Tyttis paljasti kokeilleensa exänsä kanssa
anaaliseksiä. Olen koittanut painostaa häntä siihen jo useamman kuukauden. Nyt kun tarpeeksi intin, kertoi että kokeili sitä exänsä kanssa eikä siksi enää halua kokeilla. Satun myös tietämään, että olivat tämän exän kanssa yhdessä vain pari kuukautta. Arvatkaa miltä minusta tuntuu? Olen antanut hänelle yli vuoden luottamusta ja sitoutumista, ja hän ei ole suostunut kokeilemaan anaaliseksiä. Mutta sitten tämä luuseri-ex joka antoi hänelle pari kuukautta ja oli muutenkin kusipää, sai kokea naiseni kaikkein intiimeimmän aukon.
M26
Kommentit (115)
Oikein, sait enemmän kuin ansaitset.
Hemmettiäkö painostat pervoiluun? Kohta olet ex sinäkin.
On sullaki ongelmat. No heivaa akka ja håmåstele jonkun muun kanssa.
Niin? Nainen on kokeillut eikä pitänyt siitä. Toki se on laji joka vaatii pitkää pinnaa ja halua molemmilta osapuolilta.
Lohduttaa varmaan kuulla että olen saanut hanuria usealta naiselta. Ihme homma kun oikeasti olen vain kerran sitä ehdottanut.
Todennäköisesti ei pitänyt siitä.
Sulla taitaa olla paljon oppimista seksistä. Annan nyt pikaneuvot:
1. Älä painosta.
2. Älä vertaa suhdettanne muihin.
3. Koita muistaa että teitä on suhteessa kaksi ihmistä, etkä vain sinä.
4. Kuuntele tyttöystävääsi, hän viestii nyt sulle, ettei asia kiinnosta häntä.
5. Koita keskittyä keksimään jotain uutta, josta tyttöystäväsi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla paljon oppimista seksistä. Annan nyt pikaneuvot:
1. Älä painosta.
2. Älä vertaa suhdettanne muihin.
3. Koita muistaa että teitä on suhteessa kaksi ihmistä, etkä vain sinä.
4. Kuuntele tyttöystävääsi, hän viestii nyt sulle, ettei asia kiinnosta häntä.
5. Koita keskittyä keksimään jotain uutta, josta tyttöystäväsi pitää.
Lyhyemmin sanottuna: Myönnä tappiosi ja kestä se kuin mies.
Onkohan ap sama, joka joku aika sitten itki, että tyttis oli paljastanut saaneensa tummempaa?
Ja eihän kukaan voi ottaa tosissaan aikuista ihmistä joka käyttää sanaa tyttis. No, tekstin tasosta päätellen on tainnut ap jäädä sinne kehitykseltään kymmenen vuotta nuorempien tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Hemmettiäkö painostat pervoiluun? Kohta olet ex sinäkin.
Pervoilu? Millä vuosituhannella elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei h*lvetti, mikä näitä nykyjannuja oikein vaivaa? P*rsettä vaan pitäis saada vaikka väkisi, vaikka p*llu on siinä ihan äärellä? Onko nää h*moja kaikki tyynni vai mitähän v*ttua?
Tuntuu paremmalta.
Niin mutta vaan toiselle osapuolelle. Ällötys ja puistatus tulee tuollaisista miehistä. En jatkaisi suhdetta enää sekunttiakaan.
Sitten sinä et jatka, ihmettelisin jos jatkaisit. Parempi jättää innokas poika meille kokeneemmille ja taitavammille naisille.
Kyllä joku mies sua varmaan jelppaa tuossa ongelmassa. Tai hommaa seksinukke ja vedä sitä kakkoseen.
Minä en usko tuota. Kuulostaa jotenkin niin stereotyyppiseltä, että en vain jaksa uskoa.