Tyttis paljasti kokeilleensa exänsä kanssa
anaaliseksiä. Olen koittanut painostaa häntä siihen jo useamman kuukauden. Nyt kun tarpeeksi intin, kertoi että kokeili sitä exänsä kanssa eikä siksi enää halua kokeilla. Satun myös tietämään, että olivat tämän exän kanssa yhdessä vain pari kuukautta. Arvatkaa miltä minusta tuntuu? Olen antanut hänelle yli vuoden luottamusta ja sitoutumista, ja hän ei ole suostunut kokeilemaan anaaliseksiä. Mutta sitten tämä luuseri-ex joka antoi hänelle pari kuukautta ja oli muutenkin kusipää, sai kokea naiseni kaikkein intiimeimmän aukon.
M26
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Exäni avasi takaovensa minulle parikymmentä kertaa. Totesi lopulta ettei ole hänen juttunsa ja aikoi valehdella seuraaville miehilleen että ei ole kokeillut koskaan eikä haluakaan kokeilla. Hän kyllä nautti tosi paljon näistä humalassa tehdyistä akteista mutta pelkäsi paksun jormani aiheuttavan pysyvää vahinkoa. Tiedä sitten häntä kun liukastetta oli aina valtavasti.
Nautti mutta ei ollut hänen juttunsa? Juujuu. Tuo nauttiminen on ollut ihan omaa kuvitelmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimisko vanhakikka eli takaapäin vahingossa luiskahtaa kakkoseen? Moni nainen uskoo vahingoksi 😁
Kuules kun se sattuu. Mikä h*lvetti siinä on kun jotkut äijät vinkuu anaalia siitä huolimatta, että se aiheuttaa kumppanille kipua? Apn kannattaa kokeilla itse miltä se tuntuu kun mimmi dildottaa sua p*rseeseen tekolerssillä. Kaiken järjen mukaan se on siten päin vielä paljon loogisempaa, sulla on sentään G-piste siellä jossain.
Ja ilman liukkaria....
Uskomattoman selkeät provot lyö läpi tällä palstalla.
Ei vakiintuneen puolison kanssa kaikkea kokeilla, mitä jännämiehiä miellyttääkseen kokeillaan satunnaisissa suhteissa. Avioseksi on vallankäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
"Heh, tuohon moni mies törmää, että tyttis on kokeillut ja kokenut vaikka mitä jännää exiensä ja tindereidensä kanssa, mutta nyt ei halua kuin tylsää lähetyssaarnaajaa enää sinun kanssasi - jos sitäkään. Klassikkosettiä."
Jos on asiasta omakohtaista kokemusta, niin olet todennäköisesti joku vakaa ja täysin epäselsikäs yksilö, johon päädytään sitten kun halutaan elämässä turvallisuuden tunnetta. Valitettavasti se on sun osasi, sillä ilmeisesti et saa naistasi niin kiihkeäksi ja kiihottuneeksi että hän intoutuisi kanssasi kinkyilemään. Ole tyytyväinen, sillä todennäköisesti et ilmaiseksi saisi mitään sirkusnumeroita muiltakaan naisilta, nyt sentään saat edes sitä lähetyssaarnaajaa.
Ohho! Nyt osui ja upposi jollekin! Taidatpa olla juurikin sellainen emäntä, joka pervoili jänniksien ja tindereiden kanssa koko levottoman alkoholinhuuruisen nuoruutensa, mutta nyttemmin olet asettunut tyytymään jonkun vakaan tylsimyksen kanssa elämään turvattua, taloudellista ja intohimotonta "vakavaa parisuhdetta".
Voit vaihtaa poikiin jos tuollainen kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Voit vaihtaa poikiin jos tuollainen kiinnostaa.
Epäilenpä, että aloittajalla oli mahdollisesti enemmänkin kyse periaatteesta. Sitä ehkäpä harmittanee se ettei ole yhtä seksikäs dominoiva sekä alkuvoimainen mies, joka saa naisensa intohimon nappuloita manipuloitua ääriasentoihin, kuten tämän exä, vaan on pelkästään sellainen tasainen ja tylsä talouden turvaava vässykkä ja tiskirätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Heh, tuohon moni mies törmää, että tyttis on kokeillut ja kokenut vaikka mitä jännää exiensä ja tindereidensä kanssa, mutta nyt ei halua kuin tylsää lähetyssaarnaajaa enää sinun kanssasi - jos sitäkään. Klassikkosettiä."
