Olen aidosti kokematon 40-vuotias mies, enkä Iltapäivälehden keksimä. Kysy tai hauku.
Tämä on tilaisuutesi keskustella aidon outouden kanssa. Eikä maksa mitään.
Kommentit (414)
Ap, kerro kun olet saanut sen deittiprofiilin tehtyä!
Mulla oli tänä vuonna alle 40-vuotiaana elämäni eka parisuhde (päättyi kylläkin 6kk jälkeen) ja seksiäkin pääsin harrastamaan ekaa kertaa 15 vuoteen. Tätä ennen olin ollut 2 kertaa sängyssä (teininä ja 23v) ja jotain pussailua/halailua päässyt harrastamaan.
Ei ehkä ihan sama lähtötilanne, mutta paljon samaa kuitenkin mitä ap:lla. Tavallaan haluan vain kertoa, että sulla on koko loppuelämä aikaa löytää joku ja joku päivä asiat saattavat oman pienen aktiivisuuden myötä alkaa edetä hyvään suuntaan kohti uusia kokemuksia ja uutta ihmistä.
Ps. Itse näin tilanteeni pahempana mitä se oikeastaan oli ja rakensin suojamuureja ettei tarvinnu "paljastua kokemattomaksi" mieheksi. Sanoin itselleni etten kaipaa ketään ja näin on juuri hyvin, vaikka näin jälkikäteen en ehkä ollut rehellinen itselleni. Jos ap on onnellinen nykytilanteeseensa niin homma on tietysti hyvä juttu eikä asioita tarvitse muuttaa
Vierailija kirjoitti:
Ap osaatko tietotekniikkaa?
Onko tietokoneesi rikki?
Kyllä mä jotain osaan. Rauta ja softa melko hyvin, ohjelmointi ei paljoa "Hello World"- tasoa pidemmälle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerro kun olet saanut sen deittiprofiilin tehtyä![/quote
Metsästän toiselta koneelta ja muistitikuilta kuvia, joissa näytän itseltäni ja teen muutakin kuin tuijotan kännykän kameraan. Olen antanut itseni ymmärtää, että pelkät selfiet ovat vähän huono valinta. Katsotaan löytyykö vai pitääkö pyytää joku kuvaamaan. Teksti on sitten mulle helpompi juttu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästän toiselta koneelta ja muistitikuilta kuvia, joissa näytän itseltäni ja teen muutakin kuin tuijotan kännykän kameraan. Olen antanut itseni ymmärtää, että pelkät selfiet ovat vähän huono valinta. Katsotaan löytyykö vai pitääkö pyytää joku kuvaamaan. Teksti on sitten mulle helpompi juttu.
ap
Ihanaa, ap, tsemppiä!
P.S. Joskus ne kuvattomatkin profiilit toimivat. Tapa viestiä on yleensä se, johon sitä kiinnittää huomiota.
Kyllä se siitä lähtee! Tsemppiä oman kullan etsintään.. Mitään ei saa jos ei uskalla yrittää, mut en näkis sun tilannetta mitenkään toivottomana saati nolona.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tänä vuonna alle 40-vuotiaana elämäni eka parisuhde (päättyi kylläkin 6kk jälkeen) ja seksiäkin pääsin harrastamaan ekaa kertaa 15 vuoteen. Tätä ennen olin ollut 2 kertaa sängyssä (teininä ja 23v) ja jotain pussailua/halailua päässyt harrastamaan.
Ei ehkä ihan sama lähtötilanne, mutta paljon samaa kuitenkin mitä ap:lla. Tavallaan haluan vain kertoa, että sulla on koko loppuelämä aikaa löytää joku ja joku päivä asiat saattavat oman pienen aktiivisuuden myötä alkaa edetä hyvään suuntaan kohti uusia kokemuksia ja uutta ihmistä.
Ps. Itse näin tilanteeni pahempana mitä se oikeastaan oli ja rakensin suojamuureja ettei tarvinnu "paljastua kokemattomaksi" mieheksi. Sanoin itselleni etten kaipaa ketään ja näin on juuri hyvin, vaikka näin jälkikäteen en ehkä ollut rehellinen itselleni. Jos ap on onnellinen nykytilanteeseensa niin homma on tietysti hyvä juttu eikä asioita tarvitse muuttaa
Kuulostaa tutulta. Tiedostan kyllä, että valehtelen itselleni joskus tyytyväisyydestäni elämään ja yritän esittää seesteisempään kuin olenkaan. Se on, kuten sanoit, suojamekanismi ja tapa perustella toimettomuutensa itselleen parhain päin. Jos ei tee mitään ei voi tulla satutetuksi, mutta ei voi myöskään mitään saavuttaa.
