Tyttis paljasti kokeilleensa exänsä kanssa
anaaliseksiä. Olen koittanut painostaa häntä siihen jo useamman kuukauden. Nyt kun tarpeeksi intin, kertoi että kokeili sitä exänsä kanssa eikä siksi enää halua kokeilla. Satun myös tietämään, että olivat tämän exän kanssa yhdessä vain pari kuukautta. Arvatkaa miltä minusta tuntuu? Olen antanut hänelle yli vuoden luottamusta ja sitoutumista, ja hän ei ole suostunut kokeilemaan anaaliseksiä. Mutta sitten tämä luuseri-ex joka antoi hänelle pari kuukautta ja oli muutenkin kusipää, sai kokea naiseni kaikkein intiimeimmän aukon.
M26
Kommentit (115)
Täällä nainen, joka on kokeillut pari kertaa exän kanssa enkä pitänyt siitä. Tulin vain siihen lopputulokseen että ei ole minun juttuni. Nykyisellä miehelläni on kaiken lisäksi exääni isompi, en todellakaan uskalla edes kokeilla eikä minun onneksi tarvitse. Hän on pari kertaa ottanut asian puheeksi varovasti, mutta näyttää hyvin ymmärtävän, että minä en tahdo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan itkukinunnut, vaan tyytynyt kohtalooni ja en enää ehdota mitään lähetyssaarnaajasta tai doggystylestä poikkeavaa. Vaimo aikoinaan sanoi pari vuottea naimisiinmenon jälkeen, että on tehnyt elämässään niin monen miehen kanssa kaikki temput, ettei enää jaksa. Nykyään suuseksikin on yksipuoleista, silti kuuluu jokaiseen sessioon.
Yök vaihda naista
En vaihda, johan tässä on parikymmentä vuotta oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tuohon moni mies törmää, että tyttis on kokeillut ja kokenut vaikka mitä jännää exiensä ja tindereidensä kanssa, mutta nyt ei halua kuin tylsää lähetyssaarnaajaa enää sinun kanssasi - jos sitäkään. Klassikkosettiä.
Jos on asiasta omakohtaista kokemusta, niin olet todennäköisesti joku vakaa ja täysin epäselsikäs yksilö, johon päädytään sitten kun halutaan elämässä turvallisuuden tunnetta. Valitettavasti se on sun osasi, sillä ilmeisesti et saa naistasi niin kiihkeäksi ja kiihottuneeksi että hän intoutuisi kanssasi kinkyilemään. Ole tyytyväinen, sillä todennäköisesti et ilmaiseksi saisi mitään sirkusnumeroita muiltakaan naisilta, nyt sentään saat edes sitä lähetyssaarnaajaa.
Osui ja upposi johonkuhun. Nyt näköjään löytyi tällainen kymmenet jännittävät miehet ja temput nuorena kokeillut, sittemmin avioliiton turvalliseen satamaan tylsän ja tasapaksun elättäjän kanssa suunnannut emäntäinen. Onko miehesi koskaan potenut samanlaisia katkeransuloisia ajatuksia kuin ap?
Parempi tuokin kun kuolla neitsyenä, kuten sinä :)
- eri
Haha, ei osunut nyt kyllä alkuunkaan, päinvastoin olen itse saanut olla se "jännis", jonka kaltaisille sinä ja kanssasisaresi annoitte kaikkenne kun olitte vielä nuoria ja villejä. Sadistin luonteellesi kyllä istuu hyvin kommenttisi perusteella nyt piinata sitä sun kilttimiestäsi vuosikausien selibaatilla tai tylsällä avioseksillä, kieltämättä!
Käyttäjä4891 kirjoitti:
Täällä nainen, joka on kokeillut pari kertaa exän kanssa enkä pitänyt siitä. Tulin vain siihen lopputulokseen että ei ole minun juttuni. Nykyisellä miehelläni on kaiken lisäksi exääni isompi, en todellakaan uskalla edes kokeilla eikä minun onneksi tarvitse. Hän on pari kertaa ottanut asian puheeksi varovasti, mutta näyttää hyvin ymmärtävän, että minä en tahdo.
