Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8532)
Chriss:n kädet... olen koko ajan kiinittänyt niihin huomiota. Aivan kaameat ne sormet, ja kun tietää mitä se on niillä tehnyt.. hui ie .. ne kädet selittää ja sormet harottaa. Koko keho on pumpatun näkönen, treenillä ja millälie steroideilla lihaksoitu, että on voimaa tehdä toisille pahaa... ei voi pahempaa olla.Ja kuten aiemmin täällä on linkitetty, chriss vielä katseli Kessingerin kanssa ”iltansa ratoksi” perhemurha elokuvan. Vihkiytyi oikein itse vihtahousun kanssa selkätatuointeineen, mutta vihtahousu(paholainen) jeesas vaan vankilanporteille..😉
Kuka tuo partasuu mies on dr philin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Chriss:n kädet... olen koko ajan kiinittänyt niihin huomiota. Aivan kaameat ne sormet, ja kun tietää mitä se on niillä tehnyt.. hui ie .. ne kädet selittää ja sormet harottaa. Koko keho on pumpatun näkönen, treenillä ja millälie steroideilla lihaksoitu, että on voimaa tehdä toisille pahaa... ei voi pahempaa olla.Ja kuten aiemmin täällä on linkitetty, chriss vielä katseli Kessingerin kanssa ”iltansa ratoksi” perhemurha elokuvan. Vihkiytyi oikein itse vihtahousun kanssa selkätatuointeineen, mutta vihtahousu(paholainen) jeesas vaan vankilanporteille..😉
Criss ja Kessinger katsoivat päiviä ennen perhetragediaa tuon perhemurhaa koskevan elokuvan.Järkyttävää!
Mulla mennyt ohi, mikä elokuva?
Voin niin pahoin tästä. Silti odotan uusia paljastuksia.
Daily mailissä ja Peoplessa lukee että Chris kuristi Shanannin ja Bella tuli sinne huoneeseen "what are you doing with mommy" ja sit Chris tappo sen myös.
Ei juma, menee vaan kokoajan sairaammaksi.
Bella oli siis ilmeisesti nähnyt sen että C kieputti S:n lakanaan, kysyi mitä teet äidille ja C sanoi että äiti on sairas ja hänet on vietävä sairaalaan. Kantoi sitten S:n ruumiin autoon.
Naapurin tallenteestahan näkyi pieni lapsen kokoinen varjo, ei hyvänen aika jos lapset ovat vielä autossakin olleet hengissä. :,(
Dr Phil onkin jo nyt nähtävissä!
Sydän särkyy... Bella oli sanonut että älä tee minulle samaa mitä teit Cecelle...
Vierailija kirjoitti:
Mulla mennyt ohi, mikä elokuva?
Todennäköisesti Kessinger ”kuulustelussa/itse vapaaehtoisesti halukkaana kertomaan poliiseille sessiossa ” sanoi, että olivat Chrissin kanssa katselleet elokuvaa, joka oli sisällöltään perhemurha. Mikään päähänpisto ei siis Wattsin perhemurha ollut, kun Chriss itse ”valikoitsi” tuon heidän ”leffaillan” elokuvaksi. Jääääätävää!
Äh, viesti ei tullut perille.
Katson tässä samalla siis jaksoa, Suomentelen uusia tietoja sitä mukaan mitä tulee.
Eli lapset olivat autossa hengissä. C ajoi piilotuspaikalle, otti ensin S:n pois autosta, siirtyi takaisin autoon, t-ukah-dutti Celesten hänen lempiviltillään ja vei pois autosta. Sillä aikaa Bella oli ehtinyt irroittautua turvavöistä, kun C tuli takaisin autolle Bella sanoi että isi älä tee minulle niinkuin Celestelle. Ei riitä sanoja kuvaamaan millainen hirviö tuo mies on.
Eli lapset oli kun olikin olleet hengissä, kun Chris lähti autollaan kohti ruumiidenjättöpaikkaa. Tappoi sitten paikan päällä molemmat, kun oli ensin heivannut Shannanin ruumiin autosta ulos. Ohhoh. Mitähän Chrisin äiti nyt sanoo..
Vierailija kirjoitti:
Sydän särkyy... Bella oli sanonut että älä tee minulle samaa mitä teit Cecelle...
Voi pyhä helvetti sentään.. nyt kyllä lähtee järki...
Vierailija kirjoitti:
Katson tässä samalla siis jaksoa, Suomentelen uusia tietoja sitä mukaan mitä tulee.
Eli lapset olivat autossa hengissä. C ajoi piilotuspaikalle, otti ensin S:n pois autosta, siirtyi takaisin autoon, t-ukah-dutti Celesten hänen lempiviltillään ja vei pois autosta. Sillä aikaa Bella oli ehtinyt irroittautua turvavöistä, kun C tuli takaisin autolle Bella sanoi että isi älä tee minulle niinkuin Celestelle. Ei riitä sanoja kuvaamaan millainen hirviö tuo mies on.
No nyt voidaan viimein unohtaa väitteet siitä että S olisi tappanut tytöt.
Vierailija kirjoitti:
Daily mailissä ja Peoplessa lukee että Chris kuristi Shanannin ja Bella tuli sinne huoneeseen "what are you doing with mommy" ja sit Chris tappo sen myös.
Ei, vaan Chris oli sanonut, että äiti on kipeä ja pitää viedä sairaalaan. Raahasi Shannanin ruumiin autoon, otti tytöt mukaan (hengissä), ajoi 45 minuutin automatkan, heitti Shannanin ruumiin autosta kaivamaansa kuoppaan ja tappoi sitten tytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt voidaan viimein unohtaa väitteet siitä että S olisi tappanut tytöt.
Jep, ja se että C:llä olisi vain napsahtanut. Asianajajat puhuvat että C puhu edelleen asiasta hyvin rauhallisesti, tunteetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan Chris oli sanonut, että äiti on kipeä ja pitää viedä sairaalaan. Raahasi Shannanin ruumiin autoon, otti tytöt mukaan (hengissä), ajoi 45 minuutin automatkan, heitti Shannanin ruumiin autosta kaivamaansa kuoppaan ja tappoi sitten tytöt.
Korjaan sen verran, että heitti ruumiin ulos autosta, kaivamaansa kuoppaan. Eikä autosta kaivamaansa kuoppaan..
C oli myös etukäteen pyytänyt työkavereitaan olemaan menemättä tuonne kohteeseen ettei siellä muka olisikaan mitään tehtävää, jonne heidän oli siis tarkoitus olla tuona päivänä mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christopher Watts oli pakannut Shannanin lakanaan käärityn ruumiin autoon ja pikkutytöt (hengissä).
Ajanut (työmaalleen) öljykentälle 45 minuutin mittaisen matkan.
Heittänyt Shannanin kuoppaan pellolle.
Ottanut Ceeceen (pienemmän lapsista) ja tu kehduttanut hänet lempipeittoonsa. Sitten kiivennyt elottoman lapsen kanssa öljytankille ja tipauttanut lapsen sinne.
Palannut takaisin isomman lapsen (Bellan) luo, jolloin Bella oli pyytänyt "Please dont do that to me that you did to CeeCee" eli älä tee tuota (samaa) minulle kuin teit Ceeceelle.
Bella oli taistellut vastaan mutta turhaan. Hän päätyi viereiseen ölytankkiin missä hänen pikkusiskonsa jo kellui.
Kyllä menee ihan koko kropas kylmät... siis kertakaikkiaan kuin olis helvetin perimmäisestä kolkasta kiskastu äijä. Painajaisetkaa ei varmaan tunnu näiden viimeisten kuulumistensa jälkeen miltään.