Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää! Kaikki aina kiinnittävät mahaan ekaksi huomiota... :(

Vierailija
11.05.2006 |

Olen siis raskaana, rv 29+0. Tottakai masu näkyy jo näillä viikoilla ja kuuluukin näkyä :) Ärsyttää vaan, kun kaikki sukulaiset ja tutut aina ekaksi kommetoivat että " sullahan on jo iso maha" tai " sun maha näkyy jo ihan kunnolla" tai muuta päivittelyä. Ja mulla on sf mitta ihan alakäyrillä vauvan asennon vuoksi, eli masu on oikeasti tosi pieni.

Entisenä anorektikkona vaan aina joka kerta v*tuttaa ja satuttaa tuo mahan kommentoiminen, ihan kuin se nyt olisi jotenkin poikkeavaa, että raskaana ollessa loppuraskautta kohden mentäessä masu tulee isommaksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on aikaa jolloin naisen ulkonäköä saa arvostella mielivaltaisesti...

Vierailija
2/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki olisivatkin ennekin nähneet raskausmahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vauvaa. Elämä on sellasta.

Yritä opetella elämään sen faktan kanssa

Vierailija
4/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nimittäin toinen raskaus minulla ja ekassa raskaudessa mahan huomioiminen oli ihan yhtä ärsyttävää. Kaikenlainen päivittely ja siunailu - grrr!

Ja toki tiedän, että masussa on vauva eikä läskiä, mutta silti ärsyttää kun kaikkien pitää kommentoida ulkonäköä. Taidan itsekin alkaa letkauttelemaan muille heidän mahoistaan.

ap

Vierailija
5/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin pelkkää mahaa tuplien syntymään saakka. Sitten onkin ollut vain vauvat. Koita jaksaa ja anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Onnea odotukseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi