Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8526)
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö jostain tekstitetty video kun Chris tunnustaa?
Löytyy kun jaksaa etsiä oikealla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Kommenteissa sanotaan, että S:n käytös tuossa vanhempaa lasta kohtaan ei ole normaalia- minulla ei ole lapsia joten onko näin?
No ihan innoissanhan tuo mukula tuossa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteissa sanotaan, että S:n käytös tuossa vanhempaa lasta kohtaan ei ole normaalia- minulla ei ole lapsia joten onko näin?
Ei minusta, aluksi ehkä mutta lopulta on hädissään ja yrittää päästä tilanteesta pois, sanoo isälleen että "Save me" ja äiti naureskelee "Don't save her". Tuo vanhempi lapsi vaikuttaa alistetulta miellyttäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://crimerocket.com/tag/family-dynamic/
Melkoinen anoppi on vaimolla ollut...
Niiden rahat meni siis S:n sairasteluun. Mitä toi w/ juttu tarkoittaa?
Piti googlata kun ei ollut täällä tietoa eli with.
Auton lastaamisessa porukat sanoi nähneensä toisenkin henkilön. En nähnyt vaikka miten yritin katsoa.
Myös lapset sairasteli kaksi vuotta ennen kuin heiltä löytyi astma, tuon isoäidin mukaan.
Hankkikaa jo s**tana elämä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YouTubessa on video, jossa kerrotaan Chrisin uudesta arjesta vankilassa. Tämän mukaan mies nukkuu suurimman osan vuorokaudesta, koska hänellä ei ole sellissään mitään muutakaan tekemistä (ei televisiota jne.) Kerran päivässä hän pääsee tunniksi toiseen huoneeseen jossa on mahdollisuus peseytyä ja soittaa puheluita. Chris on masentunut ja häntä erikoistarkkaillaan itsemurhan varalta. Videossa myös mainitaan että teko on iskenyt Chrisin tajuntaan. Mitä se sitten tarkoittaakaan, luultavasti mies on masentunut omasta tulevaisuudestaan, ei niinkään perheensä kohtalosta.
Mä olen jotenkin jäänyt "koukkuun" tämän jutun seuraamiseen. Olen katsonut varmaan tuntikaupalla videoita YouTubesta, lukenut uutisia ja tätä keskustelua, katsonut Shanannin instaa ja Facebookia... Eilen jo ajattelin että pakko lopettaa, kun alkaa tulla uniinkin. Tämä on jotenkin kaikessa kauheudessaan kiehtova tapaus. Ahdistaa ja surettaa ihan kamalasti lasten ja Shanannin kohtalo.
Minä myös. Tää tulee tosi lähelle jotenkin, ehkä siksi, koska olen itse myös perheenäiti ja on lapset. Herään keskellä yötä ja valvon vain. Mietin tätä tapausta. Tämä on jotain liian ahdistavaa. Jenkeissä kyllä ovat antaneet kaiken mahdollisen ja mahdottoman julkisuuteen, esim. tuntikausia poliisien kuulusteluja jne. Ei kyllä koskaan Suomessa julkaistaisi. Dr Philliä ja uutisia myöten tästä on siellä uutisoitu ja analysoitu. Ei koskaan Suomessa.
Joo sama juttu, herään yöllä enkä saa enää unta. Itselläni myös kolme lasta ja senkin takia varmasti tämä koskettaa niin syvältä. Olen jopa alkanut ajatella ihan hulluja ajatuksia omasta miehestäni. Ahdistaa niin kovasti, että tuollainen kaikkien rakastama, normaali perheenisä pimahtaa yhtäkkiä täydellisesti. Mitä jos omallekin miehelleni kävisi niin? Ahdistaa.
Jenkkien analyysien mukaan, Chris ei todellakaan vain yhtäkkiä pimahtanut, vaan hän oli jo valmiiksi mielenvikainen, narsisti ainakin.
Miten ihmeessä on pystynyt feikkaamaan 8 vuotta vaimon edessä? Mun ex-miehellä oli jotain narsistisia piirteitä (ei siis narsisti) ja jaksoi puoli vuotta esittää hyvää miestä ja sitten loput 7 vuotta olikin napsahtelua ja raivoamista, jopa uhkailua lasten kustannuksella kun halusin lopulta erota... luulis, että Chris olisi paljastanut todellisen minänsä vaimolleen.
