Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
5081/8532 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä parempilaatuinen video Shanannin ystävästä, joka kertoo tuntemuksiaan 7 kk mur hien jälkeen: you have a choice

Vierailija
5082/8532 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuo Chrisin käsin kirjoitettu kirje löydettiin ja mistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/8532 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten heidän reaktiot ovat erilaiset?

Amber Frey halusi auttaa poliisia suostumalla puheluiden nauhoittamiseen todisteiden saamiseksi, kun taas Nichole Kessinger vain katosi todistajansuojelun kautta. Ei siis uskaltanut ottaa riskiä, että hän tai Chris lipsauttaa jotakin, mistä voisi päätellä Kessingerin olleen yllyttäjä sekä suunnittelija. Tästä vihjaa myös puhelimesta poistetut viestit ja google-historian haut. Plus Chrisin lähettämä kuva ja viesti, missä muistaakseni luki they’re gone. Frey ei tiennyt, että S.Peterson oli naimisissa ja että hänen vaimonsa oli kadonnut. Kun sai tämän tietoon, halusi auttaa poliiisia omasta aloitteestaan. N.K. tiesi kaiken Chrisin perheestä, eikä suin surminkaan halunnut auttaa, päin vastoin hankaloitti tutkintaa poistamalla viestejä ja hiljaisuudellaan asian suhteen, katoamisellaan. Chrisillä ei ole enää muita keinoja olla arvostettu kellekkään läheisilleen, työkavereilleen, naapureilleen joten ottamalla syyt niskoilleen ilman Kessingeriä luulee olevansa vielä edes tämän silmissä arvostettu. Ja N.K. vain odottaa, milloin on pokkaa tehdä miljoonia myyvä paljastuskirja osittain aiheuttamastaan tragediasta.

Amber Frey oli alusta alkaen yhteistyössä että äijä saadaan nalkkiin ----> Amber Frey antoi todistajanlausunnon oikeudenkäynnissä.

Wattsin tapauksessa Christopher Watts oli huolissaan eniten siitä ettei Nichole Kessingerin maine pilaannu , eipä surettanut vaimon ja lapsen kohtalo.

Nichole Kessinger ei todistanut koska mitään oikeudenkäyntiä ei ollut syystä, että Christopher Watts tunnusti kaiken suoraan (ilman oikeudenkäyntiä).

Olisihan Nichole Kessinger silti voinut auttaa ja selventää asioita, vaikka ei olisi todistajaksi päätynytkään. Esim. luovuttamalla viestienvaihdon sellaisenaan tutkijoille, sen sijaan että poisti hädissään suuren ja arvatenkin hänen itsensä kannalta raskauttavan osan siitä. Viesteistä olisi silti voinut selvitä jotain muuta tapahtumien kannalta merkityksellistä, vaikka NK olisikin ollut syytön kaikkeen. Silti NK päätti poistaa viestit ja siitä voi johtopäätöksen tehdä.

Vierailija
5084/8532 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mahdollisuus on se surullinen vaihtoehto,

että jo pitempään on ollut nähtävissä lähipiirillä Christopher Wattsin mielen hajoaminen pikkuhiljaa,

mutta se on peitelty  näihin perhekeskeisiin videopostauksiin ja pepsodenthymyilyyn thrivelanseerauksen lomassa.

Cindy Wattsille (Chrisin äidille) taas helppo demonisoida miniä Shanann syyksi sille, miksi "Chris ei voi hyvin".

"Its about Shanann" "It was very hard relationship" jne. Paha Shanann pilasi täysin normaalin, mukavan pojan jossa ei ollut äidin mielstä mitään vikaa koskaan.

Mielialan vaihtelut CW:llä. Välillä rakastavia tekstareita, välillä ei mitään.

Halutaan vielä yhdessä suunnitellen lasta, sitten ilmoitus "kaksi riittää" jonka jälkeen (raskaana olevalle) vaimolle "we are not compatible" "Emme ole yhteensopivia".

Eipä ole ensimmäinen kerta kun rakastava ja huolehtiva perheenpää sekoaa ,

esim kuuluisimpia tapauksia Andrea Yates. Taustalla mielenterveyden sairauksia mitä ei hoidettu asianmukaisesti koska aviomies ignoorasi ne ja halusi vain lisää lapsia.

