Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8532)
Vierailija kirjoitti:
Kun tarkastelee oheista videota ja kiinnittää huomiota kenkiin,
niin huomaa mielestäni aika selkeästi että toisella on bootsit jalassa (saappaiden varret lahkeiden päällä)
ja toisella tennistossut (lahkeet pitkänä).
Jopa minä erotan tämän paljaalla silmällä , vaikka silmälaseja käyttävä olen.
Olen kanssasi samaa mieltä ja huomasin itsekin asian jo aikaisemmin, olikohan Nojatuolietsivän videolta. Mutta uskon silti, että kyseessä on Chris, joka kävelee ulos talosta autolleen, ja vaihtaa autossa työbuutsit jalkaan. Ja sen jälkeen peruuttaa auton pihaan. Näin itse tämän pähkäilen. (Tosin, olen sitä mieltä, että NK on enemmän osallinen tapahtuneeseen kuin nyt annetaan ymmärtää. Uskon - kuten tässä ketjussa on arveltu - että Chris teki diilin ja sillä säästi NK:n syytteiltä ja tarkemmalta syynäämiseltä.)
Kyllä Chrisillä oli bootsit jalassa. Katsokaa sitä videota, joka on ihan sellaisenaan ladattu nettiin ilman suurenteluja ja pysäyttelyjä.
Siis katsokaa se alkuperäinen video.
Oliko klassinen syy taustalla, sivusuhde taisi tulla raskaaksi (siksi suojelee), myös vaimo oli raskaana ja tilanne eskaloitui ja laukaisi teon jo valmiiksi sismmästään /mieletään vituralla olevalta mieheltä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tarkastelee oheista videota ja kiinnittää huomiota kenkiin,
niin huomaa mielestäni aika selkeästi että toisella on bootsit jalassa (saappaiden varret lahkeiden päällä)
ja toisella tennistossut (lahkeet pitkänä).
Jopa minä erotan tämän paljaalla silmällä , vaikka silmälaseja käyttävä olen.
Olen kanssasi samaa mieltä ja huomasin itsekin asian jo aikaisemmin, olikohan Nojatuolietsivän videolta. Mutta uskon silti, että kyseessä on Chris, joka kävelee ulos talosta autolleen, ja vaihtaa autossa työbuutsit jalkaan. Ja sen jälkeen peruuttaa auton pihaan. Näin itse tämän pähkäilen. (Tosin, olen sitä mieltä, että NK on enemmän osallinen tapahtuneeseen kuin nyt annetaan ymmärtää. Uskon - kuten tässä ketjussa on arveltu - että Chris teki diilin ja sillä säästi NK:n syytteiltä ja tarkemmalta syynäämiseltä.)
Joo tuo selittäisi asian, että vaihtoi kengät.
Mutta tuo vaalea käsilaukku on aika kiistaton.
Miten Chris onkaan voinut luulla selviytyvänsä teosta ilman kiinnijäämistä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaalea käsilaukku?
Katso tuon edeltävän viestin, (kommentti numero 2948) ,
olevan videon kohdasta 5:59.
Siinä on se käsilaukku. Löysitkö sen?
Ja edelleen, se lakanalla peitelty nukkekuva, minkä lähetti Shanannille ennen murhia, siis aivan pimee juttu! Tästä olen ennenkin kirjoittanut, mutta silti se edelleen mietityttää. Miltä tuntuisi jos oma mies yks kaks lähettäisi tuollaisen kuvan whatsappiinne..?
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen, se lakanalla peitelty nukkekuva, minkä lähetti Shanannille ennen murhia, siis aivan pimee juttu! Tästä olen ennenkin kirjoittanut, mutta silti se edelleen mietityttää. Miltä tuntuisi jos oma mies yks kaks lähettäisi tuollaisen kuvan whatsappiinne..?
Joo selkeesti jo tuossa kohtaan alkanu ukolla viiraamaan...
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin jutusta liikkuu monta eri versiota. Olisiko jollakulla faktaa jakaa siitä, että kuka lähetti alunperin tuon kuvan ja kenelle? Sen verran tiedetään varmaksi, että jokin aika ennen kuolemaansa Shanann laittoi sen facebookiinsa tekstillä ”mitähän tästäkin pitäisi ajatella :D”
Mutta kuka otti sen kuvan alunperin ja läheteltiinkö sitä moneenkin kertaan edestakaisin ennen Facebookissa julkistamista? Ja oliko alkuperäisessä joku saateteksti tai kuvaus mukana? Itse en löydä faktaa mistään enkä tiedä mitä ajatella... ihan kummallisia juttuja sen alkuperästä tulee vastaan True Crime -piirien kommenteissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin jutusta liikkuu monta eri versiota. Olisiko jollakulla faktaa jakaa siitä, että kuka lähetti alunperin tuon kuvan ja kenelle? Sen verran tiedetään varmaksi, että jokin aika ennen kuolemaansa Shanann laittoi sen facebookiinsa tekstillä ”mitähän tästäkin pitäisi ajatella :D”
Mutta kuka otti sen kuvan alunperin ja läheteltiinkö sitä moneenkin kertaan edestakaisin ennen Facebookissa julkistamista? Ja oliko alkuperäisessä joku saateteksti tai kuvaus mukana? Itse en löydä faktaa mistään enkä tiedä mitä ajatella... ihan kummallisia juttuja sen alkuperästä tulee vastaan True Crime -piirien kommenteissa...
Tässä linkissä mielestäni on analysoitu ko kuva juttu jo ajat sitten, jos vaan jaksat kollata.
Eli onko se siis niin, että Nico oli syntynyt Shannanin kuoleman jälkeen? Että kaasut siis työnsi sikiön ulos?
Vierailija kirjoitti:
Eli onko se siis niin, että Nico oli syntynyt Shannanin kuoleman jälkeen? Että kaasut siis työnsi sikiön ulos?
Joo, ilmiö on nimeltään "coffin birth". Nico löytyi surmatun ja pellolle haudatun Shanannin pikkuhousuista.
Tuo ilmiö on selitetty tässä ketjussakin jossain päin keskustelua.
Jopa vaalea käsilaukku erottuu.