Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8532)
Kyllä mä oon ymmärtänyt, että oikea ja virallinen audio Chrisin tunnustuksesta julkaistaan huomenna. Eikö dr Philin tyyli ole poimia skandaalinkäryisimmät kohdat aineistosta ja toistaa niitä kymmeniä kertoja yhden ohjelman aikana.
Vai olenko käsittänyt väärin? Itse olen odotellut juuri huomista ja koko tunnustuspuheenvuoroa audiona.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon ymmärtänyt, että oikea ja virallinen audio Chrisin tunnustuksesta julkaistaan huomenna. Eikö dr Philin tyyli ole poimia skandaalinkäryisimmät kohdat aineistosta ja toistaa niitä kymmeniä kertoja yhden ohjelman aikana.
Vai olenko käsittänyt väärin? Itse olen odotellut juuri huomista ja koko tunnustuspuheenvuoroa audiona.
En näköjään osaa nyt pukea sanoiksi sitä mitä tarkoitan... :D
Siis kyllä, huomenna on tulossa se oikea ja virallinen audio tunnustuksesta, mutta mietin sitä onkohan siinä tunnustuksessa juurikaan mitään muuta uutta tietoa kuin se mikä dr philin jaksossa jo tulikin ilmi.
Rehellisesti voin sanoa, että jos mun mies tappaisi mut ja lapset, niin pahalta tuntuisi ajatus että mun vanhemmat menisi esim. Veitolan haastatteluun puhumaan siitä. Ja jos ne keräisi paljon rahaa mun ja lasten raa’alla kohtalolla. Toki varmaksi tietäisin, että ne antaisi kaikki rahat pois, jos vaan saisi meidät takaisin. Silti ajatuskin tuntuu pahalta. En haluaisi heidän tekevän niin. Enkä usko, että ne menisi Veitolalle tai ikinä keräisi rahaa sellaisella kauhealla jutulla.
Mutta se on vaan mä ja mun ajatukset tästä. Kukin tyylillään enkä tuomitse.
Paljon näkyy olevan ihmisiä, jotka uskovat että C on kuitenkin tappanut lapsetkin kotonaan. Ja että syy mahdolliseen valehteluun olisi NK:n suojelu.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti voin sanoa, että jos mun mies tappaisi mut ja lapset, niin pahalta tuntuisi ajatus että mun vanhemmat menisi esim. Veitolan haastatteluun puhumaan siitä. Ja jos ne keräisi paljon rahaa mun ja lasten raa’alla kohtalolla. Toki varmaksi tietäisin, että ne antaisi kaikki rahat pois, jos vaan saisi meidät takaisin. Silti ajatuskin tuntuu pahalta. En haluaisi heidän tekevän niin. Enkä usko, että ne menisi Veitolalle tai ikinä keräisi rahaa sellaisella kauhealla jutulla.
Tuskin oot muutenkaan revitellyt elämääsi somessa.
Vierailija kirjoitti:
Narsistien, sosiopaattien ja psykopaattien yksi bravuuri on ns. "pity ploy", jolla hakevat sääliä. Yleensä uhriutuvat juuri silloin kun ovat tehneet jotain täysin hirvittävää ja jääneet kiinni. En yhtään epäile etteikö Chris Watts nyt esittäisi mahdollisimman surkeaa ja apaattista saadakseen sympatiaa ja huomiota. Uskoon tulemiseen en usko lainkaan. On ironista, että CW ei ollut lainkaan surkea silloin kun perhe oli vielä "kateissa", vaan keskittyi lähinnä valheiden keksimiseen, naureskeluun ja puhelimen näppäilyyn. Nyt sitten kun ollaan jääty kiinni, ollaan niin surkeaa ja säälittävää. Sääliä eikä armoa ei tosin edes omille lapsilleen suonut.
Psykopaatti saattaa kyllä tehdä i tsemurhan, eli ei se mikään mahdottomuus ole. Esim. tässä casessa oman vaimonsa vakuutusrahojen vuoksi sekä toisen perheen lapsineen t appanut psykopaatti päätti itse päivänsä kun oli jäämässä kiinni: https://allthatsinteresting.com/terry-jo-duperrault .
Joidenkin lähteiden mukaan elinolot death row:lla ovat paljon paremmat kuin vankilassa muuten ja vangit saavat paljon etuoikeuksia muihin verrattuna mm. parempaa ruokaa, enemmän yhteydenpitoa läheisiin ja ulkomaailmaan jne. Käytännössähän monissa osavaltioissa ei ole teloitettu vankeja vuosikymmeniin. Oma epäilykseni on, että tämä on se todellinen syy miksi Shanannin perhe eivät halunneet death penaltya. Varmasti halusivat, että Chris Watts kärsii täysimittaisen tuomionsa mahdollisimman surkeissa oloissa.
Höpö höpö, kyllä he halusivat Chrisin selliin siksi, että heidän ei tarvitse vatvoa avointa keissä kahtakymmentä vuotta. Syy on paljon parempi, kuin sinun pikku kuvitelmasi heidän motiiveistaan. He halusivat sille nopean lopun ja päästä itse menemään eteenpäin. Eri asia on, ovatko nyt alkaneet tajuta, miten mahdotonta tuosta on mennä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Enkä ymmärrä miten Chris luuli ettei jäisi kiinni. Tappaa perhe ja sit vaan jatkaa eloa onnellisena Kessingerin kanssa. Enkä pysty vaan ymmärtämään että miks ne lapset piti vielä tappaa. Et mielummin tappaa todistajat eli omat lapset ku menee istumaan vaimon taposta.
Mä luulen, että kaiken takana on se Chrisin äiti. Eli äitihän sanoi heti asiasta kuullessaan uskoneensa, että Shannan olisi rangaistukseksi kadonnut jonnekin Chrisiltä. Chris kai kuvitteli sitten muunkin maailman olevan yhtä tyhmiä ja väärinuskovia, kuin hänen äitinsä ja ajattelevan samalla tavalla. Chrisin äiti luultavasti ajattelee asioista aina yhdellä tavalla, eikä ole varmaan koskaan muuttanut käsitystään. Chris on virheellisesti oppinut, että ihmiset eivät ota selvää asioista, vaan uskovat heille ensimmäisenä sepitettyä tarinaa. Koska hänen äitinsäkin on aina uskonut ekan sepustuksen ja pysynyt siinä.
Oliko tietoa monelta se uus juttu julkaistaan tänään?
Cristopher Whatts ja tää Sipoossa taannoin teloitustyylillä ”viittaan pukeutuneen” sotilastaustaisen vakuutusyhtiössä salkkumiehenä työskennelleen toimissa on aika paljon samankaltaisuuksia. Kumpikin teki amatöörimäisiä kömmähdyksiä toteuttaessaan ”omaa suunnitelmaansa”. Olen funtsinut aivan näiden kahdenkin ihmisparan ulkopuolelta asiaa, (siis Christopherin ja salkkumiehen) että jokin raja älykkyyden ja ”järki menee liian pitkälle” systeemissä täytyy olla. Liian älykäs tiettyyn rajaan voi olla, mutta sitten kuuppa hajoaa. Eli, äärettömän monet tuntemissani ihmisissä, joita pidetään lähes samankaltaisina kuin nuo kaksi, ovat jäätäviä ulospäin. Heidän mailmansa on hyvin rajoittunutta, itkua et heiltä koskaan näe tulevan, ja sääli kaikkea inhimillistä kohtaan puuttuu. Oman järkensä mielettömällä päättelykyvyllä he tulevat tulokseen, ettei heidän ylitse pysty kukaan muu ajattelemaan. Lopputulos oli sen mukaista. Cristopher teki lapsenkenkämäisiä virheitä ja Sipoon salkkumies teloitti pomonsa. Oli siinäkin älynväläys mennä hupulliseen erittäin huomiotaherättävään viittaan pukeutuneena päivännäöllä autollaan toisen tontinkulmille kyttäämään...
Mutta.. nyt odottelemaan viimeisiä tunnustuksia Christopherin suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos osa porukasta uskoisi että sinä olet tukehduttanut omat lapsesi ja miestäsi säälittäisiin kun olit niin kamala riivinrauta että hän ajautui noin kauheaan tekoon sinun takiasi. Mieti ihan oikeasti miltä tuntuisi elää vanhempanasi kun puolet porukasta uskoisi sinusta tuollaista. Ja miten se vaikuttaisi ihmisten suhtautumiseen vanhempiisi.
Puolet porukasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos osa porukasta uskoisi että sinä olet tukehduttanut omat lapsesi ja miestäsi säälittäisiin kun olit niin kamala riivinrauta että hän ajautui noin kauheaan tekoon sinun takiasi. Mieti ihan oikeasti miltä tuntuisi elää vanhempanasi kun puolet porukasta uskoisi sinusta tuollaista. Ja miten se vaikuttaisi ihmisten suhtautumiseen vanhempiisi.
Totta kyllä! Mutta mä en usko, että ne ihmiset muuttaisi mieltään vaikka mun vanhemmat sanoisi mitä. Nehän ois mun vanhemmat eli jäävejä puhumaan tosi monen mielestä.
https://crimerocket.com/2019/03/06/dr-phil-they-fight-make-up-have-sex-…
CW väittää myös harrastaneensa seksiä Shanannin kanssa m urha yönä. Mitähän Kessinger on tästä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tietoa monelta se uus juttu julkaistaan tänään?
En ole löytänyt muuta kuin päivämäärän. Mutta odotellaan, Coloradossa kello on pian 1 yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kyllä! Mutta mä en usko, että ne ihmiset muuttaisi mieltään vaikka mun vanhemmat sanoisi mitä. Nehän ois mun vanhemmat eli jäävejä puhumaan tosi monen mielestä.
Eihän tässä tapauksessa ole kyse siitä että pitäisi vain vanhempia uskoa, vaan että Chris on itse kertonut ja kyse on huomion saamisesta asialle. Että mahdollisimman moni ihminen vaivautuisi kuuntelemaan eikä jäisi eloon mitään legendaa että ehkä sittenkin Shannan surmasi lapset.
Aika epämääräisesti asianajajat kommentoivat kysymystä siitä, tuodaanko NK uudestaan kuulusteluun.... Kierrellen ja kaarrellen...
Vierailija kirjoitti:
Aika epämääräisesti asianajajat kommentoivat kysymystä siitä, tuodaanko NK uudestaan kuulusteluun.... Kierrellen ja kaarrellen...
Missä tästä on kirjoitettu?
"What went wrong in the mind of a young husband and father that drove him to brutally murder his pregnant wife and daughters?
The world stared into Chris Watts' eyes in those photos, wondering if there was a certain dead, hollowness to them.
In photos taken less than two weeks before he strangled wife Shanann and their girls, the kids played happily with their mother during a family holiday at Myrtle Beach, South Carolina.
Watts stood to the side, apparently deeply uninterested in his wife — who was 15 weeks pregnant — or his daughters Bella, 4, or Celeste, 3. We can only wonder what the 33-year-old was thinking."
https://www.nzherald.co.nz/world/news/article.cfm?c_id=2&objectid=12165…
Shanann:
"One thing led to another and eight years later we have two kids, we live in Colorado and he's the best thing that has ever happened to me," she said. "I let him in … he knew me at my worst and he accepted me. Through sickness and everything he's been there. When I met Chris I pushed him away, I gave every excuse for him to run, I gave him an out every single day … But he stuck around because he was the one for me, I can't tell you how wonderful he is."
"She shared a video of Bella singing to her "hero daddy", and in May, filmed her husband as she revealed she was pregnant for the third time. "That's awesome," says a smiling Watts. "I guess when you want to, it happens ... Wow."
On June 19, Shanann sent Watts an ultrasound picture of their unborn third baby. "Little Peanut! Love her/him already!!!" Watts replied.
Shanann was so delighted with his response, she shared the exchange on her Facebook page writing: "I love Chris! He's the best dad us girls could ask for."
He was to kill Shanann before the son they decided to call Niko could take his first breath."
Jep, mutta tarkoitin lähinnä tuleekohan sillä CWn tunnustusvideolla muuta kuin tuo jo jaksossa ollut tieto, uusi Dr Philin jaksohan tulee sitten maanantaina.