Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin suihinottokoneen...

Vierailija
08.12.2018 |

Vaimo löysi sen lelulaatikosta, loukkaantui selvästi ja alkoi mököttää. Miten te muut naiset suhtautuisitte?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

painappa kuvalinkkiä tulemaan kiitos

Vierailija
2/27 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuva asiaan liittyy? Autoblow2 on vekotus, en ole ehtinyt edes kokeilla vielä, mutta ehkä tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi ei ilmeisesti ota suihin? Voit nyt laittaa kisan pystyyn, kumpi on parempi. Luulisi vaimonkin ymmärtävän yskän, jos olet "joutunut" tuollaisen hankkimaan.

Vierailija
4/27 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei ilmeisesti ota suihin? Voit nyt laittaa kisan pystyyn, kumpi on parempi. Luulisi vaimonkin ymmärtävän yskän, jos olet "joutunut" tuollaisen hankkimaan.

Ottaa se, keskimäärin kerran kolmessa vuodessa :)

Sitä vaan että olen hankkinut hänelle yhteiseen kivaan toistakymmentä lelua, halpoja ja kalliita, joista huonot on heitetty pois ja hyvät pidetty. Käyttää niitä hyväksi todettuja usein yksinkin ollessaan ja nyt kun minä ostin itselleni jotain, hän onkin karvat pystyssä. Ei oikein mene kaaliin tämä kuvio.

Vierailija
5/27 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin käyttökelvoton laite. Oikea nimi olisi autorunk, mutta huono siinäkin. Sehän ei ime ollenkaan.

Vierailija
6/27 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin käyttökelvoton laite. Oikea nimi olisi autorunk, mutta huono siinäkin. Sehän ei ime ollenkaan.

Vinkkaa ihmeessä jos tiedät paremman!

Vierailija
7/27 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai leluja saa ja pitää olla. Tykkään kyllä että käytetään yhdessä. Jos annat säännöllisesti vaimollesi niin eihän se häneltä pois ole.

Vierailija
8/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen.

Vierailija
9/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen.

Jos naiseni ottaisi suihin, en kai minä silloin mitään leluja tarvitsisi. Vai meinaatko että pitäisi käyttää ammattilaisen palveluita?

Vierailija
10/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ois kiva jos mies sanoisi että on ajatellu tämmösen lelun ostaa ja sit kertoisi tykkäsikö. Voitas yhdessäkin kokeilla käyttää esileikkinä.

Mun mies tykkää niin paljon suihinotosta ettei sille ole tähän asti kelvannu mitkään lelut, ei tykänny penisrenkaastakaan jonka ostin hänelle.

Tuota en ymmärrä yhtään, että naisella on leluja ja miehellä ei saisi olla, omituinen ajatuskuvio. Jotain seksuaalisia itsetunto-ongelmia ja/tai ahdasmielisyyttä naisellasi?

Vierailija
11/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota en ymmärrä yhtään, että naisella on leluja ja miehellä ei saisi olla, omituinen ajatuskuvio. Jotain seksuaalisia itsetunto-ongelmia ja/tai ahdasmielisyyttä naisellasi?

No, saattaa ollakin, kyllähän hän aika hiireksi sängynpohjalla muuttuu. Ymmärrän kyllä että jotain riittämättömyyden tunnetta hankinta ehkä aiheutti. Toisaalta ei minua ole haitannut hänelle leluja ostella, olen samalla ostanut ne itseänikin ajatellen: pääsen paljon helpommalla kun ei tarvi puolta tuntia antaa suuseksiä huipulle pääsemiseksi. Ei se minun itsetunnolleni käy yhtään. Eikä sekään että hän käyttää niitä välillä yksinäänkin.

Mutta jos suuseksiä saadakseni mun on joko käytettävä läheisen thailuolan palveluita tai tyydyttävä vaikka huonoonkin koneeseen kotona niin ei luulisi olevan naiselle kovin vaikea valinta.

Vierailija
12/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, saattaa ollakin, kyllähän hän aika hiireksi sängynpohjalla muuttuu. Ymmärrän kyllä että jotain riittämättömyyden tunnetta hankinta ehkä aiheutti. .

No jos hän ei ota suihin, niin hän ON siinä kohtaa riittämätön. Ei siitä silti minusta sinulle pidä mököttää, tottahan sinäkin saat haluta sitä mistä tykkäät. Olisi peiliin katsomisen paikka naisellasi.

Neuvompa lisäksi, että älä erehdy sanomaan naisellesi tuota thaihuora-seksikone vertausta. Sano mielummin, että toivot niin paljon suuseksiä juuri häneltä että tää masiina on vaan korvike.

Vierailija
13/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en sano :)

Vierailija
14/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis viitsi antaa naisellesi suuseksiä, kun hänellä menee niin kauan, ja ihmettelet, kun et itse saa suuseksiä? Huoh.

Vierailija
15/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis viitsi antaa naisellesi suuseksiä, kun hänellä menee niin kauan, ja ihmettelet, kun et itse saa suuseksiä? Huoh.

Höpö höpö. Annan lähes joka kerta, pyytämättä ja täysin omasta tahdostani koska se on mukavaa puuhaa ja sillä saa naisen kuumenemaan. Mutta jos huipulle pitää päästä pelkästään nuolemalla, niin seuraavana päivänä on kielen kannat kipeenä vuosien harjoituksesta huolimatta.

Vierailija
16/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toisaalta ei minua ole haitannut hänelle leluja ostella, olen samalla ostanut ne itseänikin ajatellen: pääsen paljon helpommalla kun ei tarvi puolta tuntia antaa suuseksiä huipulle pääsemiseksi."

Näin taisit tuossa juuri sanoa.

Vierailija
17/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toisaalta ei minua ole haitannut hänelle leluja ostella, olen samalla ostanut ne itseänikin ajatellen: pääsen paljon helpommalla kun ei tarvi puolta tuntia antaa suuseksiä huipulle pääsemiseksi."

Kyllä. Käytän niitä samalla kun nuolen tai siinä vuorotellen, tietenkin. Comprende?

Vierailija
18/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus edelliseen: olen käyttänyt, näkee sitten kuinka jatkossa toimitaan.

Vierailija
19/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättin miten monta asiallistakin vastausta täällä oli sen sihaan että haukuttas mies lyttyyn ja onnettomaksi runkkariksi

Vierailija
20/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Käytän niitä samalla kun nuolen tai siinä vuorotellen, tietenkin. Comprende?

Kiintoisaa. Kerro, millaisia leluja? miten?

Itselläni orkku ei tulisi jos välillä vaihdettaisiin tekniikkaa tai "välinettä". Joutuisin siis aloittamaan alusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi