Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8526)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen ei pysty tekemään tuollaista, vaikka kuinka manipulatiivinen rakastajatar haluaisi perheettömän miehen. Tuo toiminta on ollut sen verran kylmäävää ja harkittua.
Tässä keskustelussa jotkut ovat puoltaneet sitä, että Watts olisi hetkellisesti pimahtanut ja ollut jonkinlaisessa henkisessä häiriötilassa, koska teki niin typeriä virheitä ja jäi kiinni hyvin nopeasti. Kannattaa kuitenkin muistaa, että suuruuskuvitelmat, paisuneet harhaluulot omista kyvyistä ja älykkyydestä ja siitä ettei jää kiinni jne. kuuluvat hyvin vahvasti sosiopatian ja psykopatian oireiden kirjoon. Jokainen sosiopaatti, psykopaatti ja myös moni narsisti uskoo olevansa poikkeuksellisen lahjakas, kyvykäs, parempi kuin muut ja heillä on täysin harhainen omakuva sekä käsitys syistä ja seurauksista. Jotkut heistä ovat oikeasti hyvin älykkäitä, osa ei todellakaan.
Toisaalta ihmiset tekevät paljon pahoja ja kammottavia asioita, vaikka eivät olisikaan psykopaatteja. Meillä on vain tarve nähdä kaikki pahuus psykopaattien tekemänä, koska se selittää pahuutta meille konkreettisemmin. Pahuudesta tulee ymmärrettävämpää ja siksi vähemmän pelottavaa.
Totuus on, että ihmisen mieli ja moraali voi hajota monella eri tavalla. Esimerkiksi psykoosilta kukaan ei ole turvassa, vaikka tässä nimenomaisessa tapauksessa en usko psykoosiin.
Voi olla, että Chris on psykopatti, mutta voi olla, ettei hän ole. Oma teoriani, jos sillä edes on merkitystä, on jonkinlainen dissosiatiivinen häiriö. Mainitsinkin tästä jo aiemmin ketjussa. Tätä tukisi se, että Chrisin persoonallisuus muuttui kaikkien (vaimon ja hänen vanhempensa) mielestä hyvin radikaalisti.
Ja toisaalta tuollainen muuttuva käytös voi viitata hyvin siihenkin miten narsisti löytää uuden lähteen. Vanhan arvoa aletaan kieltää, toki vuoroin tullaan myös vastaan, että koukku säilyisi. Chrisin äidin haastiksen nähneenä olen aika varma siitä että poikakin on narsistisesti häiriintynyt.
Tämä! Olen itse kokenut tämän suhteessa narsistin kanssa. Kun hän löysi uuden rakkauden oli hän vuoronperään äärimmäisen kylmä, tyly ja julma minua kohtaan ja välillä taas esitti rakastavaa kumppania, huomioi ja oli sama vanha oma itsensä. Olin aivan päästä pyörällä ja tajunnut yhtään mitä on tekeillä. Sai antisosiaalisen pers.härö diagnoosin kun yritti tappaa sekä itsensä että toisen henkilön ja suunnitelma meni mönkään ja poliisit tulivat paikalle. Tosi tarina, valitettavasti.
Jos tuo sai antisosiaalisen diagnoosin niin ei hän sitten narsisti ollut. Narsisti ei ole mikä vaan asshole-leimakirves vaan ihan oma tietyt kriteerit täyttävä pershäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen ei pysty tekemään tuollaista, vaikka kuinka manipulatiivinen rakastajatar haluaisi perheettömän miehen. Tuo toiminta on ollut sen verran kylmäävää ja harkittua.
Tässä keskustelussa jotkut ovat puoltaneet sitä, että Watts olisi hetkellisesti pimahtanut ja ollut jonkinlaisessa henkisessä häiriötilassa, koska teki niin typeriä virheitä ja jäi kiinni hyvin nopeasti. Kannattaa kuitenkin muistaa, että suuruuskuvitelmat, paisuneet harhaluulot omista kyvyistä ja älykkyydestä ja siitä ettei jää kiinni jne. kuuluvat hyvin vahvasti sosiopatian ja psykopatian oireiden kirjoon. Jokainen sosiopaatti, psykopaatti ja myös moni narsisti uskoo olevansa poikkeuksellisen lahjakas, kyvykäs, parempi kuin muut ja heillä on täysin harhainen omakuva sekä käsitys syistä ja seurauksista. Jotkut heistä ovat oikeasti hyvin älykkäitä, osa ei todellakaan.