Haluaisinko saavuttaa? Tietenkin. Pitää vain tehdä enemmän töitä ja yrittää muuttaa asennettaan edes hieman. En pidä tilannettani sellaisena, jota on pakko muuttaa, mutta en olisi sitä vastaankaan. Kun on kohdannut auringon lämmön on varjossa istuessa aina pieni kaipuun sivumaku.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tuo iltapäivälehden keksimä kokematon mies? Linkkiä? Mistä tiedät, että oli keksitty?
Kokemattomia miehiä on maaseudun pikkukylät pullollaan. Ei tarvitse välttämättä keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihanaa, ap, tsemppiä!
P.S. Joskus ne kuvattomatkin profiilit toimivat. Tapa viestiä on yleensä se, johon sitä kiinnittää huomiota.
Mä ajattelin olla ainakin kuvien suhteen rehellinen. Parempi tuoda ulkonäkö ainakin heti esille, kun se tuntuu nykyaikana olevan tällaisten palveluiden juju ja idea. Siinä päästään heti ainakin yhden viehättävyysaspektin ohi, kun ei ainakaan ulkonäön perusteella karsita, eikä tule sen suhteen yllätyksiä.
Hankalaa vain on ihmisellä, joka ei ole koskaan miettinyt miltä kuvissa näyttää tai miten otetaan itsestä kuvia, saada kuvia, joissa näytän edes hieman itseltäni. No, kai lauantai-illan voisi huonomminkin käyttää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tuo iltapäivälehden keksimä kokematon mies? Linkkiä? Mistä tiedät, että oli keksitty?
Kokemattomia miehiä on maaseudun pikkukylät pullollaan. Ei tarvitse välttämättä keksiä.
Mistä ne iltapäivälehdet ne löytäis? Luuletko, että nuo miehet ite ottaa yhteyttä?
Jännä ketju. En uskonut, että tämmösiä miehiä on olemassa. Paljonkohan Suomessa? Alle tuhat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihanaa, ap, tsemppiä!
Mä ajattelin olla ainakin kuvien suhteen rehellinen. Parempi tuoda ulkonäkö ainakin heti esille, kun se tuntuu nykyaikana olevan tällaisten palveluiden juju ja idea. Siinä päästään heti ainakin yhden viehättävyysaspektin ohi, kun ei ainakaan ulkonäön perusteella karsita, eikä tule sen suhteen yllätyksiä.
Hankalaa vain on ihmisellä, joka ei ole koskaan miettinyt miltä kuvissa näyttää tai miten otetaan itsestä kuvia, saada kuvia, joissa näytän edes hieman itseltäni. No, kai lauantai-illan voisi huonomminkin käyttää.
ap
Voi että olet söpö! :-)
Voisin heti mennä sun kanssa treffeille, ap, vaikutat niin symppikseltä!
Maksalaatikko, rusinoilla vai ilman?
eikö ole pakollinen kirjoitti:
Trololoooooo koko ketju
Millä perusteilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihanaa, ap, tsemppiä!
ap
Voi että olet söpö! :-)
Otan kohteliaisuutena.
Kai nelikymppinen mieskin voi olla söpö? Nykyisinä aikoina ainakin. Kiitos siis.
ap
Oletko valinnut tämän?Jos et,niin annan tipsin,läheppäs vaikka Thailantiin Pattajalle,siellä kyllä saat seuraa.Naiset siellä mielellään auttaa kokematonta.
Kävin siellä pari vuotta sitten mieheni kanssa,meinasivat viedä mieheni mun käsistä vaikka vierellä kävelin.Ymmärrän kyllä miksi miehet näihin naisiin ihastuvat.
Vierailija kirjoitti:
eikö ole pakollinen kirjoitti:
Trololoooooo koko ketju
Millä perusteilla?
Haluaisin myös tietää.
Ap oletko tänään paikalla?