Andrea Yates jätettiin tuomitsematta ja vietiin hoitoon laitokseen.

Linkki tapaukseen Andrea Yates tässä alla, jos jotain nyt kiinnostaa.

Vierailija
5085/8532 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että jo pitempään on ollut nähtävissä lähipiirillä Christopher Wattsin mielen hajoaminen pikkuhiljaa,

mutta se on peitelty  näihin perhekeskeisiin videopostauksiin ja pepsodenthymyilyyn thrivelanseerauksen lomassa.

Cindy Wattsille (Chrisin äidille) taas helppo demonisoida miniä Shanann syyksi sille, miksi "Chris ei voi hyvin".

"Its about Shanann" "It was very hard relationship" jne. Paha Shanann pilasi täysin normaalin, mukavan pojan jossa ei ollut äidin mielstä mitään vikaa koskaan.

Halutaan vielä yhdessä suunnitellen lasta, sitten ilmoitus "kaksi riittää" jonka jälkeen (raskaana olevalle) vaimolle "we are not compatible" "Emme ole yhteensopivia".

esim kuuluisimpia tapauksia Andrea Yates. Taustalla mielenterveyden sairauksia mitä ei hoidettu asianmukaisesti koska aviomies ignoorasi ne ja halusi vain lisää lapsia.

Lisäys: Andrea Yatesin perhevideot lapsistaan olivat myös aivan ihania ja rakastavia.

Vierailija
5086/8532 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Tuo kirje on mennyt minulta ihan ohi! Näyttää todella siltä, että jotain häikkää on Chrisillä ollut mielenterveyden kanssa.

Vierailija
5087/8532 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Tuo kirje on mennyt minulta ihan ohi! Näyttää todella siltä, että jotain häikkää on Chrisillä ollut mielenterveyden kanssa.

Luulen, että kirje on ollut osa juonta, joka ei koskaan toteutunut. Kirjeestä saa kyllä sellaisen kuvan, että lasten kohtalo oli päätetty jo tuossa vaiheessa. Kirjeellä hän olisi ehkä mielestään voinut todistaa pelänneensä Shanannia, koska olisi muka epäillyt Shanannin tekevän itselleen / perheelle jotain jo aiemmin. Ja sitten *puff* Shanann kidnappasikin lapset ja katosi. 

Vierailija
5088/8532 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kuului suunnitelmaan. Shanannin lähtö lasten kanssa ei vaan mennytkään yli-innokkaan ystävän takia niin kuin oli tarkoitus; ei jäänyt aikaa kuin epätoivoiseen peittelyyn ja valehteluun. Tarkoitus lienee oli tappaa kaikki tai ainakin Shanann ja jotenkin saada se näyttämään siltä että Shanann oli se itsekäs petturi ja liero perheen hylkääjä

Vierailija
5089/8532 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo juuri näin, kirjeen tarkoitus on luullakseni ollut saada Chris itse näyttämään uhrilta. En usko että kyseessä oli vainoharha tai aito huoli. Ei missään ole kerrottu viitteitä siitä, että hänen mielenterveytensä olisi ollut hataralla pohjalla. 

Vierailija
5090/8532 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä Vivint kameroista on ollut paljon puhetta. Tottakai luulisi että poliisit on videon nähneet jos sellainen olisi olemassa, mutta kaiken perusteella ei ole olemassa mitään videoita. Missään en ole törmännyt sellaiseen hyvin yksinkertaiseen vaihtoehtoon kuin Hubbahuban liimaaminen kameralinssien eteen. Näin ainakin itse toimisin jos pitäisi alkaa murhailemaan ihmisiä kameroiden edessä kera salarakkaan. Eli yksinkertaisesti takki narikkaan kameralinssin peitoksi.

Vierailija
5091/8532 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä Vivint kameroista on ollut paljon puhetta. Tottakai luulisi että poliisit on videon nähneet jos sellainen olisi olemassa, mutta kaiken perusteella ei ole olemassa mitään videoita. Missään en ole törmännyt sellaiseen hyvin yksinkertaiseen vaihtoehtoon kuin Hubbahuban liimaaminen kameralinssien eteen. Näin ainakin itse toimisin jos pitäisi alkaa murhailemaan ihmisiä kameroiden edessä kera salarakkaan. Eli yksinkertaisesti takki narikkaan kameralinssin peitoksi.

Ihmeen sitkeä tämä huhu, että olisi jotain extrakuvamateriaalia. Jos sellaista on niin uskon, että se olisi vuotanut isomman yleisön tietoon. En usko enää hetkeäkään, että sellaista on olemassa, yhtään missään.

Vierailija
5092/8532 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christopher Wattsin kirje.

Hän jätti kirjeen sisarelleen talteen "kaiken varalta".

Se on allekirjoitettu ja päivätty jo 8.6.2018 !

Sisältö paljastaa selkeästi, että (jo tuolloin) miehen mielenterveys heitteli.

The note Chris Watts left for family

No eikä heitellyt, idiootti se oli jo silloin.

Se on sama kun mä jättäisin töissä lapun pöydälle missä lukee ’lue vain hätätilanteessa! Mä en ikinä puukottaisi mun miestä!’ Menisin kotiin, puukottaisin ja sit kaikki olis ihan että ei se ainakaan ole puukottanut sitä kun me löydettiin tämä viesti ja tämä on päivätty jo viikko sitten.

Vaikuttaisi että jos Chris olisi kerinnyt niin se olis tosiaan siivonnut Shanannin tavarat pois, ehkä jopa ”vahingoittanut” itseään (raapinut, viiltänyt, lyönyt) ja selittänyt kaikille että Shanann oli aivan sekopää, vei lapset ja pahoinpiteli vielä. Ja sisko olis ihan että joo, mä sain jo 2 kk sit kirjeen.

Jos mä siis luin sen oikean kirjeen? Muutama rivi tekstiä tyyliin ”jos minulle tapahtuu jotain lässyn lässyn älä..”

Vierailija
5093/8532 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sama kun mä jättäisin töissä lapun pöydälle missä lukee ’lue vain hätätilanteessa! Mä en ikinä puukottaisi mun miestä!’ Menisin kotiin, puukottaisin ja sit kaikki olis ihan että ei se ainakaan ole puukottanut sitä kun me löydettiin tämä viesti ja tämä on päivätty jo viikko sitten.

Vaikuttaisi että jos Chris olisi kerinnyt niin se olis tosiaan siivonnut Shanannin tavarat pois, ehkä jopa ”vahingoittanut” itseään (raapinut, viiltänyt, lyönyt) ja selittänyt kaikille että Shanann oli aivan sekopää, vei lapset ja pahoinpiteli vielä. Ja sisko olis ihan että joo, mä sain jo 2 kk sit kirjeen.

Jos mä siis luin sen oikean kirjeen? Muutama rivi tekstiä tyyliin ”jos minulle tapahtuu jotain lässyn lässyn älä..”

Anteeks nyt vaan mutta nauratti kyllä tosi paljon tuo :D

Vierailija
5094/8532 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks nyt vaan mutta nauratti kyllä tosi paljon tuo :D

Juu, mä en yhtään ihmettele. Sä vaikutat siltä että sua naurattaa aina ja kaikki. 👌

Vierailija
5095/8532 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys: Andrea Yatesin perhevideot lapsistaan olivat myös aivan ihania ja rakastavia.

En itse näe Andrea Yatesin ja Chris Wattsin välillä mitään muuta yhteyttä, kuin se että molemmat tappoivat lapsensa. Tuo Andrea sairasti nuoresta asti paranoidista skitsofreniaa, ja hänen lääkärinsä kielsivät heitä hankkimasta lisää lapsia, koska Andrea jätti silloin aina lääkityksensä pois. Olivat vahvasti uskonnollisia, eivätkä kuunnelleet lääkäriä. Lopulta Andrea hukutti lapset, koska he olivat hänen mukaansa pahoja. Miestä oli myös kielletty harhojen takia jättämästä Andreaa yksin lasten kanssa, mutta hän ei kuunnellut.

Vierailija
5096/8532 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kierompaa ihmistä ollakkaan? Kuinka moraalittoman sairaasta ja kierosta ihmisestä onkaan kyse, joka suunnittelee koko perheensä mur haamista ja aikoo lavastaa tämän uhrinsa (Shanannin) täysin syylliseksi koko hommaan eli Shanann vei tytöt ja ties mitä on heille tehny.

Ja tosiaan sitten toteutti kaiken. Teki kolme mur haa peräkkäin ja hävitti ruu miit kammottavalla tavalla. Ja sitten kättelemään pokkana poliisia ja vähän hymyillään.

Hänen visionsa mukaan Shanannia ja tyttöjä olisi etsitty vuodesta toiseen "missing" lapuilla ja tasaisin väliajoin he olisivat olleet yksi osa sitä kadonneiden ihmisten joukkoa, joiden tarina nostettaisiin mediassa tasaisin väliajoin esille. Ja Chris olisi ollut tämä viaton uhri ja vähän niiskuttanu kameran edessä "they just vanished".

Vierailija
5097/8532 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen sitkeä tämä huhu, että olisi jotain extrakuvamateriaalia. Jos sellaista on niin uskon, että se olisi vuotanut isomman yleisön tietoon. En usko enää hetkeäkään, että sellaista on olemassa, yhtään missään.

Luin, että kun Chris sammutti wifin, niin kaikki kamerat lakkasivat tallentamasta, paitsi se, joka oli siinä pääyksikössä, joka tallensi vain Vivintin käyttöön. Ovikamera kuitenkin tallensi Shanannin kotiinpaluun, joten silloin Wi-Fi oli vielä päällä. Onnistuuko Vivint tallentamaan tiedostona kuitenkin liikkeen ja ovien availun? Plus, luin että Chrisin älykello olisi tallentanut hänen liikkeensä, mutta Shanannin älykellosta en lukenut mitään.

Nämä ovat ulkomaan palstoilta arvailuja.

Vierailija
5098/8532 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin viime yönä painajaista Cindy Wattsista 😯 On tainnu tulla vähän liian tiiviisti seurattua tätä juttua 🙄

Vierailija
5099/8532 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tuo Chrisin käsin kirjoitettu kirje löydettiin ja mistä?

Moi! Uutissa kerrottiin (katso esim tuon alla olevan videon kohdasta 6:38 )

Vierailija
5100/8532 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on vaikea käsittää, koskien tuota Christopher Wattsin kirjettä, että

mikäli poika roudaisi noin kipeän sisältöisen kirjeen "talteen" siskolleen , niin välittömästi keskusteltava miniän kanssa että mistä ihmeestä on kysymys ja miten teillä menee. Tuo oli hyvin huolestuttava sisältö, kaukana normisetistä. Varoitettava , että ukko sekoilee nyt tuollaisia, kysyttävä mistä on kysymys. 

Mutta keskusteluyhteys oli poikki vihanpidon vuoksi, Shanannille ei koskaan kerrottu että Chris rustaillu tuollaisia jemmaan siskolleen.

Uskon, että Shanann Watts lapsineen olisi hengissä, mikäli hänen anoppinsa/siskonsa/appensa ei olisi vihannut häntä niin paljon, vaan joku heistä olisi kertonut esimerkiksi tommosista karsean sisältöisestä kirjeestä heti.

"He was normal"

Sitä Cindy Watts painotti kovasti myöhemmin kun pahin tapahtui.

Ei normaali ukko kiikuta tuollaisia kirjeitä kotiin jemmaan. Kaikki tajuaa sen.

Shanannissa oli syitä kaikkeen , mutta poika oli kaikin puolin normaali?

Naapureiden ja ystävien nopea reagointi Shannanin katoamiseen kertoi selkeästi, että tiesivät Wattsien perheen kulisseissa rytisseen jo aiemmin.

Miniälle olisi ehdottomasti pitänyt kertoa tuosta kirjeestä. Vaikka olisi ollut kuinka kamala miniä.

Hyvät keskinäiset välit olisivat pelastaneet paljon. Ehkäpä kokonaisen perheen.