Olen huolissani Antti Tuiskun alkoholin käytöstä.
Moneskohan päivä on jo menossa putkeen kännissä.
Kommentit (17)
Mä olen huolissani hänen seksuaalisuudestaan.
Mä olen erittäin huolissani sen musiikkityylistä ja playback-esiintymisestä.
Tuiskuhan opiskelee, urheilee ja tekee töitä viikolla. Viikonloppuna lähtee rentoutumaan kuten aina moni suomalainen.
Olen huolissani aloittajan mielenterveydestä ja sosiaalisista suhteista. Onko niin erakoitunut, että jaksaa murehtia Tuiskunkin elämää? Vai onko omassa elämässä kaikki niin hyvin, että on aikaa ja kiinnostusta miettiä jonkun laulajan juomisia?
Vierailija kirjoitti:
No hyvinkin virkeänä on aamulla lähtenyt lenkille eilenkin, joten tuskin kovinkaan kännissä on ollut.
Olisin huolissani itsestäni, jos olisin huolissani Antti Tuiskusta.
Siltsun jalanjälkiä se kulkee. Vai luuletko oikeasti, että pelkän viinan voimalla puskee monta päivää?
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä:)
Vierailija kirjoitti:
Tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvinkin virkeänä on aamulla lähtenyt lenkille eilenkin, joten tuskin kovinkaan kännissä on ollut.
Tuiskulla oli eilen aamulla auringonnoususta tekstillä "aamukänni" ja siitä, että eivät ole seurueensa kanssa nukkunut koko yönä. Tuisku oli edelleen kännissä aamulla ja otti kofeiinitabletin, että jaksaa katsoa hiihdot. Selvänä se oli päivällä koiransa kanssa lenkillä ja illalla lähtivät jälleen baariin. Mitä sitten? Ei Tuisku viikolla ryyppää eikä välttämättä joka viikonloppu. Sitä en tiedä jos täällä on Espanjasta käsin raportoivia henkilöitä.
Itse roikun opiskellessani lähes joka viikonloppu baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä te stalkkaatte anttia?
Onko Instagramin seuraaminen stalkkaamista? Siinä tapauksessa Antin kannattaa lopettaa heti stoorinsa päivittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuiskulla oli eilen aamulla auringonnoususta tekstillä "aamukänni" ja siitä, että eivät ole seurueensa kanssa nukkunut koko yönä. Tuisku oli edelleen kännissä aamulla ja otti kofeiinitabletin, että jaksaa katsoa hiihdot. Selvänä se oli päivällä koiransa kanssa lenkillä ja illalla lähtivät jälleen baariin. Mitä sitten? Ei Tuisku viikolla ryyppää eikä välttämättä joka viikonloppu. Sitä en tiedä jos täällä on Espanjasta käsin raportoivia henkilöitä.
No jonkin asteinen riippuvuus on kehittynyt jos viikonloput menee huuruissa... Ei hän mikään kakskymppinen opiskelija enää ole.
Onko nää av-palstan " Olen huolissani"-aloitukset siloiteltu versio siitä " Ootteko muuten kuulleet, tahotteko tietää?-kysymyksestä
Kyllä se rauhoittuu.