Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8526)
Chrisin äidin mukaa C oli aina kiltti, hiljainen, oikein kultapoika eikä koskaan aiheuttanut ongelmia. Chrisillä ei hänen mukaansa ollut "temperia", eli tempperamenttia. Kun kasvaa tälläisen kontrolloivan äidin kanssa, ikänkuin kasvaa persoonattomaksi myötäilijäksi. Äiti on ikäänkuin ollut Chrisin suu, kuten näkee kuinka on Chrisin isänkin suu.
Vierailija kirjoitti:
Chrisin äidin mukaa C oli aina kiltti, hiljainen, oikein kultapoika eikä koskaan aiheuttanut ongelmia. Chrisillä ei hänen mukaansa ollut "temperia", eli tempperamenttia. Kun kasvaa tälläisen kontrolloivan äidin kanssa, ikänkuin kasvaa persoonattomaksi myötäilijäksi. Äiti on ikäänkuin ollut Chrisin suu, kuten näkee kuinka on Chrisin isänkin suu.
Minusta tuo temper viittaa tässä enemmän sellaiseen vihastumiseen yms.
Muuten en ole eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ihmisen äo on taatusti reippaasti alle keskitason. Se ei ole voinut jäädä vaimoltakaan huomaamatta.
https://meaww.com/chris-watts-shannan-watts-colorado-murder-pregnant-wi…
Entä jos olikin älykäs, mutta täysin sulkeutunut? Ja kaikki tunteet purkautui sitten tuolla tavalla, kerralla. Mutta jos näin, niin miksi?
”One of the brightest students I ever had”, sanoo Chrisin highschool-opettaja. Eli tämä veikkaus tyhmyydestä ei siis voi pitää paikkaansa. Eikä myöskään silkka pahuus, pitkäaikaisten ystävien ja tuttujen mukaan. Aina vaan oudompaa...
Kunpa saisi tietää syyt Chrisin pariin ja Shanannin vielä useampiin pidätyksiin aiemmalla paikkakunnalla. Se ehkä valaisisi jotain. Nyt on ahdistavan outoa.
Järkevämpi ihminen olisi tehnyt suunnitelman murhien jälkeiselle ajalle, nyt sitä ei ollut. Kuvitteli vaan puhumalla pääsevänsä vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Shanann Watts on ex-husband `awful divorce`
otsikon alta youtubeesta löytyy postaus,
kuka saa linkattua tuon kun minun aparaatilla ei jostain syystä onnistu.
Shanann kertoo tuossa mm.
"Olin (aiemmin) pahassa ihmissuhteessa.
Olin naimisissa. Olen käynyt läpi todella kamalan avioeron ja se ihmissuhde vei minulta paljon, se vei iisevarmuuteni ja kirjaimellisesti ihan kaiken "
Shanann parka . Seuraava ihmissuhde vei häneltä (ja hänen lapsiltaan!) hengen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shanann kertoo tuossa mm.
"Olin (aiemmin) pahassa ihmissuhteessa.
Olin naimisissa. Olen käynyt läpi todella kamalan avioeron ja se ihmissuhde vei minulta paljon, se vei iisevarmuuteni ja kirjaimellisesti ihan kaiken "
Shanann parka . Seuraava ihmissuhde vei häneltä (ja hänen lapsiltaan!) hengen.
Löytyy youtubesta otsikolla
Chris Watts Shan`Ann Watts - Ex-Husband, Health Challenges & Chris
Chris Watts Shan`Ann Watts - Ex-Husband, Health Challenges & Chris
Tuosta voi helposti ymmärtää kuinka Watts pystyi manipuloimaan Shanannia huolenpidolla ja alun täydellisellä omistautumisellaan.
En tiedä, onko tästä jo joku täällä kirjoittanut, mutta mulla on skenaario miten S kohtasi viimeiset hetkensä...? Puhelinhan löytyi ilmeisesti sohvalta.
Mietiskelin tapahtumain kulkua. S tuli siis kotiin yöllä. Lennolta tultua monesti on olo ettei heti tule uni vaikka väsyttääkin. Arvaukseni on, C pyysi S sohvalle istumaan ja lupasi hieroa hartioita. Rakkaalta vaimolta reissun jälkeen... Sanoi ehkä myös, että tulehan tänne niin jutellaan samalla...kerro huolesi. S:llähän oli ollut huolia etääntyneestä puolisosta.
No siinä C sitten kuunteli ja hieroi hartioita...ja samalla sitten alkoikin puristaa vähän lujemmin...?
Tai sitten se tapahtui, kun S nukkui. Mistäs tuon tiennee.
Se vaan kummastuttaa olivatko lapset vielä elossa kun S saapui yöllä kotiin. Jos eivät olisi olleet luulisin että S olisi nostanut koko naapuruston herättäneen metakan? Siinä olisi tullut kunnon tappelunnujakka isän ja äidin kesken.
Vierailija kirjoitti:
https://crimerocket.com/tag/family-dynamic/
Melkoinen anoppi on vaimolla ollut...
Niiden rahat meni siis S:n sairasteluun. Mitä toi w/ juttu tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Shanannin vanhemmat puhuvat
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko tästä jo joku täällä kirjoittanut, mutta mulla on skenaario miten S kohtasi viimeiset hetkensä...? Puhelinhan löytyi ilmeisesti sohvalta.
Mietiskelin tapahtumain kulkua. S tuli siis kotiin yöllä. Lennolta tultua monesti on olo ettei heti tule uni vaikka väsyttääkin. Arvaukseni on, C pyysi S sohvalle istumaan ja lupasi hieroa hartioita. Rakkaalta vaimolta reissun jälkeen... Sanoi ehkä myös, että tulehan tänne niin jutellaan samalla...kerro huolesi. S:llähän oli ollut huolia etääntyneestä puolisosta.
