ihmissuhde on ensisijainen ja seksi kaupanpäälistä. Siksi ymmärrän hyvin, että monikin nainen voi olla oikeesti kiinnostunut ap-stä. Ei se seksuaalinen kokeneisuus ihmisestä hyvää rakastajaa välttämättä tee, joskus jopa päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen mies oli ollut ennen mua vain yhden naisen kanssa, tosin he olivat teinistä liki keski-ikään yhdessä eli kokemuksia seksistä yhden kanssa oli kertynyt runsaasti. Itsellä paljon värikkäämpi seksihistoria, mutta virkistää oli juurikin se, että tapasin ihmisen, joka ei ollut pyörinyt sinkkumarkkinoilla ja tinderissä vuosikausia. Mieheni kanssa olen kokenut parasta seksiä ikinä. Itselleni hyvä ihmissuhde on ensisijainen ja seksi kaupanpäälistä. Siksi ymmärrän hyvin, että monikin nainen voi olla oikeesti kiinnostunut ap-stä. Ei se seksuaalinen kokeneisuus ihmisestä hyvää rakastajaa välttämättä tee, joskus jopa päinvastoin.
Eikö tämä nyt ole kuitenkin ihan eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Puhut itsesi pussiinkin: sanot, että hait ennen jotain syvällisempää (mitä? ja miten se sulkee seksin pois?) ja nyt sanot, että nuorena kiinnosti 80 % seksi, 20 % tunne.
Kyllä jos seksi olisi oikeasti kiinnostanut olisit sitä myös harrastanut. Teni-iän hormonihuuma jne.
Kirjoitat niin fiksusti, että saisit treffipalstojen naiset heti kiinnostumaan.
Joko olet 1) provo (vahva ääni tälle) tai 2) itse asiassa seksi ei ole sinulle tärkeää.
Sinä taidat olla sama trolli joka on aiemminkin tuputtanut tuota tuubaansa siitä, kuinka "kyllä sitä seksiä olisi jo harrastanut jos se kiinnostaisi" tjmp. Usko huviksesi että kaikki eivät ole hormoniensa orjia; joillakin on jopa itsekuria ja syvällisyyttä reflektoida. Eivät mitenkään sulje pois voimakastakin seksiviettiä.
En ole kirjoittanut tähän ketjuun aikaisemmin.
En myöskään ole trolli; olen aidosti sitä mieltä mitä kirjoitinkin.Älä tule kertomaan minulle itsekurista! Olen ollut loppuun asti vain yhden miehen, puolisoni, kanssa. Ei ollut nuorena helppoa.
Totean vain, että mikäli ap nyt olisi aito, hänellä on selkeästi heikko libido. Ei teini-ikäisenä ja nuorena aikuisena pysty muutoin välttämään jonkin tasoisia seksikokeiluita.JOS ap:tä nyt oikeasti kiinnostaisi suhde, niin selkeästi oikea foorumi olisi nettitreffipalstat. Liekö sellaisia erikseen korkeammin koulutetuille? Hän kirjoittaa niin hyvin, että erottuisi edukseen.
Kuulostaa vain, että kaikki ehdotukset tyrmätään. Ei onnistu, ei käy.
Jos hän viehättyy vasta kun tutustuu, täytyisi päästä tutustumaan. Käydä vaikka kahvilla netissä tapaamiensa naisten kanssa.
Jään kiinnostuksella odottamaan, paljastuuko tämä provoksi vai onko vastaus kaikkeen "Ei siitä kuitenkaan mitään tule".
Juu on se passiivisena odottavan naisen niin helppo vaan ihmetellä miksei teinipoika/nuori mies saa seksiä,siihenhän (naisen mukaan) riittää että poika haluaa sitä...
.Mitä höpiset? Mistä kuvittelet, että olin tai olen passiivinen? Yhtä hyvin voisit väittää, että olen vaikkapa punatukkainen.
Ja ap ei ole aito. Paljasta jo että trollasit, täjän väsyy. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun valaisen: jos on tavannut liudan "kokeneita" miehiä jotka ovat turhan varmoja siitä että tietävät mistä KAIKKI naiset tykkäävät, kuulostaa melko seksikkäältä ajatus miehestä joka on ikänsä ja henkisen kypsyytensä puolesta samaa tasoa, mutta jonka voisi vielä opettaa ikiomaksi seksipedoksi alusta pitäen ja joka voisi suhtautua seksiin löytöretkeilijän innolla sen sijaan että se heti alkaa inisemään että kyllä vaan muille on kelvannut (vaikka onkin jostain ihme syystä krooninen sinkku) jos nainen jotain ehdottaa. Näin ainakin minun kohdalla.
Ei se kokemuksen etu ole se, että "tietää mistä kaikki naiset tykkäävät". Kokeneen miehen kanssa on helppo olla, koska hän ei jännitä, ujostele, ei mene kipsiin eikä pahastu palautteesta. Hänen kanssaan sängyssä on hauskaa. Uskaltaa hullutella, uskaltaa ehdotella, uskaltaa kertoa että "ei noin".
Kokematon tai vain vähän kokenut mies on totinen, jännittää ja ottaa helposti itseensä jos hänelle antaa palautetta että nyt ei tunnu hyvältä.
Sinullahan on täydet mahdollisuudet voittoon!