Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
741/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Chris on kyllä niin jumalattoman komea, että en ihmettele että pyöritti nuo molemmat naiset täysin pauloihinsa... Olisin kyllä itse ollut sulaa vahaa tuon näköisen miehen käsittelyssä. Tragedia on siinä, että noin hyvältä näyttävä mies voi olla noin paha. Miten tämä maailma voi olla niin julma...

Vierailija
742/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christopher Wattsille lähetettyjä rakkauskirjeitä luetaan tässä (jotku lähettäneet myös bikinikuviaan!)

"Sinulla on kilteimmät kasvot jotka olen nähnyt"

Ei ristus.

Satasesta vetoa että erittäin suuri osa näistä on joko puhtaasti utelias, rahan perässä tai haluaa oman 15 minutes of fame.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christopher Wattsille lähetettyjä rakkauskirjeitä luetaan tässä (jotku lähettäneet myös bikinikuviaan!)

Ei ristus.

Satasesta vetoa että erittäin suuri osa näistä on joko puhtaasti utelias, rahan perässä tai haluaa oman 15 minutes of fame.

Ei, vaan tuo komeus kiehtoo. Naiset ovat rakastuneet. He ajattelevat, että C on ollut vain väärinymmärretty. Tai että juuri vasta he pystyvät "parantamaan" hänet. Sellaista arvelisin.

Vierailija
744/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ristus.

Ei, vaan tuo komeus kiehtoo. Naiset ovat rakastuneet. He ajattelevat, että C on ollut vain väärinymmärretty. Tai että juuri vasta he pystyvät "parantamaan" hänet. Sellaista arvelisin.

Varmaan moni joo. Mutta minä ainakin olen niin utelias että voisin hyvinkin kirjoittaa ihan vain nähdäkseni mitä tuon päässä liikkuu. On nyt ainakin tullut selväksi ettei imartelulla erottuisi :D. Lisäksi jollain "Elämäni Chris Wattsin kanssa" - kirjalla tai haastattelulla voi ihan taatusti tehdä jonkunlaisen tilin.

Vierailija
745/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä on hurjaa tämä "perhosvaikutus". Wikipediasta: Perhosvaikutus eli perhosefekti (engl. "butterfly effect") on kaaosteoriassa käytetty vertaus siitä, että perhosen siivenisku voisi saada aikaan myrskyn toisella puolella maapalloa.

Usa:ssa tapahtuu murha. Uhreille lopullinen maailman pysähtyminen, tekijälle tragedia, samoin uhrin ja tekijän perheille. Lähisuvulle katastrofi. Mutta teko ulottuu some-aaltoina ympäri maailman aiheuttaen hirmuisesti palstamillimetrejä, surua ja ahdistusta meidän suomalaisten ja muiden maailmalla asiaa seuraavien elämään asti!

Vierailija
746/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tulee. Chris miettii sellin sängyllä kannattiko.

Ajatelkaas, Suomessa hän saisi ehkä sen 13 v kakun. Josta ensikertalaisena istuisi puolet. Alle nelikymppisenä pääsisi jo jatkamaan elämäänsä.

Aika erilaiset oikeuslaitokset ja oikeuskäsitys

Vierailija
747/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ristus.

Varmaan moni joo. Mutta minä ainakin olen niin utelias että voisin hyvinkin kirjoittaa ihan vain nähdäkseni mitä tuon päässä liikkuu. On nyt ainakin tullut selväksi ettei imartelulla erottuisi :D. Lisäksi jollain "Elämäni Chris Wattsin kanssa" - kirjalla tai haastattelulla voi ihan taatusti tehdä jonkunlaisen tilin.

Naisten "rakkaudella parantamista" kauhistellaan mutta tuli vastaan pätkä miehestä jonka sisarus pelkäsi että veli tappaa vielä jonkun. Veljellä oli pakkomielle kaikenlaiseen perverssiin väkivaltaan ja hänellä oli vankilassa mentori, kirjoitteli jonkun sarjamurhaajan kanssa jonka koki sielunveljekseen. Samoin joku aika sitten näin maininnan tällaisesta kirjasta jossa käytiin läpi kirjeenvaihtoa jonkun tyyliin Ted Bundy tai vastaavan kanssa ja se oli kylläkin mies.