Jos on pienemmällä nussittu niin ihan sama kuin ei olisi nussittu ollenkaan.
No provohan tuo aloitus oli.
Kivasti saatiin silti naisvihat taas tulille, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä sellaista oikein naisvihaa näet?
Asia jota miehet eivät tunnu ymmärtävän...jos sinne kakkoseen tunkee ex tavaransa ja se SATTUI niin ei se nautinnoksi muutu jos se tunkija on nykyinen puoliso.kaikilla se kakkonen vain ei ole sitä varten ja tuottaa suorastaan kipua kun sinne jotain laitetaan.joten anteeksi jos en ymmärrä katkeruutta siitä ettei nainen suostu kestämään KIPUA vain siksi että mies nyt haluaa kun kerran entinenkin sai...huoh!eikös seksin kuulu olla nautinnollista.itse en ainakaan halua tuottaa rakkaalleni kipua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, jos olet itse jo niin tottunut siihen, että sinä ET näe. Esim. heti edellisellä sivulla kaksi viestiä. Ehkäpä olet samaa mieltä heidän kanssaan.
Seksissä ei ole pakko tehdä sellaista, joka inhottaa itseä tai sattuu. Ei miehen eikä naisen. Oliko tämä jollekin uutinen?
Joo no trollausaloitus, tietty, mutta jos nyt tosissaan puhutaan, niin näinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, jos olet itse jo niin tottunut siihen, että sinä ET näe. Esim. heti edellisellä sivulla kaksi viestiä. Ehkäpä olet samaa mieltä heidän kanssaan.
Eli viestit nro ? ja ?
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla paljon oppimista seksistä. Annan nyt pikaneuvot:
1. Älä painosta.
2. Älä vertaa suhdettanne muihin.
3. Koita muistaa että teitä on suhteessa kaksi ihmistä, etkä vain sinä.
4. Kuuntele tyttöystävääsi, hän viestii nyt sulle, ettei asia kiinnosta häntä.
5. Koita keskittyä keksimään jotain uutta, josta tyttöystäväsi pitää.
Tyttöystävällä on siitä hyvä tilanne, ettei tarvitse keksiä jotain uutta, josta poikaystävä pitää. Kun poikaystävä on jo kertonut.
Vai tarkoititko, että miestä ei pitäisi miellyttää, että ainoastaan naista pitää ajatella?
Vierailija kirjoitti:
anaaliseksiä. Olen koittanut painostaa häntä siihen jo useamman kuukauden. Nyt kun tarpeeksi intin, kertoi että kokeili sitä exänsä kanssa eikä siksi enää halua kokeilla. Satun myös tietämään, että olivat tämän exän kanssa yhdessä vain pari kuukautta. Arvatkaa miltä minusta tuntuu? Olen antanut hänelle yli vuoden luottamusta ja sitoutumista, ja hän ei ole suostunut kokeilemaan anaaliseksiä. Mutta sitten tämä luuseri-ex joka antoi hänelle pari kuukautta ja oli muutenkin kusipää, sai kokea naiseni kaikkein intiimeimmän aukon.
M26
Heivaa mäkeen vaan, ja hanki parempi.
N50+ kirjoitti:
Seksissä ei ole pakko tehdä sellaista, joka inhottaa itseä tai sattuu. Ei miehen eikä naisen. Oliko tämä jollekin uutinen?
Joo no trollausaloitus, tietty, mutta jos nyt tosissaan puhutaan, niin näinhän se on.
Ei ole pakko tehdä mitään. Ei ole pakko jatkaa suhteessa, joka ei tuo elämään mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaisia viestejä ei kirjoiteta seksipalstalle?
Papana-aukkoviestit eivät kiinnosta kaikkia.
Itse asiassa kyllä kiinnostaa. Aivan kaikkia – sinuakin .
Joo varmasti sanoi.