No siinä C sitten kuunteli ja hieroi hartioita...ja samalla sitten alkoikin puristaa vähän lujemmin...?Tai sitten se tapahtui, kun S nukkui. Mistäs tuon tiennee.
Se vaan kummastuttaa olivatko lapset vielä elossa kun S saapui yöllä kotiin. Jos eivät olisi olleet luulisin että S olisi nostanut koko naapuruston herättäneen metakan? Siinä olisi tullut kunnon tappelunnujakka isän ja äidin kesken.
Tiedä tuota. Ceen oli tarkoitus herätä 5.30 ja S tuli klo 2.
Vierailija kirjoitti:
No siinä C sitten kuunteli ja hieroi hartioita...ja samalla sitten alkoikin puristaa vähän lujemmin...?Tai sitten se tapahtui, kun S nukkui. Mistäs tuon tiennee.
Eikö naapuri sanonut, että olivat "huutaneet keuhkonsa pihalle"? Vai puhuiko sitten jostain aiemmasta tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naapuri sanonut, että olivat "huutaneet keuhkonsa pihalle"? Vai puhuiko sitten jostain aiemmasta tapauksesta.
Aiempi tapaus. Sattunut muutama päivä aiemmin
"
Chris & Shanann Watts: The Sociopath Next Door & The Unexamined Victim
Eli hän kertoo, miten tunnistaa narsistin ja nämä neuvot voivat pelastaa monia henkiä.
Tätä videota tulee jakaa "
"Jos et halua naimisiin odotusten mukaisesti, sano se.
Jos et halua oikeasti lapsia odotusten mukaisesti, sano se. Jos et oikeasti rakasta, sano se.
Jos elät elämää jota et halua elää, sano se. Jos haluat erota, kerro.
Älä syytä passiivis-aggressiivisena elämästäsi jollaista et halua elää toista ihmistä,
äläkä ainakaan saatana tapa. Opettele kommunikoimaan.
Tässä taas yksi vätys mies, joka "on pakotettu kiiltokuva perhe-elämään", voi raukka.
On sanottu että Chris halusi eroon vaimostaan, mutta tappoi siksi myös lapsensa, että he eivät joutuisi elämään loppuelämäänsä ilman omia vanhempiaan joidenkin "ikävien kasvatusvanhempien" kanssa. Isäänsä eivät tietenkään näkisi enää koska olisi loppuelämän vankilassa jos jää vaimon murhasta kiinni. Näin toimii usein lapsiaan tappaneen mieli.
Yksi asiantuntija kuvasi tapausta tyypilliseksi, jossa perheessä on ongelmia mutta ongelma ratkaistaan väärällä tavalla, äärimmäisellä sellaisella.
Kuinkakohan pitkään Chris mietti tätä ratkaisua (hänelle nimenomaan "ratkaisu"), pidemmän vai lyhyemmän aikaa?"
".........Shanannin veli soitti tälle aiemmin mainitulle youtube Golightlylle koska Golightly on suorapuheinen ja piti uhrin puolesta palopuheita youtubeessä puolustaen Shanannaa (löytyy sieltä) . Veli halusi kertoa Golightlylle millainen hänen sisarensa eläessään oikeasti oli .
Veli kävi hänen kanssaan intiimin keskustelun missä tuli ilmi seuraavaa veljen näkökulmasta:
Veli puhui erittäin kauniisti ja positiivisesti Christopher Wattsista. Hänen mielestään Chris oli rakastava perheenisä, aviomies, kätevä, auttavainen ja kunnon kaveri kaikin puolin. Mukava mies.
Veli piti todella paljon Chrisistä ja hänellä on suuria vaikeuksia sisäistää että : "He killed my family".
Veljen mukaan Chrisillä jotenkin "napsahti", " I quess he just snapped".
Golightlyyn Shanannin äärimmäisen lempeän veljen soitto ja ennenkaikkea asenne tekoon teki suuren vaikutuksen.
Siis se, ettei veli tuntenut kuin äärimmäistä surua ja myötätuntoa kaikkia osapuolia kohtaan. Jopa Christopher Wattsia hän murehti.
Golightly perusti myöhemmin paypal tilin youtube sivustolleen , että hänen lukijansa ottaisivat femman per nuppi osaa siihen, että Shanannin, Syntymättömän Nicon , Celesten ja Bellan hautajaiskulut saadaan katettua.
Shanannin veli ei millään ollut meinannut antaa yhteistietojaan tiliä varten.
Kun veljeä ensimmäisen kerran kulusteltiin tapahtumista hänen ensimmäinen kysymyksensä oli:
"This is for Shanann, right" eli "Tämähän tehdään Shannannin vuoksi, eikö niin?"
Tuollaista on aito rakkaus...."
---..
Christopher Wattsille lähetettyjä rakkauskirjeitä luetaan tässä (jotku lähettäneet myös bikinikuviaan!)
"Sinulla on kilteimmät kasvot jotka olen nähnyt"
Ei ristus.
Vierailija kirjoitti:
https://crimerocket.com/tag/family-dynamic/
Melkoinen anoppi on vaimolla ollut...
Tuolla S:n äiti kertoo, että kerran kun Celestellä oli ihottumaa intiimialueella ja äiti puhui facetimessa Chrisin kanssa ja tahtoi nähdä ihottuman (on joku hoitaja) niin Chris tunki tabletin/puhelimen suoraan Celesten alapäähän ja äiti sanoo "oh i was so mad!"