Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin suihinottokoneen...

Vierailija
08.12.2018 |

Vaimo löysi sen lelulaatikosta, loukkaantui selvästi ja alkoi mököttää. Miten te muut naiset suhtautuisitte?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko keskustelun paikka? Ymmärtääkö hän, miten paljon nautit oraalista? Jos hän pari kertaa vuodessa sitä kuitenkin tekee niin ilmeisesti ei ole mahdotonta tai vastenmielistä.

Laiskuus? Itsekkyys? Ei halua niellä? Ujostelu? Ei kehtaa tehdä aloitetta siihen? Käykö niin, että pyydät muttet saa? Mitä hän sanoo kun pyydät imemään? Mitä sen jälkeen tapahtuu, odottaako nuolemista?

Avaa tilannetta vähän enemmän.

Elin pitkään parisuhteessa, jossa minua ei nuoltu, ja se oli, no, tiedät mitä se on. Ei mitkään lelut sitä korvaa. Eli ymmärrän turhautumisesi erittäin hyvin.

Vierailija
22/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Totta kai leluja saa ja pitää olla. Tykkään kyllä että käytetään yhdessä. Jos annat säännöllisesti vaimollesi niin eihän se häneltä pois ole.

Sinä alat kiinnostaa minua. Miten + tarkoittaa vuosissa?, itse olen 48v kuinka estoton olet? onko sinulla miestä? missäpäin asut? kiinnostaisiko raju seksi kanssani?. Slurps sinulle ja pillullesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toisaalta ei minua ole haitannut hänelle leluja ostella, olen samalla ostanut ne itseänikin ajatellen: pääsen paljon helpommalla kun ei tarvi puolta tuntia antaa suuseksiä huipulle pääsemiseksi."

Näin taisit tuossa juuri sanoa.

Kyllä. Käytän niitä samalla kun nuolen tai siinä vuorotellen, tietenkin. Comprende?

Kiintoisaa. Kerro, millaisia leluja? miten?

Itselläni orkku ei tulisi jos välillä vaihdettaisiin tekniikkaa tai "välinettä". Joutuisin siis aloittamaan alusta.

Miten milloinkin, kaavaa ei ole. Alkuun kuitenkin nuolemalla, sitten kun itsellä tuntuu että on pakko lepuuttaa kieltä tai näyttää että nainen alkaa tarvita jotain lisää, niin voimakas vibra / rabbit / Stronic hetkeksi peliin mukaan. Siitä sitten eteenpäin sen mukaan mikä näyttää parhaiten toimivan tai jos tekee mieli vähän kiusata ja pitkittää, niin pelkkää kieltä ja sormia vain uudestaan. Dildoa tai Stronic:a käyttäessä pystyy nuolemaan saman aikaisesti, tuntuu olevan aika hyvin toimiva yhdistelmä. Jos orkku on oikein lujassa niin Satisfyer hoitaa homman parhaimmillaan parissa minuutissa. Siinä vaiheessa voi itsekin alkaa panemaan, vaikka Satisfyer tuppaa vähän tiellä ollakin. Nainen kuitenkin tykkää, minä en siitä juuri mitään mielihyvää saa muuta kuin sen, että on kiva kun toinen nauttii.

Edellä oleva on täysin itseopiskeltua naiseni reaktioita seuraamalla, ohjeita ei ole tullut.

Vierailija
24/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Olisiko keskustelun paikka?

Ei tahdo onnistua meillä. Vaikka puhetta riittää muuten niin tämä aihepiiri sulkee suun ja kokonaiset lauseet kutistuvat yksittäisiin sanoihin "ei" tai "joo". Nekin lypsämällä. Kissa kävi kyllä pöydällä ihan hiljattain, mutta katti hätistettiin nopeasti takaisin lattialle.

N50+ kirjoitti:

Ymmärtääkö hän, miten paljon nautit oraalista? Jos hän pari kertaa vuodessa sitä kuitenkin tekee niin ilmeisesti ei ole mahdotonta tai vastenmielistä.

Se ei ole voinut jäädä epäselväksi. Pari kertaa vuodessa olisi valtava parannus. Tämä oli hyvä vuosi, sain heinäkuulla 2-3 minuuttia ihan pyytämättä. Edellisen kerran 2014. Ensimmäisen kerran 2011 kun pyysin ja kysyin että onko se hänelle vastenmielistä kun ei ole antanut. "Ei" oli vastaus ja sain hetken.

N50+ kirjoitti:

Ei halua niellä? Ujostelu?

Ei tarvi niellä, säästän tulemiseni mieluummin itse aktiin, vaikka kyllä suikkari loppuun asti hoidettuna olisi kiva pitkästä aikaa kokea, nieli sitten tai ei. Ujo? No ei se sitä voi olla.

N50+ kirjoitti:

Ei kehtaa tehdä aloitetta siihen? Käykö niin, että pyydät muttet saa? Mitä hän sanoo kun pyydät imemään? Mitä sen jälkeen tapahtuu, odottaako nuolemista?

Avaa tilannetta vähän enemmän.

Viimeksi kun hoitelin hänet oikein tyytyväiseksi, niin sattui sellainen harvinaisuus että kysyi mitä minä haluaisin. Sanoin mutta saamatta jäi. Toki jos jatkuvasti pyytelisin, niin luultavasti edes joskus saisinkin. Olisi kuitenkin kiva saada toinen toimimaan sillä tavalla, että siitä jäisi fiilis, että hän haluaa tehdä minulle kivoja juttuja omasta aloitteestaan kuten minäkin teen hänelle.

Vaihtoehtoja syihin:

a) Laiskuus? Itsekkyys? Siltä se tuntuu mutta ei se sitä luultavasti ole.

b) Fyysiset mitat. Ex-vaimo valitteli paksuutta että leuat väsyy heti, mutta ottipa silti ja usein. Ymmärtäisin pointin kyllä mutta ei ole tullut nykyiseltä mitään kommenttia.

c) Sellainen käsitykseen olen vuosien mittaan tullut, että hänen mielestään miehen pitää olla mies sängyssä joka vie eikä kysele. Hyvään seksiin ei kuulu mikään vuorovaikutus eikä muukaan juttelu ja jos jotain puhutaan niin se on mies joka komentaa naisen kontalleen tai päälle tai mitä sitten ikinä keksiikään. Tähän viittaisi sekin, ettei hän koskaan pyydä yhtään mitään, eikä oleta että minäkään pyytäisin.

Minä toope vain yritän välillä olla vuorovaikutteinen, koska olen sellaiseen elämäni tottunut eikä opittuihin toimintamalleihini oikein istu se, että työntäisin munan suuhun kyselemättä. Olen toki joskus niin kokeeksi tehnytkin eikä se mitään negatiivista reaktiota aiheuttanut, ehkä jopa päinvastoin. Mutta suuhun paneminen on kuitenkin eri asia kuin suihinotto.

Ymmärrän senkin, että kun nainen kuitenkin ottaa monesta asiasta paljon vastuuta kotona ja töissään, niin petihommissa on kiva olla vietävänä.

d) Olen hyvä isä lapsille ja paras ja rakas kaveri arjen pyörittämisessä, mutta seksuaalista intohimoa en saa hänessä syttymään, vaan seksiakti on lähinnä tarpeiden tyydyttämistä varten. Väärä mies hänelle siis, nainen kuin nainen imisi siltä oikealta lastit nieluunsa silmät onnesta loistaen, mennen tullen ja palatessa.

e) Edellisiltä miehiltä opitut tavat tai jopa traumaattiset kokemukset, joista ei pääse eroon.

Vaihtoehdot c ja d ovat mielestäni lähimpänä oikeaa, c varsinkin. Mutta kaikki mahdollisia.

Pitkä postaus ja "analyysi", mutta korostan, ettei tämä nyt NIIIIN vakavaa ole. Kunhan kirjoittelin kun aikaa sattuu pari tuntia töiden välissä olla. Välillä vituttaa mutta ei siihen kuole.  Jospa pitkästä aikaa keskittyisin kohtaan c, lopetan valittamisen, käsken emännän lopettaa mököttämisen ja otan hänet alkuyöstä niin ettei huomenna muista enää mistä mökötys sai alkunsa :D

Vierailija
25/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tykkää tulla otetuksi niin koetapa kiihkeällä hetkellä että tarjoot kalun suuhun, sanot "Ime mua!," ja keräät hänen hiuksensa käsiisi ja pidät niistä kiinni tai aivan kevyesti vedät. Toimii mulla. No siis mä kyllä imen joka kerta pyytämättä ja kiihotun siitä, mut jospa hän haluu kevyttä alistamista? Selviää kokeilemalla.

Noi mitä teet hänelle kuulostaa hyvältä. Erittäin. Kyllä luulisi että hänkin haluu antaa sulle nautintoa.

Vierailija
26/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Jos hän tykkää tulla otetuksi niin koetapa kiihkeällä hetkellä että tarjoot kalun suuhun, sanot "Ime mua!," ja keräät hänen hiuksensa käsiisi ja pidät niistä kiinni tai aivan kevyesti vedät. Toimii mulla. No siis mä kyllä imen joka kerta pyytämättä ja kiihotun siitä, mut jospa hän haluu kevyttä alistamista? Selviää kokeilemalla.

Noi mitä teet hänelle kuulostaa hyvältä. Erittäin. Kyllä luulisi että hänkin haluu antaa sulle nautintoa.

Alistamista, siihen tulokseen minäkin olen tullut ja kyllä, kevyesti. Silmät voi sitoa mutta käsiä ei. Vähän rajuja otteita, kyllä juuri niin. Hiuksista voi vähän ottaa kiinni tai takaapäin voi ottaa vaikka hartioista tai käsistä kiinni ja paukuttaa voimalla niin että vähän pimppaan sattuukin, ei tunnu haittaavan vaan päinvastoin. Ja joskus voi vaikka yllättäen taluttaa makkariin ja siitä kuiviltaan suoraan toimintaan. Kostuu sekunnissa.

Mutta tuo on rooli joka multa välillä unohtuu. Pitääpä tänään olla taas pitkästä aikaa uros eikä mikään nice guy. Itse en sitä kovin kiihottavaksi koe, mutta toinen tykkää.

Vierailija
27/27 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sillä saat hyvän suikkarin...

Mukavaa iltaa teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi