Kysymys paljon meikkaaville..
Kun käytätte paljon erilaisia tuotteita meikkipohjaa varten, miten saatte meikin näyttämään niin "sileältä"? Itse en vaan osaa meikata, ihan pelkkä meikkivoide jää juonteisiin ikävästi näkyviin. Vanhoja arpia olisi ihana saada piiloon mutta en vaan osaa. Vinkkejä? :)
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kun käytätte paljon erilaisia tuotteita meikkipohjaa varten, miten saatte meikin näyttämään niin "sileältä"? Itse en vaan osaa meikata, ihan pelkkä meikkivoide jää juonteisiin ikävästi näkyviin. Vanhoja arpia olisi ihana saada piiloon mutta en vaan osaa. Vinkkejä? :)
Miksi juonteita pitäisi siloittaa tai ikivanhoja arpia piilottaa? Kenen silmiltä? Jos et kuitenkaan aina meikkikerrosta naamaan taputtele, niin miksi niitä pitäisi peitellä? Vanhene rauhassa ja ilman turhia kotkotuksia, se pitää sinut nuoremman näköisenä kuin paksu meikki. Hyväksy juonteesi ja arpesi.
Primer ja ohut foundation toimii minulla. Couperosa peittyy ja iho saa heleän pinnan.
Puuteria vain iltamenoihin😃
Kaikki mahdollinen kuivuus korostaa herkästi epätasaista ihoa (näppyjä, arpia, juonteita jne.). Omalla ihollani myös paksut mattameikkivoiteet ja -puuterit näyttävät karmivilta, sillä ne imevät ihosta viimeisetkin elonmerkit. Meikin päälle kannattaa myös kokeilla erilaisia kosteuttavia suihkeita, jos kuivuus voisi olla ongelman aiheuttaja. Tällä hetkellä saan tasaisimman tuloksen mineraalimeikkipohjalla (bare minerals) ja tujulla peitevoiteella (catrice liquid camouflage), mutta niiden alla on oltava myös erityisen hyvin kosteutettu iho.
Onhan niitä primereita. En tosin itse käytä.