Jos on asiasta omakohtaista kokemusta, niin olet todennäköisesti joku vakaa ja täysin epäselsikäs yksilö, johon päädytään sitten kun halutaan elämässä turvallisuuden tunnetta. Valitettavasti se on sun osasi, sillä ilmeisesti et saa naistasi niin kiihkeäksi ja kiihottuneeksi että hän intoutuisi kanssasi kinkyilemään. Ole tyytyväinen, sillä todennäköisesti et ilmaiseksi saisi mitään sirkusnumeroita muiltakaan naisilta, nyt sentään saat edes sitä lähetyssaarnaajaa.
Ohho! Nyt osui ja upposi jollekin! Taidatpa olla juurikin sellainen emäntä, joka pervoili jänniksien ja tindereiden kanssa koko levottoman alkoholinhuuruisen nuoruutensa, mutta nyttemmin olet asettunut tyytymään jonkun vakaan tylsimyksen kanssa elämään turvattua, taloudellista ja intohimotonta "vakavaa parisuhdetta".
Voi teitä poikaparkoja. Tuollaisella pskalla myrkytätte mielenne, ja sitten syljette kaiken kateruutenne sen teihin kenties rakastuvan, pahaa-aavistamattoman tyttörukan niskaan.
Vai onko unelmienne kohde juuri tuollainen nuorena ihan kaiken kokenut viinanhuuruinen jännätyttö? Ymmärrättehän, että läheskään kaikki tytöt eivät sellaisia ole, vaikka sairas mielenne teille tuota harhakuvaa syöttää. Ja jos ap:n tyttis on kerran kokeillut anaaliseksiä ja todennut sen kivuliaaksi, se ei todellakaan tee hänestä mitään hurjaa viinanhuuruista h*roa.
Kyllä täällä tuntuu pyörivän joukko todella kipeitä poikia.
Miksi nämä hanurimiehet seurustelee naisten kanssa, kun kerran oikeasti haluavat miestä?
Ex tyttöystän kanssa rietasteltiin b rapun puolella. Nykyiselle vaimolle en halua samaa.
Hanki tyttikselle strapon ja mene kontillesi, saatte kokeilla b-rappua yhdessä.
Jos sen kokeminen on ainoa kriteerisi siis.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman selkeät provot lyö läpi tällä palstalla.
Uskomatonta idioottimaisuutta ja vajaaälyisyyttä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hanki tyttikselle strapon ja mene kontillesi, saatte kokeilla b-rappua yhdessä.
Jos sen kokeminen on ainoa kriteerisi siis.
Mahtava idea, jos kerran on kivaa, niin tokihan se on sitä noinkin :)
Miehet on moloja! Haluavat persettä naiselta mutta jos nainen ehdottaa miehelle samaa esim dildottamalla niin miehet on heti että hyi stna en varmasti.Miksi siis naisen pitäisi suostua anaaliin jos mies ei itse suostu samaan.Ja jos nainen on jo kokeillut eikä pitänyt siitä niin thats it. Nössö mies kun vinkuu siitä että ex sai mutta minä en.Voi yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on moloja! Haluavat persettä naiselta mutta jos nainen ehdottaa miehelle samaa esim dildottamalla niin miehet on heti että hyi stna en varmasti.Miksi siis naisen pitäisi suostua anaaliin jos mies ei itse suostu samaan.Ja jos nainen on jo kokeillut eikä pitänyt siitä niin thats it. Nössö mies kun vinkuu siitä että ex sai mutta minä en.Voi yhyy.
En kyllä näe että mitä nössöyttä tuo olisi. Totta kai vituttaa jos joku luuseri-ex pääsi painamaan muijaa kakkoseen, ja itse ei millään pääse. Oikeudentunnon päällehän tuollainen käy, ja aivan aiheesta.