Toisaalta ihmiset tekevät paljon pahoja ja kammottavia asioita, vaikka eivät olisikaan psykopaatteja. Meillä on vain tarve nähdä kaikki pahuus psykopaattien tekemänä, koska se selittää pahuutta meille konkreettisemmin. Pahuudesta tulee ymmärrettävämpää ja siksi vähemmän pelottavaa.
Totuus on, että ihmisen mieli ja moraali voi hajota monella eri tavalla. Esimerkiksi psykoosilta kukaan ei ole turvassa, vaikka tässä nimenomaisessa tapauksessa en usko psykoosiin.
Voi olla, että Chris on psykopatti, mutta voi olla, ettei hän ole. Oma teoriani, jos sillä edes on merkitystä, on jonkinlainen dissosiatiivinen häiriö. Mainitsinkin tästä jo aiemmin ketjussa. Tätä tukisi se, että Chrisin persoonallisuus muuttui kaikkien (vaimon ja hänen vanhempensa) mielestä hyvin radikaalisti.
Ja toisaalta tuollainen muuttuva käytös voi viitata hyvin siihenkin miten narsisti löytää uuden lähteen. Vanhan arvoa aletaan kieltää, toki vuoroin tullaan myös vastaan, että koukku säilyisi. Chrisin äidin haastiksen nähneenä olen aika varma siitä että poikakin on narsistisesti häiriintynyt.
Tämä! Olen itse kokenut tämän suhteessa narsistin kanssa. Kun hän löysi uuden rakkauden oli hän vuoronperään äärimmäisen kylmä, tyly ja julma minua kohtaan ja välillä taas esitti rakastavaa kumppania, huomioi ja oli sama vanha oma itsensä. Olin aivan päästä pyörällä ja tajunnut yhtään mitä on tekeillä. Sai antisosiaalisen pers.härö diagnoosin kun yritti tappaa sekä itsensä että toisen henkilön ja suunnitelma meni mönkään ja poliisit tulivat paikalle. Tosi tarina, valitettavasti.
Ja itse olit tietysti enkeli eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain tästä sydäntäsärkevästä tragediasta oppii, on ehkäpä juuri se, että pidetään ystävistämme hyvää huolta.
Hankitaan tervejärkisiä ja uskollisia ihmisiä ympärille, tavoitellaan hyvien ihmisten ystävyyttä.
Ja arvostetaan heitä.
Ja luotetaan vaistoomme. Gut feeling:iin.
Sitä kommentoidaan paljon noissa youtube-videoiden kommenttiosioissa.
Helpommin sanottu kuin tehty. Tätä Chrisiäkin nainen piti unelmamiehenä ja -isänä lapsille, eikä kenelläkään muullakaan ollut pahaa sanottavaa Chrisistä ennen kuin totuus paljastui näin kamalalla tavalla. Aina toki on näitä, jotka keissin paljastuttua sitten olivatkin vaistonneet kaikenlaista, tai näkevät pahuuden vaikka silmistä... Ainoa keino välttää on luultavasti oman tiedon lisääminen psykopaattien käytöksestä ja sen ymmärtäminen, että sellaiset todella voivat onnistua esittämään juuri sitä kultaisinta tai hienointa ihmistä.
Onhan olemassa näitä ihmisiä jotka ovat vallan loistavia ihmistuntijoita. Lukevat toista kuin avointa kirjaa.
Suurin osa kuitenkin luottaa omaan arvostelukykyyn elämänkokemukseen karttuessa.
"Enpä olisi ikinä osannut arvata että joku tuommoiseen kykenee" on varmaan useimpien kauhistunut ajatus tällaisissa tapauksissa. Niin mukavan oloinen mies noissa perhevideoissakin.
Pahuus ei aina ole se torahampainen haiseva mörkö joka karjuu ja piileskelee sängyn alla pimeässä.
Joskus se piiloutuu lastaan olkapäällä kantavan, komean ja säihkyvähampaisen isän pepsodent-hymyyn.
Ihmistuntemus kehittyy kummasti, kun on koulukiusattu ja oppii tunnistamaa jo kaukaa, kukia on m*lkku ja kuka turvallinen ihminen.
Minä taas en voi ymmärtää, kuinka joku muka ei osaa ainakin auttavasti huomaamaan, onko joku h*llu vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa Chrisin äidin haastattelu...ei ole omena kauas puusta pudonnut.
Joo, on aina hyvä idea parjata kuollutta. Shanann oli niin hirveä vaimo, että ei ihme, että ihanalla pojalla meni hermot. Aivan järkyttävä tämä Wattsin perhe.
Jep. Selvästi joku tunne-elämän häiriö tällä äidillä, ei ihme, että poika kykeni tällaisiin tekoihin. Vaikka ei olisi tykännyt miniästään, niin olisi sentään ymmärtänyt olla puhumatta asiasta koko maailmalle, nyt hän esiintyy tv:ssä pahana anoppina jota ei hetkauta pätkääkään, että miniä kuoli, en nähnyt edes aitoa surua lastenlasten kuolemasta. Uskoo varmaan hamaan tappiin, ettei Chris tehnyt sitä, ja jos tekikin, niin Shanann ansaitsi sen, oli vaan niin kamala vaimo, että Chrisillä aivan oikeutetusti meni hermo.
Anoppi suoraan helvetistä, ei voi muuta sanoa.
Onko teidän ihan oikeasti noin vaikea ymmärtää, että näin ihmisen ajatuksenjuoksu menee, kun lapsuus menee v*turalleen?
Ihan normaalille tuo kuullostaa minulle, mutta minulla on normaali tunne-elämä jäänyt kokonaan väliin. Ei halauksia, ei hymyjä, ei kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse olit tietysti enkeli eikö niin?
Hän oli sairas. Minulla ei ollut mitään tekemistä sen tosiasian kanssa. Enkeli varmasti olin kun kestin sitä kaikkea niin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä joku lausui niin että Watts tuskin koskaan kertoo totuutta siitä mitä teki ja motiiviaan. Mutta eiköhän motiivi ole umpiselvä. Halusi aloittaa puhtaalta pöydältä rakastajattaren kanssa. Se on vielä epäselvää miten kukaan voi olla niin TYHYMÄ että kuvittelee ettei jää tuosta kiinni. Tyyliin tilanteen ollessa epäselvä ilmoittaa koululle että juu lapset ei tuu enää kouluun.
Kun ihmisellä on päässä vikaa, hän ei ajattele normaalisti. Jos hän hän ajattelisi loogisesti, hän ei tappaisi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä tapauksessa vaan moni asia mietityttää. Mietin tässä tänä aamuna, että mitä nämä täydelliset perheet tekivät ennen somea? Kun ei ollut yhtä helppoa kanavaa näyttää, että meillä menee muuten upeasti, rakastamme niin paljon! Missä silloin todisteltiin? Vai oliko niin suurta tarvetta todistella?
En väitä että nimenomaan Shanann Wattsin postaukset olisivat erityisen epäaitoja, mutta on näitä nähty ennenkin, eli someenkin postataan yhdenlaista todellisuutta, ja sitten tapahtuu perhemurha. Olikos se suomalainen, ylivelkaantunut vuosaarelaisperhe jossa muutama vuosi sitten äiti hehkutti rakkautta ja kaunista kotia ja isä tappoi lopulta kaikki velkojen takia... Wattseillakin oli talous kuralla, vaikuttikohan se paljonkin ratkaisuun, vai oliko syynä vain uusi kumppani? Tai ehkä kuralla oleva talous sai hakemaan todellisuuspakoa uudesta suhteesta. Toki muutakin täytyy olla vialla, ei joka jamppa tapa perhettään ratkaisuna huonoon tilanteeseen.
Niinpä. Facebookkiin laitetaan hääkuvaa ja samanaikaisesti kumppani makaa hengettömänä?
Kun törmää mediassa näihin perhetragedioihin missä oikeasti pyyhkäistään perhe pois maan kamaralta, niin vahvasti nousee ajatus siitä kuinka tärkeää ovatkaan aidot ystävyyssuhteet.
Sellaiset ettei tarvitse esittää ("jakaa") että katsokaa kuinka kivaa ja hienoa meillä on.
Ihmiset jotka ovat juuri sitä miltä näyttävät. Eivät huijaa, eivätkä esitä muuta mitä ovat.
Aidot ihmiset, aidot ystävät ---aarteet.
Mutta ovathan he voineet aidosti olla onnellisia toisistaan, tai ainakin vaimo, viimeisiä viikkoja lukuun ottamatta. Jospa vaikka Shanann ja lapset ovat tunteneet aidosti olevansa rakastettuja. Mistä me voidaan tietää tai miten me voidaan ylipäätään toisen puolesta mennä sanomaan, mikä on aitoa ja mikö ei.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeahan noista on tietää. Akka saattoi olla umpihullu ja lapset jotain luonnevikaisi.
No tässä nyt tiedetään sen verran, että yksi ihminen on tappanut kolme ihmistä. Plus yhden syntymättömän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeahan noista on tietää. Akka saattoi olla umpihullu ja lapset jotain luonnevikaisi.
No tässä nyt tiedetään sen verran, että yksi ihminen on tappanut kolme ihmistä. Plus yhden syntymättömän.
Tästä meillä on vain sinun sana, ei edes aihetodisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ekan linkin video on siis poliisin rintakamerasta, kun menee naapurin kotiin katsomaan sitä valvontakameravideota.
Kommentit ovat hyviä. Katsokaa ekan linkin kommentit.
Ihmiset kommentoi paljon tuota videota, kuinka syylliseltä Chriss näyttääkään, aivan ilmiselvän syyllisen näköinen, pelkää hulluna, että ruumiiden lastaus näkyy videosta. Analysoivat Chrissin käytöstä, mikä paljastaa, että on syyllinen.
Kehuvat naapurin toimintaa ja että naapurin tulisi hakea poliisikoulutukseen. Kommentointia joka kantilta vähän niinkuin aihe vapaan tyyliin, ihan helppoa englantia.
Ja just sitä monet sanoo, että ei voi olla sattumaa, että naapurin selatessa valvontakamerakuvia ja laittaessa hetkeksi tv:n päälle, sieltä rävähtää näytölle suoraan sikiö ja pääkallo, jossa on jotain öljyä.
Kuin murhattujen viesti, että kiinni jäit. Karma.
Elämä on itse asiassa yhtä suurta sattumusta suurimmaksi osaksi. Jonkin verran ratkaisee oma asenne ja kasvatus ja kasvuympäristö. Lähes kaikki tämänkaltaiset sattumat ovat tylsästi.... sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten tämä k-päiden k-pää ei saanut kuolemantuomiota! Mitään pahempaa ei voi isä lapsilleen tehdä. Luin koko 32-sivuisen kuulustelupöytäkirjan ja toivon tuon äijän saavan paljon ja runsasta "huolenpitoa" muilta vangeilta.
Hän ei saanut kuolemantuomiota koska tunnustamalla pystyi "vaihtamaan" sen viiteen peräkkäiseen elinkautiseen ilman oikeutta hakea ehdonalaista.
Minusta tuo tuomio on paljon pahempi kuin kuolemantuomio. Tyyppi joutuu elämään loppuelämänsä vankilassa rikollisten keskellä: joka päivä hän joutuu muistamaan miksi herää siellä missä herää eli mitä teki vaimolleen ja lapsilleen. Ja mies on vain 33-vuotias, eli voi hyvinkin elää vielä 50 vuotta.
Jos on psykopaatti, tuskin paljoa häiritsee yöunia. Toki vankilan muiden asukkien tuleva kohtelu voi saada puntin tutisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä tapauksessa vaan moni asia mietityttää. Mietin tässä tänä aamuna, että mitä nämä täydelliset perheet tekivät ennen somea? Kun ei ollut yhtä helppoa kanavaa näyttää, että meillä menee muuten upeasti, rakastamme niin paljon! Missä silloin todisteltiin? Vai oliko niin suurta tarvetta todistella?
En väitä että nimenomaan Shanann Wattsin postaukset olisivat erityisen epäaitoja, mutta on näitä nähty ennenkin, eli someenkin postataan yhdenlaista todellisuutta, ja sitten tapahtuu perhemurha. Olikos se suomalainen, ylivelkaantunut vuosaarelaisperhe jossa muutama vuosi sitten äiti hehkutti rakkautta ja kaunista kotia ja isä tappoi lopulta kaikki velkojen takia... Wattseillakin oli talous kuralla, vaikuttikohan se paljonkin ratkaisuun, vai oliko syynä vain uusi kumppani? Tai ehkä kuralla oleva talous sai hakemaan todellisuuspakoa uudesta suhteesta. Toki muutakin täytyy olla vialla, ei joka jamppa tapa perhettään ratkaisuna huonoon tilanteeseen.
Niinpä. Facebookkiin laitetaan hääkuvaa ja samanaikaisesti kumppani makaa hengettömänä?
Kun törmää mediassa näihin perhetragedioihin missä oikeasti pyyhkäistään perhe pois maan kamaralta, niin vahvasti nousee ajatus siitä kuinka tärkeää ovatkaan aidot ystävyyssuhteet.
Sellaiset ettei tarvitse esittää ("jakaa") että katsokaa kuinka kivaa ja hienoa meillä on.
Ihmiset jotka ovat juuri sitä miltä näyttävät. Eivät huijaa, eivätkä esitä muuta mitä ovat.
Aidot ihmiset, aidot ystävät ---aarteet.
Mutta ovathan he voineet aidosti olla onnellisia toisistaan, tai ainakin vaimo, viimeisiä viikkoja lukuun ottamatta. Jospa vaikka Shanann ja lapset ovat tunteneet aidosti olevansa rakastettuja. Mistä me voidaan tietää tai miten me voidaan ylipäätään toisen puolesta mennä sanomaan, mikä on aitoa ja mikö ei.
En mä nyt välttämättä allekirjoita ihan tätäkään. Mä koen että olen rehellinen ja aito ihminen: jos mun puoliso lakkaisi mulle puhumisen ja mä huomaisin että joku on vikana niin veikkaan että mä seuraisin sitä max. yhden illan. Jos mun mies kääntäisi kelkkansa täysin esim. jossain vauvajutussa niin mä en itkisi sitä jollekkin kaverille että mitä on meneillään vaan se selvitettäisiin sen puolison kanssa ja heti.
Sellaiset ylihehkutukset on 90% (ikävä kyllä) feikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaudesta minä kyllä sälyttäisin syyllisyyden tälle vaimolle, pitäisi pitää huolta ehkäisystä.
Mun käsityksen mukaan nimenomaan mies halusi vielä yhden lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä meillä on vain sinun sana, ei edes aihetodisteita.
En tajua tätä kommenttia.
Mies tunnusti.
Naapurin kamerasta selvisi, ettei Shannan ja lapset ole koskaan poistuneet kotoa. Kamerasta vain näkyi Chriss lastaamassa autoaan aamuviideltä.
Chriss osasi johdattaa poliisit juuri sinne, minne hautasi vaimonsa ja pudotti lapsensa tankkeihin.
Meinaatsä, et joku ulkopuolinen teki sen, joka mystisesti sai lapset ja Shannanin talosta, koska kamerassa ei mitään sellaista näy?
Ja Chriss mystisesti tietäisi, missä nämä ruumiit ovat?
Ja vielä huvin vuoksi myöntäisi murhat?
Ja sitten on vielä tekninen tutkinta, joka paljastaa, että Chriss on murhaaja.
Kauhea tapaus, myös minun mielessä tämä kummittelee tällä hetkellä.
Wattsin rakastajatar Kessinger kertoi Wattsin sanoneen, että vaimo ei ollut hänestä enää kiinnostunut ja oli usein henkisesti kiinni sosiaalisessa mediassa ja viestittelyissä sen sijaan että olisi välittänyt Wattsin kanssa keskustelemisesta. Heidän videoissa myös aviomies on selkeästi ns. statisti ja takapiru, miltei kuin maskotti. Tästä herää kysymys, onko Watts ollut miellyttäjämies, joka pyrkii miellyttämisellä saamaan hallinnan vaimosta. Ehkä vaimo on todella ollut suhteessa enimmäkseen päättävä osapuoli ja mies jättäytynyt näennäisesti tossun alle. Jonkinlainen epätasapaino ja outo kuvio on havaittavissa tässä avioliitossa - mutta mikä?
Mihin Watts on pyrkinyt miellyttämisellä ja maakottina ololla?
Miksi hän toivoi kolmatta lasta, vaikka vaimo oli jo ns. nalkissa?
Luuliko hän todella, ettei Kessinger saisi tietää vaimon raskaudesta? Saiko Kessinger todella tietää vaimon raskaudesta vasta heidän kadottuaan?
Onko Kessinger motivoinut Wattsia murhiin vai onko Watts ainoa teon suunnittelija?
Miksi Kessinger oli googlettanut Shanannia jo vuonna 2017?
Mitä kamalaa naapurit ja ystävät ovat todella tienneet Wattseista, koska alkoivat samantien (jo katoamisaamuna) epäillä pahinta?
Murhia ei selitä mikään, teko on silti käsittämätön. Kysymyksiä herää kuitenkin.
Tullaanko Wattsista tekemään psykiatrinen lausunto ja tuleekohan sekin olemaan julkista tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Wattsin rakastajatar Kessinger kertoi Wattsin sanoneen, että vaimo ei ollut hänestä enää kiinnostunut ja oli usein henkisesti kiinni sosiaalisessa mediassa ja viestittelyissä sen sijaan että olisi välittänyt Wattsin kanssa keskustelemisesta. Heidän videoissa myös aviomies on selkeästi ns. statisti ja takapiru, miltei kuin maskotti. Tästä herää kysymys, onko Watts ollut miellyttäjämies, joka pyrkii miellyttämisellä saamaan hallinnan vaimosta. Ehkä vaimo on todella ollut suhteessa enimmäkseen päättävä osapuoli ja mies jättäytynyt näennäisesti tossun alle. Jonkinlainen epätasapaino ja outo kuvio on havaittavissa tässä avioliitossa - mutta mikä?
Nuo sometilithän olivat Shanannin, ja se oli iso osa hänen työtään noiden eri tuotteiden markkinoinnissa. Ei siis mikään "nyt näytämme todenmukaisesti, minkälainen parisuhteemme ja perheemme on" -tavoite. Toki perhettään ja erityisesti lapsiaan paljon videoi. Mutta varmaan katsojamäärät ovat olleet pieniä ja lähinnä oman tuttavapiirin sisällä, varmaan olisi harkinnut sisältöä eri tavalla, jos tietäisi missä valossa sitä myöhemmin tarkastellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo sometilithän olivat Shanannin, ja se oli iso osa hänen työtään noiden eri tuotteiden markkinoinnissa. Ei siis mikään "nyt näytämme todenmukaisesti, minkälainen parisuhteemme ja perheemme on" -tavoite. Toki perhettään ja erityisesti lapsiaan paljon videoi. Mutta varmaan katsojamäärät ovat olleet pieniä ja lähinnä oman tuttavapiirin sisällä, varmaan olisi harkinnut sisältöä eri tavalla, jos tietäisi missä valossa sitä myöhemmin tarkastellaan.
Tarkoitan siis, ettei kannata vetää liian suoria johtopäätöksiä noista videoista. Vaikka niiden perusteella Shanann on toki se aktiivinen ja puhelias osapuoli, Chris lähinnä myötäilee mukana.
Tekee pahaa, kun vaikuttaa niin tavalliselta, rakastavalta isältä :(