Vierailija
748/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaas, Suomessa hän saisi ehkä sen 13 v kakun. Josta ensikertalaisena istuisi puolet. Alle nelikymppisenä pääsisi jo jatkamaan elämäänsä.

Eikö Suomessakin voi periaatteessa tuomita 25 vuoden vankeuteen ja pitää se aika siellä?

Vierailija
749/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ristus.

Nyt kun nuo kirjeet on juĺkisesti esitelty, jotkut kirjoittajat tunnistettavissa valokuvien kanssa, niin tuleekohan joku tuotannonhaara, että jotkut ulkopuoliset myös häiriintuneet muka vastaavat näille höyrypäänaisille "Chrisinä" ja "kertovat kaiken". Siitä sitten sekamelska syntyykin:)

Vierailija
750/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö jostain tekstitetty video kun Chris tunnustaa?

Vierailija
751/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä todella ihmettelen, miten kirjeet on voitu julkaista??? Eikö Usa:ssa ole myös kirjesalaisuus? Onko vankila luovuttanut osan postisäkeistä medialle. Olisipa NOLOA, jos sieltä löytyisi se mun kirjeeni myös.....! Kun minäkin fiksu suomalainen perheenäiti höyrähdin kirjoittamaan.

No vitsi vitsi, ei sentään

Vierailija
752/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ristus.

Nyt kun nuo kirjeet on juĺkisesti esitelty, jotkut kirjoittajat tunnistettavissa valokuvien kanssa, niin tuleekohan joku tuotannonhaara, että jotkut ulkopuoliset myös häiriintuneet muka vastaavat näille höyrypäänaisille "Chrisinä" ja "kertovat kaiken". Siitä sitten sekamelska syntyykin:)

Sikäli mikäli bikinikuvassa on aito nainen... Oli sen verran hyvännäköinen se kuva että kannattaisi tehdä verkkohaku kuka se oikeasti on.

Vierailija
753/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan totta että millä oikeudella kirjesalaisuus rikotaan ja ihmisten kuvat laitetaan kaikkien nähtäville? Minä kyllä nostaisin syytteen sitä vastaan kuka on niin tehnyt. Vai Wattsko ne kirjeet on toimittanut julkisuuteen?

Vierailija
754/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Suomessakin voi periaatteessa tuomita 25 vuoden vankeuteen ja pitää se aika siellä?

Periaatteessa joo.

Käytännössä tuomitaan elinkautiseen ja vanki on niin kauan vankilassa, kunnes presidentti armahtaa. Käytännössä armahdus tulee 13-20 vuoden istumisen jälkeen.

Vierailija
755/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pisin elinkautistuomio kesti 22 vuotta. Yhtään varsinaista elinkautista ei kukaan rikollinen ole istunut Suomen historiassa, vaikka se periaatteessa olisi mahdollista.

Keskimäärin elinkautista tuomiota istutaan Suomessa 14,6 vuotta.

Suomen elinkautinen ei ole nimensä veroinen: Pisin tuomio kesti 22 vuotta, ja mies surmasi heti uudelleen - ”Tavoite on, että jokainen lopulta vapautuu”

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201807122201064470

Vierailija
756/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Chris kulkisi pian vapaana miehenä

Vierailija
757/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteissa sanotaan, että S:n käytös tuossa vanhempaa lasta kohtaan ei ole normaalia- minulla ei ole lapsia joten onko näin?

Vierailija
758/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpöhöpö. Olisi saanut elinkautisen. Ei elinkautista voi puolittaa. Sitä istutaan aina miniminä 12 vuotta, kun on aikuinen tekijä. 

Vierailija
759/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteissa sanotaan, että S:n käytös tuossa vanhempaa lasta kohtaan ei ole normaalia- minulla ei ole lapsia joten onko näin?

No itse en kyllä omilleni tekisi noin, etenkin kun Bella näyttää pelkäävän. Jos lapsi nauttia ja kiljuis innosta, niin eri asia.

Vierailija
760/8526 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus tota kommenttiosiota. Porukka on ihan sekaisin. Tossa videossa ei ollut mitään kummallista. Tai edes mielenkiintoista. Hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme