Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8532)
Seikkuli kirjoitti:
Jo alusta pitäen olen ihmetellyt mitä "vikaa" Shannannissa oli kun appivanhemmat eivät sietäneet häntä jo seurusteluvaiheessa....Ja miksi ihmeessä Wattsit muuttivat Coloradoon. Niin kauas perheistään. Jossain oli että oliko syynä joku lupuslääke jonka käyttö oli sallittu Coloradossa mutta ei North Carolinassa.
Kyllä täällä kun muitakin ketjuja lukee niin ei tartte syy olla hääppönen ettei anoppi miniästään tykkää tai miniä anopistaan.
Luin pari sivua,Ihmettelin monen halua mustanmaalata murhattu äiti.Kyykyttäminen ilmeisesti ok syy päästä hengestään ja myös saada lapsensa tapetuksi.Eiköhän suomessakin tulisi paljon ruumiita, miehiä sekä naisia,jos tämä riittäisi syyksi.
Ihan unohtuu isän uskottomuus ja halu aloittaa uusi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Seikkuli kirjoitti:
Jo alusta pitäen olen ihmetellyt mitä "vikaa" Shannannissa oli kun appivanhemmat eivät sietäneet häntä jo seurusteluvaiheessa....Ja miksi ihmeessä Wattsit muuttivat Coloradoon. Niin kauas perheistään. Jossain oli että oliko syynä joku lupuslääke jonka käyttö oli sallittu Coloradossa mutta ei North Carolinassa.
Kyllä täällä kun muitakin ketjuja lukee niin ei tartte syy olla hääppönen ettei anoppi miniästään tykkää tai miniä anopistaan.
Luin pari sivua,Ihmettelin monen halua mustanmaalata murhattu äiti.Kyykyttäminen ilmeisesti ok syy päästä hengestään ja myös saada lapsensa tapetuksi.Eiköhän suomessakin tulisi paljon ruumiita, miehiä sekä naisia,jos tämä riittäisi syyksi.
Ihan unohtuu isän uskottomuus ja halu aloittaa uusi elämä.
No sun ei kannata kyllä käydä sitten You Tubessa ollenkaan lukemassa Watts casenkommentteja koska järkyttyisit siis oikeesti kun
Siellä mustamaalataan vaikka ketä. Jopa Nickole Atkinsonia, S:n luottoystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seikkuli kirjoitti:
Ihan unohtuu isän uskottomuus ja halu aloittaa uusi elämä.No sun ei kannata kyllä käydä sitten You Tubessa ollenkaan lukemassa Watts casenkommentteja koska järkyttyisit siis oikeesti kun
Siellä mustamaalataan vaikka ketä. Jopa Nickole Atkinsonia, S:n luottoystävää.
Näin ohiksena, olen kiinnostunut eri rikostapauksista mutta youtuben kommenttikenttää vältän kuin ruttoa.
Toisaalta näiden videoiden tekijät nyt ruotivat kaikkien taustat ja motiivit ja mahdolliset valheet tai peittelyt. Kukaan ei säästy. Aika raadollista touhua. Ja julkista. Voi vain kuvitella jos omalle kohdalle sattuidi.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta näiden videoiden tekijät nyt ruotivat kaikkien taustat ja motiivit ja mahdolliset valheet tai peittelyt. Kukaan ei säästy. Aika raadollista touhua. Ja julkista. Voi vain kuvitella jos omalle kohdalle sattuidi.
Niinpä. Siinä menee koko perhe-ja ystäväpiirin elämä uusiksi kertaheitolla, ensin tapahtuman takia ja sitten vielä näiden oman elämänsä Sherlockien vuoksi.
Cindy Wattshan on manattu alimpaan kastiin. Mietin vaan kun itsellä on kiltti poika, joka jää temperamenttisen siskonsa varjoon. Pitääkö alkaa ruveta "kouluttamaan" kiltteyttä pois. Jopa eskariope(mies) sanoi että poika on liian kiltti. Pitäisi opetella puolustamaan itseään!
Minä tässä en kertakaikkiaan ymmärrä, että millä logiikalla täällä jotkut ajattelee. Jos pohditaan, miksi Chris sekosi niin eihän voida lähteä siitä että Shanannista ei voi puhua rehellisesti. Hänen omat läheisensä ja ystävänsäkin puhuivat hänestä rehellisesti. Noissa poliisikuulusteluissa.
Shanannin isä kertoo Shanannin olleen niin vahva nainen, että isä olisi kuvitellut hänen yhdellä pitkän jalkansa potkulla nujertaneen nössön Chrisin. Ystävät kertovat, että Shanann oli määräilevä ja Chris totteli hiljaa. Shanann itse kertoo videolla olevansa dominoiva ja Chris kiltti ja hiljainen.
Jos asiaa pohditaan, että oliko se syy Chrisin sekoamiseen. Että hän ei lopulta kuitenkaan kestänyt roolia alistuvana tottelijana vaikka näytti rakastuvan hallitseviin naisiin. Ehkä sekosi, koska ei pohjimmiltaan kestänyt tilannetta. Tossukka-miehille usein vähän naureskellaan, niin Chrisillekin.
Miten se, että pohdimme asiaa, jonka HÄN ITSE ja lähipiiri kertovat, on Shanannin loukkaamista. Tai miten se muka on sen väittämistä, että Shanann ansaitsi tulla t ap et uksi?
Toinen esimerkki se, että onko Chris mahdollisesti seonnut mustasukkaisuudesta tuon leopardimekkovitsailun ja Chris nro 2 -yhteiskuvien takia. Plus kavereiden kommenteista, joissa puhutaan Shanannin valehtelusta raskauden alkamiseen liittyen. Alkanut epäillä, ettei lapsi ollutkaan hänen ja yksinään hautoessaan päässä napsahtanut. Kessinger ehkä vielä lietsonut asiaa.
On tosi loukkaavaa täällä asiaa pohdiskelevia kohtaan jatkuvasti väittää, että jonkin asian pohtiminen on muka väite, että Shanann ansaitsi noin hirveän kohtalon! Kuka muka ajattelisi noin! Joku sekopää ehkä, mutta että joku normaali vauvspalstalainen, joka ahdistuu perhe s ur masta ja tulee tänne vaihtamaan ajatuksia. Minusta tuollaisen väittäminen on asiatonta ja loukkaavaa toisia keskustelijoita kohtaan ja väitteet saisi ilmoittaa asiattomina y p:lle.
Katsoin eilen dokumentin; A M urder In Mansfield
Dokumentto kertoo:
"Vuonna 1990 12-vuotiaan Collier-pojan todistus sinetöi hänen isänsä kohtalon. Ohiolaislääkäri John Boyle tuomittiin pojan Noreen-äidin mu rhas ta. Dokumentissa Collier palaa 26 vuotta myöhemmin aikuisena miehenä ri k ospaikalle selättääkseen t r aumansa ja kohdatakseen edelleen v an kilassa olevan isänsä. (A M u rder In Mansfield, ri k ostarina, USA, 2018)"
Tämän dokumentin katsomisen jälkeen ymmärrän paremmin, mitä tarkoittaa narsisti ja sosiopaatti.
Dokumentissa käydään mm. tapaamassa edelleen va n kilassa olevaa m u rha aja-isää, joka esiintyy hyvin ilmeettömänä ja rauhallisena ja hyvin vakuuttavana! Edelleen valehtelee, ettei t ap pa nut puolisoaan tarkoituksella, ei näytä katumusta, ei tunteita.
Tarina murhan takana on hyvin samankaltainen kuin tässä Chrisin ja Shannanin tapauksessa. Molemmat isät pettivät, ja halusivat raivata vanhan elämän pois uuden elämän tieltä. On ilmeisesti ollut myös hyvin lähellä, että lääkäri-isä aikoi t a pp aa myös poikansa.
Mä uskon, että Chriss on narsistinen s os iopaatti, joka päätti aloittaa puhtaalta pöydältä uuden rakastajattaren kanssa.
Narsistista luonnehäiriötä tukee myös todella huono m ur ha suunnitelma (sama oli dokumentissakin). Narsisti kuvittelee olevansa kaikkein älykkäin ja fiksuin, eikä siksi osaa pelätä jäävänsä kiinni.
Joku täällä kyseli miten S käytännössä kyykytti Chrisiä videoillaan. Itse olen nähnyt mm. sellaisia videoita joissa S naureskelee että Chris tekee kaiken mitä hän vaan keksii pyytää; tilanteessa käskee Chrisin hakemaan hänelle lasin viiniä, ja Chrisin pyykkäämään. Chris tottelee. Toisessa videossa julistaa, että "Jos Chris Watts pystyy siihen, kuka vaan pystyy" - liittyi johonkin ruokavaliojuttuun. Chris hymyilee vaivaantuneena vieressä.
Sitten video jossa Chris leikkii lasten kanssa lattialla, S käskee hänet pois koska "Chris, en halua kuvata sinua". Chris väistyy heti. Toisella videota C yrittää sanoa jotain, S vastaa "Chris, älä keskeytä minua"! C hiljenee. Ylipäätään kohtelee miestä kuin lasta, ja naureskelee tämän kustannuksella. Ilmeisesti olevinaan vitsiä, mutta aika ikävää katsottavaa.
HUOM tämä EI ole puolustus C:n teoille.
Vierailija kirjoitti:
Minä tässä en kertakaikkiaan ymmärrä, että millä logiikalla täällä jotkut ajattelee. Jos pohditaan, miksi Chris sekosi niin eihän voida lähteä siitä että Shanannista ei voi puhua rehellisesti. Hänen omat läheisensä ja ystävänsäkin puhuivat hänestä rehellisesti. Noissa poliisikuulusteluissa.
Shanannin isä kertoo Shanannin olleen niin vahva nainen, että isä olisi kuvitellut hänen yhdellä pitkän jalkansa potkulla nujertaneen nössön Chrisin. Ystävät kertovat, että Shanann oli määräilevä ja Chris totteli hiljaa. Shanann itse kertoo videolla olevansa dominoiva ja Chris kiltti ja hiljainen.
Jos asiaa pohditaan, että oliko se syy Chrisin sekoamiseen. Että hän ei lopulta kuitenkaan kestänyt roolia alistuvana tottelijana vaikka näytti rakastuvan hallitseviin naisiin. Ehkä sekosi, koska ei pohjimmiltaan kestänyt tilannetta. Tossukka-miehille usein vähän naureskellaan, niin Chrisillekin.
Miten se, että pohdimme asiaa, jonka HÄN ITSE ja lähipiiri kertovat, on Shanannin loukkaamista. Tai miten se muka on sen väittämistä, että Shanann ansaitsi tulla t ap et uksi?
Toinen esimerkki se, että onko Chris mahdollisesti seonnut mustasukkaisuudesta tuon leopardimekkovitsailun ja Chris nro 2 -yhteiskuvien takia. Plus kavereiden kommenteista, joissa puhutaan Shanannin valehtelusta raskauden alkamiseen liittyen. Alkanut epäillä, ettei lapsi ollutkaan hänen ja yksinään hautoessaan päässä napsahtanut. Kessinger ehkä vielä lietsonut asiaa.
On tosi loukkaavaa täällä asiaa pohdiskelevia kohtaan jatkuvasti väittää, että jonkin asian pohtiminen on muka väite, että Shanann ansaitsi noin hirveän kohtalon! Kuka muka ajattelisi noin! Joku sekopää ehkä, mutta että joku normaali vauvspalstalainen, joka ahdistuu perhe s ur masta ja tulee tänne vaihtamaan ajatuksia. Minusta tuollaisen väittäminen on asiatonta ja loukkaavaa toisia keskustelijoita kohtaan ja väitteet saisi ilmoittaa asiattomina y p:lle.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Pohdiskelu on tietynlaista "terapiaa" kun aivot eivät ymmärrä mitä tapahtui niin suloiselle perheelle ja mikä tähän kauheuteen johti. Ja senhän takia tämä tragediaa vaivaa miljoonien ihmisten mieltä. Koska oikeudenkäyntiä ei ollut. Vain sopimus jossa Chris välttää kuolemantuomion ja saa elinkautisen tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Häilyvä raja on aidolla pohdiskelulla ja pahantahtoisella haukkumisella jota täällä myös on esiintynyt.
Tottakai teorioita voi puida, mutta myös vastapuolen argumentit on hyvä ottaa uhriutumatta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Pohdiskelu on tietynlaista "terapiaa" kun aivot eivät ymmärrä mitä tapahtui niin suloiselle perheelle ja mikä tähän kauheuteen johti. Ja senhän takia tämä tragediaa vaivaa miljoonien ihmisten mieltä. Koska oikeudenkäyntiä ei ollut. Vain sopimus jossa Chris välttää kuolemantuomion ja saa elinkautisen tuomion.
No C olisi itse sanonut että S tappoi lapset ja hän sitten S:n. Mitään hedelmällistä tuskin oikeudenkäynnistä olisi seurannut. Nytkin otti helpoimman tien ulos.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta kun Chris ei seonnut. Tuommoinen käytös on selkeästi jo luonteessa, tuskin ShannAnnin tekemiset siihen vaikutti.
Sekoamiseen tuo ei tosiaan viittaa. Suunnitelmallisuuteen viittaa myös se että kuristamiset tapahtuneet kun uhrit ovat nukkuneet, vain yksi laittanut vastaan. Kylmänrauhallisesti tekonsa jälkeen upotti lapset tankkeihin ja lakanaan käärityn vaimonsa hautasi maahan. Sitten vaan kotiin ihmettelemään että "they are gone".
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä kyseli miten S käytännössä kyykytti Chrisiä videoillaan. Itse olen nähnyt mm. sellaisia videoita joissa S naureskelee että Chris tekee kaiken mitä hän vaan keksii pyytää; tilanteessa käskee Chrisin hakemaan hänelle lasin viiniä, ja Chrisin pyykkäämään. Chris tottelee. Toisessa videossa julistaa, että "Jos Chris Watts pystyy siihen, kuka vaan pystyy" - liittyi johonkin ruokavaliojuttuun. Chris hymyilee vaivaantuneena vieressä.
Sitten video jossa Chris leikkii lasten kanssa lattialla, S käskee hänet pois koska "Chris, en halua kuvata sinua". Chris väistyy heti. Toisella videota C yrittää sanoa jotain, S vastaa "Chris, älä keskeytä minua"! C hiljenee. Ylipäätään kohtelee miestä kuin lasta, ja naureskelee tämän kustannuksella. Ilmeisesti olevinaan vitsiä, mutta aika ikävää katsottavaa.
HUOM tämä EI ole puolustus C:n teoille.
Minä taas tiedän useamman pariskunnan jolle vastaava on vitsiä, heittävät puolin toisin vastaavaa kommenttia eivätkä ole mitenkään onnettomia.
Voihan siitä tulla kuva, että S olisi ollut jotenkin jyräävä, mutta siihen luonteeseen C oli aikanaan rakastunut ja sellaista naista vierelleen ilmeisesti haluaa, vahvan oloinen nainenhan tuo Kessingerkin on.
Ajatusleikki, jos kaikki teidän keskinäiset viestittelyt, someprofiilit, sähköpostit, tutuntuttavat, vihamiehet, kaverit, perheet käytäisiin läpi, millainen kuva teistä tulisi? Näitä asioita katsotaan suurennuslasilla nyt kun kauheita on tapahtunut, muttei tavan elämässä kukaan kiinnitä niihin huomiota.
Ne kenen mielestä Chris ei seonnut vaan se oli vain hänen luonne. Miks hän ei sitten listinyt ihmisiä jo aikaisemmin? Miksi tämä tuli hänet tunteneille yllätyksenä? Oliko hän niin loistonäyttelijä?
Vierailija kirjoitti:
Ne kenen mielestä Chris ei seonnut vaan se oli vain hänen luonne. Miks hän ei sitten listinyt ihmisiä jo aikaisemmin? Miksi tämä tuli hänet tunteneille yllätyksenä? Oliko hän niin loistonäyttelijä?
No ei täällä kukaan tarkoita että hän mikään sarjamurhaaja olisikaan. Lähinnä vaan että halusi perheestään eroon koska uusi helppo elämä häämötti horisontissa ja päätti toteuttaa asian näin.
Lähes aina nämä tapaukset tulee tekijän läheisille yllätyksenä. Monihan on jopa elänyt vuosikymmeniä ihmisen kanssa josta ei tiennyt todella rankkoja asioita joita niinä vuosina teki.
Niin, 2014-2015 C:n tulot olivat paremmat.