Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä Noora (menee naimisiin ohjelmasta) mukavan tuntuinen ihminen?

Vierailija
22.05.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoja olen huomannut muutamalla ystävälläni jotka ovat olleet yksin lähes koko elämänsä. Eli ei ole asunut kenenkään kanssa. Itsekkäitä ja omahyväisiä minä minä tyyppejä.

Vierailija
2/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä sitten olisko ilman kameroita ja häähössötystä ihan toisenlainen ihminen...puhumattakaan siitä, onko koko ohjelma yhtä teatteria ja Noora vain yksi roolisuoritus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotenkin teennäinen!

Vierailija
4/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että Noorasta saa ohjelman perusteella kylmän kuvan, mutta oikeasti oli yllättävän mukava ja nokkela nainen.

Vierailija
5/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen vaan sanoo " jooo" ... " niiiin" ..

Luulisi että ihminen on iloinen kun saa mahdollisuuden teetättääitselleen esim upea hääpuvun, mutta Noota vaan toljottaa naama alaspäin vääntyneenä eikä puhu mitään tai näytä innostuksen merkkejä mistään.. " jooo, oonhan täää iihan hyyvä.."

Vierailija
6/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa sanoi olevansa tyytyväinen. Vai pitäiskö sen hihkua ja pomppia paikoillaan vai? Se on kumminkin aikuinen eikä mikään teinimorsmaikku.

Vierailija
7/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totta mooses minulla ainakin olis pinnan hieman kireällä, jos väen vängällä pitäis mennä naimisiin parin viikon päästä vaikka sulhosta ei ole mitään tietoa. Varmaan se Noora ajattelee, että mihin helevettiin sitä oikein tuli ryhdyttyä. Minusta Noora vaikuttaa oikein mukavalta, joskin voimakastahtoiselta naiselta. Ei varmasti löydy helposti miestä, joka olis yhtä vahva kuin Noora.

Vierailija
8/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toistelee samoja lauseita, arghh

Vierailija
9/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos odotan häntä seuraavaan päärooliin ohjelmassa nimeltä: Täällä tyttö HAUTAUSTOIMISTOSTA! Hautaan ne, jotka eivät halua päästä siunattuun maahan. En ole uskovainen - en kuulu kirkkoon.

Siitä tulisi mahtava ohjelma!

Vierailija
10/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Noora on tiennyt alusta alkaen, ettei sen tarvi naimisiin mennä. Lopuksi vaan järjestetään isot bileet, joihin tulee kaikki sarjassa vilahtaneet ja Noora kekkuloi siellä se hääkolttu päällä jne.

Vierailija
11/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedetään myös ettei Noora tule menemään naimisiin. Mutta luulen kumminkin että on hiukan noloa jos ei ole minkäänlaista sulhon yritystäkään lopussa, joten varmasti asia ainakin jonkin verran stressaa.

Vierailija:

Kyllä se Noora on tiennyt alusta alkaen, ettei sen tarvi naimisiin mennä. Lopuksi vaan järjestetään isot bileet, joihin tulee kaikki sarjassa vilahtaneet ja Noora kekkuloi siellä se hääkolttu päällä jne.

Vierailija
12/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja tiedetään myös ettei Noora tule menemään naimisiin. Mutta luulen kumminkin että on hiukan noloa jos ei ole minkäänlaista sulhon yritystäkään lopussa, joten varmasti asia ainakin jonkin verran stressaa.

Vierailija:

Vierailija
13/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiköhän homman pointti ole mainonta kumminkin.

Vierailija
14/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta tuntuu, että Nooraa alkoi silloin jänistämään!

Millaista ihmemiestä se oikein odottaa?

Vierailija
15/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmaformaatti on tehty hänelle aika raskaaksi. Esim. siinä, että sulhaskandidaatti asuu hänen olohuoneessaan eikä mene kotiin yöksi. Tulisin itse varmaan ihan hulluksi, jos joku vieras heppu nukkuisi aina olohuoneessa. On varmaan myös aika raskasta tavata koko ajan uusia ihmisiä ja yrittää tutustua seurustelumielellä.

Vierailija
16/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tulee löytämään ketään oikeasti !

Vierailija
17/17 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä innostu mistään,mikään ei kelpaa tai äänensävy on vaan " no joo" " ihan hyvää" mutta ilme nirppis. Ja eilen se uusin kandidaatti kun tuli,niin Nooran ilme oli toooosi tylsä. Yritä siinä sitten iskeä nainen jolla tuo asenne. Vaikka helppoa ei ole,kun aika loppuu kesken ja hermo menee.. Mutta eihän se oikeesti menekään naimisiin,miksi ottaa stressiä? liekö luonnossa tuollainen.