Olen aidosti kokematon 40-vuotias mies, enkä Iltapäivälehden keksimä. Kysy tai hauku.
Tämä on tilaisuutesi keskustella aidon outouden kanssa. Eikä maksa mitään.
Kommentit (414)
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin, kaikilla 40-v ikäluokassa on ongelmansa ja turnoffinsa. Sinulla se on kokemattomuus. Toisilla jotkut muut jutut jotka on kuitenkin heidän omasta näkökulmastaan vähintään yhtä "pahoja". Kun ehtii elää, niin ehtii kerätä myös ongelmia, sitä vaan ei voi välttää. Ja me kaikki kamppaillaan sen kanssa, missä vaiheessa paljastetaan toiselle osapuolelle ne omat turnoffit!
Itse en suosittelisi laittamaan tuota vielä profiiliin -kuten en muitakaan seksiin liittyviä juttuja. Se vie koko profiilin vähän väärille raiteille. Mutta kun on alettu viestittelemään, niin olen tavannut aika pian kertoa. Parempi että ei-sopivat karsiutuvat kuitenkin melko varhaisessa vaiheessa ennen kuin tunteita on ehtinyt kunnolla heräämään. Muista kuitenkin että kokemattomuus ei todellakaan ole pahimmasta päästä ongelmia. Lisäksi väittäisin että se on sellainen ongelma joka poistuu itsestään siinä vaiheessa kun otat ja rakastut kunnolla. :D Kun sinulle tulee sellainen olo ettet pysy nahoissasi ellet ala ilmaista tunteitasi myös fyysisesti, niin siinä ei enää paljon ihmetellä -ja sitten hupsista vaan, oletkin jo hyvällä alulla. ; )
Niin, en ollut laittamassakaan. On mulla kuitenkin sen verran käsitystä ihmisistä ja käyttäytymismalleista. Pohdinpa vain ääneen tämmöisen tilanteen problematiikkaa deittailun kannalta.
Mä haluaisin uskoa sua ja osittain uskonkin. Ehkä olen vain törmännyt vääränlaisiin ihmisiin. Ihmisiin, jotka ovat tottuneet/vaativat mieheltä itsevarmuutta ja osaamista. Tämän toki heille suon ja tunnustan, että emme varmaan ikinä olisi olleet toisillemme sopivat. Suurimmalle osalle nelikymppinen osaamaton on varmasti kynnyskysymyksenä liian korkea, mutta eihän sen tarvitse tarkoittaa, että se olisi sitä kaikille.
ap
Kaikella ystävyydellä: ap, onko se treffipalstaprofiili jo pystyssä. Koska ajattelet niin fiksusti että kohta kaikki av:n tolkulliset vapaat naiset haaveksivat sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni vielä tämän ikäisenä haluaa aluksi tutustua hyvin kirjoittelemalla. Naisissa on myös paljon ujoja ja epävarmoja ihmisiä. Ja ihmissuhde ja toiseen tutustuminen ovat tärkeimpiä asioita.
Uskon tähän. Jotenkin vain, kun on tähän ikään asti päässyt ilman naiskokemuksia, sitä pitää jokaista naista hieman pelottavana. Ei mua naiset pelota, kun ollaan normaalissa kanssakäymisessä, mutta tietenkin sitten, kun on intiimimpi tilanne kyseessä. Ajattelen heidät kaikki itseäni korkeammiksi, kokeneemmiksi olennoiksi. Tai ehkä siinä on se, että ujompiin ja hitaammin lämpeneviin törmää harvemmin. Tämä on varmasti monelle nykyaikana ongelma: kohtaaminen.
ap
Niin no, tässä on yksi ujo ja epävarma nainen. Jota suurin osa ei varmaan arvaisi, koska itse taas häpeän sitä niin paljon, että teen kaikkeni sen peittämiseksi. Ja hassua kyllä, itselläni ovat miehet juosseet perässä jo teini-ikäisestä, ja silti olen yksin, ujo ja epävarma. Meitä on niin monia, mutta varmaan suurin osa tosiaan yrittää peitellä niitä epävarmuuksiaan eikä uskalla päästää toisia lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä sanon tämän vain, koska olen itsekin jo hiukan ihastunut sinuun.
Tässä voi valita trolliteorian tai aidon ihmisen. Mä valitsen jälkimmäisen, koska se on mukavampaa, eikä siitä ole mitään haittaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä voi valita trolliteorian tai aidon ihmisen. Mä valitsen jälkimmäisen, koska se on mukavampaa, eikä siitä ole mitään haittaa.
ap
Kyllä tässä on ihan aito ihminen :-)
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit pilkkuvirheen otsikossa?
Tuo indikoi paljon. Ei kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella ystävyydellä: ap, onko se treffipalstaprofiili jo pystyssä. Koska ajattelet niin fiksusti että kohta kaikki av:n tolkulliset vapaat naiset haaveksivat sinusta.
Arvostan kannustaa asennettasi, mutta ei nyt vielä liioitella.
Tutkin asiaa. Ja olen ymmärtänyt, että profiiliin kannattaa myös panostaa. Käyn huomenna lainaamassa naapurin koiraa ja jos ei oma ulkonäkö viehätä, niin onpa ainakin söpö koira kuvassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni vielä tämän ikäisenä haluaa aluksi tutustua hyvin kirjoittelemalla. Naisissa on myös paljon ujoja ja epävarmoja ihmisiä. Ja ihmissuhde ja toiseen tutustuminen ovat tärkeimpiä asioita.
Uskon tähän. Jotenkin vain, kun on tähän ikään asti päässyt ilman naiskokemuksia, sitä pitää jokaista naista hieman pelottavana. Ei mua naiset pelota, kun ollaan normaalissa kanssakäymisessä, mutta tietenkin sitten, kun on intiimimpi tilanne kyseessä. Ajattelen heidät kaikki itseäni korkeammiksi, kokeneemmiksi olennoiksi. Tai ehkä siinä on se, että ujompiin ja hitaammin lämpeneviin törmää harvemmin. Tämä on varmasti monelle nykyaikana ongelma: kohtaaminen.
ap
Niin no, tässä on yksi ujo ja epävarma nainen. Jota suurin osa ei varmaan arvaisi, koska itse taas häpeän sitä niin paljon, että teen kaikkeni sen peittämiseksi. Ja hassua kyllä, itselläni ovat miehet juosseet perässä jo teini-ikäisestä, ja silti olen yksin, ujo ja epävarma. Meitä on niin monia, mutta varmaan suurin osa tosiaan yrittää peitellä niitä epävarmuuksiaan eikä uskalla päästää toisia lähelle.
No niin, kuulostaa tutulta. En usko, että munkaan tilannetta kovin moni arvaisi ellei pääsisi lähelle tai pidempään keskusteluyhteyteen. Tosin mulla ei ole perässä juoksevia naisia näkynyt sitten sen ajan, kun kävimme omenavarkaissa ja muutama toimekas naisihminen ryntäsi harjanvarren kanssa peräämme. Tuota kai se yksinäisten elämä monesti on. En minäkään ikinä ole näistä asioista kellekään puhunut ja varmasti siksikin näkökantani on jollain tavalla kapea ja fakkiutunut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä tässä on ihan aito ihminen :-)
Hyvä. :)
Tässä myös.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et rehellisesti tee naimakauppaa jostain Thaimaasta. Nuori nainen länkkärille jostain kylästä, pääsee kasvattamaan lapset (lapsesi) paremmissa oloissa Suomessa ja sinä saat naisen ja perheen. Ei ole mitään hienovaraisia vihjeitä tai kaksoismerkityksiä tässä jutussa eikä tarvikaan.
Tämä sotii omaa luonnettani vastaan. En arvostele heitä jotka tällaiseen ratkaisuun päätyvät, mutta minulle elämä on muutakin kuin jollain tasolla kyynisen rationaalisia päätöksiä. Elämän pitäisi olla osa orgaanista tapahtumaketjua, joka tapahtuu luonnollisesti. En myöskään kykenene näkemään pidemmän päälle kannattavana päätöstä jonka kanssa on vaikea elää. Se ei olisi oikein minua eikä tuota ulkomaalaista vaimoa kohtaan.
ap
Miten niin ei olisi oikein sinua kohtaan? Ällistyttävä toteamus! Hieman etsimällä saat kauniin ja fiksun vaimon, joka vain on sattunut syntymään huonoihin oloihin, joista hän avullasi pääsee pois ja vakaaseen avioliittoon. Miten tässä kärsit vääryyttä!
Kärsin vääryyttä, jos koen toimineeni toista kohtaan väärin. Jos antaisin tälle huonoihin oloihin syntyneelle mahdollisuuden parempaan elämään se olisi tietenkin ok. Jos antaisin mahdollisuuden parempaan elämään, mutta vaatisin vastapalvelukseksi sitoutumista kumppanikseni niin se ei olisi ok. Tietenkin joskus myös näissä tapauksissa kyseessä on aito molemminpuolinen välittäminen ja silloin en tietenkään näe asiassa mitään väärää.
ap
*facepalm* no se nainen jää sitten sinne viidakkoon ja sinä runkkailet yksin oikeamielinen ilme kasvoillasi
Hei, lähde. Sinunkaltaisesi pilaavat tämän palstan.
Älä nyt suutu, ketjun aihe on hauku tai kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et rehellisesti tee naimakauppaa jostain Thaimaasta. Nuori nainen länkkärille jostain kylästä, pääsee kasvattamaan lapset (lapsesi) paremmissa oloissa Suomessa ja sinä saat naisen ja perheen. Ei ole mitään hienovaraisia vihjeitä tai kaksoismerkityksiä tässä jutussa eikä tarvikaan.
