Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
3521/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu englanti palautunut mieleen tämän surullisen jutun tiimoilta. Englannin kielessä hankalinta on sanojen monimerkityksisyys, kuten pleaded... Ja en millään koskaan muista mitä allegedly tarkoittikaan.

Vierailija
3522/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jotenkin ihan rakastunut tuohon Bellaan. Maksaisin vaikka mitä, että saisin juuri tuollaisen tytön 💖

Sydän särkyy ajatellessa mitä joutui viime hetkinään kokemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistien, sosiopaattien ja psykopaattien yksi bravuuri on ns. "pity ploy", jolla hakevat sääliä. Yleensä uhriutuvat juuri silloin kun ovat tehneet jotain täysin hirvittävää ja jääneet kiinni. En yhtään epäile etteikö Chris Watts nyt esittäisi mahdollisimman surkeaa ja apaattista saadakseen sympatiaa ja huomiota. Uskoon tulemiseen en usko lainkaan. On ironista, että CW ei ollut lainkaan surkea silloin kun perhe oli vielä "kateissa", vaan keskittyi lähinnä valheiden keksimiseen, naureskeluun ja puhelimen näppäilyyn. Nyt sitten kun ollaan jääty kiinni, ollaan niin surkeaa ja säälittävää. Sääliä eikä armoa ei tosin edes omille lapsilleen suonut.

Psykopaatti saattaa kyllä tehdä i tsemurhan, eli ei se mikään mahdottomuus ole. Esim. tässä casessa oman vaimonsa vakuutusrahojen vuoksi sekä toisen perheen lapsineen t appanut psykopaatti päätti itse päivänsä kun oli jäämässä kiinni: https://allthatsinteresting.com/terry-jo-duperrault .

Joidenkin lähteiden mukaan elinolot death row:lla ovat paljon paremmat kuin vankilassa muuten ja vangit saavat paljon etuoikeuksia muihin verrattuna mm. parempaa ruokaa, enemmän yhteydenpitoa läheisiin ja ulkomaailmaan jne. Käytännössähän monissa osavaltioissa ei ole teloitettu vankeja vuosikymmeniin. Oma epäilykseni on, että tämä on se todellinen syy miksi Shanannin perhe eivät halunneet death penaltya. Varmasti halusivat, että Chris Watts kärsii täysimittaisen tuomionsa mahdollisimman surkeissa oloissa.

Vierailija
3524/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tottakai heidän perheensä tarvitsee rahaa, mitä ihmeen väärää siinä on jos palkkion tuosta saavat?

Pikkurahan puutetta Rzucekeilla ei enää ole, että siitä ei tarvitse olla huolissaan. Gofundme-keräys pelkästään on ylittänyt jo miljoonan jokin aika sitten. Monta muutakin keräystä on koko ajan käynnissä. Dr Phil maksaa ylivoimaisesti korkeimmat haastattelupalkkiot. Veikkaan, että tästä yhdestä haastiksesta tulee heti toinen milli, ainakin lähelle sitä. Aiemmin he olivat pienituloisia, Frank ja Frankie puuseppiä ja S:n äiti kampaaja.

Hyvä, koska se "kummitustalo ei mene helposti kaupaksi.

Vierailija
3525/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Chris antoi NK:n ilmi, ja uudet tutkimukset alkavat nyt hänen kohdaltaan. 

Vierailija
3526/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan vielä auton ”pakkaamiseen/lataamiseen”. Kauanko se kesti? Eikös aika kauan? Miten ne tytöt ei karanneet autosta tai juosseet ympäri pihaa? Tietysti oli pimeää ja pelottavaa. Tai miten sai tytöt pysymään sisällä siihen asti, että oli kantanut muut tavarat autoon. Olihan ovi varmaan aina lukossa välillä, mutta aika riskaabelia.

Vierailija
3527/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaan vielä auton ”pakkaamiseen/lataamiseen”. Kauanko se kesti? Eikös aika kauan? Miten ne tytöt ei karanneet autosta tai juosseet ympäri pihaa? Tietysti oli pimeää ja pelottavaa. Tai miten sai tytöt pysymään sisällä siihen asti, että oli kantanut muut tavarat autoon. Olihan ovi varmaan aina lukossa välillä, mutta aika riskaabelia.

Celeste nukkui ja Bella oli todennäköisesti aivan shokissa, tai peloissaan jos luuli äitinsä olevan oikeasti todella kipeä ja että lähtisivät viemään häntä sairaalaan.

Vierailija
3528/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jotenkin ihan rakastunut tuohon Bellaan. Maksaisin vaikka mitä, että saisin juuri tuollaisen tytön 💖

Sydän särkyy ajatellessa mitä joutui viime hetkinään kokemaan.

Mulle myös Bella on se, jonka kohtalo alusta asti on eniten särkenyt sydämen. Kaksi kertaa olen itkenyt, kun olen tätä juttua seurannut nyt monta viikkoa.

Silloin kun näin videon, jossa Bella pitää sylissään Ceceä ja he katsoo jotain videota, jossa on joku pelottava kohta. Bella sanoo: ”Dont be afraid, Cece.” Silloin itkin ja ajattelin, että taidan olla jotenkin outo kun itken lasta, jota en edes tuntenut.

Toinen kerta, kun näin videon, jossa Bella laulaa niin iloisena: ”You are my sunshine, my only sunshine. You make me happy... please dont take my sunshine away.” Ja sitten sain tietää, että juuri Bella oli kärsinyt eniten. Se tuntuu niin pahalta.

Myös Dieteriä ajattelen joskus, että miten jakselee. Kaipaako se tyttöjä? Olen eläinrakas ihminen.

Vierailija
3529/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on turhaa monien kommenttien verran päivitellä sitä, kuinka hyvin Shanannin vanhemmat ovat taloudellisesti hyötyneet tästä tapauksesta. He eivät itse ole olleet kerjäämässä rahaa miltään taholta eivätkä pyrkineet rikastumaan tapahtuneella. Raha on muutenkin melko laiha lohtu kun on menettänyt tyttärensä ja kolme lapsenlastaan. Se, että he haluavat kertoa tyttärensä tarinan, kunnioittaa tämän muistoa ja oikaista CW:n esittämiä valheellisia väitteitä on eri asia.

Sitäpaitsi jenkeissä on aivan erilainen hyväntekeväisyyskulttuuri, siellä kun ei ole kovin kummoista sosiaaliturvaa. On yleistä, että järjestetään erilaisia rahankeräyksiä milloin mihinkin tarkoitukseen. Asiassa ei oikeasti ole mitään hämärää tai kummallista.

Vierailija
3530/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Chris antoi NK:n ilmi, ja uudet tutkimukset alkavat nyt hänen kohdaltaan. 

Sitä me todellakin odotamme, aika vain käy jo pitkäksi.

Vierailija
3531/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on turhaa monien kommenttien verran päivitellä sitä, kuinka hyvin Shanannin vanhemmat ovat taloudellisesti hyötyneet tästä tapauksesta. He eivät itse ole olleet kerjäämässä rahaa miltään taholta eivätkä pyrkineet rikastumaan tapahtuneella. Raha on muutenkin melko laiha lohtu kun on menettänyt tyttärensä ja kolme lapsenlastaan. Se, että he haluavat kertoa tyttärensä tarinan, kunnioittaa tämän muistoa ja oikaista CW:n esittämiä valheellisia väitteitä on eri asia.

Sitäpaitsi jenkeissä on aivan erilainen hyväntekeväisyyskulttuuri, siellä kun ei ole kovin kummoista sosiaaliturvaa. On yleistä, että järjestetään erilaisia rahankeräyksiä milloin mihinkin tarkoitukseen. Asiassa ei oikeasti ole mitään hämärää tai kummallista.

Eikö sitä saisi kertoa täällä? Miksi? Sehän on vain Watts-tapauksen uutisoinnin tuomista tänne. Jos joku tekee uutisesta päätelmiä, hyviä tai pahoja, sehän on hänen oma mielipiteensä.

Joku on mielissään Rzucekien puolesta, joku toinen kokee rahan keräämisen negatiivisena. Jenkeissäkin moni on antanut heille rahaa, jotkut taas adressein vastustavat näitä keräyksiä, kuten aiemmin täällä kerrottiin. Uutisen kertominen sinällään ei ole vielä mielipide. Reaktio siihen taas on.

Vierailija
3532/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä saisi kertoa täällä? Miksi? Sehän on vain Watts-tapauksen uutisoinnin tuomista tänne. Jos joku tekee uutisesta päätelmiä, hyviä tai pahoja, sehän on hänen oma mielipiteensä.

Joku on mielissään Rzucekien puolesta, joku toinen kokee rahan keräämisen negatiivisena. Jenkeissäkin moni on antanut heille rahaa, jotkut taas adressein vastustavat näitä keräyksiä, kuten aiemmin täällä kerrottiin. Uutisen kertominen sinällään ei ole vielä mielipide. Reaktio siihen taas on.

Huom, monien kommenttejen. Se on sanottu täällä jo useaan otteeseen.

Ohis

Vierailija
3533/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan omaa järkikultaa säästänyt, että heti kun tulee mieleeni tietyt asiat näistä suloisista tytöistä tai tuosta lutusesta koirasta... niin kylmästi ajatukset pois...ei tuu muuten mitään, sillä niin päätön tää touhu on ollut. Näillä perheen kaikilla 4:llä on asiat hyvin, ovat turvassa ikuisesti. Koiraa en uskalla ees aatella, sillä olen liian eläinrakas, omaakin rakastan yli kaiken. Oikeudenmukaisuuden nimissä toivon, että NK saisi rangaistuksen sen mukaan, mitä on aiheuttanut, koska se toisi ” tietyn” rauhan siltäosin kaikille niille ihmisille, jotka näkevät että hänessä täytyy olla tälle järkyttävälle lopputulokselle päätepiste.

Vierailija
3534/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia uutisia Watts-tapauksessa on olleet tuo parin viikon takainen Rzucekien wrongful death suit ja Chrisin myöntyminen siihen. Dr Phil tunnetaan bisnesmiehenä, joka tekee kasoittain rahaa skandaaleilla, maksaa vierailleen jättipalkkioita. Ei mitenkään salaa sitä, että on ohjelmansa ansiosta miljonääri vaan päinvastoin. Lisäksi se, että gofundme on ylittänyt miljoonan Rzucekeille, on melko tuore uutinen myös. Keräystuotot ovat julkista tietoa, eikä mikään salaisuus.

Monet viimeaikojen Watts uutiset liittyvät selkeästi rahaan enkä itse ymmärrä mitä pahaa siinä on. Pian on tulossa myös Shanannin ja Chrisin talon myynti huutokaupalla. Kyllähän monia kiinnostaa sekin, meneekö kummitustalo kaupaksi pilkkahintaan vai miten.

Jos joku näistä päättelee, että Rzucekit eivät rahan sijasta ottaisi takaisin perhettään, minusta se kertoo eniten hänestä itsestään. Kuka muka ajattelisi niin? Eikö ole normaalille ihmiselle itsestään selvää, että perhe on tärkeämpi kuin raha?

Vierailija
3535/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää ihan vapaa keskustelukenttä on, ja ei siitä tarvii herpaantua, jos täällä, kuten edeltävä jo sanoi samasta aiheesta ”sattuu” asiaan kommentoimaan. Olen ymmärtänyt, että tässä mennään samoin säännöin kuin telkunkin kanssa, että jossei ”jokin kommentti miellytä”, niin next you know 😉

Huumoria ja pitkämielisyyttä kehään.

Ja joo, ymmärretty- ei samoista liikaa 🤣

Vierailija
3536/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusia uutisia Watts-tapauksessa on olleet tuo parin viikon takainen Rzucekien wrongful death suit ja Chrisin myöntyminen siihen. Dr Phil tunnetaan bisnesmiehenä, joka tekee kasoittain rahaa skandaaleilla, maksaa vierailleen jättipalkkioita. Ei mitenkään salaa sitä, että on ohjelmansa ansiosta miljonääri vaan päinvastoin. Lisäksi se, että gofundme on ylittänyt miljoonan Rzucekeille, on melko tuore uutinen myös. Keräystuotot ovat julkista tietoa, eikä mikään salaisuus.

Monet viimeaikojen Watts uutiset liittyvät selkeästi rahaan enkä itse ymmärrä mitä pahaa siinä on. Pian on tulossa myös Shanannin ja Chrisin talon myynti huutokaupalla. Kyllähän monia kiinnostaa sekin, meneekö kummitustalo kaupaksi pilkkahintaan vai miten.

Jos joku näistä päättelee, että Rzucekit eivät rahan sijasta ottaisi takaisin perhettään, minusta se kertoo eniten hänestä itsestään. Kuka muka ajattelisi niin? Eikö ole normaalille ihmiselle itsestään selvää, että perhe on tärkeämpi kuin raha?

Täyttä asiaa puhut, tuhat pistettä! Jos olis hattu, nostaisin sitä. Perhe tulee ykkösenä!

Vierailija
3537/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko taas itse asiaan. Mitä luulette, tuleekohan huomenna mitään uutta infoa enää vai olikohan se kaikki jo tuossa jaksossa?

Vierailija
3538/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin kameran mukaan koko auton lastaushomma kesti 15 minuuttia melko tarkalleen.

Vierailija
3539/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lainattu teksti oli tarkoitettu edellä käytyyn keskusteluun siitä kun muutama viesti oli todella tuomitsevia, suoraan kyseenalaistettiin perheen rakkaus S:ää kohtaan. Tuskin kellään muuten on raha-asioista puhumisen suhteen ongelmaa, mutta tuo tuomitseminen on tökeröä.

Halusin tuon vain oikaista, muuten en jää asiasta jankkaamaan. 

Vierailija
3540/8532 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta asiaa tulee aina silloin, jos se ei ole ”uusinta”!