Minä mietin tai ihmettelin samaa. Moni chrisin piirre sopii eksääni, joka uhkaili jopa perhesurmalla erotessa, mutta se olin minä kuka halusi eron. Mitä jos Shanann olikin saanut tarpeeksi, yöllä kertonut chrisille haluavansa erota. Ja chris sitten tappanut kaikki. Ensin S. ja sitten lapset, kun ei lasten silmissä olisi voinut olla paha, äidin tappaja tai lapset lopulta olivat vain täydellisyyden kulissia, osa Shanannia hänelle. Ilman Shannania eivät merkinneet mitään. Heidät hän tappoi tyynyn avulla, ei nähnyt kasvoja. Ja ehkä sairaassa mielessään syyttää lapsien tappamisesta Shanannia, "se oli shanannin syy, jos S. ei olisi halunnut tuhota(erota) kaikkea, hänen ei olisi tarvinnut niin tehdä."
Tuollaisilla ihmisillä kaikkille asioille löytyy syyllinen, siis muualta kuin itsestään. Hän on se uhri, S. pakotti, S. ei jättänyt muuta vaihtoehtoa, jos S. olisi tehnyt kuin hän haluaa kaikki olisi hyvin. Nyt hän selittää mielessään varmaan kuinka paha S. on tuhonnut hänen elämänsä, kuinka joutuu vankilassa olemaan, koska Shanann halusi tuhota kaiken.
Tosin tätä ei puolla se, että Chris olisi ollut Shananin tossukka suhteessa. Mutta oliko hän? Yleensä narsistin uhrit häpeää huonoa suhdettaan, ja koittaa peittää sitä. Jos nuo kuvat ja videot on todisteena hyvästä ja kiltistä miehestä ja isästä. Voi se olla vain se mitä halutaan tuoda esiin. Voihan S. ystävilleenkin kertoa vain ne hyvät hetket.
Mistä tiedetään että juuri nyt Chris halusi eroon perheestään,, jos hän oli pettänyt aiemminkin, miksi nyt rikkoa oma kuvionsa?
^ kommenttiosiosta videossa Chris parents claims son was in abusive relationship with wife
Vierailija kirjoitti:
Oon hankkinut jo 4, eikö riitä?
S kuristettiin yhdellä kädellä, vammat viittaa siihen. Bella tukahduttamalla siten, että toisella kädellä nenästä ja toinen suun edessä. CeeCee tyynyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta, aluksi ehkä mutta lopulta on hädissään ja yrittää päästä tilanteesta pois, sanoo isälleen että "Save me" ja äiti naureskelee "Don't save her". Tuo vanhempi lapsi vaikuttaa alistetulta miellyttäjältä.
No oli kyllä outoa. Tuntui kuin leikki olisi ollut vain Shananin leikki, muitten osasten piti olla mukana. Nyt lapsi oli pakotettu parvekkeelle, mistä ei päässyt pois, lapsi ei leikkinyt mukana itse, vaan häntä käskytettiin, näytä maha, avaa suu. Jos lapsi on innoissaan, hän tulee itse sitä mahaa näyttämään että suihkuta tänne, tai suhuun. Nyt lapsi koitti koko ajan vähän kuin pakoon, siinä vaiheessa kun suihke oli lapsella oli kivaa, mutta äiti halusi sen pois ja jatkaa "omaa leikkiään".
Hämmentävä video, koska tuon perusteella se sekaisin oleva on S. ja C. auttaa lapsen lopulta pois, vaikka pitkään lapsen kiusaamista vierestä seurasi. Olisiko Shannan suuttunut, jos Chris olis lopettanut aiemmin tuon leikin, tai suuttuiko kuvaamisen jälkeen, kun päästi lapsen pois. Ikävä kyllä noista videoista paistaa läpi että lapset ovat vain näyttely kappaleita, lasten täytyy kameralle esiintyä. Joulukin tehtiin sen mukaan että saadaan kuvattua, ei olleet lapset tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, meillä on jo.
Jos se on niin selvää, että C:ssä ollut jotain vikaa tai S ainakin vaistonnut sen jotenkin ja voinut sen takia huonosti, eikö ole ihan luonnollista jos se näkyy jotenkin vuorovaikutuksessa lastenkin kanssa? Masentuneena tai ahdistuneena voi lastenkin kanssa tulla tuollaisia ylilyöntejä, kun haluaisi muille esittää että kaikki hyvin ja hauskaa on.
En näe sitä C:n puolusteluna, jos sanoo että S:n käytöksessä jotain "vikaa".
Tämä siis tuohon suihkepullovideoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on niin selvää, että C:ssä ollut jotain vikaa tai S ainakin vaistonnut sen jotenkin ja voinut sen takia huonosti, eikö ole ihan luonnollista jos se näkyy jotenkin vuorovaikutuksessa lastenkin kanssa? Masentuneena tai ahdistuneena voi lastenkin kanssa tulla tuollaisia ylilyöntejä, kun haluaisi muille esittää että kaikki hyvin ja hauskaa on.
En näe sitä C:n puolusteluna, jos sanoo että S:n käytöksessä jotain "vikaa".
Tämä siis tuohon suihkepullovideoon.
Niin, minusta koko perhe on outo, mutta ei se oikeuta murh aamaan ketään vaikka olisi miten huono äiti tai isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YouTubessa on video, jossa kerrotaan Chrisin uudesta arjesta vankilassa. Tämän mukaan mies nukkuu suurimman osan vuorokaudesta, koska hänellä ei ole sellissään mitään muutakaan tekemistä (ei televisiota jne.) Kerran päivässä hän pääsee tunniksi toiseen huoneeseen jossa on mahdollisuus peseytyä ja soittaa puheluita. Chris on masentunut ja häntä erikoistarkkaillaan itsemurhan varalta. Videossa myös mainitaan että teko on iskenyt Chrisin tajuntaan. Mitä se sitten tarkoittaakaan, luultavasti mies on masentunut omasta tulevaisuudestaan, ei niinkään perheensä kohtalosta.
Mä olen jotenkin jäänyt "koukkuun" tämän jutun seuraamiseen. Olen katsonut varmaan tuntikaupalla videoita YouTubesta, lukenut uutisia ja tätä keskustelua, katsonut Shanannin instaa ja Facebookia... Eilen jo ajattelin että pakko lopettaa, kun alkaa tulla uniinkin. Tämä on jotenkin kaikessa kauheudessaan kiehtova tapaus. Ahdistaa ja surettaa ihan kamalasti lasten ja Shanannin kohtalo.
Minä myös. Tää tulee tosi lähelle jotenkin, ehkä siksi, koska olen itse myös perheenäiti ja on lapset. Herään keskellä yötä ja valvon vain. Mietin tätä tapausta. Tämä on jotain liian ahdistavaa. Jenkeissä kyllä ovat antaneet kaiken mahdollisen ja mahdottoman julkisuuteen, esim. tuntikausia poliisien kuulusteluja jne. Ei kyllä koskaan Suomessa julkaistaisi. Dr Philliä ja uutisia myöten tästä on siellä uutisoitu ja analysoitu. Ei koskaan Suomessa.
Joo sama juttu, herään yöllä enkä saa enää unta. Itselläni myös kolme lasta ja senkin takia varmasti tämä koskettaa niin syvältä. Olen jopa alkanut ajatella ihan hulluja ajatuksia omasta miehestäni. Ahdistaa niin kovasti, että tuollainen kaikkien rakastama, normaali perheenisä pimahtaa yhtäkkiä täydellisesti. Mitä jos omallekin miehelleni kävisi niin? Ahdistaa.
Jenkkien analyysien mukaan, Chris ei todellakaan vain yhtäkkiä pimahtanut, vaan hän oli jo valmiiksi mielenvikainen, narsisti ainakin.
Miten ihmeessä on pystynyt feikkaamaan 8 vuotta vaimon edessä? Mun ex-miehellä oli jotain narsistisia piirteitä (ei siis narsisti) ja jaksoi puoli vuotta esittää hyvää miestä ja sitten loput 7 vuotta olikin napsahtelua ja raivoamista, jopa uhkailua lasten kustannuksella kun halusin lopulta erota... luulis, että Chris olisi paljastanut todellisen minänsä vaimolleen.
Mulla on sellainen olo, että tämä Chris on ensinnäkin todella, todella tyhmä. Siis älyllisesti tylsä. En usko, että hänellä on kovinkaan korkea äo. Toiseksi vaikuttaa hyvin lapsenomaiselta ja vietävissä olevalta. Rakastajatar on ehkä vihjaillut uudesta alusta ja yhteisistä lapsista. Mies on uuden seksin huumassa päättänyt toimia rakastajattaren toivomalla tavalla. Tyttöystävä vaikuttaa tunnekylmältä, joten on voinut manipuloida vähälahjaista miestä. Tyhmyys ei tee ihmistä väkivaltaiseksi, niin sitten tarvitaan tieytysti vielä se puoli, mutta uskon että tässä yhdistyvät vähälahjaisuus, tunnekylmyys, patoutuneet aggressiot (omat äitiongelmat), uusi ihastus ja seksi - lopputulos kaikessa karmivuudessaan tässä.
Samoja ajatuksia on noussut. Hänellä on välillä hämmentynyt, lähes avuton katse ja tuo huuliaan sisäänpäin imeskelevä tapa valehdellessa. Muulloin pepsodent-smile (millä tottunut pärjäämään) ja trimmattu ulkokuori. Shanann ollut perheen kippari?
Jouluvideossa joulupukkina esiintyessään Christopher ihan ponneton ja "tylsä", unohti puhelimensa mihin vaimon piti ilmoittaa koska tulla (Shanann ihmettelee tätä videolla "wheres your phone?"). Joulupullitamineissaan istuu hölmönä sohvalla sanoen kornisti houhouhou. Lapsi pitää väkisin kantaa ja asetella pukin viereen kuvaa varten. Outo tunnelma koko viedossa.
On kyllä outo jännite, väsymystä, surumielisyyttä Shanannissa. Chris pukkina velvollisuudentunnosta, koko tapahtuma tuntuu pakotetulta. Onko tuollainen elämä jossa kuvataan kaikki ja laitetaan nettiin muutenkaan järin tervettä perheen dynamiikalle? Tulee olo että Shanann äitinä tekee perheensä eteen parhaansa, Chris ui mukana eikä nauti perhe-elämästä. Chris on persoonaton, ihmekös tuo kun ilmeisen narsistisen äidin kasvattama on ollut. Tässä tragediassa tuhoutui tärkein eli uudet sukupolvet, pienet lapset.
Linkki löytyy tästä
https://www.youtube.com/watch?=vXI1Sb_btekg
Shanann Watts in garage: "My husband`s a genius. Doesn`t listen."
Linkissä kirjoitusvirhe!
Oikea linkki tässä
Huhhuh. Kun on itse kokenut kymmeniä suomalaisia pukin tuloja, tämä oli kalseudessaan sydäntäsärkevä yritys simuloda lämmintä perhetapahtumaa. En pystynyt katsomaan kuin alun, toivottavasti meno parani loppua kohti.
Btw, ilmeisesti sitten USA:ssakin harrastetaan jossakin myös suomalaistyylistä aattopukkia. Olin siinä uskossa, että USA:ssa pukki käy salaa yöllä (savupiipun kautta, jos on hormi talossa) ja vain jättää lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Shanann olikin saanut tarpeeksi, yöllä kertonut chrisille haluavansa erota. Ja chris sitten tappanut kaikki.
Mistä tiedetään että juuri nyt Chris halusi eroon perheestään,, jos hän oli pettänyt aiemminkin, miksi nyt rikkoa oma kuvionsa?
FBI selvitti kaikki tekstiviestit ja muun viestiliikenteen, mitä on lähteny kaikkien puhelimesta ennen murhia. Sieltä selviää erittäin selvästi, että Chris halusi erota ja oli tästä jo useasti maininnut Shananille. Shanan oli aivan rikki ja tilitti tätä ystävälleen. Shanan kirjoitteli pitkään ystävänsä kanssa, kuinka Chris haluaa erota, Chris on muuttunut, hän ei enää yhtään tunne tätä miestä. Shananin viestit Chrisille oli sitä, että hän ei voi ymmärtää, heille on tulossa lapsi jne. Shanan ei todellakaan halunnut erota ja tämä selviää ihan tekstiviesteistä, joita hän kirjoitteli viikkotolkulla ennen murhaansa.
Varmasti polisiit on vielä kuulustelleet tätä ystävää, että mitä ovat keskustelleet ihan puhelimitse tai tavatessa.
Kaikki nämä tekstiviestit on siis löydetty ja kaivettu auki ja julkaistu youtubessakin. Chris ei koskaan kertonu Shananille salarakkaasta. Ainakin näin hän kertoi kuulusteluhuoneessa isälleen, kun isä kysyi, että kerroitko salarakkaasta.
Kertoi vain haluavansa erota.
Shanann Watts - Texts messages with Friend, Addy
Tuossa noita viestejä, joista tasan selviää, että Chris haluaa erota, Shanan ei
Vierailija kirjoitti:
No siis ehkä viimeiset 10 sekuntia ja sitten heti leikki lopetetaankin kun äiti huomaa että nyt ei lapsella ole enää kivaa.
Omasta mielestäni äiti ei osaa lukea lapsen elekieltä kunnolla ja jatkaa suihkuttamista, vaikka lapsi kokee sen epämiellyttäväksi. Äiti liioittelee ja menee liian pitkälle tilanteessa, eikä osoita sosiaalista älykkyyttä tai empatiaa, mutta en sanoisi käytöstä kuitenkaan epänormaaliksi. Monet vanhemmat ovat tuollaisia. Esim. kutittavat lasta liian kauan, kunnes lapsi on jo hysterian partaalla. Kertoo tietynlaisen älykkyyden ja hienotunteisuuden puutteesta. Kaikista näistä videoista tulee mieleen, että Chris on ihan va jak ki, täysin passiivinen perhetilanteissa.