Tämä sotii omaa luonnettani vastaan. En arvostele heitä jotka tällaiseen ratkaisuun päätyvät, mutta minulle elämä on muutakin kuin jollain tasolla kyynisen rationaalisia päätöksiä. Elämän pitäisi olla osa orgaanista tapahtumaketjua, joka tapahtuu luonnollisesti. En myöskään kykenene näkemään pidemmän päälle kannattavana päätöstä jonka kanssa on vaikea elää. Se ei olisi oikein minua eikä tuota ulkomaalaista vaimoa kohtaan.
ap
Miten niin ei olisi oikein sinua kohtaan? Ällistyttävä toteamus! Hieman etsimällä saat kauniin ja fiksun vaimon, joka vain on sattunut syntymään huonoihin oloihin, joista hän avullasi pääsee pois ja vakaaseen avioliittoon. Miten tässä kärsit vääryyttä!
Kärsin vääryyttä, jos koen toimineeni toista kohtaan väärin. Jos antaisin tälle huonoihin oloihin syntyneelle mahdollisuuden parempaan elämään se olisi tietenkin ok. Jos antaisin mahdollisuuden parempaan elämään, mutta vaatisin vastapalvelukseksi sitoutumista kumppanikseni niin se ei olisi ok. Tietenkin joskus myös näissä tapauksissa kyseessä on aito molemminpuolinen välittäminen ja silloin en tietenkään näe asiassa mitään väärää.
ap
*facepalm* no se nainen jää sitten sinne viidakkoon ja sinä runkkailet yksin oikeamielinen ilme kasvoillasi
Hei, lähde. Sinunkaltaisesi pilaavat tämän palstan.
Älä nyt suutu, ketjun aihe on hauku tai kysy.
Saa haukkuakin. Mieluummin toki keskustella. En mä ota itteeni. Olen kuullut kaiken homoksi haukkumisesta, epämieheyden kautta friikkiyteen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana, ap.
Kiitos. Jos saan vielä vaivata, niin voitko kertoa mikä sai sinut päätymään tähän mielipiteeseen? Auttaisi itseäni jatkossa kovasti.
ap
Ilkeiden ja pahoinvoivien ihmisten puheethan kertoo aina enemmän heistä kuin sinusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana, ap.
Kiitos. Jos saan vielä vaivata, niin voitko kertoa mikä sai sinut päätymään tähän mielipiteeseen? Auttaisi itseäni jatkossa kovasti.
ap
- Äly
- Huumorintaju
- Sivistyneisyys (kielenkäyttö)
- Rehellisyys ja avoimuus
Siinä varmaan keskeisimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeiden ja pahoinvoivien ihmisten puheethan kertoo aina enemmän heistä kuin sinusta...
Tässä ketjussa ei mielestäni ole ollut hirveästi moisia. Eivätkä he mua haittaa. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Tiedän olevani outo, eikä sen sanomisessa ole mitään väärää. Saa myös sanoa, että ei pitäisi kaltaistani miestä viehättävänä. Täysin normaali mielipide. Ainut mitä toivoisin ovat perustelut mielipiteille.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana, ap.
ap
- Äly
- Huumorintaju
- Sivistyneisyys (kielenkäyttö)
- Rehellisyys ja avoimuusSiinä varmaan keskeisimpiä.
Niin, ja tietynlainen herkkyys. Tällaisen vaikutelman kirjoituksistasi saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko siis parisuhdetta vai ei? Annatko pakit kaikille naisille? Kun täälläkin on moni jo kiinnostunut ja ilmaissut sen, mutta et ole vastannut kenellekään. Helposti saisit monta kiinnostunutta naista netin treffipalstoilla hyvin nopeasti.
En muista ikinä antaneeni pakkeja. Ehkä joskus äärimmäisen humalaisella naisihmiselle, joka ei ymmärtänyt miksi en tarjoa hänelle koko ajan uutta juomaa.
Tuohon kiinnostusjuttuun vastasin jo aiemmin.
Olen ollut netin treffipalstoilla. Kiinnostuneita ei ole hirveästi ollut.
ap
No tässä ketjussakin on jo monta kiinnostunutta.
Mikä ei siis tarkoita, että täällä lähtisit vaihtamaan yhteystietoja, mutta todellakin, olet jo tässä ketjussa osoittanut, että kirjoitat ainakin niin että moni sinusta kiinnostuu, itsekin. Joten samanlaisella ulosannilla aivan varmasti saat kiinnostuneita myös nettitreffipalstoilla.
Ihan vaan ohiksena että miksi naiset ovat niin jumalattoman nihkeitä kiinnostumaan tuolla "tosielämässä"?
ap