Että mua ärsyttää kun mies on nykyään aina kuuteen asti töissä!
Aamulla lähtee ennen kuin herätää ja illalla tulee niin että reilu tunnin saa olla lasten kanssa ja sitten tenavat meneekin jo nukkumaan. Ilta menee siinä että istuu koneella tai katsoo tv:tä. olispa ihanaa kun vaimokin joskus huomattaisiin...
Kommentit (15)
liekö ovat todellakin töissä? sitä olen mietrtinyt
ei taida ukkoja paljoo kiinnostaa lasten ja eukon kanssa olo
minkäs teet?
vaikka on töissä lähellä. Toisilla vaan riittää hommia enemmän, ja jos ei ole kunnalla/valtiolla niin helposti päivät venyy. Täytyy vaan ymmärtää.
Lähtee aamulla 8 aikaan ja palaa klo 18. Meidän lapsi menee kyllä nukkumaan vasta klo 22 aikaan, et onneksi isällä ja lapsella on tuota yhteistäkin aikaa. Ei teillä vois lapset sitten mennä myöhemmin nukkumaan? Vai tarviiko sun mennä aamulla töihin ja lasten hoitoon? Ja kyllä vaimo huomataan jos vaimo sitä miestään myös huomioi..
tai niin luulin. Kun alkoi kuulemma sellainen projekti töissä että päivät vaan venyy. Kerran olin pojan kanssa kaupungilla ja menin extemporee miehen työpaikalle pojan kanssa iskää moikkaan ja kysymään pääsiskö meidän kans samaa matkaa jo kotiin. Miespä ei ollutkaan työpaikalla, ainoa paikalla olija oli joku sihteeri ja se sanoi, ettei osaa sanoa missä mieheni on.
Soitin hänelle ulkoa sitten ja hän vastasi ja sanoi ettei voi oikein puhua kun on työpaikalla vielä ja palaverissa johtoryhmän kanssa. Kysyin, että missä palaveri pidetään ja mies toisti, että työpaikalla, neukkarissa.
NIinpä niin. Illalla kysyin, että mikä mahtaa olla neukkari kun tänään ainakin iltapäivällä töissäsi poiketessa et ollut paikalla -kuten ei kukaan muukaan. Kiinni jäi mies -suhdetta siinä piteli työkaverinsa kanssa.
Meillä kans saa olla onnellinen jos tulee jo 18 kotiin. Yleensä, varsinki kesäaikaan työpäivät venyy 21-22. Ei oo helppoa mutta en viiti valittaakaan, ei mulla mitään hätää oo. Yhteistä aikaa järjestetään sitä mukaa kun pystyy.
Mulla kans mies tekee pitkää päivää ja (HUI KAUHEAA) reissuhommissa myöskin. Elämä on.
meillä iskä on töissä joka päivä vähintään ilta kahdeksaan, yleensä tulee kympiltä, 7 päivää viikossa ympäri vuoden...tai no ei ihan, viime vuonnakin oli 10 vapaa päivää... Työpäivät iskä aloittaa viimeistään seiskalta aamulla. Lapset ei juuri isiä näe, koskapa nukkuunkin menevät jo kahdeksalta. Kolme lasta on, ja kovasti oisivat isin kullanmuruja. Vanhin 5v, pienin nyt 6kk. Että mietippä vähän omaa tilannettasi verrattuna meihin ja valita vasta sitten.
pahimmillaan mä oon töissä klo 21 asti jollon mies nukkuu jo et pääsee ylös ku kello soi. Onneks mulla alkaa kohta äitiysloma ja sit taas näkee miestä enemmän. Ja ei, miehellä ei ole suhdetta.
On vaan työnarkomaaniyrittäjä
ja lähtee aamulla kuudelta koska matkoihin menee aikaaa. ja muakin vituttaa