Mun eka oikea poikaystävä harrasti tuota painostamista. Kuulema jos rakastaisin niin antaisin. Suostuin sitten kun en tiennyt vielä miten oikeat suhteet toimii. Aijjumalauta että teki kipeää ja siitä tuli raiskattu olo! Nieleskelin itkua koko ajan kun oli niin häpäisty olo! Itsehän hän ei antanut koskea ahteriinsa ja homot olivat kauhistus. Pikkuhiljaa sen jälkeen suhde alkoikin kuolemaan, en ikinä oikein päässyt yli siitä ja aloin vihamaan miestä.
Unohda tuo painostus ap oikeasti, se ei kuulu tasa-arvoiseen suhteeseen ja voi aiheuttaa pahoja traumoja.
Vasta nyt 10 vuotta myöhemmin nykyisen mieheni kanssa ei ole enää sitä etovuutta hommaa kohtaan. Lähinnä sen takia kun painostusta ei ole ollut ja olen saanut itse koettaa ensin miltä se miehestä tuntuu kun peräpäähän työnnytään. Mies tykkäsi siitä niin kokeilin sitten itsekin kun tiedän ettei ilkeyttään sitä kinua, se on vaan vaihtelua. Eikä sille ole mikään ongelma olla ilman, totesi itsekin että ei se niin ihmeellistä ollutkaan ja pysyy mielummin siinä ykkösessä. Muutekin mulla on todella turvallinen ja haluttu olo hänen kanssaan, hänelle myös mun nautinto on tärkeää ja tekee paljon sen eteen.
Sä ap taidat muuten olla aika piittaamaton sängyssä? Ainakin mun mies saa mut hulluksi kiimasta ja siksi haluan tyydyttää hänet täysin ja olen mielellään hänen käytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun eka oikea poikaystävä harrasti tuota painostamista. Kuulema jos rakastaisin niin antaisin. Suostuin sitten kun en tiennyt vielä miten oikeat suhteet toimii. Aijjumalauta että teki kipeää ja siitä tuli raiskattu olo! Nieleskelin itkua koko ajan kun oli niin häpäisty olo! Itsehän hän ei antanut koskea ahteriinsa ja homot olivat kauhistus. Pikkuhiljaa sen jälkeen suhde alkoikin kuolemaan, en ikinä oikein päässyt yli siitä ja aloin vihamaan miestä.
Unohda tuo painostus ap oikeasti, se ei kuulu tasa-arvoiseen suhteeseen ja voi aiheuttaa pahoja traumoja.
Vasta nyt 10 vuotta myöhemmin nykyisen mieheni kanssa ei ole enää sitä etovuutta hommaa kohtaan. Lähinnä sen takia kun painostusta ei ole ollut ja olen saanut itse koettaa ensin miltä se miehestä tuntuu kun peräpäähän työnnytään. Mies tykkäsi siitä niin kokeilin sitten itsekin kun tiedän ettei ilkeyttään sitä kinua, se on vaan vaihtelua. Eikä sille ole mikään ongelma olla ilman, totesi itsekin että ei se niin ihmeellistä ollutkaan ja pysyy mielummin siinä ykkösessä. Muutekin mulla on todella turvallinen ja haluttu olo hänen kanssaan, hänelle myös mun nautinto on tärkeää ja tekee paljon sen eteen.
Sä ap taidat muuten olla aika piittaamaton sängyssä? Ainakin mun mies saa mut hulluksi kiimasta ja siksi haluan tyydyttää hänet täysin ja olen mielellään hänen käytettävissä.
Välillä kyllä mietityttää näiden satusetien yhteiskuntakelpoisuus. Mutta jos niillä on äänioikeus, niin kai ne sellaisia sitten ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaisia viestejä ei kirjoiteta seksipalstalle?
Papana-aukkoviestit eivät kiinnosta kaikkia.
Ja piti sinun kuitenkin lukea ja kommentoida, ja kun ei kiinnostanut yhtään...
Miksi tällaisia viestejä ei kirjoiteta seksipalstalle?
Papana-aukkoviestit eivät kiinnosta kaikkia.